Roken.nl reviews

Sjaak
30-08-2022

Sinds juni regelmatig emailverkeer gehad over een bestelling die ik nooit gekregen heb. Vaak pas laat een antwoord, nu blijven ze het gooien op de verbouwing etc kortom nog steeds niet gehad, laatste mail van hun was een kribbig antwoord dat het zeer lang kon duren. Nooit meer bestellen dus, ga voortaan naar primera, die werken prima.

Dus nooit iets bestellen bij roken.nl

Anja
03-08-2022

Door een duidelijke vermelding op de site weet je dat de bestelling vertraging heeft door een verbouwing. Het is wel erg jammer dat je als consument geen informatie krijgt over de voortgang en wanneer je de bestelling daadwerkelijk kunt verwachten. Ook op de mail krijg je geen informatie en telefonisch zijn ze slecht bereikbaar. Daardoor ga je op internet naar reviews kijken omdat je het niet vertrouwt. Ikr schrok behoorlijk van de negatieve reacties. Oplichters? Leveringen niet bezorgd! Ik weet niet wat er van waar is, maar vanochtend is mijn bestelling keurig na 14 dagen toch bezorgd. Mijn advies aan Roken.nl is dat zij beter bereikbaar moeten zijn en consumenten goed moeten informeren. Prima dat iets vertraagd is, maar zorg voor goede communicatie.

Robbin
02-08-2022

Dit zijn oplichters, je krijgt je spullen niet, telefonisch niet bereikbaar en ook via de mail niet.

Kortom bestel hier nooit iets.

Hennie
21-07-2022

Nooit gekregen en komen niet met een oplsossing weg 142 euro

Priscilla
12-06-2022

Oplichters!

Zeer slecht bedrijf! 18 mei bestelling geweigerd en al vanaf toen bezig waar mijn pakket is en wanneer ik mijn geld terug ontvang. Inmiddels is het 12juni en als ze al reageren is het erg kortaf met totaal geen duidelijkheid of gewoon niet eens te bereiken. En met geen mogelijkheid mijn €60 euro terug. Raad iedereen dit bedrijf af!

Zag
25-02-2022

Pakket niet ontvangen! Ze reageren niet op de mail en telefonisch contact is niet mogelijk! Let op!

Janita
26-10-2021

Heel heel heel slecht. Bestel hier niet. Helaas opgelicht. Vooruit betaald 70 euro en bestelling nooit ontvangen. Op mail wordt niet gereageerd telefonisch niet bereikbaar. Wees gewaarschuwd voor dit soort oplichters.

Je moeder
23-09-2021

Ze beweren dat mijn pakket geleverd is terwijl er camera beelden zijn dat er die dag en tijdstip geen pakket/post bezorger is geweest Bestelling spoorloos en Geen communicatie

Telefonisch niet bereikbaar wat ik onpersoonlijk vind, via de mail wordt je ook niet

Echt geholpen ze sturen gewoon steeds hetzelfde mailtje terug, mijn pakket nog steeds niet ontvangen en we zijn nu al 4 weken verder

Rein
16-09-2021

Geen levering geen gehoor.

Slecht erg slecht.

Gerda
23-08-2021

Nog steeds mijn betaalde spullen niet

Vandaag besteld morgen in huis NIET DUS!

Had ik maar de reviews gelezen dan had ik daar nooit besteld .

Telefonisch niet bereikbaar en op mails wordt niet gereageerd.

Wacht al 5 dagen .

Bedankt roken.nl zorg dat je de belofte na komt . Anders stoppen met je website.

Kaar
17-08-2021

Op geen enkele manier bereikbaar!

Ik ontving een kapot navulflesje dat ik besteld had in juni. Hierover geprobeerd te bellen, maar niet telefonisch bereikbaar vanwege 'grote drukte' . Gemaild en toen te horen gekregen dat ik een nieuwe zou krijgen bij mij volgende bestelling.

In augustus een nieuwe bestelling geplaatst en bij de opmerkingen het verhaal over het navulflesje gezet. Maar uiteraard geen navulflesje ontvangen. Bellen: niet bereikbaar, mailen: geen antwoord. Zeer slecht. Ik bestel hier nooit meer iets!

Claudia
10-08-2021

Slechter dan slecht

Heb diverse liquids besteld. Vandaag besteld is vanavond in huis volgens hun. Dus extra betaald zodat ik het binnen zou hebben. Zijn nu ruim 2 dagen verder en heb nog steeds niks in huis of wat gehoord. Tevens zijn ze via het telefoonnummer niet bereikbaar, op mails komt geen antwoord. Wat een oplichters!

Ax
24-07-2021

Nooit meer

Niet aan beginnen.

Verkopen onder valse voorwaarden.

Ook geen reactie te krijgen op welke manier dan ook!

Helga
18-05-2021

Ontevreden nieuwe klant

Vrijdagmorgen een bestelling gedaan. Nu Dinsdag nog steeds niks geleverd. Ook volgens de track and trace is de bestelling nog niet bij postnl. En telefonisch onbereikbaar. Nooit meer voor mij 👎

NFM
08-02-2021

Misleidende info op websute

Deze website meldt op zijn homepage dat alle bestellingen boven de 20 euro gratis zijn . NIET dus! had voor 67 euro besteld en bij het afrekeningen zag ik opeens 7.95 euro aan verzendkosten verschijnen. ook de vermelde betaalmogelijkheden kloppen niet: je kan bv niet betalen met PayPal of creditcard terwijl ze dat zowel op de homepage als op hun service pagina vermelden. heb dus maar niet besteld. Gaf me geen goed gevoel! Als je al moet liegen en bedriegen voor de klant heeft besteld, dat belooft weinig goeds!

Ria
03-02-2021

Snelle levering maar dan

Ik heb mijn bestelling netjes binnen gekregen en zou betalen via afterpay.,nooit problemen mee gehad.na bijna 2 weken nog geen betalingsverzoek gehad toen betaald aan roken.nl, toen kwam afterpay alsnog met een verzoek om te betalen dit moest ik meteen doen anders zou een boete volgen dit heb ik dus ook betaald.ik heb telefonisch geprobeerd ze nemen niet op ,heb mails gestuurd heb de kopieën naar hun gestuurd zodat ze konden zien dat ik dubbel betaald heb .na heel veel mails hebben ze toegezegd dat ze het bedrag via afterpay zouden crediteren en ze zouden het dossier sluiten.we zijn nu 14 dagen verder maar geen geld terug.conclusie koop niet bij roken.nl puur bedrog

Tamara
19-01-2021

1 is al teveel

Ben helaas opgelicht. Spullen zijn niet compleet geleverd. Er is geen contact met ze te krijgen. Bestel hier niet, want al er iets fout gaat hoor je niks meer van ze

Dave
16-07-2020

Reviews verwijderen voor klachtoplossing

Stuurde een clearomizer terug omdat deze lekte, volgens roken.nl was dat niet zo en word het zonder overleg teruggestuurd.

Met een hele domme beredenering erbij, de clearomizer zou lekker omdat ik er geen coil in had gedraaid.

Zonder enige discussie of overleg vind ik het hele slechte service.

Als ik hierop reageer, krijg ik 3 dagen later een standaard antwoord terug.

Ben al overgestapt naar een ander webshop, totaal niet behulpzaam.

Update:

Roken.nl heeft me een restitutie aangeboden op de voorwaarde dat ik alle reviews verwijder, wat ik al raar vind.

Ik heb ze aangegeven dat ik dit zou doen nadat alles afgehandeld was.

Zelfs aangegeven dat ik de review zou aanpassen naar positief.

Helaas zijn ze het hier niet mee eens.

Het is sowieso een rare eis te stellen om reviews te verwijderen tbv een klacht oplossing.

Ik zou deze shop vermijden

"Klacht? Geen zorgen!

GEEN ZORGEN! Wij gaan uw klacht of ontevredenheid hoe dan ook oplossen. Dat is de service van Roken.nl"

Dit is niet waar dus

Mike
10-05-2018

Top bedrijf! Bestel er al jaren

Roken.nl heeft een zeer ruim assortiment en zijn goedkoop! Ik bestel sinds 2015 vrijwel maandelijks producten en heb nog nooit problemen gehad. Mooie is ook dat verzending gratis is ookal bestel je iets voor een paar euro.

Ga zo door! Groet Mike