Saniweb reviews

4.3

Liesbeth
14-07-2020

Artikel pas in november leverbaar; geld retour krijgen ze niet geregeld

Artikel was pas in november leverbaar. Kreeg de keuze om te wachten of het geld terug. Koos voor de laatste optie. Ik wacht nog steeds. Al 3 keer contact gezocht; elke keer wordt beloofd dat het geregeld wordt. Dat krijgen ze echter niet voor elkaar! hier niets kopen!

Willy
08-07-2020

Afvoer kon niet retour

Echt bijzonder dat een afvoer van ter waarde van 260 euro niet retour kan omdat de siphon die apart bij te bestellen is van 40 euro op maat gezaagd is. In de begeleiden de brief er bij vermeld dat deze kosten voor ons zijn, maar zonder wederhoor gaan ze hiermee niet akkoord want regels zijn regels.

Bettina
11-06-2020

Totale mislukking

Ik heb Inbouwnis besteld voor mijn badkamerbouw. De oorspronkelijke levertijd was 3 weken, daarna 4 weken. Al heel laat, want de bouw was al begonnen. Vervolgens bevestigden ze een levering voor vandaag via e-mail en zeiden dat DHL een tracking- en traceernummer zou sturen. Maar ik heb geen track en trace nummer en geen levering ontvangen. Dus ik bel daar vandaag en de man zegt: oh sorry we kunnen deze week niet leveren, maar over 4 weken?! Ik heb mijn constructiemannen hier wachten tot deze delen de muur afmaken. Slechtste klantervaring die ik ooit heb gehad in mijn leven. Ze logen duidelijk tegen me via e-mail en wachtten gewoon tot ik bel om te klagen. Als je al weet dat je niet kunt leveren, laat het me dan van tevoren weten en geef me mijn geld terug!

Dave
13-05-2020

Terrazzo tegel besteld maar niet echt tevreden

Misschien verstandig te vermelden dat het geen terrazzo tegel is maar een terrazzo look tegel.

Behoorlijke tegenvaller bij het uitpakken.

Voor dit bedrag had ik liever voor hardsteen gekozen.

Een leek zal het misschien niet zien maar ik irriteer me er nu al mateloos aan.

Bestelling zou een week eerder komen maar dat bleek niet haalbaar waarvoor we uiteraard begrip hebben.

Een telefoontje of mail was wenselijk geweest gezien er de hele dag iemand thuis heeft gewacht.

Zie het a.u.b. als verbetering punt.

06-05-2020

GEEN GARANTIE

Ik heb 6 maanden geleden een schuimrubber hoofdkussen gekocht voor in bad. Deze scheurt nu al helemaal af. Vervolgens contact opgenomen met saniweb. Geen garantie. Je wordt gewoon afgescheept met het antwoord dat je volgens de leverancier van het kussen niet goed met het kussen bent omgegaan. Op mails wordt vervolgens niet gereageerd.

Halil
22-02-2020

Slecht bedrijf!

Heb op 15 februari een Grohe Smartcontrol besteld en betaald zodat ik nog net kon meedoen met de cashbackactie van Grohe. (Je kon van Grohe € 100 terugkrijgen als je tot en met 15 februari een Grohe Smartcontrol zou kopen). Ondanks het feit dat ik op 15 februari heb betaald weigert Saniweb mij een factuur te sturen met als factuurdatum 15 februari, maar stuurt mij een factuur met als factuurdatum 16 februari. Ontzettend klantonvriendelijk en arrogant. Ik koop nooit meer iets bij Saniweb.

14-02-2020

Grohe kraan bezorgd, echter niet compleet

Eind 2019 kochten wij een Grohe kraan bij Saniweb. Deze werd keuring conform afgesproken levertijd bij ons bezorgd. Na openen van de doos zagen we dat er een onderdeel miste. Direct gebeld naar Saniweb. Ik kreeg de indruk dat de medewerker van Saniweb mij niet geloofde, maar hij zou de klacht doorzetten naar Grohe.

Ongeveer 5 weken later werd er een pakket bezorgd waarvan wij ons afvroegen van wie het zou kunnen zijn. De afzender was ons in 1e instantie onbekend. Bleek dat de nieuwe levering van de bestelde Grohe kraan te zijn, dit keer wel met het eerder missende onderdeel.

Geweldig Saniweb! Dankjewel.

Rich
04-02-2020

Waardeloze afhandeling na retourzending product.

Kraan besteld, maar voldeed niet aan verwachting.

Binnen 5 dagen het ongebruikte product in orginele verpakking terug gestuurd.

Na diverse telefoon gesprekken met even zo vele (onbeduidende) redenen/verklaringen en terugbel beloftes (niet dus) is het geld na bijna 2 maanden terug gestort.

Men reageerde alsof het een GUNST was dat men de retourzending in behandeling nam. Erg teleurstellend!

Een fout maken is niet erg, maar hoe lost je dat op,., lekker laten wachten blijkbaar :-(

Al met al een zeer teleurstellende ervaring met deze toko

Damir
21-01-2020

Niet kopen bij Saniweb

Producten ter waarde van €2K besteld en betaald. Levertijd zou uit voorraad zijn.

Dag na de bestelling wordt de levertijd van 2 maanden afgegeven. Twee maanden later blijkt een van de items ook niet leverbaar te zijn.

Arrogantie ten top in alle opzichten!

20-09-2019

Beschadigde goederen afgeleverd, reageren gewoon niet bij klacht

Had een douchecabine besteld. Deze werd beschadigd geleverd. Getelefoneerd (want ik vond geen mailadres). vervolgens mail gestuurd met foto's.

Tot 3 maal toe zei men dat men het net doorgegeven had aan de transportfirma.

Nu 1maand later zitten we in de ingebrekenstellingsperiode.

test-aankoop is reeds ingelicht en ik zal ook mijn ervaring delen op de verbouwsites van Facebook.

Nooit meegemaakt dat men gewoon niet antwoord op mails (Gek is ook dat ik niet met mijn GSM kan bellen, naar Saniweb.nl wel met die van mijn vrouw).

Het zal me mss meer kosten om gelijk te halen. maar dat heb ik ervoor over. Never again

Stefan
22-08-2019

Negatieve ervaring, slechte communicatie

- Levering niet op afgesproken dag.

- Diverse malen beschadigd artikel ontvangen

- Beloftes gedaan per chat, mail en/of telefoon worden niet nagekomen.

- Terugbetaling duurt erg lang (Nog langer dan op website aangeven staat).

- Op klachten per mail wordt in zijn geheel niet gereageerd, ook niet na telefonische navraag.

Sven
24-04-2019

Onbetrouwbare webshop!

Bestelling wel snel geleverd, klantendienst reageert niet op mail of berichten via website! Telefonisch wel goed en snel geholpen nadat verkeerd artikel geleverd werd

Update 16/4: ondertussen al 3 weken aan het wachten op retourlabel!

Update 23/4: nog steeds wachtend op de retourlabels. Als na je na 4 weken nog steeds geen retourlabel krijgt, hoe kan je er dan op vertrouwen dat je retourzending ooit nog in orde komt. Koop er alleen als je echt zeker weet dat je nooit enige afterservice nodig zal hebben.

Mails worden niet beantwoord; whatsapp wordt binnen de 5 minuten beantwoord met "bedankt voor Uw bericht" en daar blijft het dan ook bij.

Katrin
28-03-2019

Komen leverdatum niet na

Bestelling geplaatst met product op voorraad. De volgende dag zouden ze leveren. Er kwam niemand. Extra vrij genomen om pakket aan te nemen. Na bellen bleek dat De bestelling dan 1 week later geleverd zou worden. Nou, mooie informatie voorziening op jullie website! Volgende keer bestel ik ergens anders.

Jaap
19-11-2018

Niet kopen bij Saniweb!

Slechte shop!; hun prijzen variëren iedere dag.opletten dus.

Ze weigeren een besteld product dat de dag erna 5% goedkoper werd, om de prijsverlaging op mijn bestelling door te voeren.

Ze hebben liever een retour!

Klantenservice reageert niet binnen 5 min. op een app en niet binnen 1 dag op mails, zoals ze zelf melden op hun website

18-11-2018

Te vermijden!

Opletten! Niet te vertrouwen! Eerst een week wachten op een product in voorraad, dan maken ze een afspraak om te komen leveren, chauffeur komt vervolgens niet opdagen en laat niets van zich horen (ging 30mins van te voren bellen). Klanten'service' niet bereikbaar op zaterdag. Te vermijden.

Miep
09-11-2018

Waardeloos in alle opzichten

Wat een slecht bedrijf op alle punten. Wil niet eens 1 ster geven. Eerst komen ze de levering niet na. Dan liegen ze erover (ik zie in de reviews dat ze vaker gebruiken 'we kunnen de chauffeur niet bereiken' . Terwijl de chauffeur het pakket VERGETEN was, vernamen we later van een andere bezorger. Die kapotte tegels kwam afleveren. Nieuwe tegels pas over 4 weken beschikbaar. Dan maar geld terug want de tegelaar wacht ook. Bij meerdere keren navraag over de status hebben ze geen idee. Blijkt dat de retour ook nog verkeerd geboekt is. Wat kunnen ze daar wel goed doen? Tot 3 keer toe belofte dat het overgemaakt zou worden.niet gebeurd. Pas na in gebrekestelling een keer geld terug. Maanden verder. In alle opzichten mijn advies: nooit hier bestellen!

Jessica
26-07-2018

Levering allesbehalve

Ontvangen producten zijn oké, maar de levering laat te wensen over. Er werd om 06u15 's ochtends geleverd en daarom maar niet aangebeld. De dozen stonden gewoon op onze oprit, grenzend aan de straat, dus iedereen had ze kunnen meenemen. Bovendien betrof het porseleinen spoelbakken, dus ik had toch wel beschermingsfolie en degelijke verpakking verwacht, maar niets was minder waar :-( Tenslotte stonden de dozen dan ook nog eens in de regen! En dat terwijl wij gewoon thuis waren.

Ramon
04-12-2017

Beschadigd product geleverd, Pindakaas

Als regelmatig bestellende klant ook nu weer een bestelling gedaan waaronder een mooie spiegel. Eerst word hij 2,5 weken later geleverd dan werd aangegeven, vervolgens zou er hierdoor 1 dag vooraf worden gebeld voor aflevermoment wat ook niet is gedaan. Spiegel is aangenomen en door de late levering een paar weken later begonnen met klussen wegens omstandigheden. Helaas bleek bij het uitpakken dat hij beschadigd was, aan 2 zijden!. Dit was niet binnen 5 dagen gemeld en dus Pindakaas! OK, juridisch te laat, maar wel erg slecht dat ze een beschadigde spiegel leveren en vervolgens op hun juridische 5 dagen van reclamering gaan staan.

Arthur
20-10-2016

Prima webshop voor sanitair

Een thermostatische kraan gekocht die is snel geleverd met veel informatie in de mail over de bestelling. Goede prijs en ervaring, dus een tevreden klant