Simpel.nl reviews

26-10-2023

Prima deals voor je mobiel

Mike
04-10-2023

Verschrikklijke irritante reclame. Het lijkt alsof je met een of andere gek te maken hebt die kakelt als een kip zonder kop.

Gijs
29-09-2023

Via via voordeel werkt niet. 5 keer gebeld, mails waar niet op wordt gereageerd. Onbeschofte mensen aan de telefoon. Ik sluit hier nooit meer een abonnement af. Echt heel slecht. Doe het niet!

Pe
22-08-2023

Slecht bedrijf. Hebben hun eigen administratie niet op orde en laten de klant hiervoor betalen. Bovendien werken er ronduit brutale niet luisterende en niets begrijpende medewerkers. Kortom nooit hier klant worden.

Walter
08-08-2023

Heb een abonnement ,maar zie dat ik niet meer kan inloggen .inlog naam en ww lees ik van papier dus moet kloppen. nieuwe gegevens worden naar mijn (oude ) mailadres gestuurd ,die ik dus niet ontvang . kortom kan er niet in . allerlei hulp gevraagd maar niemand doet iets . Hoe SIMPEL .nl kan het zijn .

Czp
02-06-2023

Indien je een abonnement neemt van €10 p/m betaal je snel €50 aan extra kosten. Ik heb geen onbeperkt internet. Toen ik zag dat ik bijna het einde van mijn mb’s naderde besloot ik om extra mb’s te kopen van 3000 mb’s voor €12,50. Nadien deed mijn internet het niet en kreeg ik €50 extra kosten. Dit is al 2x eerder voorgekomen, maar bij de derde keer was ik het zat. De klantenservice zegt dat zij niks kunnen doen. Ik ben er klaar mee dat er steeds onterecht geld wordt afgetrokken van mijn bank. Ik heb mijn abonnement gelijk stopgezet. Ik raad deze provider absoluut NIET aan.

Sumeyye
30-05-2023

Beweren goedkoopste sim only aan te bieden, maar mensen worden opgelicht. 14000 aan mb wat in 2 weken op is wat me ook een raadsel is. Je betaald overig kosten €50,- aan 333mb. Zo gaan ze helaas met klanten om ze kunnen niks voor je betekenen en smeren mensen jaren abbo aan als goedkoop wat misleidend is. Ik raak simpel niet aan, louche bedrijf

Kathy
17-04-2023

Geen betrouwbare provider. Dus Nooit en nooit bij Simpel klant worden.

Mijn verlopen abonnement bij Simpel is vanaf Maart 2023 met nummerbehoud overgenomen door Vodaphone, wegens geen telephonisch verbinding thuis. Kon niet via Simpel van huis uit bellen of gebeld woorden. Het gaat prima met Vodaphone. We hebben alles geprobeerd met medewerkers van Simpel vanaf February het probleem op te lossen, ook met brieven aan Simpel, zonder resultaat. Toen ik een aangetekend brief naar Simpel.nl in Den Haag stuurde, om terug betaling van de maandelijs bedraag voor de drie maanden waarin we kunnen de beloofde diensten van simpel totaal geen gebruik makken. Geen aantwoord. Ik zie hier dat veel andere klanten ervaarden ongeveer hetzelfde probleem. Meer dan drie maanden betaald voor diensten niet geleverd. Zlefs geen aantwoord van Simpel administratie. Dit is een beroving en oplichterij.

Mara
12-04-2023

Je zou denken dat ze het allemaal express doen om van de klanten extra geld te stelen.

Als je een klein beetje over je abbonement heen gaat krijg je een boete van 50 euro, bovendien als je een plafond wil instellen zodat dit niet kan gebeuren, daar moet je ook voor betalen.

Heel misleidende firma, ze halen je binnen met goedkope abbonementen, maar uiteindelijk betaal je 10 of wel 20 keer zoveel per maand. Uiteindelijk betaal je meer per jaar dan bij een abbonement van bijvoorbeeld 25 euro per maand.

Het is echt verschrijkelijk hoe deze firma te werk gaat.

De service is daar boven op ontzettend slecht,

Ik heb het gelijk opgezegd. Nooit meer.

Willemien
23-02-2023

Jammer dat bij Simpel de klantvriendelijkheid ontbreekt.

Door 1 persoon op Facebook chat word mijn zin om bij Simpel te blijven onder druk gezet .

Bot en kort door de bocht .Gelukkig toen ik een poging deed om te bellen, een ander persoon en meer medewerking.

Is niet zoals t hoord .bij de een kan t wel en bij de ander niet .

Jammer .🤮

15-02-2023

Vandaag zag ik een prachtige deal op de site voor nieuwe klanten. Ik ben echter al ruim 10 jaar trouwe klant bij simpel, maar ik mocht mijn bestaande abonnement niet uitbreiden naar de deal op de website (14 GB, onbeperkt bellen, 500 sms voor 10,- per maand). Behoorlijk klantontvriendelijk, dat nieuwe klanten dus een betere deal krijgen dan bestaande klanten. Stank voor dank. Oftewel, ik ga dit abonnement opzeggen zodra het afloopt.

MAR
15-02-2023

Zomaar prijsverhogingen van je abo. Ze hebben het in de voorwaarden gezet dat ze dit mogen, nooit iets afsluiten hier dus.

Hamode
15-02-2023

Slechte provider. Geen abonnement bij hun afsluiten

Marzia
12-02-2023

Geen betrouwbare provider. Dus Nooit en nooit bij Simpel klant worden.

Mijn verlopen abonnement bij Simpel is vanaf sep 2022 met nummerbehoud overgenomen door Tele2. Maar Simpel bleef tot jan 2023 de maandelijkse abonnementskosten incasseren. Ondanks diverse contacten bleven ze vol houden dat het leegabonnement zonder nummer niet opgezegd is, terwijl Tele2 dit netje met de toestemming van Simpel geregeld had en ik heb sinds september 2022 geen gebruik heb gemaakt van de diensten van Simpel.

Vanaf sep 2022 tot januari heb ik voor een nummer twee keer betaald. Dit is een beroving en oplichterij.

Marianne
03-02-2023

SCHANDE Contractbreuk Geen afspraken mee te maken

Een contract afsluiten voor 2 jaar? Dat doe je om een vaste prijs te hebben voor 2 jaar. Toch? Niet bij Simpel, gewoon prijsverhogingen voordat je contract afloopt. Dan slaat het hele idee van een abonnement voor 2 jaar toch nergens op.

Ciska
30-01-2023

Slecht bedrijf, na opzeggen abonnement, 3 dagen eerder uit de lucht gehaald, waardoor ik niet meer bereikbaar was, wel voor die hele maand een factuur sturen. Terwijl het opgezegd was. Dit gestorneerd en vervolgens gaan ze incassokosten berekenen, terwijl je nog in discussie bent. Bij klantenservice ronduit onbeschoft behandeld. Mevrouwtje het gaat maar over 7,50, daar kun je geen imperium van bouwen en betaal nou maar want dit is je hoofdpijn niet waard is het niveau van converseren en bel maar met klantenservice, mits u afgekoeld bent. Verder kijkt er nooit iemand mee en krijg je nooit antwoord op je vragen. Hun wil is wet. Het is nou eenmaal zo ook al hebben ze ongelijk. Nooit meer simpel voor mij.

Anne
23-01-2023

Ik heb geprobeerd om mijn abonnement op te zeggen die ze stilzwijgend verlengd hebben maar ze weigeren mijn abonnement op te heffen. Ik zou er nog twee jaar aan vast zitten terwijl dit wettelijk verboden is. Daarnaast schrijven ze iedere maand meer geld af dan ik daadwerkelijk verbruik want ik gebruik de telefoon namelijk nooit.

Kortom het zijn oplichters en geschikt voor een nieuwe aflevering van BOOS.

Rolo
21-01-2023

Na opzeggen nog de ene factuur na de andere. En nog dreigen met incassobureau ook. En na reageren op factuur bij klantenservice krijg je de geijkte antwoorden dat het niet weer zal gebeuren. Nou vergeet het maar, ze blijven doorgaan.

Mad
12-01-2023

Wat ze flikken is echt onbehoorlijk. Ze hebben lak aan de wetgeving, zodra je bij ze weggaat dan word je bestookt maar allerlei rekeningen

Jose
11-01-2023

Prima provider voor een nette prijs. Nooit problemen gehad. Net weer verlengd.