Simpel.nl reviews

Martijn
20-05-2022

Als je meer verbruikt dan je bundel word je keihard afgezet. De buitenbundeltarieven zijn echt belachelijk hoog: 15 cent per MB! Mijn dochter gebruikte 1GB meer dan het abonnement en meteen een rekening van 130 EUR! Officieel krijg je een waarschuwing, maar ondertussen was er een app die op de achtergrond maar door bleef verbruiken! App inmiddels verwijderd uiteraard. Ze heeft een abonnement van 7GB en na de waarschuwing een MB aanvuller gekocht. Maar een filmpje op YouTube en je bent zomaar 30 euro kwijt. Als je een limiet wilt instellen moet je betalen (per maand)! Kies een andere provider als je niet houdt van onverwachte excessieve kosten. Ga niet in zee met deze afzetters die geld uit je zak kloppen bij elke stap of als je even over je limiet zit. De MB-aanvullers zijn ook schreeuwend duur - 7 EUR voor een GB. Geen enkele coulance van Simpel.

09-05-2022

Simpel stuurt sms'jes 100% van je databundel is op terwijl dit niet waar is! Dus dan koop je extra's mb''s heb je ineens nog wel data en heb je de bundel voor niets gekocht. Reclameer je erover draaien ze etom heen krijg je smoesjes dat deze wel op was. Heb de printscreens naar Simpel gestuurd en vragen ze hoe ze het moeten oplossen. Geef ik een oplossing, antwoord van Simpel tja dat kan niet, kom ik met het volgende voorstel kan dat ook niet. Simpel wil simpelweg niet klant vriendelijke zijn!

Yvonne
05-05-2022

Zeer slecht bedrijf. Sinds 6 april kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Simpel geeft aan dat er een stoting in Beers is en dat ze het snel oplossen. Pappen en nathouden. Doen compleet niets voor je behalve geld afschrijven. Idem dito bij mijn dochter. Simpel: neem je verantwoordelijkheid en los het probleem op!

Khalid
28-04-2022

Sindskort worden er MB-aanvullers afgeschreven welke ik nooit heb besteld. Ik heb zelfs twee keer de wachtwoord gewijzigd op de website.

Nog wordt er gewoon MB-aanvullers afgeschreven.

Als je dan de support afdeling belt of mailt krijg je zeer onvriendelijke reacties.

Ik raad iedereen af om met dit bedrijf in zee te gaan. Je kan zomaar met hoge kosten komen te zitten en je kan er niks aan doen.

Alişan
10-04-2022

Slecht, als je je 4G aanlaat loopt het gewoon door, ben naar Tele2 overgestapt.

Nina
05-04-2022

Heb sinds kort een simpel abbo maar ontvangst en bereik is ZODANIG slecht, dat je niet een fatsoenlijk gesprek kan voeren. Iemand bellen gaat vaak niet eens over omdat bereik 0 is, en als je eindelijk kan bellen verstaat degene aan de andere kant van de lijn je niet eens. Heb dit probleem voorheen nooit gehad, dus ligt wel degelijk aan simpel zoals alle andere reviews al beweren! Heel slecht dit, maar nou snap ik waarom ze zo goedkoop zijn. Kwaliteit is nul komma nul!

17-02-2022

Waardeloos bedrijf. Slechte service. Het kost weinig maar dan krijg je ook weinig. Datanetwerk is volledig onbetrouwbaar. Niet geschikt om teams meetings te houden of voor mobiele hotspot voor je werk. Data onderweg valt regelmatig uit zodat navigatie uitvalt en in het grensgebied ia bereik ook voor telefonie heel slecht. Ik heb aangeboden mijn contract voor de rest van de looptijd te blijven betalen met bij een A merk netwerk over te stappen wn mijn nummer mee te nemen. Ze weigeren daaraan mee te werken. Gevangen in een contract blijft gevangen. Wat een klantonvriendelijke en asociale mentaliteit.

Ann
12-02-2022

Zeer slecht iedere x melding dat zoon lief buiten de bundel is gegaan terwijl hij nog wel mbs heeft .

Als je ze ermee confronteert zeggen ze nee mevr hij is echt buiten de bundel gegaan .

Ook kreeg hij eennx een bericht bundel bijna op

Hij vraagt mbs aan en hij krijgt een rekening van 50 € ivm buiten bundel gegaan terwijl hij voor de berichtgeving meer mb heeft gekocht .

Blij dat t abonnement afgelopen is

Simpelweg nooit meer simpel

Martijn
24-01-2022

Zeer onprofessionele en onbeschofte klantenservice, bij een abonnement alleen een (betaald!) plaffond aanbieden dat driemaal zo hoog ligt als de hoogte van het abonnement.

Simpel faciliteren dat mensen op kosten gejaagd worden dus.

Vincent
24-01-2022

Nog nooit een review geschreven, maar ik vind dat ze zo absurd hebben gehandeld dat ik toch maar eentje moet schrijven.

Al 3 jaar lang simpel abonnement, voor het eerst buitenmn bundel gebruikt. Kreeg een melding om 16.05 dat 100% internetbundel hebt verbruikt na 10 min is mijn internet simkaart geblokkeerd. Een rekening van 50 euro moeten betalen om te laten deblokkeren. Vervolgens de klantenservice gebeld voor specificatie van mijn verbruikt, dat kunnen ze niet achterhalen en ik kan volgens de werknemer ook geen bezwaar doen of eventueel mijn verbruikt herinzien wat buiten de bundel valt.

350 mb in 10 minuten voor een beetje browseren is absurd veel en dan een rekening van 50 euro erbij. Misschien toch maar ergens anders overstappen dan maar.

02-01-2022

Gaan zomaar van onbeperkt smsen naar 500 sms enpassen ook zelf aan omdat ze de bundel afschaffen en laten daar niks van weten dus ja geen goede zaak moet ook niet mogen maar ja daarom zijn ze ook minder en ik zou zeggen haal onbeperkt smsen terug simpel en geef dat weer terug aan je klanten

Rik
20-10-2021

Prima prijs kwaliteit verhouding maar komt wel met een groot nadeel in mijn ogen. Heb je bijvoorbeeld een contract voor 2 jaar en wil je je telefoonnummer na bijvoorbeeld 1,5 jaar meenemen naar een andere provider dan laten ze je NIET gaan tot de 2 jaar om zijn! Waar je bij zowat iedere provider kan afkopen (resterende maanden x termijnbedrag) is dit bij simpel niet mogelijk. Ik heb een mooi nummer wat ik niet kwijt wil en ik wil gebruik maken van een aanbieding elders maar wordt nu als het ware gegijzeld gehouden door simpel. Hoe goed de prijs kwaliteit ook is, voor mij uit principe geen simpel meer in de toekomst. Oh ja en dat maandelijks mogen aanpassen van je bundel moet je ook mee uitkijken. Eenmaal een keertje verhoogd en terug willen naar lager belonen ze met een opslag die je eerst niet had.

Nena
11-10-2021

Bedenk goed of je hier wel bij wilt zitten, zodra je iets afsluit kom je niet van ze af totdat je contract verloopt, ook de klantenservice is niet heel vriendelijk.

Maria
10-10-2021

Net een email van simpel gekregen dat ik geblokkeerd ben; dat ik buiten internet bubbel ging en dat kost me 50 euro. Ik schrok!.dat is puur leugens en een criminele bedrijf! 1: ben ik altijd in huis op wifi, heb 2 wifi apparaten in huis en nooit blijf ik zonder wifi. 2: als ik kijk naar de datum en uur dat ze zeggen dat ik buiten bubbel ben geweest klopt geen meter, omdat vandaag /zondag ben ik wakker om 8.43 minuten en ze zeggen dat ik op internet ben geweest tussen 6.24 en 9.51 uur.puur oplichting.ik ga hier echt niet accepteer, is belachelijk! Nooit in 3 jaren tijd sinds ik de abonnement bij simpel heb, heb ik meer dan 2 Gb gebruik (van 5 hoeveel ik in abonnement heb) een nu als ik slaap en niemand mijn telefoon gebruikt en heb getuigen dat ik sliep, in een keer zo en grote gebruik/ bedrag om te betalen! Laatste 2 maanden heb ik zo een slechte verbinding als ik bel, ik kan niet goed horen wat anderen zeggen.hier lees ik dat simpel de probleem is en niet mijn toestel

Noel
10-10-2021

Kreeg extra kosten te betalen omdat ik met een nummer in Lesotho gebeld zou hebben op het zelfde moment dat ik met een nummer in Nederland aan het bellen was. Heb mijn telefoon laten onderzoeken. Daarmee blijkt niets mis. In de software van Simpel is aan het nummer dat ik in Nederland belde de landcode van Lesotho toegevoegd. Volgens hen is dat mijn probleem en niet verwijtbaar aan Simpel. Ook al bel ik datzelfde nummer meermaals, nog nooit heb ik een doorverbinding naar Lesotho tot stand gebracht op hetzelfde moment dat ik belde. Ze betalen de kosten die ze rekenen voor de fout in hun eigen systemen niet aan mij terug. Raad iedereen aan om abonnement bij Simpel onmiddellijk op te zeggen om te voorkomen dat de kosten die voor dit soort grappen doorberekend worden in de honderden euro’s kunnen lopen. Simpel is onbetrouwbare provider, gericht op extra inkomsten die ze genereren uit hun eigen slinkse softwarebugs waarvoor ze vervolgens de klant verantwoordelijk houden.

Mary
22-09-2021

Geruime tijd simpel klant zonder problemen; familie ook aangeraden simpel abonnement te nemen. Sinds paar maanden bereik slecht. Volgens dekkingskaart simpel zou bereik goed moeten zijn. Net gebeld met simpel; netwerk is t-mobile en die zijn "overal" bezig. Dekking mijn adres zou "redelijk" zijn volgens simpel: op hun site staat echter dat dekking goed zou zijn. Volgens simpel hanteren zij andere dekkingskaart. Dat is gewoon misleiding: je baseert je op de info die ze op hun site zetten en dan blijkt achteraf dat het niet klopt. Ze kunnen een onderzoek opstarten en als blijkt dat je gelijk hebt dan kun je je abonnement eerder opzeggen. Maar, en nu komt het: simpel demotiveert je om dat ook echt te doen. Je moet nl. Eerst een andere sim kaart proberen in je telefoon. Daarnaast moet je 3 voorbeelden aanleveren van gesprekken die niet goed gingen, afgebroken werden enz. Dat weet je dus niet meer. Kortom: niemand doet dat en dat is wat simpel wil. Geen klant worden dus.

21-09-2021

Wij hebben met ons gezin allemaal een abonnement bij simpel, bij de kleintjes zijn we voor 2,50 per maand klaar, en de grote kids voor 10 euro per maand. Wel na een keer de mist te zijn ingegaan met MB buiten de bundel waarvoor ze belachelijk hoge prijs per MB vragen buiten de bundel bij iedereen een plavond erop gezet. Weet je zeker dat het niet nog een keer gebeurd. Ideaal is de simpel app waarop ik als betalende ouder alle abonnementen kan koppelen en het verbuik kan inzien om het 'een beetje in de gaten te houden'. Ik ben een tevreden klant en hoop dit nog lang te blijven.

1x de kantenservice gebeld waarbij ik snel en behulpzaam te woord ben gestaan.

Mats
21-09-2021

Jaren lang simpel gebruikt zonder problemen, vorige maand overgestapt naar een grotere bundel en ze naaien je je gewoon waar je bijstaat had 4000 mb verbruikt en heb 8000 opeens me bundel op. Kom niet in de buurt van dit kut bedrijf

Esraa
08-09-2021

Extra kosten die ik nooit heb gehad

Ze hebben onverwachte kosten toegevoegd die ik niet heb gedaan.

Ze hebben een bedrag van 30 euro extra kosten toegevoegd aan mijn factuur voor SMS'S die ik nooit heb gestuurd.

30 euro extra kosten Vals en laster .oplichters

ik raad niemand met dit frauduleuze bedrijf.

Ik zal een advocaat inhuren om een ​​zaak tegen dit bedrijf aan te spannen

Vincent
04-09-2021

Slechte dekking en onverwachte kosten voor bellen in europa

De dekking van simpel is bar slecht

hoewel ze zeggen dat bellen in europa in je abbo zit krijg je toch kosten in rekening gebracht