Sneakershop.nl1 ervaring

Claudia
Claudia
18-01-2020

AFRADER!

Wat een ontzettend slechte webshop. Op vrijdag 29 november 2019 Dr. Martens besteld (zoals velen), omdat het een erg leuke aanbieding was. Er werd bij het bestellen al vermeld dat de levertijd langer zou duren door Black Friday, waar ik begrip voor kon tonen. Helaas werd ik totaal niet op de hoogte gehouden van mijn levering. Ik moest op de Facebook pagina van hen lezen dat er nog meer vertraging was ontstaan in hun leveringen. Er is totaal geen communicatie geweest hierover richting mij. Op verschillende soorten manieren contact op geprobeerd te nemen met de klantenservice door te bellen (nemen niet op), mailen (reageren niet op mails) en via Facebook Messenger (reageren met een standaard bericht). Eergisteren, 8 weken later! namen ze EINDELIJK contact met mij op. Er werd mij in een mailtje verteld dat mijn Dr. Martens niet meer leverbaar waren en dat ik een ander model mocht uitkiezen. Ook kon ik kiezen voor mijn geld terug, MAAR stond erbij, dit kan wel veel tijd in beslag nemen. Daarom gekozen voor een ander model, en gelukkig heb ik deze EINDELIJK ontvangen. Ze moeten zich schamen dat ze niet eerder contact hebben opgenomen! Communicatie is hier echt BAR en BAR slecht! Klantenservice kennen ze hier echt niet. Het enige wat ze konden zeggen was 'excuses', niet eens een compensatie. Ik zeg; nooit bestellen hier!

Welk cijfer geef jij Sneakershop.nl?