Snuffelbox reviews

Lid

Recente Snuffelbox ervaringen

Willemijn
21-05-2022

Het is een hele leuke en gevarieerde box, iedere keer weer.

De kwaliteit van het speelgoed, is top. Heel erg stevig speelgoed, ook voor de slopers.

De snacks zijn ze ook altijd dol op. Ook leuk dat er iedere keer weer andere snacks in de box zitten.

Wij zijn tevreden!

Marjolein
04-05-2022

Super leuke box elke keer weer! Wij raden hem dan ook vaak aan aan vrienden en familie.

De speeltjes in de kwaliteit zijn altijd erg goed. Jammer alleen dat er geen rekening gehouden wordt met allergieën, hierdoor zit er altijd wel iets in de box wat onze hond niet mag. Ook lijken het vaak wel dezelfde snoepjes/snacks te zijn. Gelukkig vind onze hond deze altijd erg lekker, dus dat is voor ons niet erg.

De thema boxen zijn onze favoriete boxen (verjaardagsbox, vakantiebox, kerstbox).

Cheyenne
03-05-2022

Kwaliteit van de merken die in de box zitten is super goed. In vergelijking met andere boxen die ik voorbij zag komen, miste ik alleen een speeltje en/of een kluifje.

Vergeleken met eerdere boxen vond ik dit ook een relatief kleine box. maar dat zal in de prijs voor de boxen ook terug te zien zijn.

Ik blijf het concept verder wel heel tof vinden dat je verrast wordt met een leuk pakket en merken die relatief wat onbekender zijn.

Nikki en Bueno
30-04-2022

Superleuke box! Speeltjes zijn alleen geschikt voor een mechelse herder onder streng toezicht, maar Bueno is er dol blij mee!

Ollie
29-04-2022

Super leuke box met veel afwisseling. Ollie vindt de snoepjes heerlijk en de speeltjes geweldig om mee te spelen. Echt een aanrader!

Sandra and her ridgebacks
28-04-2022

Snuffelbox is ideaal voor mijn twee honden. Wat ik heel

Fijn vind is kwaliteit van speeltjes die lang meegaan.

Snacks zijn ook top, alleen zou ik het leuk vinden af en toe een grotere kauwbot bijvoorbeeld voor wat langere kauw plezier. Maar verder super tevreden over inhoud.

Lisa
28-04-2022

Wij hebben nu al 4 keer een Snuffelbox ontvangen en elke keer weer is het een leuke verrassing! De box is aangepast op de grootte van de hond. Er zitten altijd meerdere speeltjes en meerdere snacks in. Dit wisselt telkens waardoor we elke keer weer nieuw speelgoed en nieuwe snacks kunnen uitproberen. Echt helemaal top!

Jasper
28-04-2022

Wat een heerlijke verrassing ieder keer weer! De box zit vol met leuke speeltjes en lekkere snackies. Mijn hond Leo (Golden Retriever) is dol op deze box en zowel de speeltjes als snacks vallen in goede aard. Het is een gevarieerd aanbod met voor ieder wat wils.

Lisa
28-04-2022

Super leuk concept waar je je hond altijd blij mee maakt! Heerlijke snacks en super leuk en stevig speelgoed waar je echt iets aan hebt! Een aanrader.

Silke
28-04-2022

Noah is altijd super blij als hij de snuffelbox ontvangt. De snuffelbox zit vol met leuke stevige speeltjes en heerlijke verrassingen. Een echte aanrader!

Virginie
28-04-2022

Onze Mechelse herder was super enthousiast toen ik de doos opende en hij een konijn speeltje zag zitten. De rest was eerst bijzaak, maar na even te spelen had hij ook oog voor de verschillende koekjes die erin zaten. Leuk!

Julia
28-04-2022

Toen de box binnen kwam was onze hond heel enthousiast. Het is ontzettend leuk om een doos vol met verassingen binnen te krijgen! De speeltjes vielen erg in de smaak en zijn ook labrador-proef! Misschien een idee om speciale snacks aan te kunnen bieden voor de honden die niet alles mogen eten.

Jeany
28-04-2022

We hebben de lentebox mogen ontvangen en wat een feestje! Super leuke speeltjes aangepast op de maat van je viervoeter. Hiernaast zitten er ook overheerlijke koekjes in. De honden zijn er weer super blij mee! Leuke gevarieerde box die zeker een feestje geeft bij ontvangst!

Margo
28-04-2022

Wij hebben de voorjaar box mogen ontvangen en wat een leuke inhoud! We zijn enorm blij met de dingen die er in zaten. Sommige dingen kenden mijn honden al (qua snacks) dus dat was echt perfect omdat ze er dol op zijn. Ook de speeltjes zijn enorm leuk. 1 hond van mij is dol op alles wat piept dus die is enorm gelukkig.

Jaimy
27-04-2022

Leuke box, Kiki was mega enthousiast over de speeltjes en de snoepjes van Braaaf. Alleen nadeel vond ikzelf dat er brokjes in zaten en net als Kiki kan niet alle brokjes eten ivm haar gevoelige buikje. Dus misschien wel iets om rekening mee te houden! 🙈 Verder wel echt een aanrader en leuk om te zien hoe Kiki reageerde op de box. 🤗

Marcella
25-04-2022

Zodra de lentebox binnen kwam waren de hondjes helemaal enthousiast! Helemaal gevuld met leuke speeltjes en lekkere snacks. Voor ieder wat wils. Zelfs aan onze sloper is gedacht! Zeker voor herhaling vatbaar!

Eline
25-04-2022

We ontvingen de lentebox: Leuk verrassingseffect bij het open maken. Wat zou erin zitten? Mijn hond Guusje had als eerste de superleuke speeltjes te pakken. De snacks smaken haar ook heerlijk, dus top!

Marita
25-04-2022

Leuk gevarieerde box, onze hondjes zijn er helemaal blij mee, ook de snacks zijn ze helemaal weg van! Voor herhaling vatbaar

Charlotte
25-04-2022

Mijn franse bulldog Jack was zo blij met zijn Springbox! Wat een leuke speeltjes en lekkere snoepjes! Zeker een aanrader, wij zijn fan :)

Simone
24-04-2022

Wat een feest weer toen wij de nieuwe snuffelbox mochten ontvangen!

Mijn honden vinden het steeds weer een verrassing wat er dit keer weer in zal zitten. De speeltjes die er in zitten zijn van hoge kwaliteit en super leuk! De lekkernijen zijn ook echte lekkernijen!

Meer Snuffelbox reviews