Snuffelbox reviews

Lid

Recente Snuffelbox ervaringen

Jitske
05-10-2022

Op Dierendag ontvingen wij een verassingsbox van Snuffelbox. De box is weer gevuld met leuk speelgoed en heerlijke snacks!

Bij het uitpakken van de box ging onze jongste boxer, Jim, er meteen met Forest Friend Billy Flat Badger. Onze andere boxer Mick begon meteen te kwijlen toen hij de lekkere vis snacks rook.

Voor onze honden een meer dan geslaagde verrassing.

Desiree
01-10-2022

Wederom weer een te gekke snuffelbox ontvangen. Dit keer was het thema peanut butter party. En een feestje was het zeker, want onze Drogan is gek op pindakaas. Daarnaast zaten er nog super leuke speeltjes in. En ook nog heerlijke snacks.Onze toller is weer helemaal blij!

Mariet
27-09-2022

De eerste snuffelbox ontvangen. De inhoud zat onder de pindakaas, bleek dat de dop niet goed dicht was. Geen reactie via de chat, daarna gemaild, ook geen reactie. Voor de 2e keer geld afgeschreven, na 2 weken nog geen snuffelbox ontvangen. Weer gemaild en weer geen reactie. Daarna het geld laten storneren. Gemaild dat ik ze in gebreke stel en beeindiging van het abonnement. Ik ben er helemaal klaar mee met zulke bedrijven.

Jaimy
06-09-2022

Wat een slechte klantenservice. Had een jaarlijks abonnement voor de verjaardag van mijn hond. Hond is over 2 dagen jarig en nog geen box ontvangen. Bij navraag bij klantenservice krijg je alleen een slap excuus. Niet meedenkend naar een oplossing of een eventueel vergoeding. Op zijn vroegst zou de box pas volgende week komen…. Heel heel slecht. Heb abonnement gelijk opgezegd. Helemaal klaar met snuffelbox. Voor dat geld zet ik zelf wel een leuke box optijd in elkaar

Marjolein
17-08-2022

Wederom weer een te gekke snuffelbox ontvangen. Dit keer was het thema peanut butter party. En een feestje was het zeker, want onze Bodhi is gek op pindakaas. Daarnaast zaten er nog heerlijke kaassnacks in. En daarbij ook nog 3 super leuke speeltjes. Onze golden retriever is weer helemaal blij!

Jasper
17-08-2022

De box die wij deze keer kregen had het thema pindakaas en als Leo (golden retriever - 4 jaar) ergens dol op is dan is het wel pindakaas! Dus een schot in de roos. Met hondenpindakaas, 2 leuke speeltjes en andere snacks is het weer een fijne box.

Sandra m
15-08-2022

Wederom een leuke box, dit keer 3 speeltje , ijsvormpjes, pot pindakaas en een kleine zak snacks. Misschien leuk als pindakaas bij zit dan eventueel een likmat erbij zou nog leuker zijn.

San
03-08-2022

Echt waardeloze service. Ik heb 3 boxen mogen ontvangen, en ze zijn allemaal te laat gekomen. Je betaald ruim van te voren en ontvangt de boxen een maand later waarvoor je er eerst zelf achteraan moet zitten. Vervolgens kreeg ik een disney thema box waar het disney speeltje niet in zat. Ik voor de zoveelste keer weer mailen. Komen ze met 5 euro korting op de volgende box! Nee, ik wil dat speeltje! Per direct stopgezet. Krijg ik als antwoord: 'abonnement is stopgezet.' Mijn vraag of ik niet alsnog gewoon het speeltje kon krijgen werd gewoon genegeerd. Ik schrijf normaal geen slechte reviews maar zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt. Erg jammer.

Sanne
31-07-2022

Wij hebben de Zomerbox gehad van Snuffelbox. De inhoud is gevarieerd en viel erg in de smaak bij de honden. Het ene speeltje was wat aan de kleine kant voor onze honden (golden retrievers), maar het andere speeltje is een grote hit. Heeft al menig trekspelletje overleefd!

Het is goed om in je achterhoofd te houden bij het bestellen van de box dat het allemaal wat kleinere snacks zijn, zoals vis en kippenpoten.

Julia
25-07-2022

Heel erg blij met de vakantiebox! Een prettige mix tussen nuttige en ook hele leuke dingen, zaten echt hele leuke merken in de box! Echt zeer tevreden met de inhoud.

Celine
15-07-2022

Luk was helemaal weg van zijn puppybox! Het was veel groter dan verwacht en erg goed gevuld met lekkere snacks. Hij vond de speeltjes ook fantastisch!

Gina
15-07-2022

Voor mijn hond is het elke maand weer een feestje om deze leuke box te mogen ontvangen.

Hij is dolgelukkig met de leuke speeltjes en hij vindt het erg leuk om de doos uit te pakken.

Echt een aanrader!

Romy
11-07-2022

Lucky vind de snuffelbox super! Elke keer andere snacks🍖 en leuke speelgoedjes 🎾 De snacks vallen altijd goed in de smaak😋

Angelique
09-07-2022

Onze pup Lynn van 5 maanden is dolblij met haar puppybox. Vol met lekkers van o.a Riverwood en 2 speeltjes. 1 speeltje is eigenlijk meer voor pups van een paar weken oud bedoeld. Maar de donut vindt ze erg leuk om mee te spelen. Voor onze pup erg leuk. Maar bij nog vrij jonge pups moeten sommige snacks nog eventjes in de kast blijven liggen tot ze ietsje groter zijn.

De mogelijkheid is er om een snuffelbox eenmalig te bestellen zonder dat je aan een abonnement vast zit. Alleen weten veel mensen dit niet.

Eline
04-07-2022

We ontvingen de Vakantiebox: er zit lekker veel in en de hond is er helemaal gek op. Leuke speeltjes, lekkere afwisselende snacks. Zeker een aanrader.

Maartje
29-06-2022

Het is een verrassing wat er in de box zit, maar des te leuker! Leuke producten en lekkere snacks. Zeker aan te raden om je viervoeter eens te verwennen!

Mandy
28-06-2022

Het is telkens weer een feestje als de snuffelbox binnenkomt. Het is zo ontzettend afwisselend. Een goede combinatie tussen speeltjes en snacks en/of voeding. Onze hond Sjefke is er helemaal dol op. Zodra ik met de doos aan kom lopen begint hij al enthousiast heen en weer te rennen haha. hier een ware fan!

Melissa
28-06-2022

Al een lange tijd ontvang ik de snuffelboxxen en ik moet zeggen dat ik elke keer weer verrast bent met hoe goed gevuld ze zijn. Elke keer ook een leuke thema waar ze zich aan houden. Het is het geld zeker waard. De waarde in de box is een stuk hoger dan wat je er voor betaald. Ik kan je garanderen dat je hond hier zeer tevreden mee is (en jij als baasje ook).

Britt
27-06-2022

Ik heb nu al meermaals de snuffelboxen uitgeprobeerd, en steeds opnieuw is Akyra er super blij mee. Er is altijd een leuke variatie aan snoepjes, alsook enkele leuke kwaliteitsvolle speeltjes. Zeker een aanrader! 🌸

Sab
27-05-2022

Leuk idee slechte uitvoering!

Verjaardagbox 2 weken na de verjaardag van mijn hond pas ontvangen! Maar wel het bedrag 6 weken van te voren van innen. Moeilijk tot geen contact te krijgen met de klanten service! En als je dan uiteindelijk contact hebt doen ze niet wat ze zeggen!

Meer Snuffelbox reviews