Snuffelbox reviews

Lid

Recente Snuffelbox ervaringen

Leoni
02-02-2023

We hebben de Snuffelbox “Barkflix & Chew” ontvangen, waarin weer een variatie zit qua speelgoed en snacks. Het is elke keer weer een feestje wanneer we de Snuffelbox uit pakken, leuke producten! Bedankt weer ;-)

Tanja
25-01-2023

We hebben deze keer de januari box mogen ontvangen, kauflix & chill ( barkflix & chew). Een leuke maandbox, altijd wel, maar deze keer toch een mindere review.enkel omdat er niet in de box zit wat er op de bijgeleverde flyer staat. Dat valt een beetje tegen.niet voor de hondjes uiteraard, want die spelen en snacken toch wel. maar ik vind persoonlijk dat je moet leveren wat op de flyer staat, en niet totaal iets anders.wordt niet chillen hoor met een puppechino in hun kraag🫣

Britt
22-01-2023

Al reeds meermaals een snuffelbox aangeschaft, en steeds zeer tevreden! De boxen zijn altijd rijkelijk gevuld met zowel snacks als speeltjes. Altijd een zeer fijne ervaring voor m’n hond. Ook een zeer interessante manier om nieuwe snacks etc te ontdekken ☺️

Nienke
02-01-2023

Onze ervaring is goed!

Het is elke keer een verassing wat er in de snuffelbox zit. Mijn hond is dol enthousiast als het pakketje binnenkort.

Jamie
25-12-2022

De speciale editie kerstbox mogen ontvangen en wat was die geweldig. Gevuld met geweldige speeltjes en snacks in kerststijl. Mijn hond vond het geweldig en is hierdoor erg verwend met kerst. De speciale editie is een echte favoriet van dit jaar. Daarnaast iedere maand een geweldige box ontvangen is fantastisch. Je probeert op deze manier veel verschillende producten uit.

Celine
25-12-2022

De “Merry Snuffelmas” box was zeker een hit dit jaar met Kerst! Onze hondjes vonden het zo leuk om uit te pakken! Ze waren de hele morgen lekker druk met hun nieuwe speeltjes.

Dewi
24-12-2022

De kerstboom was goed gevuld met verschillende snacks en twee leuke speeltjes. De lama was meteen favoriet!

Geena
24-12-2022

Geweldig leuke kerstbox mogen ontvangen voor onze hond Gijs! Wij vinden het geweldig om uit te pakken en Gijs is blij met alles wat erin zit. Happy dog, happy me!

Mieke
23-12-2022

Een super leuke en goed gevulde kerstbox gehad van Snuffelbox. Het is echt een plezier om samen met je hond zo’n kerstpakket te kunnen uitpakken. Erg tevreden over deze verrassing!

Romy
22-12-2022

Lucky is altijd super blij met de snuffelbox! Er zitten altijd lekkere snacks in en mooie knuffeltjes/speeltjes. Het is altijd een feestje om uit te pakken

Marlou
20-12-2022

Wij hebben de Christmas box ontvangen. Er zaten lekkere snacks en leuke speeltjes in, Charlie is er helemaal weg van! Echt top wij zijn blij, ofwel Charlie is blij

Dave
16-12-2022

1ste bestelling liep onmiddelijk mis. 1ste doos niet ontvangen, 2de doos mist het extra speeltje dat besteld was met hun "extra box" en voor de eerste 2 dozen bij mij toegekomen waren, moest ik de 3rde al betalen.

onmiddelijk het abbonoment stopgezet, kijk al uit naar de volgende 3 maanden om te zien wat voor nieuwe problemen zich dan gaan voordoen.

Kelly
16-12-2022

Ik was heel blij toen ik jullie box aan kreeg, en mijn twee trouwe viervoeters waren echt heel tevreden! Super leuke speeltjes en super lekkere snacks! Dank aan jullie en dogfluence! ❤️

Evi
14-12-2022

Ik heb in het verleden voor mijn vorige hond al een snuffelbox besteld, deze was altijd mooi gevuld en was hier tevreden over. Vandaag is de winterwonderland box aangekomen en moet zeggen dat ik toch wel wat teleurgesteld was, 3 zakjes met snoepjes en 2 erg kleine piepspeeltjes is toch wel triestig voor 30€

Maaike
13-12-2022

Hele slechte kwaliteit van speeltjes (zelfde dag nog kapot), boxxen niet compleet en geen compensatie of iets qua alternatief sturen of een goede reactie.

Nn
12-12-2022

Een goedgevulde winterbox! Vol heerlijk snacks en kluiven en daarbij ook nog 2 winterse speeltjes! Een piepende ijsbeer verstopt in een iglo en een leuk trektouw!

Maureen
11-12-2022

De snuffelbox in thema Winter Wonderland mogen ontvangen. Een leuke box met leuke speeltjes en lekkere snacks. Marly werd helemaal enthousiast met het uitpakken van de box. Helaas waren de speeltjes niet bestand tegen het kluifgedrag van Marly. Dus die zijn niet heel lang meegegaan.

Els
11-12-2022

Heel leuke boxen met telkens 2 speeltjes en 3 snack. Zeer afwisselend. Rafiki vindt ze elke keer superleuk.

Chantal
11-12-2022

Wij hebben de snuffelbox mogen ontvangen een erg leuke box de hond vind de snacks die er in zitten erg lekker en de speelgoed was ook voor zijn formaat . Zeker aanrader

Marit
07-12-2022

Wij hebben de snuffelbox winter wonderland ontvangen. Er zaten twee speeltjes in en drie soorten snacks (beloningssnacks 2x en vissticks). De speeltjes zijn van prima kwaliteit, maar eentje is echt te groot voor mijn hond. Ze kan hem niet vastpakken (kleine hond van 8kg). De snacks zijn van prima kwaliteit. Verpakking van de doos is leuk. De hond had veel plezier met het uitpakken hiervan. De doos zelf was echter niet helemaal intact bezorgd.

Meer Snuffelbox reviews