Snuffelbox reviews

7.1
Jordi
19-03-2024

De boxen waren leuk voor een tijdje. Toen ontving ik er 1 niet. Ik probeerde contact op te nemen met hun klantenservice, en kreeg geen gehoor. Ik heb dat toen laten gaan.

Paar maanden later kreeg ik opeens weer geen box. Weer geen gehoor van de klantenservice.

De laatste druppel was toen ik in de verjaardagsdoos precies dezelfde knuffel kreeg als in de maandelijkse doos. Ondertussen was hun chat support overgegaan op een AI-gestuurde chat partner, die van alles beloofde maar er kwam niets van. Na 2 maanden had ik nog geen vervanging van de verjaardagsdoos en ik krijg nog STEEDS niemand van klantenservice te pakken.

Tragische service. Niet aan te raden.

Laura
29-09-2023

Super leuke boxen altijd! een verassing wat er in zit, maar altijd aangenaam verrast. Mijn hond vind de boxen geweldig! Zeker een aanrader!

Danique
17-09-2023

Dit is het 3e jaar dat ik de verjaardagsbox bestel en het geld is afgehouden maar heb tot op heden niks ontvangen. Ook al 3 keer contact proberen op te nemen maar is gewoon niet mogelijk om met ze in contact te komen en ze reageren nergens op, echt waardeloos. Incasso teruggeboekt en abbo opgezegd.

Gina
20-07-2023

Mijn knappe hond is altijd super blij met zijn Snuffelbox. Als hij de doos ruikt en ziet wordt hij helemaal dol! Het is altijd weer een feestje voor hem en stiekem ook voor mij haha

Nathalie
09-06-2023

Abo 6 and gehad. incasso wanneer het hun uitkomt. levering van boxen is of te laat of helemaal niet. contact opnemen met hen lukt niet, want reageren niet. incasso's teruggeboekt en geblokkeerd.

inhoud box is wel heel leuk. jammer, want kan veel beter

Denise
05-04-2023

Onbetrouwbaar. Een abonnement van meerdere boxen besteld. Eén box gehad (die er niet uit zag zoals op de foto) en daarna niets meer ontvangen. Meerdere malen contact gezocht maar reageren niet.

Demi
12-03-2023

Wij hebben intussen 2 boxen mogen ontvangen, leuke gevarieerde boxen tot nu toe. Wij zijn enorm benieuwd naar de box van de komende maand, het is echt een aanrader. Ook mooie kwaliteit en lekkere snacks. Dit is natuurlijk ook erg leuk voor onze viervoeters

Frederiek
18-02-2023

2 boxen besteld. Reageren niet of onvolledig op vragen. Uiteindelijk 1 box geleverd op fout adres. Op vraag of 2de box nog nagestuurd wordt, daar reageren ze niet op. Onbetrouwbaar bedrijf.

Moki
07-02-2023

Bestelling niet geleverd. Na lange tijd en veel moeite contact gekregen. Deel bestelling nog ontvangen. Voor andere deel een tegoed gekregen. Bij nieuwe bestelling is nergens het tegoed te verzilveren.

Waardeloos om contact te krijgen.

Leoni
02-02-2023

We hebben de Snuffelbox “Barkflix & Chew” ontvangen, waarin weer een variatie zit qua speelgoed en snacks. Het is elke keer weer een feestje wanneer we de Snuffelbox uit pakken, leuke producten! Bedankt weer ;-)

Tanja
25-01-2023

We hebben deze keer de januari box mogen ontvangen, kauflix & chill ( barkflix & chew). Een leuke maandbox, altijd wel, maar deze keer toch een mindere review.enkel omdat er niet in de box zit wat er op de bijgeleverde flyer staat. Dat valt een beetje tegen.niet voor de hondjes uiteraard, want die spelen en snacken toch wel. maar ik vind persoonlijk dat je moet leveren wat op de flyer staat, en niet totaal iets anders.wordt niet chillen hoor met een puppechino in hun kraag🫣

Britt
22-01-2023

Al reeds meermaals een snuffelbox aangeschaft, en steeds zeer tevreden! De boxen zijn altijd rijkelijk gevuld met zowel snacks als speeltjes. Altijd een zeer fijne ervaring voor m’n hond. Ook een zeer interessante manier om nieuwe snacks etc te ontdekken ☺️

Nienke
02-01-2023

Onze ervaring is goed!

Het is elke keer een verassing wat er in de snuffelbox zit. Mijn hond is dol enthousiast als het pakketje binnenkort.

Jamie
25-12-2022

De speciale editie kerstbox mogen ontvangen en wat was die geweldig. Gevuld met geweldige speeltjes en snacks in kerststijl. Mijn hond vond het geweldig en is hierdoor erg verwend met kerst. De speciale editie is een echte favoriet van dit jaar. Daarnaast iedere maand een geweldige box ontvangen is fantastisch. Je probeert op deze manier veel verschillende producten uit.

Celine
25-12-2022

De “Merry Snuffelmas” box was zeker een hit dit jaar met Kerst! Onze hondjes vonden het zo leuk om uit te pakken! Ze waren de hele morgen lekker druk met hun nieuwe speeltjes.

Dewi
24-12-2022

De kerstboom was goed gevuld met verschillende snacks en twee leuke speeltjes. De lama was meteen favoriet!

Geena
24-12-2022

Geweldig leuke kerstbox mogen ontvangen voor onze hond Gijs! Wij vinden het geweldig om uit te pakken en Gijs is blij met alles wat erin zit. Happy dog, happy me!

Mieke
23-12-2022

Een super leuke en goed gevulde kerstbox gehad van Snuffelbox. Het is echt een plezier om samen met je hond zo’n kerstpakket te kunnen uitpakken. Erg tevreden over deze verrassing!

Romy
22-12-2022

Lucky is altijd super blij met de snuffelbox! Er zitten altijd lekkere snacks in en mooie knuffeltjes/speeltjes. Het is altijd een feestje om uit te pakken

Marlou
20-12-2022

Wij hebben de Christmas box ontvangen. Er zaten lekkere snacks en leuke speeltjes in, Charlie is er helemaal weg van! Echt top wij zijn blij, ofwel Charlie is blij

Meer Snuffelbox reviews