Snuffelbox reviews

7.1

Emmy
30-10-2022

We hebben een halloweenbox gekregen en Messi is er helemaal fan van. Onze border vind het heerlijk om met de frankensteinwijn te spelen. kortom goeie box, blije hond en blije baas!

Luuk
28-10-2022

Dat een bedrijf fouten maakt is niet erg, wel is het erg als dingen niet worden opgelost. Er zijn vanuit mijn kant ontzettend veel mails verstuurd over een bestelling wat nooit is ontvangen, maar er wordt totaal niet gereageerd. Ik heb netjes betaald, dus is het niet geheel onlogisch dat de bestelling wordt geleverd.

Suzan
26-10-2022

Super leuke box, echt een verrassing om open te maken! Er zit leuk speelgoed in, lekkere snoepjes en snacks! Kortom blije hond is blije baas!

Nancy
24-10-2022

Heb tot nog toe 2 boxen mogen ontvangen. Boxen zijn leuk echter er zit geen logica in t verzenden en ontvangen van de boxen . Inmiddels t is t eind oktober en nog steeds niets ontvangen. Terwijl ze vorige week via de chat lieten weten. Hij gaat vandaag de deur uit! Tot nu toe wekelijks via de chat contact gezocht, telefonisch niet mogelijk .

Doordat er weinig accurate info is over wanneer een box verzonden wordt en dat ze zeggen hij is verstuurd maar niets komt is t vertrouwen helaas steeds minder. Jammer

Julia
20-10-2022

We hebben twee thema boxen mogen ontvangen "into the woods" en "Hello Herfst". Het zijn twee boxen gevuld met diverse snacks en speelgoed!

In de box into the woods was het speel goed alleen niet zo toepasselijk bij de box (donut en bei) maar voor de rest was de snacks heerlijk! Zou het zeker aanraden!

Elvera
18-10-2022

Ik had een snuffelbox mand besteld voor Daisy haar speeltjes, helaas is deze binnen 1 dag kapot gegaan. Ik heb meteen de klantenservice gemaild met de vraag naar een oplossing, tot op heden nog geen antwoord gehad en ondertussen al een aantal mails verder. De chat een berichtje gedaan maar ook daar kwam ze niet met een oplossing. Ik vind dit erg regen vallen en zal zeker niks meer los op hun site bestellen. Slechte klantenservice!

Susan
12-10-2022

Wij hebben zowel de september box als de ‘Dierenfeest in het bos’ box ontvangen. In beiden boxen zaten verschillende speeltjes en lekkere snacks. Het ijsco-speeltje begreep ik niet zo goed qua september. Dat zou ik eerder in een juni of juli box verwachten maar het zal de honden een worst wezen. Zij vinden het heel leuk en daar gaat het om! De speeltjes van de ‘Dierenfeest in het bos’ box zijn echt onwijs leuk en de nieuwe favoriet.

Jitske
05-10-2022

Op Dierendag ontvingen wij een verassingsbox van Snuffelbox. De box is weer gevuld met leuk speelgoed en heerlijke snacks!

Bij het uitpakken van de box ging onze jongste boxer, Jim, er meteen met Forest Friend Billy Flat Badger. Onze andere boxer Mick begon meteen te kwijlen toen hij de lekkere vis snacks rook.

Voor onze honden een meer dan geslaagde verrassing.

Desiree
01-10-2022

Wederom weer een te gekke snuffelbox ontvangen. Dit keer was het thema peanut butter party. En een feestje was het zeker, want onze Drogan is gek op pindakaas. Daarnaast zaten er nog super leuke speeltjes in. En ook nog heerlijke snacks.Onze toller is weer helemaal blij!

Mariet
27-09-2022

De eerste snuffelbox ontvangen. De inhoud zat onder de pindakaas, bleek dat de dop niet goed dicht was. Geen reactie via de chat, daarna gemaild, ook geen reactie. Voor de 2e keer geld afgeschreven, na 2 weken nog geen snuffelbox ontvangen. Weer gemaild en weer geen reactie. Daarna het geld laten storneren. Gemaild dat ik ze in gebreke stel en beeindiging van het abonnement. Ik ben er helemaal klaar mee met zulke bedrijven.

Jaimy
06-09-2022

Wat een slechte klantenservice. Had een jaarlijks abonnement voor de verjaardag van mijn hond. Hond is over 2 dagen jarig en nog geen box ontvangen. Bij navraag bij klantenservice krijg je alleen een slap excuus. Niet meedenkend naar een oplossing of een eventueel vergoeding. Op zijn vroegst zou de box pas volgende week komen…. Heel heel slecht. Heb abonnement gelijk opgezegd. Helemaal klaar met snuffelbox. Voor dat geld zet ik zelf wel een leuke box optijd in elkaar

Marjolein
17-08-2022

Wederom weer een te gekke snuffelbox ontvangen. Dit keer was het thema peanut butter party. En een feestje was het zeker, want onze Bodhi is gek op pindakaas. Daarnaast zaten er nog heerlijke kaassnacks in. En daarbij ook nog 3 super leuke speeltjes. Onze golden retriever is weer helemaal blij!

Jasper
17-08-2022

De box die wij deze keer kregen had het thema pindakaas en als Leo (golden retriever - 4 jaar) ergens dol op is dan is het wel pindakaas! Dus een schot in de roos. Met hondenpindakaas, 2 leuke speeltjes en andere snacks is het weer een fijne box.

Sandra m
15-08-2022

Wederom een leuke box, dit keer 3 speeltje , ijsvormpjes, pot pindakaas en een kleine zak snacks. Misschien leuk als pindakaas bij zit dan eventueel een likmat erbij zou nog leuker zijn.

San
03-08-2022

Echt waardeloze service. Ik heb 3 boxen mogen ontvangen, en ze zijn allemaal te laat gekomen. Je betaald ruim van te voren en ontvangt de boxen een maand later waarvoor je er eerst zelf achteraan moet zitten. Vervolgens kreeg ik een disney thema box waar het disney speeltje niet in zat. Ik voor de zoveelste keer weer mailen. Komen ze met 5 euro korting op de volgende box! Nee, ik wil dat speeltje! Per direct stopgezet. Krijg ik als antwoord: 'abonnement is stopgezet.' Mijn vraag of ik niet alsnog gewoon het speeltje kon krijgen werd gewoon genegeerd. Ik schrijf normaal geen slechte reviews maar zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt. Erg jammer.

Sanne
31-07-2022

Wij hebben de Zomerbox gehad van Snuffelbox. De inhoud is gevarieerd en viel erg in de smaak bij de honden. Het ene speeltje was wat aan de kleine kant voor onze honden (golden retrievers), maar het andere speeltje is een grote hit. Heeft al menig trekspelletje overleefd!

Het is goed om in je achterhoofd te houden bij het bestellen van de box dat het allemaal wat kleinere snacks zijn, zoals vis en kippenpoten.

Julia
25-07-2022

Heel erg blij met de vakantiebox! Een prettige mix tussen nuttige en ook hele leuke dingen, zaten echt hele leuke merken in de box! Echt zeer tevreden met de inhoud.

Angelique
09-07-2022

Onze pup Lynn van 5 maanden is dolblij met haar puppybox. Vol met lekkers van o.a Riverwood en 2 speeltjes. 1 speeltje is eigenlijk meer voor pups van een paar weken oud bedoeld. Maar de donut vindt ze erg leuk om mee te spelen. Voor onze pup erg leuk. Maar bij nog vrij jonge pups moeten sommige snacks nog eventjes in de kast blijven liggen tot ze ietsje groter zijn.

De mogelijkheid is er om een snuffelbox eenmalig te bestellen zonder dat je aan een abonnement vast zit. Alleen weten veel mensen dit niet.

Eline
04-07-2022

We ontvingen de Vakantiebox: er zit lekker veel in en de hond is er helemaal gek op. Leuke speeltjes, lekkere afwisselende snacks. Zeker een aanrader.

Maartje
29-06-2022

Het is een verrassing wat er in de box zit, maar des te leuker! Leuke producten en lekkere snacks. Zeker aan te raden om je viervoeter eens te verwennen!