Snuffelbox reviews

7.1

Mandy
28-06-2022

Het is telkens weer een feestje als de snuffelbox binnenkomt. Het is zo ontzettend afwisselend. Een goede combinatie tussen speeltjes en snacks en/of voeding. Onze hond Sjefke is er helemaal dol op. Zodra ik met de doos aan kom lopen begint hij al enthousiast heen en weer te rennen haha. hier een ware fan!

Melissa
28-06-2022

Al een lange tijd ontvang ik de snuffelboxxen en ik moet zeggen dat ik elke keer weer verrast bent met hoe goed gevuld ze zijn. Elke keer ook een leuke thema waar ze zich aan houden. Het is het geld zeker waard. De waarde in de box is een stuk hoger dan wat je er voor betaald. Ik kan je garanderen dat je hond hier zeer tevreden mee is (en jij als baasje ook).

Sab
27-05-2022

Leuk idee slechte uitvoering!

Verjaardagbox 2 weken na de verjaardag van mijn hond pas ontvangen! Maar wel het bedrag 6 weken van te voren van innen. Moeilijk tot geen contact te krijgen met de klanten service! En als je dan uiteindelijk contact hebt doen ze niet wat ze zeggen!

Willemijn
21-05-2022

Het is een hele leuke en gevarieerde box, iedere keer weer.

De kwaliteit van het speelgoed, is top. Heel erg stevig speelgoed, ook voor de slopers.

De snacks zijn ze ook altijd dol op. Ook leuk dat er iedere keer weer andere snacks in de box zitten.

Wij zijn tevreden!

Cheyenne
03-05-2022

Kwaliteit van de merken die in de box zitten is super goed. In vergelijking met andere boxen die ik voorbij zag komen, miste ik alleen een speeltje en/of een kluifje.

Vergeleken met eerdere boxen vond ik dit ook een relatief kleine box. maar dat zal in de prijs voor de boxen ook terug te zien zijn.

Ik blijf het concept verder wel heel tof vinden dat je verrast wordt met een leuk pakket en merken die relatief wat onbekender zijn.

Nikki en Bueno
30-04-2022

Superleuke box! Speeltjes zijn alleen geschikt voor een mechelse herder onder streng toezicht, maar Bueno is er dol blij mee!

Ollie
29-04-2022

Super leuke box met veel afwisseling. Ollie vindt de snoepjes heerlijk en de speeltjes geweldig om mee te spelen. Echt een aanrader!

Sandra and her ridgebacks
28-04-2022

Snuffelbox is ideaal voor mijn twee honden. Wat ik heel

Fijn vind is kwaliteit van speeltjes die lang meegaan.

Snacks zijn ook top, alleen zou ik het leuk vinden af en toe een grotere kauwbot bijvoorbeeld voor wat langere kauw plezier. Maar verder super tevreden over inhoud.

Lisa
28-04-2022

Wij hebben nu al 4 keer een Snuffelbox ontvangen en elke keer weer is het een leuke verrassing! De box is aangepast op de grootte van de hond. Er zitten altijd meerdere speeltjes en meerdere snacks in. Dit wisselt telkens waardoor we elke keer weer nieuw speelgoed en nieuwe snacks kunnen uitproberen. Echt helemaal top!

Virginie
28-04-2022

Onze Mechelse herder was super enthousiast toen ik de doos opende en hij een konijn speeltje zag zitten. De rest was eerst bijzaak, maar na even te spelen had hij ook oog voor de verschillende koekjes die erin zaten. Leuk!

Jeany
28-04-2022

We hebben de lentebox mogen ontvangen en wat een feestje! Super leuke speeltjes aangepast op de maat van je viervoeter. Hiernaast zitten er ook overheerlijke koekjes in. De honden zijn er weer super blij mee! Leuke gevarieerde box die zeker een feestje geeft bij ontvangst!

Margo
28-04-2022

Wij hebben de voorjaar box mogen ontvangen en wat een leuke inhoud! We zijn enorm blij met de dingen die er in zaten. Sommige dingen kenden mijn honden al (qua snacks) dus dat was echt perfect omdat ze er dol op zijn. Ook de speeltjes zijn enorm leuk. 1 hond van mij is dol op alles wat piept dus die is enorm gelukkig.

Jaimy
27-04-2022

Leuke box, Kiki was mega enthousiast over de speeltjes en de snoepjes van Braaaf. Alleen nadeel vond ikzelf dat er brokjes in zaten en net als Kiki kan niet alle brokjes eten ivm haar gevoelige buikje. Dus misschien wel iets om rekening mee te houden! 🙈 Verder wel echt een aanrader en leuk om te zien hoe Kiki reageerde op de box. 🤗

Marcella
25-04-2022

Zodra de lentebox binnen kwam waren de hondjes helemaal enthousiast! Helemaal gevuld met leuke speeltjes en lekkere snacks. Voor ieder wat wils. Zelfs aan onze sloper is gedacht! Zeker voor herhaling vatbaar!

Marita
25-04-2022

Leuk gevarieerde box, onze hondjes zijn er helemaal blij mee, ook de snacks zijn ze helemaal weg van! Voor herhaling vatbaar

Charlotte
25-04-2022

Mijn franse bulldog Jack was zo blij met zijn Springbox! Wat een leuke speeltjes en lekkere snoepjes! Zeker een aanrader, wij zijn fan :)

Simone
24-04-2022

Wat een feest weer toen wij de nieuwe snuffelbox mochten ontvangen!

Mijn honden vinden het steeds weer een verrassing wat er dit keer weer in zal zitten. De speeltjes die er in zitten zijn van hoge kwaliteit en super leuk! De lekkernijen zijn ook echte lekkernijen!

Stefanie
16-04-2022

Wat een super leuk!

Wij hebben de voorjaarsbox.

Super leuke speeltjes en lekkere snacks, onze hond is er dol op.

Wat wij enorm leuk vinden zijn alle verschillende thema’s, altijd een verassing wat er in zit!

Marlou
28-02-2022

Ik had een 1ste box besteld en deze werd maar niet geleverd. Vervolgens moest ik er ZELF achteraan want ik had natuurlijk wel betaald. Het artikel dat in de box zat bleek niet leverbaar. Dus ik wilde de bestelling dan annuleren. En nu dreigt men met contractbreuk en moet ik een boete betalen. De omgekeerde wereld! Wat een asociaal verdienmodel. Blijf weg bij dit bedrijf!

Angel
29-12-2021

Inhoud van de boxen veel tegen , veel te duur voor de inhoud. Het speelgoed was niet hufterproef wat ze mij wel beloofde. Snel heb ik mijn abonnement stopgezet . Na 2 jaar niks te horen , hebben ze me abonnement weer aangezet, geld afgeschreven en is er nu een box onderweg . weer gemaild!