Snuffelbox reviews

7.1

Stephanie
17-11-2021

De eerste keer was al een totale ramp bij mijn bestelling was ik zo kwaad en teleurgesteld uiteindelijk bestel ik op 9 oktober een snuffel box en adventskalender voor mijn hond. Krijg ik op 17 november een mail dat er geen adventskalenders meer zijn! Met andere woorden hebben ze die niet opzij gelegd en verkocht aan iemand anders. Super slechte klantenservice! Ik koop hier alvast nooit nog iets bij, hoe leuk ik de boxen ook vind voor mijn hond. Dat ze eerst maar eens hun zaken op orde stellen en zorgen dat alles goed draait voor ze een bedrijf beginnen.

Ielynke
26-10-2021

Een dierendag pakket krijg je niet voor dieren dag een verjaardagsbox niet voor de verjaardag ,maar op de verjaardag na mail van mijn kant. Continu moet je ze achter de broek. Echt heel triest.En dan zouden ze nog een extraatje hebben voor E29,95 en dan is dat er niet.wordt je met wat anders opgezadeld.echt slecht.

Golfje
25-07-2021

Niet doen

Echt geen goede service ik had 2 boxen besteld voor onze hond vervolgens zit je aan een abonnement vast waar ik niks van wist toen ik er achter kwam meteen af gezegd was toen allemaal goed geregeld tot dat er 2 weken naar de hand weer een bezorger voor de deur stond met een box en ze zomaar geld van me rekening hebben gehaald dus ik heb het geld terug geboek en de box geweigerd nu krijg ik 5 naar de hand een dreigsms als ik niet betaal dat ze dan juridische stappen gaan onder nemen mensen bestel niet bij hun bespaard je een hoop ellende.

Db
02-07-2021

Niet doen!

Hebben hun zaken niet op orde en zijn niet netjes. Je blijft aan ze vast zitten, ookal heb je al opgezegd.

Zoe
26-03-2021

Niet doen!

Twee keer heb ik een box besteld en betaalt en twee keer heb ik niks gekregen! Ik heb uitgebreid gemaild naar snuffelbox en geen enkele reactie. Uiteindelijk heb ik dus en geen snuffelbox gekregen maar ook mijn geld ben ik kwijt

Petra
25-03-2021

Hele slechte klantenservice

De puppybox was zo leuk, lidmaatschap afgesloten, maar de welkomstbox miste het extra speeltje, zou daar geld voor terug ontvangen, nooit terug gekregen natuurlijk! De inhoud van de welkomstbox was echt zielig, en het speeltje dat er wel bij zat was zo stuk.

Ze zijn gewoon onbereikbaar!

Inge
01-12-2020

Schrijnende slordige nalatige service en communicatie

Uiterst slordig en schandalig! Krijg ik ruim anderhalvecweej gelee een 2e betalingsherinnering dat als ik niet BINNEN 48 uur het openstaande bedrag betaal de juridische dienst wordt n ingeschakeld en alle kosten van nalatigheid e.d. voor MIJN rekening zijn exclusief verhoging van verdere kosten e.d., telefonisch NIET bereikbaar, ik had a ik maanden eerder mijn abonnement gevraagd stop te zetten en de snuffelbox geannuleerd, en ook verteld WAAROM, NOOIT antwoord op gehad, ik reageerde per mail BINNEN 48 uur dat ik NIET KON betalen met de reden waarom en verzocht om uitstel van betaling en een betalingsregeling om in 2 x te betalen, GEEN SNTWOORD op gehad, nog twee a drie keer gemaild met hetzelfde verzoek, kreeg uiteindelijk na 8 dagen een kort berichtje van ene Tj.rd dat dit bedrag nog open stond, toen antwoord van ene dame die om het ordernummer vroeg om het na tw kijken, had ik niet meer, haar de mail/2e betalingsherinnering gestuurd die ik gekregen ha, ik WEER een.mail gestuurd naar afdeling debiteuren beheer van Snuffelbox, kreeg ik uiteindelijk een mail terug dat de box destijds geannuleerd was en er NIKS MEER open stond! In die tussentijd had mijn partner van woede hartproblemen gehad want IK had het niet goed geregeld, ik ruim 10 dagen in de stress en slapeloze nachten, schandalig zo slordig met mensen omgaan!

Idil
17-08-2020

Geen service

De boxen die je krijgt zijn wel leuk. En hebben leuke inhoud. Maar geen 40 euro waard. De spullen die je krijgt gaan heel snel kapot. Ik heb een klein hondje en heb ook een S qua boxmaten besteld. Maar al het speelgoed dat ik heb gekregen is kapot gegaan.

En dan over het service. Ik weet niet of ze een service hebben. Contact opzoeken met snuffelhond lijkt onmogelijk. Als je ze een mail stuurt ontvang je na minstens 1,5/2 weken pas een mailtje van ze. En ze schreven telkens geld van mijn rekening af terwijl ik al zeker 1 maand geleden mijn abonnement heb stopgezet.

Nadja
15-07-2020

Leuke box

Eerst de proefbox besteld en gelijk de vakantie box er achteraan besteld door een klein probleempje was de vakantie box eerder binnen dan de proefbox maar dat mocht de pret niet drukken. Onze teun heeft al genoten van de ijsjes met het warme weer. Hij is niet echt groot het is een patterdael terriër maar de speeltjes had hij snel stuk gebeten heb nu gewicht aan laten passen ben benieuwd bij de volgende box.

Ondanks alles zeer tevreden er mee ook met de service van hun .

Lot
04-07-2020

Geen goede service

We hebben een abonnement op de snuffelbox genomen. Tot nu toe is het elke keer mis. De proefbox werd niet geleverd, maar hebben we wel betaald. We moesten daar vaak achteraan. Bij de bestelling daarna werd ons slechts een speeltje toegestuurd en niet de box (Terwijl we wel 49 euro betaald hadden), het koste ons een maand om alsnog de snuffelbox toegestuurd te krijgen. Daarna zouden we de verjaardagsbox toegestuurd krijgen, deze kwam 1.5 week te laat. En de zomerbox die we nu zouden krijgen op 30 juni, is ook nog niet geleverd maar al wel begin juni afgeschreven van onze rekening. Ik geef ze elke keer het voordeel van de twijfel omdat de box zelf wel heel leuk is, maar de service is helaas zwaar onder de maat.

Isabelle
23-06-2020

Te duur, weinig variatie van inhoud boxen

Heb klein hondje dus bestelde box small. Toch waren speelgoed en lekkernijen te groot voor mijn hondje. Ook meerdere maal zelfde speelgoed ontvangen. 3x tekentang, 3x plooibaar voederbakje. Mijn klacht meerdere maal doorgeven. Werd me dan korting beloofd op volgende box. Moest er dan zelf weer om vragen omdat toch het volledige bedrag werd aangerekend. Uiteindelijk toch abonnement opgezegd maar blijven boxen sturen en geld van mijn rekening halen. Kreeg nochtans bevestiging via mail van annulering abonnement.

Marja
06-06-2020

Misleidend

Proebox van €9,99 zou een waarde hebben van €24,95 nou dus niet. 4 zakjes snacks met een waarde van €11,85. Lig er niet wakker van maar zeg het niet!

Joëlle
28-02-2020

Bandana

Ik heb een paar weken geleden een bandana voor mijn hond besteld en hij is nooit binnen gekomen. Heb al een aantal mailtjes gestuurd maar ze reageren nergens op?

Christel
13-02-2020

Kerstbox niet geleverd en niet terugbetaald

Kerstbox besteld en betaald nooit geleverd.

Ze hebben daar ook hun boekhouding ni et op orde want ze weten niet meer wie wel en niet betaald heeft.

Een foutje kan gebeuren , maar ik ben 40 euro armer en niets gekregen,

dus ik raad het zeker niet meer aan!

Shanna
06-01-2020

Super goede service!

Bij vragen/problemen wordt actief meegezocht naar een oplossing.

Heel snel antwoord op iedere vraag.

Zeker een aanrader!

Ik koop in de toekomst nogmaals bij Snuffelbox!

Amanda
19-11-2019

Verjaardag box niet aangekomen en 0,0 contact

Ik heb de verjaardagsbox besteld en betaald op 8 november omdat ik een bericht kreeg dat die klaar stond om te versturen, dus afgewacht, totaal geen bericht gekregen meer van track en trace of iets dergelijks. Mijn verjaardagsbox is nogsteeds niet binnen, balou was 17 november jarig en we hadden dus NIKS. Verschillende keren contact opgenomen met snuffelbox zowel bellen als via messeger en ik krijg 0,0 reactie. Ik kan niet op mijn account inloggen omdat die zegt dat de combinatie van ww en naam niet klopt. Heel erg schandalig. Ik hoop dat we hier nog uit komen.

Ivo
02-07-2019

Te gekke box

Te gekke box

echt goed

Petra
29-05-2019

Snuffelbox is super!

Snuffelbox geeft altijd erg leuke boxen, en de klantenservice is ook erg vriendelijk.

Ze denken altijd met je mee, ik heb al veel vragen gesteld en altijd wordt er even vriendelijk antwoord gegeven.

Als er eens een keer een heel klein probleempje is (vooral omdat ik meerdere honden heb, dan is het soms lastig met de boxinhoud) dan wordt er altijd netjes overlegd hoe het opgelost kan worden.

Gisteren bv heb ik de vraag gekregen of ik ook de verjaardagsbox wil, maar omdat ik 3 honden heb die kort na elkaar jarig zijn, zijn we overeengekomen om een datum in het midden te pakken en dan 1 box voor 3 honden te doen. Netjes hoor!

Er zitten ook altijd heel erg leuke speeltjes in, en vaak snacks die ik zelf nooit in de winkel heb gezien.

Roosje
15-12-2018

Super leuke box voor onder de boom

Toen de box binnen kwam waren mijn honden door het dollen heen. Super nieuwsierig en ze wilde heel graag gelijk aanvallen. Helaas moesten mijn hondjes even wachten ,want ze mogen het pas uitpakken met kerst. Nu staat hij door het prachtige design onder mijn kerstboom. Ik heb wel stiekem even gespiekt ,omdat ik zelf niet kon wachten. Het is een super gevarieerde box waar zowel speeltjes, snacks en verzorgingsproducten aanbod komen met natuurlijk het thema kerst. Mijn hond heeft een allergie voor graan hier is heel netjes rekening mee gehouden! Ik ben super tevreden en kijk er nu al naar uit om de de box tijdens kerst te kunnen geven.

Sebastiaan
11-12-2018

Producten niet geleverd, na 6 weken geen reactie op mails/ chats

Ondanks slechte ervaringen in de reacties op hun facebook postpagina waar niet op gereageerd wordt toch een bestelling gedaan. Tot op heden 0 boxen geleverd gekregen. Eenmaal omdat de porto volgens postNL niet betaald bleek, portokosten betaald en vergoed gekregen, box nog altijd niet binnen.

Inmiddels is op 4 december, 5 weken na mijn initiële email, gevraagd om een telefoonnummer om zaken snel op te lossen. Daarna niets meer vernomen, ook niet na een reminder.

Hoewel het idee goed is het service level ver onder de maat. Als je geen geld uit wilt geven aan een customer-care afdeling, zorg dan dat je geen fouten als deze maakt.