Snuffler reviews

1.5
Periode2021

18-07-2020

Hondenharnas

Via deze webwinkel kun je een hondenharnas bestellen voor 39.95. Je pakket komt helaas via Ali.com. Als je de sticker verwijderd zie je de Chinese webwinkel waar ze 7.90 kosten. Op Facebook worden slechte reviews verwijderd. Mijn hond is al 2x losgeraakt. Gelukkig bleef het harnas hangen bij zijn heup en achterpoten. Dit harnas is totaal niet goed gekeurd. Mijn hond loopt nu weer aan gewone halsband en lijn. Beter trekken dan dood gereden worden!

Ilse
11-07-2020

Hondenharnassen van "Snuffler"

Je ontvangt je producten na ruim 3 weken wel, maar ze komen via Ali Express waar ze nog geen 10,- kosten en op de site Snuffler.nl 29,95 In de aanbieding nog wel. Dus flinke winst voor minder dan 5 minuten je bestelling invoeren. Het mag allemaal in NL. Foto's van Ali worden gewoon op hun site gezet. Slechte Facebook ervaringen worden gewist. Bij het stellen van vragen of het van Ali komt krijg je geen antwoord. Nu maar hopen dat de kwaliteit voldoet en er geen honden uit het harnas schieten en oversteken.

Ik had 2 harnassen besteld tav 75,90 dus hebben ze een winst van zeker 55,- Afgeschreven via Mollie naar ene Gacera. Dit vind ik niet meer slim zaken doen, maar mensen oplichten. Op Facebook gaan meer van dezelfde winkeltjes rond van dezelfde. Denk dat de Belastinddienst dit maar eens moet onderzoeken.