Social Deal reviews

5.9

Nic
10-02-2022

Ben ongelofelijk door allerlei mensen geholpen nav het niet kunnen gaan lunchen met de deal door privé omstandigheden.

Heb een fantastisch alternatief aangeboden gekregen.

Dank Carsten Sofie Lonneke en Deveny!

Voor jullie hulp!

Nic Tilli

Hennie
10-02-2022

Wat een service. Ik had “volgens mij “ gereserveerd, betaald en verder kwam er niets meer zichtbaar voor mij. Via app contact opgenomen.

Ze hebben me overal in begeleid, heeft halve dag in beslag genomen, en uiteindelijk is alles top geregeld. Zelf was ik er niet uitgekomen.

Nogmaals hartelijk dank

Douglas
10-02-2022

Vaak prima aanbiedingen. Ik gebruik deze voornamelijk voor auto wasstraten. Jammer dat ik er telefonisch niet uitkwam. Het vergoede bedrag was niet hetzelfde, maar scheelde maar €0,45. Geen issue dus. Prima dat ze het alsnog hebben opgelost.

Wat een oplichters bij Social Deal. Ik koop op 22 januari een voucher voor Bob Autowas Apeldoorn. Ik wil deze een week later verzilveren, maar zie de voucher niet op mijn account. Als antwoord op mijn ail hierover krijg ik allen uitleg waar ik de vouchers kan vinden, maar dat weet ik wel. Bij nabellen werd me gevraagd even te wachten en toen werd de voucher ineens zichtbaar gemaakt, maar met een verloopdatum van 23 januari. Dus een dag na aankoop. Ze willen er verder niks aan doen. Dus weg €10,- Wat een oplichters zijn dat. Pas dus op met vouchers van Social Deal. Niet te vertrouwen.

RD
07-02-2022

Goede service. Zoekt een passende oplossing als een deal niet door kan gaan vanwege de huidige omstandigheden.

Lisette
05-02-2022

Kaartjes voor circus Renz gekocht bij Social deal echter is de voorstelling geannuleerd. De medewerker was wat voorbarig en had het geld al als tegoed omgezet na contact over de kaartjes. Nu is de deal opnieuw online echter is de dag dat wij willen gaan uitverkocht. Daarom gevraagd om het geld terug te storten zodat we de kaartjes zelf bij het circus kunnen kopen. Echter dat doen ze niet want je hebt maar 14 dagen bedenktijd echter toen was het circus nog niet dicht. Graag een reactie van jullie hierop!

Noa
02-02-2022

Al meerdere keren een deal gesloten via Social Deal. Vouchers zijn gemakkelijk aan te kopen en het maken van een reservering is zo gebeurd en dat voor een betaalbaar prijsje! Prettig dat je voor veel bedrijven de beschikbaarheid al vóór aankoop kan zien. Ik blijf zeker gebruik maken van Social Deal!

Jessica

Social Deal is een top bedrijf! Heeft altijd voor iedereen leuke deals! 😍👍

Eileen
01-02-2022

Super site voor mensen die het niet heel breed hebben (of juist wel maar lekker van kortingen houden). Heel veel leuke deals voor een dagje uit of avondje uit eten voor goedkope prijs. Nu zelfs met de corona leuke deals voor thuis zoals een escaperoom voor thuis of een cocktailpakket die je thuis laat bezorgen. De klantenservice denkt goed met je mee en neemt tijd/moeite voor je!

Maikel
01-02-2022

Social Deal is top! Zo veel leuke aanbiedingen waardoor ik samen met vrienden en familie al geweldige overnachtingen en diners heb genoten. Ga zo door! 😍

Ziggy
31-01-2022

Super leuke deals altijd! Laatste keer een super leuke deal aangekocht om lekker te overnachten in Amsterdam. De reservering zelf maken vond ik lastig maar dankzij de Whatsapp service van Social Deal is het me gelukt om het te reserveren!

Lucienne
31-01-2022

Staan altijd leuke aanbiedingen op en heeft een super behulpzame en klantvriendelijke klantenservice!

Danique
31-01-2022

Een snelle klantenservice die klantgericht te werk gaat, chapeau! Ze staan tot laat voor iedereen klaar en helpen altijd waar mogelijk. Klant is koning, dat merk je aan de service. Petje af voor jullie!

Kyara
31-01-2022

Buiten dat ze hele leuke deals aanbieden, heeft de klantenservice van Social Deal ook nog eens een top service! Ik kwam er zelf niet uit, belde ze op en ze hebben meteen alles uitgelegd! Dankjewel voor de service!

Evi
31-01-2022

Leuke gevarieerde deals en een goede service!

Esmee
31-01-2022

Een bedrijf dat altijd klaarstaat voor hun klanten. De klantenservice is top en de deals zijn altijd goed! Ik ben fan van Social Deal!

Melanie
31-01-2022

Leuke deals en goede klantenservice!

Shanti
31-01-2022

Leuke deals & hele goede klantenservice! :)

Jean Pierre
29-01-2022

Enorm correcte service die klantvriendelijk is en je helpt bij problemen. Een echte aanrader.

Iris
29-01-2022

Enorm tevreden over de deals en de klantenservice. Ga er snel weer gebruik van maken!

29-01-2022

Onduidelijkheid omtrent wijzigen van reserveringen. Geen info bij meest gestelde vragen. Lijkt mij heel veel voorkomen, dat je een reservering wilt wijziging. Ook in de uren voor de deal! App en info zorgen voor onduidelijkheid voor mij en ondernemer.