Social Deal reviews

5.9

Denny
28-01-2022

Altijd leuke deals. En helpen altijd mee in het bedenken van oplossingen.

Tip: mogelijk maken om je ook in te kunnen schrijven op basis van een activiteit, ipv een plaats

Koen
27-01-2022

Hele leuke deals 😁

Cheryl
25-01-2022

Superleuk platform. Leuk variërend aanbod aan lokale deals bij mooie bedrijven. Ontzettend goede klantenservice!

Marian
25-01-2022

Maak al jaren gebruik van Socialdeal. Fijne deals en wanneer er iets fout gaat altijd snel en netjes geholpen via app contact.

Rosalie
25-01-2022

Maak al jaren gebruik van Social Deal. Altijd leuke deals met top aanbiedingen en een fantastische service. Blij met de App!

25-01-2022

Ik had een tijdje terug vouchers aangekocht voor Jumpsquare Maastricht. De codes waarmee gereserveerd moest worden werkte niet. Direct contact opgenomen met de klantenservice en het probleem was zeer snel verholpen! Erg fijn :)

Alex
25-01-2022

Deals super interessants! toujours sans accrocs et lorsqu'on a un problème, le service client est toujours dispo pour nous aider, je recommande vraiment

Roos
24-01-2022

Via Social Deal had ik een deal bij Anac Car Wash in Tilburg. De prijs leek me wel erg aantrekkelijk dus ik heb contact gehad met de klantenservice van Social Deal om te voorwaarden nog even goed scherp te krijgen. Ik ben ontzettend vriendelijk en kundig te woord gestaan. En de prijs bleek wel degelijk te kloppen :-) Zeker voor herhaling vatbaar!

Emiel
24-01-2022

Fantastische deal gescoord via Social Deal bij Ron's Gastrobar. Heerlijk sterren-diner voor 2 personen kunnen afhalen, gewoon hier in Den Bosch! Top geregeld allemaal en de mensen bij Social Deal zijn mega aardig en zeer service gericht. Ik ga vaker gebruikmaken van hun diensten.

Kiki
24-01-2022

Erg goede website en toen ik een probleem met mijn voucher had werd het direct opgelost door de klantenservice.

Kim
21-01-2022

Social deal heeft altijd hele leuke deals online staan. Helaas gooit corona voor sommige dingen roet in het eten. Maar ze proberen altijd te zoeken naar een passende oplossing, ookal is dit niet voor iedereen altijd passend. Ik heb al van veel deals gebruik gemaakt en altijd erg goed geholpen door de klantenservice. Erg vriendelijke medewerkers. Ik zal nog lang bij Social Deals leuke deals blijven aankopen!

Michelle
21-01-2022

Goede deals en een vriendelijke klantenservice die altijd mee willen kijken naar een oplossing.

Tomas
21-01-2022

Ben erg tevreden met mijn aangekochte vouchers en de goede service! Social Deal raad ik echt aan!

Paco
21-01-2022

Geboekt via Social Deal omdat zij een goedkope deal hadden voor een hotel. Veel keuzes qua datums en van tevoren kreeg ik nog een reminder dat mijn reservering eraan kwam.

Tessa
21-01-2022

Fijn bedrijf. Goede aanbiedingen met leuke ondernemers. Zeker een aanrader om er eens een kijkje te nemen.

Suzanne
21-01-2022

Een hele fijne app waarbij je leuke deals kunt aankopen. Zeker de moeite waard om dit vaker te doen! Daarnaast een super goede klantenservice die meteen mijn probleem op kunnen lossen.

Max
21-01-2022

Goede website, leuke deals en top klantenservice!

Jiri
21-01-2022

Top website en super leuke deals. Ondanks alle corona perikelen toch altijd alles goed opgelost!

21-01-2022

Top bedrijf met leuke deals en uitstekende klantenservice

Veronique
21-01-2022

Leuke deals en vriendelijke klantenservice! Zeer tevreden