Social Deal reviews

5.9

Dario
21-01-2022

Super snel geholpen door de klantenservice, altijd vriendelijk en passende oplossing!

Yvonne
21-01-2022

Ze hebben niet zo veel gedaan. Wat extra kamers vrij gegeven en toegezegd dat we anders samen wel tot een oplossing zouden komen. Maar wij konden wel uit de voeten met de extra ruimte.

2 hotelovernachtingen gekocht. Door de beperkingen en lockdown de vouchers nog niet gebruikt. De laatste persconferentie (14 januari) afgewacht in de hoop dat er versoepelingen zouden komen.

Contact gehad met klantenservice om de vouchers te verlengen. Dat is niet mogelijk. De hotels zijn open gebleven dus de voucher kan gebruikt kunnen worden maar het advies was juist blijf thuis.

Contact gehad met Fletcher hotel of we bij hen de termijn kunnen verlengen. Niet mogelijk, zij verwijzen ons terug naar Social Deal.

Nu toch maar geprobeerd te boeken. Zijn er geen mogelijkheden meer, alles vol.

Toch wel heel erg jammer dat de door de corona-perikelen ontstane problemen niet soepel opgelost kunnen worden.

17-01-2022

Vond het erg veel gedoe om mijn gelijk te halen. Deze website is wel echt top want ineens word ik wel geholpen

Ik heb 5 tickets voor een boottocht door Amsterdam tijdens het lichtgestival gekocht. Kon helaas niet doorgaan vanwege corona.

Heb contact opgenomen met social deal om mijn geld terug of evt een social deal tegoed te krijgen zodat we iets anders kunnen gaan doen.

Social deal reageerde dat ze de deal met een jaar verlengd hadden.

Aangezien het lichtfestival alleen in december en januari is kunnen wij dus pas over 1 jaar gebruik maken van de tickets! Zoiezo vind ik dat nog erg lang duren maar 2 van mijn vrienden kunnen dan niet eens mee vanwege een geplande reis.Heb dit aan social deal doorgegeven en nogmaals om een tegoed gevraagd maar ze zijn niet te verwurmen! Zeggen dat dat niet gebruikelijk is. Dit terwijl letterlijk op hun site staat dat je de gehele looptijd je voucher gewoon kan omboeken dus je je geen zorgen hoeft te maken.Ook op deze site zie ik dat er door hun constant tegoeden aangeboden worden.

bij ons dus niet! Snap hier niets van.

Daphne
10-01-2022

In Oktober heb ik 6 kaartjes gekocht om in december/januari met de boot door het light festival te gaan door Amsterdam. Helaas door de corona maatregelen kan dat niet doorgaan en is mijn reservering geannuleerd. Ik wil graag mijn geld terug maar social deal keert het niet uit omdat de kortings voucher verlengt wordt en omdat mijn 14 dagen bedenk tijd allang voorbij zijn. Ze willen dat ik het geld alleen maar omruilen voor een andere deal waar ik geen behoefte aan heb. Als je een deal niet kan leveren geef dan het geld terug want dit slaat nergens op. Ook zie ik hier in bij andere berichten staat dat die met veel moeite wel hun geld terug hebben gekregen. Ik zal verdere stappen ondernemen want dit is belachelijk, ik heb gewoon recht op mijn geld.

Els
07-01-2022

Wel veel moeite moeten doen om mij n geld terug te krijgen ..maar gelukkig door klantvriendelijke medewerkster toezegging gekregen om het voltallige bedrag terug te storten op mijn rekening

Kerst circus Heerhugowaard afgelast ivm corona.had er graag met mijn kleinkinderen naar toe willen gaan. Verschoven naar volgend jaar zonder communicatie! Kan daar niet naartoe ivm andere bestemming. Wil gewoon mn geld terug.maar kan alleen op soc.deal account.na wat boze telefoontjes de helft op mijn rekening en de rest op account. Maar ik wil alles teruggestort krijgen .het kon toch ook bij Youp die hier ook op had gereageerd? Ik ga verdere stappen ondernemen want dit is zeer klant on vriendelijk!

Claudia
04-01-2022

Aangeschaft: nacht in hotel + 3 gangendiner en luxe ontbijtbuffet.

Hoor je 1 dag van te voren (na ZELF maar eens te informeren) dat de keuken dicht is! Dus als je daar komt op je kamer zit je zonder eten. Het ontbijtbuffet ging ook niet door en je krijgt dan een pakketje voor de deur.

Deze deal juist aangeschaft met de extra optie: 3 gangendiner! Wil dus nu de koop ontbinden omdat er niet word voldaan aan de voorwaarden van de deal. Social deal zegt kan alleen annuleren en het geld als saldo krijgen. Ik vind dit absurd! Ik wil met mijn geld kunnen doen wat ik zelf wil.

Het is al ontzettend naar om 1 dag van te voren te horen dat de luxe nacht en dag voor mij en mijn dochter dan niet doorgaat, maar word nu wel ontzettend zuur dat ik mijn geld niet eens terug krijg. Terwijl ik niks aan deze situatie kan doen, ontzettend oneerlijk!

Enige dat ik wil is gewoon mijn geld terug. Boos en zwaar teleurgesteld!

Dionne
05-01-2022

Vriendelijk persoon aan de telefoon gesproken en samen naar een oplossing gekeken. Goede service!

Door de corona situatie kon ons uitstapje naar Maastricht, de kerstmarkt, niet doorgaan. Keer op keer contact opgenomen met social deal dat wij ons geld terug willen (binnen de 14 dagen), maar geen enkele reactie om het op te lossen.

Geld kan enkel als tegoed worden gezet op het account en niet teruggestort worden.

Indien consument hier niet mee akkoord gaat is het wettelijk zo geregeld dat een klant zijn geld terug hoort te krijgen, blijkbaar niet bij Social Deal, die werken boven de wet.

Vincent
01-01-2022

Zeer slecht bedrijf, bij een niet nagekomen levering van een tapas menu op oudejaarsdag is social deal in gebreke gebleven.

Auke
29-12-2021

Boek niet bij social deal!

Ik heb een Wellness en Spa nacht geboekt voor Fletcher hotels via Social Deal. Vanwege de coronamaatregelen is de wellness dicht, maar het hotel niet.

Nu moet ik dus naar Leiden toe, zonder daar iets te kunnen doen. Ik boekte dit met de beperkte lockdown, dus het hele idee was om te genieten van de Spa met mijn vriendin.

Ik word door beide partijen naar elkaar verwezen, kortom ze willen niks doen om het op te lossen. Niet eens de datum verplaatsen. Uiterst klant onvriendelijk van allebei.

Youp
14-12-2021

Drie tickets gekocht voor het Kerstcircus 2021 in Almere. Vanwege Corona is er garantie beloofd door Social Deal in het geval van een evenement dat niet kan doorgaan. Door de lockdown is het Kerstcircus 2021 afgelast, en Ticketmaster verwijst naar Social Deal.

Contact opgenomen met Social Deal via WhatsApp. Ze gingen het uitzoeken en zouden met een oplossing komen. Wekenlang kreeg ik, bij navraag, te lezen dat ik nog even geduld moest hebben. Vandaag krijgen we bericht via e-mail dat onze tickets zijn doorgeschoven naar het Kerstcircus voor 2022. Echter heb ik bij Social Deal weken geleden al doorgegeven dat wij volgende keer niet kunnen tijdens deze periode. We hebben niks aan tickets voor volgend jaar en willen graag ons geld terug.

Arnold
12-12-2021

In 2020 kaarten gekocht voor het oudehands China light festival. Na vele telefoontjes en je ergeren aan Social Deals omdat ze voor geen coulance tonen en maar blijven wijzen naar de dierentuin. Wij hoefde niet eens ons geld terug maar een oplossing was kaartjes voor de dierentuin zelf?

De moed maar opgegeven dat er een oplossing kwam.

Wij hebben nu voor 4 januari gereserveerd maar gezien de huidig lockdown maatregelen gaat dit ook niet door.

Social deal, ik zou graag nu een passende oplossing willen voor de kaartjes want dit kan echt niet meer.

Db
29-12-2021

Omdat ik eerst gewoon contact opnam en dan kunnen ze niks voor je betekenen en wanneer je een klacht schrijft op een site dan kan er wel wat worden geregeld. Het had zoveel prettiger kunnen zijn als het meteen geregeld kon worden.

Aanbiedingen zijn leuk als je er werkelijk gebruik van kan maken.

Maar met vouchers die voor de corona gekocht zijn en alsmaar verlengd werden blijken die nu af te lopen op 24 dec. In de weekenden zijn ze niet meer te gebruiken want dat blijkt vol te zitten en is voor ons de enige optie om ze te gebruiken (schoolgaande kinderen).

Na een bericht gestuurd te hebben zei een meneer dat we het even bij centerparcs konden proberen een oplossing te krijgen en zo niet moest ik erop terug komen zodat hun een passende oplossing zouden bedenken uiteindelijk dus toch weer terug aangezien centerparcs niks kan doen omdat het bij social deal gekocht is en nu kort maar krachtig kunnen ze er dus helemaal niks mee.

Voor ons dus niet voor herhaling vatbaar na gemiddeld 40 euro weg te gooien omdat er geen passende oplossing word gegeven.

30-11-2021

Ik heb in september een social deal gekocht voor wasbeurt bij Oszkan in Maastricht met een geldigheid tot en met 5 december 2021.

Vandaag 30 november 2021 (vanwege werkzaamheden) met grote omweg daar geraakt en bedrijf bleek gesloten te zijn. Geen briefje op de deur ofzo. Wasstraat was afgesloten.

Aan medewerkster van klantenservice Social Deal gevraagd wat er aan de hand was. Bleek niets bekend te zijn. Op mijn vraag wat nu kreeg ik te horen dat annuleren niet mogelijk was en toen ik vroeg of er verlengd kon worden kreeg ik negatieve reactie. Volgens de medewerkster moest ik de voucher maar aan iemand anders geven. Blij maken met een dode mus noemen ze dat.

Wat een klantonvriendelijk bedrijf.

Inge
14-11-2021

Onze reservering telefonisch -en dat zelfs op zondag- kunnen wijzigen bij Social Deal, zonder probleem.

Geholpen door een uiterst vriendelijke, zeer behulpzame jonge man.

Heel fijn!

Meyer
12-11-2021

Reserveringen die geannuleerd zijn toch

Van je rekening afhalen.

Betalen maar niks krijgen.

Zogenaamd verlopen maar niks vertellen

Edwin
09-11-2021

Aankoop gedaan. Voucher ontvangen. Ik wil echter van de aankoop af, doordat ik weinig vertrouwen heb in behandel sessie van de aanbieder. Aanbieder neemt telefoon niet op en stuurt mij omstreeks 1.30 's nachts een WhatsApp berichtje met een voorstel voor een afspraak. Social Deal houd vast aan retourtermijn van 14 dagen die inmiddels zijn verstreken, terwijl hun doel toch is mensen ergens kennis mee te laten maken. Jammer dat als klanten dat niet meer willen er aan vast zitten en er geen alternatief wordt geboden.

Joan
08-11-2021

Over het algemeen een hele goede klantenservice en de producten vaak ook erg goed. Slechts een keer toen ik vouchers voor een restaurant had gekocht heeft het restaurant de reservering geannuleerd wn hebben ze ons gedwongen voor bijna het dubbele bij hun rechtstreeks te boeken.

Robbie
06-11-2021

Kaartjes gekocht voor de Uithof (schaatsen), ik moest vervolgens een tijdslot reserveren, bleek dat we een QR code moesten hebben dus we wilden de reservering wijzigen om dat te regelen, meerdere malen de reservering geprobeerd te wijzigen, maar helaas niet gelukt.

Uiteindelijk contact opgenomen met de social deal klantenservice, die zeiden dat ik maar contact op moest nemen met de uithof omdat ik te laat was met het wijzigen. Terwijl ik ruim voor de reservering (+4 uur) op de link in de email klikte om te kunnen wijzigen, de optie om te wijzigen heb ik nooit gezien, ik kon alleen een routebeschrijving uitprinten.

Anyway, als je uiteindelijk zoveel tijd kwijt bent en dan ook nog zelf achter je geld aan moet, dan voelt dat erg naar.

Vervelend gevoel bij, ik heb gevraagd of ze mijn account wilden verwijderen.

28-10-2021

Na een goed gesprek is de klacht opgelost

In Augustus voor eerste kerstdag een brunch gereserveerd bij de Euromast, krijg drie maanden daarna een telefoontje van de Euromast dat er zogenaamd een fout is gemaakt en de reservering niet geldig is.

Men wil de brunch verkopen voor 45€ ipv de 20€ die ik ervoor heb betaald.

Kan de deal annuleren? Totaal geen compensatie mogelijk van de Euromast en de klantenservice van Social Deal.

Waardeloze lui, niet te vertrouwen zij mogen gewoon annuleren wanneer ze willen bedriegers

27-10-2021

Ik vind het fijn dat SocDeal begrip heeft voor mijn situatie en moeite heeft gedaan om daar een oplossing voor te vinden.

Voucher gekocht voor Blue Wellness Sittard. Je dient hiervoor online te reserveren. Ik kijk of bepaalde datum beschikbaar is via "gewoon online reserveren" en dit blijkt zo te zijn. Dan wil ik definitief reserveren via "e-ticket verzilveren" en dan is deze datum ineens niet meer beschikbaar! Dit scenario al enkele malen meegemaakt. Ze discrimineren dus! Vouchers SocialDeal zijn voor hun minderwaardig aan de gewone reservatie! Heb hiervoor contact opgenomen met de klachtendienst, waren zeer onbeleefd, zeggen dat ik in het vervolg maar rechtstreeks via hun moet kopen en stellen voor om klachtendienst SocDeal te bellen en hangen abrupt op! Bel dan naar SocDeal, krijg onbeleefde Lisa aan de lijn die zegt dat ik maar op tijd de voucher moet verzilveren. Gevolg : volgende week vervalt mijn voucher zonder er gebruik van te maken. Die Hollanders zijn zo dom nog niet, die zorgen dat er zoveel mogelijk vouchers vervallen, massa is kassa!