Social Deal reviews

5.9

Tjaard
24-10-2021

Heb een Social Deal gekocht. Die is 1 dag verlopen en ze kunnen/willen niets doen.

Zou ver weg blijven bij deze lui.

Klantenservice zou hoog in hun vaandel staat.

Vergeet het maar.

Bob
21-10-2021

Mijn Voucher verloopte binnen 1 week zonder daarvoor een melding te hebben gekregen.

Als je dit vervolgens communiceert met iemand van de klantendienst dan hoort dit gewoon zo en verwijzen ze je door naar de algemene voorwaarden

14-10-2021

Een tevreden oplossing

Social Deal = deal verlopen: pech, geld weg!

Komen er net achter dat de Social Deal maar 4 dagen geleden verlopen is. Helemaal geen reminder in de app gehad dat de deal zou verlopen.

Contact gehad met Social Deal, maar ze zeggen gewoon pech gehad, deal en geld weg!

Dus bedenk goed, voordat je iets bij Social Deal doet!

Susanne
10-10-2021

Oplichterij met de hotel vouchers. Als je eerst kijkt naar de beschikbaarheid van de hotels, is alles mogelijk. Op het moment dat de vouchers gekocht zijn blijkt het heel anders te zijn. Het is voor ons bijna onmogelijk om binnen de tijdframe dat gegeven is, een beschikbare hotel te vinden. Zonder van mijn geld, ik kan de vouchers gewoon weggooien

A Becks
08-10-2021

Keurig opgelost

Hetzelfde als hieronder. Eenzijdig geannuleerd vanwege hun fout en bedrag alleen in credits geretourneerd gekregen zonder navraag. Meerdere malen mails verstuurd en geen reactie als ik aangeef dat ik van de herroepingstermijn van 14 dagen gebruik wil maken

Wouter
04-10-2021

Dit bedrijf annuleert 1 week van te voren je hotelovernachting omdat ze een fout hebben gemaakt met de prijs (69 euro i.p.v. 99 euro) en weigert de boeking te honoreren tenzij je de 30 euro extra betaald.

Kosten die je zelf al hebt gemaakt en niet kan annuleren (huurauto, hotel voor de 2e nacht, vrije dagen opnemen, etc) worden absoluut niet gecompenseerd.

Ook de belofte "Wij kijken graag met je mee naar een leuke, vergelijkbare deal." kunnen ze niet waarmaken want er is niks vergelijkbaars beschikbaar.

Ghislaine
16-09-2021

Vocher gekocht bij social deal voor een kappersbehandelimg. All 1,5 maand van te voren een afspraak proberen te maken met nog maar 3 plekjes over tot de verval datum. Alle 3 de plekjes waren kwa tijd niet voor mij te doen. Jammer dat een bedrijf zich daarvoor aanmeld terwijl die volgeboekt is. Jammer

Peggy
12-09-2021

Eerste maal laatste maal

Voor de eerste maal kocht ik bij Social Deal twee vouchers voor een 3 gangenmenu in een Italiaans restaurant te Knokke Heist. Via Social Deal konden we niet de dag naar voorkeur niet boeken maar we konden onze reservatiedatum probleemloos telefonisch wijzigen bij het restaurant zelf naar een avond voordien. Vermits we het restaurant niet meteen vonden, kwamen we wat later aan en wat bleek? Onze tafel werd al aan andere personen toevertrouwd en de hele zaal zat stamvol (niet volgens coronamaatregelen met de juiste afstand) en konden we niet blijven eten. Vermits we slechts voor 2 dagen aan zee verbleven, was er geen mogelijkheid meer om de vouchers tijdig in te wisselen. Ik heb meteen een klacht ingediend bij Social Deal via mail want telefonisch kon ik hen niet bereiken?!

Twee weken later heb ik nog geen enkele reactie vernomen .

Dus Social Deals nooit meer!

Linda
17-09-2021

De klacht is opgelost, het contact met de afdeling klachten afhandeling was goed. Ik kan de deal nu alsnog gebruiken op een andere dag, dan maandag of dinsdag. Blijft wel jammer dat er tussenkomst van de klachtenafdeling nodig is geweest, en dat de medewerker klantenservice me niet gewoon meteen goed heeft geholpen.

Trap niet in de val van Social Deal

Misleiding bij Social Deal!

Onacceptabele benadering bij het willen terug geven van een deal! Geboekt bij een restaurant onder de melding op de website van social deal: 7 dagen per week te gebruiken! Ik wil reserveren 6 weken voor de vervaldatum van de bon, dus heeeeeeel ruim op tijd. Blijkt er alleen reserveerbare ruimte op de maandag en dinsdag. Dat zijn de dagen dat ik nooit kan! Al met al: 30 euro weggegooid! Social deal houdt voet bij stuk: hun informatie klopt (meestal) wel, en ze nemen de voucher niet terug.

Al met al zou ik willen zeggen: Social deal: niks sociaals aan, een hele aso-sociale organisatie, waarbij ik mijn account ga opzeggen!

Je bent een rund als je met deals van Social Deal stunt!

Yvonne
07-09-2021

Social Deal hoezo sharing is caring?

Deal gekocht en 3 anderen kochten ook deze deal. Echter de 3e persoon kwam er niet bij te staan, terwijl ze wel via link had besteld. Mail gestuurd naar Social Deal, krijg en nul komma nul reactie op.

Tijdje erna gebeld. Kreeg te horen dat er weleens een storing in het systeem zat als je bv onderbroken had door bv betaalgegevens erbij te pakken. Gaf tevens aan dat ze totaal niet reageerde op de mail, ja ze lagen een paar dagen achter. Hoezo paar dagen. had ruim een week geleden gemaild hiervoor. Toen lagen ze langer achter met hun mailverkeer, was blij dat ik dan nu gebeld had. Mijn zus mocht dan de haar voucher teruglaten betalen en dan opnieuw de aankoop doen.Oh nee ging toch niet daar ze al een reservering had gemaakt. Dan moest ze eerst de reservering annuleren om alsnog de voucher terug te geven. OP mijn vraag wie dan voor de kosten opkomt voor een reservering te annuleren. Dat was niet aan hun. Vind het niet echt een eerlijke manier van zaken doen. zij hebben zoals ze zeggen een storing in het systeem, reageren niet op de mail. En net een reservering gemaakt en dan moet van onze kant alles gedaan worden. Ook al eens eerder met Social Deal gebeld waar mijn aangekochte vouchers waren gebleven wat in een keer niet meer erbij staan.

Joop
02-09-2021

Van geen deal , naar op naar een nieuwe deal

Ik had bonnen van een restaurant die de crisis helaas niet had overleefd. Het contact krijgen ging moeizaam, maar ja als je al een reactie gehad hebt dan gaat het goedkomen. Uiteindelijk heeft Melanie van Social deal het tegoed voor mij teruggezet en ook nog wat andere vragen van mij nagekeken. Iets met geduld ( waar we allen bijna te weinig van hebben ) 😉 Ik ga weer lekker verder met Social deal voor het ontdekken en mocht het misgaan en wordt weer zo opgelost dan ben ik happy hoor.

Nicole
02-09-2021

Voorwaarden behandeling worden niet gemeld in beschrijving deal

Als er een behandeling niet uitgevoerd kan worden, omdat belangrijke voorwaarden niet gemeld zijn, kom je voor niets en kan je fluiten naar je geld.

Weg vrije middag en weg 200,-

Er wordt gewoon niet gereageerd.

Smi
01-09-2021

Niet te bereiken

II probeer al 8 dagen de klantenservice te bereiken via hun aangegeven kanalen: Whatsapp en e-mail.

Vis Whatsapp krijg ik dagelijks een bericht dat het druk is en ik de vraag nogmaals moet stellen. Na 7 keer iedere ochtend de vraag stellen.nog steeds geen antwoord.

Via de mail ook geen reactie.ja.een automatische bevestiging van ontvangst.

Wat een onprofessionele bedoeling

Brenda
30-08-2021

Jump City

Afgelopen zondag een deal gekocht voor jump city met drie kinderen en kon ook gelijk boeken voor zondag. Kinderen blij gemaakt met onverwachte verassing en om drie uur gereserveerd. Kinderen in de juiste kleding gestoken en klaar om weg te gaan. Worden we gebeld door Social deal dat de deal geannuleerd word omdat het geldig is vanaf September. Kinderen in tranen en hevig teleurgesteld. Er kon geen uitzondering gemaakt worden en de deal werd geannuleerd. Uiteindelijk toch voor de volle mep gegaan , omdat de kinderen zo veel zin hadden. Het had Social deal gesierd om deze onkosten voor ons te vergoeden als vaste klant. Ik ben hevig teleurgesteld in deze onnozele actie………

Patty

App service

Contact gehad met Mina van Social Deal klantenservice over een probleempje met vouchers en dit is gewoon super opgelost! Bravo, zo hoort klantenservice ze zijn!

Sheila

Super klantvriendelijk

Ik werd door een vriendelijke medewerker geholpen een goede oplossing gekregen! Ga zo door :)

Anouk
27-08-2021

Ondanks de drukte, super geholpen!

Begrijpelijk dat het wat drukker is in deze vakantie periode, maar na even gewacht te hebben ontzettend goed en vriendelijk geholpen. Nooit eerder problemen gehad met Social Deal, heel blij met alle leuke acties die ze hebben!

Marlo
10-09-2021

Gelukkig heeft Social Deal mijn klacht direct goed opgepakt en opgelost. De klacht heb ik gestuurd naar Social Deal omdat daar mijn geld nog stond. Eigenlijk blijft Novels buiten schot terwijl daar het echte probleem zit. Zij zijn een samenwerking aangegaan met Social Deal en besluiten eenzijdig dat klanten de vouchers niet meer mogen inleveren terwijl zij gewoon open zijn.

Geen passende oplossing niet kunnen inleveren vouchers

In april/mei hebben wij 6 vouchers gekocht voor een 3 gangendiner (a 22,50 euro) diner bij Novels in Zaandam met toen een einddatum van 2 september. Ondanks dat het restaurant nu gewoon open is kunnen wij niet online een reservering maken voor het verzilveren van onze vouchers. Bij navraag bij Novels blijkt dat ze vouchers niet meer accepteren en zij het reserveringsstuk in Social Deal bewust afsluiten.

Contact met klantenservice Social Deal verliep moeizaam. Zij boden ons het totaal aan vouchers in ons Social-deal-saldo te storten. Echter wij willen graag ons geld terug (€ 135,00) terug. Social deal geeft aan dit niet mogelijk is, maar het is tenslotte een door ons betaald bedrag waar geen tegenprestatie tegenover staat zonder dat er sprake is van overmacht bij Novels.

Mw.
26-08-2021

Social Deal: Geen enkele reactie op klacht!

Ik kwam er achter dat de Social deal die ik had gekocht niet te verzilveren is. Klacht ingediend, gebeld, weer paar keer klacht ingediend. GEEN enkele reactie!

Cees
21-08-2021

Geen passende oplossing klantenservice

In mei hebben wij 10 vouchers gekocht (geldig tot 3 sept. 2021) voor een diner bij Novels in Zaandam. Vorige week reservering gemaakt, maar bij aankomst werden de vouchers geweigerd. Wij zijn met ons gezin onverrichterzake vertrokken.

Contact met klantenservice Social Deal verliep moeizaam. Zij boden ons een tegoedbon aan, maar wij willen na al het bovenstaande gedoe ons geld (€ 220,00) terug, zij zeggen dat dit niet mogelijk is, maar het is tenslotte een door ons betaald bedrag waar geen tegenprestatie tegenover staat.