Social Deal reviews

5.9

Vicky
13-08-2021

Het is erg fijn dat het na mijn klacht zo vlot is verlopen en dat de medewerkster alles deed om mij de meest passende oplossing te bieden. Dat heeft veel goedgemaakt.

Poging tot oplichting.

Altijd blij geweest met social deal, tot ik effectief contact moest nemen met de klantendienst. Ik heb vorig jaar 2 vouchers aangekocht (158 euro) voor een verblijf in Nederland, ikzelf ben van België. 2x opnieuw proberen boeken, maar telkens moeten annuleren wegens coronamaatregelen en uiteindelijk afgewacht in de hoop ze nog te kunnen gebruiken. Werd nu wel duidelijk dat dat niet meer zou lukken, maar ik was 100% verzekerd met die deal en had nog ruim tijd om te annuleren en mijn geld terug te krijgen. Dus enkele weken geleden via het whatsapp klantendienstnummer al gestuurd, daar heb ik tot op vandaag geen antwoord op gekregen. Dan 2 weken geleden gebeld naar de klantendienst om te annuleren, die dat in orde gingen brengen. Maar in tegenstelling tot mijn geld terug te geven, hebben ze de vouchers snel uit mijn account gehaald en zeggen ze dat ik een andere deal moet kiezen. Dit wil ik niet, is niet haalbaar momenteel. Ik heb recht op mijn geld terug, maar zelfs dan bood ik hun aan om het om te zetten in een waardebon of dergelijke. Zodanig dat ik toch vrijheid heb en het geld binnen social deal blijft uitgegeven worden, win-win, toch? Nu hebben ze een nieuwe tactiek aangenomen. Niet meer reageren. Binnen een week verloopt mijn kans op volledige terugbetaling, dit hele niet reageren lijkt mij erg opzettelijk.

Heel bereid om klacht in te dienen, 158 euro is heel veel geld. Wansmakelijke klantendienst.

Aaltje
09-08-2021

Altijd prima geholpen en geld teruggekregen

Volgens de voorwaarden van social deal moeten ze als de klant daarop staat het geld terugstorten van een voucher die niet is gebruikt of niet kon worden gebruikt. Op deze manier heb ik ook altijd mijn geld teruggekregen.

Nu ook weer een deal aangekocht voor een hotelovernachting. Veel keus en goede deals!

Siobhan
03-08-2021

Annuleren van aankoop

Betse,

Social deal houdt zich niet aan de afspraken om gekcohte vouchers te annuleren binnen de wettelijke 14 dagen termijn. Vreselijke organisatie!

Gaby
14-07-2021

Erg tevreden.

Ik herken mij zelf absoluut niet in onderstaande verhalen.

Heb tot nu toe altijd mijn geld terug gekregen en heb dankzij Social Deal heel veel leuke dingen ontdekt zoals wandel arrangementen, goede kappers, leuke restaurants etc.

Ben en blijf een tevreden klant en raad een hoop mensen Social Deal aan!

Evita
12-07-2021

Klantendienst is een RAMP

Altijd heel blij geweest met de aanbiedingen van sd.

Echter nu de allereerste keer de klantendienst nodig. Wat een ramp is dit zeg!

Ik kocht in de Corona crisis 2 vouchers voor een feestzaal dat brasserie werd gedurende heel de pandemie (uiteraard wanneer de horeca open kon zijn). Onder het motto steun de lokale handelaar, kocht ik 2 vouchers. Ze waren geldig tot 31 augustus, zowel op week als weekenddagen, lunch of diner. Ideaal. Veeeeeeel keuze dus!

Toen ik in juni mijn reservatie wou maken, viel het anders uit. Ik kon nog kiezen uit 4 dagen in juli. Uitsluitend weekend. Vaak ook maar 1 dag van de 2. Ik nam contact op met de feestzaal, die bevestigden me dat zij vanaf augustus weer als feestzaal verder gingen, en dat sd ongevraagd verlengd had tot juli. Ik werd naar de klantendienst gestuurd. Goed. Meteen gemaild. Ondertussen 2 weken geleden.

Nog geen gepaste oplossing.

Ondertussen zijn er nog 2 zaterdagen beschikbaar, alleen maar tijdens het diner, welke onmogelijk zijn om daar de afspraak te maken owv werk.

Vandaag contact genomen via whatsapp. Je denkt dat gaat sneller. Vergeet het maar. Na een lange tijd (lees een paar uur) krijg je af en toe 1 zin als antwoord. Toen duidelijk werd dat ik eeeds gemaild had, kwam er doodleuk niets meer.

Klantenservice? NIHIL!

Laura
09-07-2021

Slechte communicatie omtrent reservering

Via deze weg wil ik graag een klacht indienen, omdat ik via de klantenservice amper iets bereik. Ik heb via Social Deal een diner gekocht voor 2 personen (via email (e-mailadres verwijderd) ) waarbij ik een reservering geplaatst hebben bij het restaurant via de app (zoals protocol van de deal). Ik had speciaal op 12 juli 2021 een reservering gemaakt, omdat mijn vriend dan jarig is (tevens ikzelf ook). Ik wilde hem hiermee verassen. Echter krijg ik 3 dagen van te voren plots te horen 'uw reservering is succesvol geannuleerd'. Hoezo succesvol en wat is de reden hiervan? Vervolgens krijg ik een sms dat een reservering is geannuleerd, maar met een compleet andere naam van restaurant. Hier begint de miscommunicatie dus al. Ik heb gebeld en blijkbaar is het restaurant gesloten, maar niemand kan mij vertellen waarom. Tevens kan ik niet opnieuw reserveren in de app, want er zijn geen plekken beschikbaar en ook hier kan niemand mij vertellen wanneer dit wel komt. Ikzelf heb niet geannuleerd en heb specifiek op 12 juli gereserveerd. Er worden mij geen opties gegeven om een andere keer te reserveren en niemand kan mij vertellen hoe of wat, alleen dat ik moet afwachten. Wie zegt dat mijn vriend en ik in aug. of sept. kunnen? Het is niet mijn probleem dat de reservering vanuit de andere kant wordt geannuleerd en dat SocialDeal nu niets kan regelen met de organisatie over nieuwe data. Het wordt nu wel mijn probleem omdat Social deal mijn geld niet teruggeeft maar een tegoedbon voor socialdeal aanbied. Ik ben erg teleurgesteld in de communicatie omtrent deze kwestie en ik vind niet dat je op deze manier om kan gaan met klanten. Je dient ze op zn minst volledig je klanten te informeren. Ik eis dan ook mijn geld terug, om nog de kans te hebben om elders te reserveren en maandag alsnog iets te kunnen plannen voor mijn vriend. Graag hoor ik uw antwoord

28-06-2021

Zeer slechte ervaring. Niet doen!

Zeer slechte ervaring.

Deze maand een bon gekocht voor een escaperoom in Eindhoven nadat ik gekeken had of hij ook voor de zomervakantie beschikbar zou zijn. Ja, dus gekocht en direct gereserveerd. Afgelopen vrijdag annuleren ze zonder verdere uitleg de reservering.

Na bellen blijkt het pech te zijn. Juni-juli-aug kan je niet reserveren. Dus niet in de vakantie.

Dat is al slecht dus ik vraag dan maar mijn geld retour. Ik heb tenslotte die aankoop gedaan onder die voorwaarden, nu blijkt dat ze dit gewoon eenzijdig kunnen wijzigen.

Dat kan ook niet, ik kan iets nieuws voor 69,- kopen bij Social deal. Nou nee, ik wil een uitje waarbij ik nu niet meer aan hun gebonden ben. Wat een firma, firma list en bedrog.

Lione En René
24-06-2021

Waarschuwing

We hebben een voucher voor een 3 gangen diner bij social deal gekocht die t/m september geldig zou zijn. Toen we een paar weken later wilden reserveren kreeg ik een hele verontwaardigde eigenaar aan de lijn die zei dat hij niet meer samenwerkte met social deal omdat er altijd gedonder was. We hebben een mailtje gestuurd naar de klantenservice dat we ons geld terug wilden waar we na 6 dagen een berichtje terug kregen dat we in oktober wel konden reserveren. Weer een mail gestuurd dat niet in oktober op het terras willen eten en toch echt ons geld terug willen. Krijgen we na 7 dagen een mail terug dat er bij hoge uitzondering een tegoed op ons sociale deal account gestort is zodat we daar later iets anders voor kunnen kopen. Dus je krijgt niet waarvoor je betaald hebt en moet dan ook nog genoegen nemen met een tegoed zodat je verplicht daar weer moet afnemen. Social deal wil dus niet terug betalen, ook al is betaald voor iets wat we niet gekregen hebben. Oplichting dus!

Eugene
23-06-2021

Nog een slechte ervaring met Social Deal en CM Cleaningg

Bij Social deal een voucher gekocht om mijn trap te laten schoonmaken door CM Cleaning.

CM Cleaning reactie: wordt doorgegeven aan de juiste afdeling. Social Deal weigert geld terug te geven.

Mijn advies koop NIET bij SOCIAL DEAL. Tenzij je je geld kwijt wilt.

Er is genoeg concurrentie: zo doet groupon niet moeilijk met teruggeven van geld!

Joke
20-06-2021

App werkt niet meer.

Sinds een paar weken werkt de app niet meer.

Ondertussen beginnen mijn vouchers te verlopen. En ik kan niets doen.

In het begin werkten ze van Social deal wel mee. Maar sinds ik heb gevraagd om mijn tegoed dan maar terug te storten, hoor ik niets meer . Nu al een week niets meer gehoord

Het is wel mijn hard verdiende geld dat ik zo kwijt raak.

Hilde
20-06-2021

Altijd netjes afgehandeld, ook als er een klacht kwam.

Ik heb meermaals beroep gedaan op Social Deal, altijd waar voor mijn geld ontvangen.Je krijgt nu zelfs een herinnering van social deal, daags tevoren. Alle deals correct aangepast ingevolge corona. Klantendienst doet wat het kan.

Stefan
18-06-2021

Niet aan laten vangen!

Niet aan laten vangen! Bijzonder stugge klantendienst. Door de sluiting van de restaurants tijdens de corona-periode was ik net te laat om mijn voucher te verzilveren. Ze doen geen enkele commerciële geste. Heel teleurgesteld.

Ramaekers

Top

Zeer tevreden. Medewerkens steeds vriendelijk en beleefd. Met een annulering die me niet luktte voortreffelijk geholpen alsook 2x mijn te goed teruggestort wegens een definitief gesloten restaurant. Staan je altijd te woord en snel geholpen. En zelfs al 2x een te goed bon gewonnen. Super bedrijf met supervriendelijke medewerkers. Top

Soenita

Voucher in corona periode

Voucher gekocht. In corona periode afspraak door restaurant zelf geannuleerd, omdat de boel natuurlijk dicht ging.

Ik heb Social deal gebeld, en het antwoord is:

Ze kunnen niks meer doen!

Makkelijk geld verdienen zo.

Melanie
17-06-2021

Fijn dat de klantenservice dit oppakt, hebben ook aangegeven door bij het restaurant na te gaan dus dat is ook prettig.

Slechte klantenservice

Helaas, slechte klantenservice. Het restaurant waar we mensen heen hadden gestuurd als cadeau nam telefonisch de reservering aan. Daar aangekomen werd de bon geweigerd omdat er niet via de site was gereserveerd (wat dus ook niet kan als je het cadeau krijgt, dit heeft Groupon tenminste wel normaal geregeld, zo lastig is dat niet.) onze vrienden moesten de volle pond betalen. (Konden geen protest maken door persoonlijke omstandigheden en initieel protest was nutteloos) ik neem contact op met de social deal Klantenservice, 0 sympathie, enkel de mededeling dat ik hem anders aan nog iemand cadeau kan doen. Dat de wettelijke bedenktijd van 2 weken over is? Echt? Ik heb in dit soort situaties veel betere klantenservice van Groupon. ik koop nooit meer iets bij Social deal, leuk als het goed gaat maar je hebt er niets aan als het misloopt.

Ik ben 120 euro lichter omdat ik hun niet voor de kosten kon laten opdraaien en het eten was ook nog eens heel slecht. Ik heb nog nooit zo een slechte ervaring gehad bij een online aankoop en ik doe er toch best veel.

Katja
15-06-2021

Behulpzaam

Slecht!

In september 2020 social deal gekocht. Door corona ineens alles dicht en nu alles weer open is kunnen we de deal pas vanaf oktober gebruiken. Geld krijgen we niet terug en omzetten naar een andere deal is ook niet mogelijk. Ook moet je zelf alles in de gaten houden. Geen mail dat je weer kan reserveren voor die deal. Voor ons in ieder geval nooit meer een social deal!

David
02-06-2021

Bij deze website een voucher gehaald bij Welnessboot Mill, vanwegen corona kon ik hier de voucher niet gebruiken. Na gebeld te hebben met de klantenservice hadden ze aangegeven dat de voucher verlengd kon worden.

Vandaag probeerde ik de voucher te gebruiken, krijg ik bericht dat de voucher allang is verlopen. De klantenservice van social deal is een grote grap.

Vince
02-06-2021

Top, goed en snel opgelost (bij hoge uitzondering). Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Geen passende oplossing klantenservice

Goedemiddag,

Vanwege alle corona maatregelen heb ook ik nu een mindere ervaring met social deal die niet wordt opgelost.

Gekocht heb ik een deal voor een onderhoudsbeurt van mijn stadsfiets ter waarde van 19 euro.

Zelf heb ik de voucher gekocht in de veronderstelling dat deze (mede wegens corona) tot 31 december 2021 geldig zou zijn. Echter, blijkbaar was dit niet het geval en is de voucher niet meer geldig.

Dezelfde aanbieding staat nu wederom gewoon online (verlengd), maar social deal wil hierbij niet tegemoet komen middels een omboeking of iets dergelijks wat ik erg jammer vind. Ik betaal voor een dienst en wens daar ook gebruik van te maken. Zo niet, dan wil ik graag mijn geld terug.

Waar blijft het geld nu dan? In de zakken van de eigenaren zeker?

Sietske
31-05-2021

Tegoed ipv geld terug bij faillissement leverancier

Bon v 189 euro gekocht. leverancier gaat na 14 dagen v aankoop bon failliet, en ik krijg ‘uit coulance’ een tegoed?! Ik wil mijn gewoon mijn geld terug! Bij Groupon overkwam me iets soortgelijks en daar kreeg ik keurig mijn geld terug.

Philine
23-05-2021

Weigering terugbetaling voucher

Ik heb een hele tijd geleden via social deal een voucher gekocht, maar toen ik de voucher wou inwisselen in maart 2021 bij de ondernemer kreeg ik de melding dat het laserapparaat stuk is. In april heb ik dan met social deal contact opgenomen omdat ik niet langer wou blijven wachten. De handelaar is sinds maart ook niet meer bereikbaar via telefoon of mail. Als ik dit allemaal aankaart bij social deal blijven ze zeggen dat ze een oplossing aan het zoeken zijn en geen geld terug geven. Wat kan ik hieraan doen? Want ik heb het idee dat er gewoon niets gebeurt. En het begint meer en meer op oplichting te lijken.