Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Precies dezelfde ervaring als anderen. Absoluut niet duidelijk dat de voucher vervalt. Geen herinneringsmail. Gewoon pure oplichterij van een paar zieligerds die op deze manier geld verdienen. Wees er maar trots op
Er kan nog veel verbeterd worden. Door de klacht gelijk serieus te nemen en niet pas na 4 mails en een klacht via review. Waarom het mis is gegaan is ook nog steeds niet duidelijk maar goed het is nu opgelost.
Nu dat de restaurants weer open mogen ben ik gaan kijken in mijn account of ik voor mijn social deal een reservering kon maken, maar wat schetst mijn verbazing, weg voucher. Bij navraag werd mij verteld dat ik een mail zou hebben gehad waarin stond dat ik moest reageren, dus niet , niet ontvangen ook niet in de spam. na herhaaldelijke mail wissel over deze manier van zaken doen, nul op rekest. Mijn vriendin die ook dezelfde deal had heeft ook geen mail ontvangen, ze liegen hier dus over. Hoe kan ik ergens op reageren wat ik niet gehad heb en sterker nog geen coulance op deze vreemde manier van met klanten omgaan.
De handelaar waar ik een deal bij kocht vroeg eenmaal toen ik daar was geld bij.
Ik had slimmer moeten zijn, het voelde toen al als een zwendeltje.
Na 2x gaan krijg ik de boodschap dat ze gesloten is na 17u en op zaterdag.
De momenten dat ik gezegd heb dat ik kan.
De openingsuren website + social deals staat tot 18u + zaterdag open.
Bovendien kon een vriendin van mij een uur na mij wel een afspraak krijgen op zaterdag voor Hetzelde.
Ik voel mijn opgelicht en belogen en heb geen vertrouwen meer in de dame van de deal alsook niet hoe social deal hiermee omgaat.
Ik meld dit allemaal bij social Deal, zij blijven de deals gewoon verkopen en ik moet het zelf maar oplossen.
Top service en betrouwbare producten ?
We kochten een tijd geleden een Fletcher voucher met als doel om in de omgeving Noordwijk te verblijven.
Als je probeert te reserveren dan krijg ik bij de diverse data die ik invul die optie niet. Als je dan een ander hotel kiest dan komen er een heleboel kosten bij. Wij kopen nooit meer zo'n bon. Net als bij vliegtickets moet deze vorm van oplichting verboden worden.
Publiceer de totale prijs en probeer de klanten niet op te lichten met allerlei andere extra kosten zodat je beter een ander hotel kan boeken!
Korte tijd geleden twee deals aangeschaft om gebruik te maken van een eBike en pannenkoeken te eten combinatie.
Nu blijkt bij contact hebben met de eindpartij dat er een rijbewijs nodig is. Dit staat -nergens- in de voorwaarden van de deal. Dit is gewoon een koop ontbindende voorwaarde!
Nu wordt mij "Social-Deal-tegoed" aangeboden en wordt telefonisch afgescheept. Waardeloos dit en van mij uit een boel slechte reclame voor dit soort praktijken.
Update van 23/04/2021:Mijn klacht is netjes opgelost na extra telefonisch contact. Zorgt ervoor dat ik mogelijk in de toekomst wel weer terug kom.
Eind vorig jaar(+/- oktober) heb ik een hotelvoucher gekocht voor een overnachting in een hotel in Rotterdam. Onze eerste boeking eind vh jaar geannuleerd vanwege corona.
Bij de voorwaarden stond ook dat de voucher verlengd zou worden met dezelfde periode als het lukte om te gaan vanwege de corona maatregelen.
Ik zag toen dat mijn bon verlengd was tm 31 maart jl. Reizen wordt streng afgeraden al die tijd. Toen ik begin maart nog een keer inlogde op mijn account zag ik dat de voucher was verlengd tm 31 augustus.
Toen ik wilde gaan boeken voor in de zomer begon de ellende. In eerste instantie had het hotel de beschikbaarheid nog niet opengezet, op advies van de klantenservice van SocialDeal moest ik dagelijks even kijken of het al was opengezet. Tot mijn verbazing was mijn voucher weg. Opnieuw contact gehad, conclusie: Voucher verlopen! Was op 31 mrt verlopen. Na wat heen en weer gepraat zou de medewerkster kijken wat ze kon doen. Een paar dagen daarna kreeg ik een mail dat de voucher uit coulance verlengd is tot eind april. Weer heb ik gebeld met de klantenservice omdat in mijn scherm altijd had gestaan: Geldig tm 31 augustus. Nu werd mij verteld dat dat alleen maar was voor als ik er een extra optie had bijgenomen maar dat had ik blijkbaar niet.
Na een paar dagen toch weer de telefoon gepakt en opnieuw gebeld omdat het niet wenselijk was om mijn bon eerder te verzilveren vanwege de maatregelen. Echter werd mij verteld: Het hotel was gewoon open dus je had prima kunnen gaan. Of terwijl, trek je niets aan van de maatregelen. Ik heb netjes verteld dat dit geen service vindt en dat ik zeker niet blij ben. Als reactie kreeg ik: Dit mag u vinden.
Kaartjes gekocht voor China light en geserveerd bij ouwehand dierentuin. Toen kwam de lockdown. Ouwehand heeft het evenement afgeblazen. Mensen die bij ouwehand hebben geboekt kregen het geld terug. Ik hoor maar niks van social deal. Verschillende keren contact opgenomen maar ze zijn er nog steeds mee bezig al maanden. Ondertussen ben je wel je geld kwijt. Je koop iets en zij kunnen niet leveren. Slechte service.
We hebben een paar weken geleden via Social deal 2x vouchers gekocht voor Waaprogramma intensief en binnen reiniging We zien dat de vouchers maar geldig zijn t/m 11 April. We hebben contact opgenomen met het bedrijf en die gaf aan dat we met Social deal contact moeten opnemen en Social deal gaf aan dat het bedrijf gekozen heeft om de deal niet te verlengen. Als je naar Social deal kijkt, dan zie de deal weer beschikbaar……
Lekker betrouwbaar….
Ron's Gastro bar verneukt de boel,
in de maand april is er 1 dag waarop je kunt reserveren, alle andere dagen zijn doorgestreept.
bovendien kun je alleen reserveren voor twee personen. dus als je maar één voucher hebt moet je maar wachten tot het mei is ,misschien dat je dan voor één persoon kan reserveren je weet het nooit.
bah.
Via de online reservering kan niet reserveren omdat automatisch beantwoord dat de vakantiepark al fully booked is maar ik heb meteen de customer service van SD geapp en Melanie heeft mij geholpen om te boeken en gelukt! Als er iets is met mijn voucher, app ik meteen de CS van SD via wassap en lossen ze meteen voor mij de probleem op. Goede service! Ik ben altijd tevreden.
21 feb 4 voucher gekocht, warern maar geldig tot 2 maart,. Helaas foutje gemaakt, dacht 2 april. social deal verwijst naar subway, subway verwijst naar social deal. resultaat 30 euro weg. Jammer, laat social maar weg.
Voucher moest worden omgeboekt vanwege een faillissement. Bericht hierover 2 dagen te laat gelezen. Geen mogelijkheid tot compensatie en daarbij onbeleefd te woord gestaan. Nooit meer!
Gebeld met Social deal. Voucher 3 dagen te laat ik zet het actief zegt Social deal. Watertuinen moet alleen nog toestemming geven. Watertuinen verwijst weer naar Social deal. Totaal geen coulanceregeling. Ja een te goedbon van 2,50. Voucher heeft 34 euro gekost. Bon geldig van 23 januari tot 16 februari. Hier was ik niet van op de hoogte. Geldigheid staat altijd op je account. Hier mag ik dan mee doen. Voor mij nooit meer Social deal of de Watertuinen Spijkenisse
Assistentie gekregen bij een last minute wijziging op mijn reservering. Heel snelle en goede service gekregen via chat.
TOP!
Dit bedrijf heeft alles keurig verzorgt.
Nette vriendelijke medewerker bij ons geweest.
Is zeer aan te bevelen.
Bioscoop vouchers geldig tot 8 december geldig niet te gebruiken aangezien de bioscopen op 3 november dicht moesten. Social deal geeft aan maak je geen zorgen je vouchers worden verlengd. Nou niet dus mijn vouchers zijn verlopen zeggen ze nu, dat had je zelf maar even in de gaten moeten houden ? De aanbieder kiest niet voor verlenging dus ben je je geld gewoon kwijt. ?
Geen enkele coulance , deze vouchers al genomen omdat een andere deal niet door kon gaan en social deal geen geld terug geeft. Nu is mijn geld alsnog gewoon verdwenen.