Social Deal reviews

5.9

Andy
10-05-2021

Social deal is geldklopper

Precies dezelfde ervaring als anderen. Absoluut niet duidelijk dat de voucher vervalt. Geen herinneringsmail. Gewoon pure oplichterij van een paar zieligerds die op deze manier geld verdienen. Wees er maar trots op

Carla
11-05-2021

Er kan nog veel verbeterd worden. Door de klacht gelijk serieus te nemen en niet pas na 4 mails en een klacht via review. Waarom het mis is gegaan is ook nog steeds niet duidelijk maar goed het is nu opgelost.

Voucher verdwenen uit het account

Nu dat de restaurants weer open mogen ben ik gaan kijken in mijn account of ik voor mijn social deal een reservering kon maken, maar wat schetst mijn verbazing, weg voucher. Bij navraag werd mij verteld dat ik een mail zou hebben gehad waarin stond dat ik moest reageren, dus niet , niet ontvangen ook niet in de spam. na herhaaldelijke mail wissel over deze manier van zaken doen, nul op rekest. Mijn vriendin die ook dezelfde deal had heeft ook geen mail ontvangen, ze liegen hier dus over. Hoe kan ik ergens op reageren wat ik niet gehad heb en sterker nog geen coulance op deze vreemde manier van met klanten omgaan.

Katrien
09-05-2021

Toch geholpen waar kan.

Service na verkoop ronduit schandalig

De handelaar waar ik een deal bij kocht vroeg eenmaal toen ik daar was geld bij.

Ik had slimmer moeten zijn, het voelde toen al als een zwendeltje.

Na 2x gaan krijg ik de boodschap dat ze gesloten is na 17u en op zaterdag.

De momenten dat ik gezegd heb dat ik kan.

De openingsuren website + social deals staat tot 18u + zaterdag open.

Bovendien kon een vriendin van mij een uur na mij wel een afspraak krijgen op zaterdag voor Hetzelde.

Ik voel mijn opgelicht en belogen en heb geen vertrouwen meer in de dame van de deal alsook niet hoe social deal hiermee omgaat.

Ik meld dit allemaal bij social Deal, zij blijven de deals gewoon verkopen en ik moet het zelf maar oplossen.

Top service en betrouwbare producten ?

05-05-2021

Pure oplichting met Fletcher hotel voucher

We kochten een tijd geleden een Fletcher voucher met als doel om in de omgeving Noordwijk te verblijven.

Als je probeert te reserveren dan krijg ik bij de diverse data die ik invul die optie niet. Als je dan een ander hotel kiest dan komen er een heleboel kosten bij. Wij kopen nooit meer zo'n bon. Net als bij vliegtickets moet deze vorm van oplichting verboden worden.

Publiceer de totale prijs en probeer de klanten niet op te lichten met allerlei andere extra kosten zodat je beter een ander hotel kan boeken!

03-05-2021

Slechte recensies worden NIET geplaatst.

Beste,

Ik wist het niet, maar een slechte recensie schijven via de Social Deal app heeft geen zin, want ze worden toch niet geplaatst. Nu snap ik ook waarom er alleen maar positieve recensies staan.

Had een paar weken geleden een slechte ervaring met een deal, recensie geschreven nooit geplaatst. Nu weer en zo kwam ik erachter.

Slechte ervaring gehad met het bedrijf Tibero, dus denk goed na voordat je een aanbieding aanklikt van hun via Social Deal.

In mijn ogen niet erg betrouwbaar op deze manier.

Mvrgr Jan.

Sabina
28-04-2021

Hotel voucher niet te gebruiken

In december een hotel voucher gekocht maar door de corona maatregelen die daarna werden aangescherpt niet kunnen gebruiken. Bon was tot 22mei geldig. Vorige week na de persconferentie meteen geprobeerd te boeken, maar alles vol. Contact opgenomen met de klantenservice en zij gingen kijken wat ze konden doen. Week later gebeld, helaas niks aan te doen. Probeer je voucher maar te verkopen. Ja ik ga een voucher van 75euro verkopen aan iemand anders en die gaat dan proberen te boeken en ziet dan ook dat er niks meer beschikbaar is. Dus 75euro ben ik kwijt! Een tegoed of een andere voucher had ik ook genoegen mee genomen, nu heb ik niks. Ja een verdrietige dochter want dit was haar verjaardagscadeau. Samen met mama naar een hotel. Nu heeft ze niks! Dat was de eerst een laatste keer social deal.

25-04-2021

Starre en niet coulante organisatie

Aan het ergeren aan Social Deals omdat ze voor geen meter coulance tonen.

Kaartjes gekocht voor China Light festival in Oudehands Dierenpark inclusief entree voor het park afgelopen winter.

Kosten een kleine 100,00 euro voor 3 kaartjes.

Door de weer opstekende pandemie is het hele verhaal niet doorgegaan.

Nu 2 maal het verzoek gedaan om de vouchers die we niet meer gebruiken om te zetten in een saldo tegoed op mijn account.

Ik hoef niet eens het geld terug gestort te krijgen maar wil het dan tegoed gebruiken voor een andere deal.

Nee zegt Social Deals als je er van af had gewild had dat binnen de gestelde 2 weken moeten gebeuren.

En als je ervan af moet mag je zelf gaan lopen leuren met je vouchers.

Dus wat nou pandemie of lock down we houden gewoon vast aan onze (normale) voorwaarden.

Ben heel erg teleurgesteld in jullie, ik kan niet begrijpen dat jullie zo`n starre houding aan nemen

Mirjam
23-04-2021

Vouchers niet in te wisselen

Eerdere ervaring met Social deal vouchers: gekocht, gereserveerd, bestelling doorgegeven maar ter plekke voor een dichte deur. Bedrijf schijnt gewoon tijdens hele lockdown dicht te zijn. Social deal gebeld, weten van niets. Bedrijf gebeld ,(namen niet op want ze zijn dicht). Uiteindelijk mijn geld terug maar de deal houden ze online. Vond ik al dubieus want hoe serieus neem je je klanten dan. Nu weer een voucher gekocht voor een ander bedrijf. Kan ik niet reserveren. Oh ja, nee, dat kan niet meer. U moet reserveren. Ja dat klopt dat wil ik nu ook doen. Nee dat moest eerder. Dat staat niet in de voorwaarden op de voucher. Ja helaas pindakaas. We gaan de voucher annuleren. Ik geef aan dat ze dat niet moeten doen ik wil de deal maar voordat ik op heb gehangen hebben ze toch geannuleerd en deal is van de site gehaald. Geen Social deal meer voor mij. Waardeloze service en totaal niet klantgericht. Niet eens even moeite doen om je te helpen, achter je rug om handelen en niet meer reageren.

Stijn
22-04-2021

Deal niet bruikbaar door gemis in voorwaarden en geen geld terug.

Korte tijd geleden twee deals aangeschaft om gebruik te maken van een eBike en pannenkoeken te eten combinatie.

Nu blijkt bij contact hebben met de eindpartij dat er een rijbewijs nodig is. Dit staat -nergens- in de voorwaarden van de deal. Dit is gewoon een koop ontbindende voorwaarde!

Nu wordt mij "Social-Deal-tegoed" aangeboden en wordt telefonisch afgescheept. Waardeloos dit en van mij uit een boel slechte reclame voor dit soort praktijken.

Update van 23/04/2021:
Mijn klacht is netjes opgelost na extra telefonisch contact. Zorgt ervoor dat ik mogelijk in de toekomst wel weer terug kom.

Ilse
22-04-2021

Geen fijne/duidelijke service

Eind vorig jaar(+/- oktober) heb ik een hotelvoucher gekocht voor een overnachting in een hotel in Rotterdam. Onze eerste boeking eind vh jaar geannuleerd vanwege corona.

Bij de voorwaarden stond ook dat de voucher verlengd zou worden met dezelfde periode als het lukte om te gaan vanwege de corona maatregelen.

Ik zag toen dat mijn bon verlengd was tm 31 maart jl. Reizen wordt streng afgeraden al die tijd. Toen ik begin maart nog een keer inlogde op mijn account zag ik dat de voucher was verlengd tm 31 augustus.

Toen ik wilde gaan boeken voor in de zomer begon de ellende. In eerste instantie had het hotel de beschikbaarheid nog niet opengezet, op advies van de klantenservice van SocialDeal moest ik dagelijks even kijken of het al was opengezet. Tot mijn verbazing was mijn voucher weg. Opnieuw contact gehad, conclusie: Voucher verlopen! Was op 31 mrt verlopen. Na wat heen en weer gepraat zou de medewerkster kijken wat ze kon doen. Een paar dagen daarna kreeg ik een mail dat de voucher uit coulance verlengd is tot eind april. Weer heb ik gebeld met de klantenservice omdat in mijn scherm altijd had gestaan: Geldig tm 31 augustus. Nu werd mij verteld dat dat alleen maar was voor als ik er een extra optie had bijgenomen maar dat had ik blijkbaar niet.

Na een paar dagen toch weer de telefoon gepakt en opnieuw gebeld omdat het niet wenselijk was om mijn bon eerder te verzilveren vanwege de maatregelen. Echter werd mij verteld: Het hotel was gewoon open dus je had prima kunnen gaan. Of terwijl, trek je niets aan van de maatregelen. Ik heb netjes verteld dat dit geen service vindt en dat ik zeker niet blij ben. Als reactie kreeg ik: Dit mag u vinden.

Jolanda
21-04-2021

Kaartjes China light

Kaartjes gekocht voor China light en geserveerd bij ouwehand dierentuin. Toen kwam de lockdown. Ouwehand heeft het evenement afgeblazen. Mensen die bij ouwehand hebben geboekt kregen het geld terug. Ik hoor maar niks van social deal. Verschillende keren contact opgenomen maar ze zijn er nog steeds mee bezig al maanden. Ondertussen ben je wel je geld kwijt. Je koop iets en zij kunnen niet leveren. Slechte service.

Stephan
17-04-2021

Voucher verlopen geld weg….

We hebben een paar weken geleden via Social deal 2x vouchers gekocht voor Waaprogramma intensief en binnen reiniging We zien dat de vouchers maar geldig zijn t/m 11 April. We hebben contact opgenomen met het bedrijf en die gaf aan dat we met Social deal contact moeten opnemen en Social deal gaf aan dat het bedrijf gekozen heeft om de deal niet te verlengen. Als je naar Social deal kijkt, dan zie de deal weer beschikbaar……

Lekker betrouwbaar….

Antonie utrecht
16-04-2021

Koop niks bij ron's gastro bar

Ron's Gastro bar verneukt de boel,

in de maand april is er 1 dag waarop je kunt reserveren, alle andere dagen zijn doorgestreept.

bovendien kun je alleen reserveren voor twee personen. dus als je maar één voucher hebt moet je maar wachten tot het mei is ,misschien dat je dan voor één persoon kan reserveren je weet het nooit.

bah.

Joyce
15-03-2021

Vankatiepark boeken

Via de online reservering kan niet reserveren omdat automatisch beantwoord dat de vakantiepark al fully booked is maar ik heb meteen de customer service van SD geapp en Melanie heeft mij geholpen om te boeken en gelukt! Als er iets is met mijn voucher, app ik meteen de CS van SD via wassap en lossen ze meteen voor mij de probleem op. Goede service! Ik ben altijd tevreden.

Evert
08-03-2021

Foutje bedankt

21 feb 4 voucher gekocht, warern maar geldig tot 2 maart,. Helaas foutje gemaakt, dacht 2 april. social deal verwijst naar subway, subway verwijst naar social deal. resultaat 30 euro weg. Jammer, laat social maar weg.

Jill
24-02-2021

Geen terug terug

Voucher moest worden omgeboekt vanwege een faillissement. Bericht hierover 2 dagen te laat gelezen. Geen mogelijkheid tot compensatie en daarbij onbeleefd te woord gestaan. Nooit meer!

Patricia
19-02-2021

Voucher niet meer geldig. 3 dagen te laat

Gebeld met Social deal. Voucher 3 dagen te laat ik zet het actief zegt Social deal. Watertuinen moet alleen nog toestemming geven. Watertuinen verwijst weer naar Social deal. Totaal geen coulanceregeling. Ja een te goedbon van 2,50. Voucher heeft 34 euro gekost. Bon geldig van 23 januari tot 16 februari. Hier was ik niet van op de hoogte. Geldigheid staat altijd op je account. Hier mag ik dan mee doen. Voor mij nooit meer Social deal of de Watertuinen Spijkenisse

Christina
03-02-2021

Super support

Assistentie gekregen bij een last minute wijziging op mijn reservering. Heel snelle en goede service gekregen via chat.

TOP!

Laurens
25-01-2021

CM zonnepanelen reiniging

Dit bedrijf heeft alles keurig verzorgt.

Nette vriendelijke medewerker bij ons geweest.

Is zeer aan te bevelen.

Wil
20-01-2021

Maak je geen zorgen vouchers worden verlengd, niet dus

Bioscoop vouchers geldig tot 8 december geldig niet te gebruiken aangezien de bioscopen op 3 november dicht moesten. Social deal geeft aan maak je geen zorgen je vouchers worden verlengd. Nou niet dus mijn vouchers zijn verlopen zeggen ze nu, dat had je zelf maar even in de gaten moeten houden ? De aanbieder kiest niet voor verlenging dus ben je je geld gewoon kwijt. ?

Geen enkele coulance , deze vouchers al genomen omdat een andere deal niet door kon gaan en social deal geen geld terug geeft. Nu is mijn geld alsnog gewoon verdwenen.