Social Deal reviews

5.9

Patricia
19-02-2021

Voucher niet meer geldig. 3 dagen te laat

Gebeld met Social deal. Voucher 3 dagen te laat ik zet het actief zegt Social deal. Watertuinen moet alleen nog toestemming geven. Watertuinen verwijst weer naar Social deal. Totaal geen coulanceregeling. Ja een te goedbon van 2,50. Voucher heeft 34 euro gekost. Bon geldig van 23 januari tot 16 februari. Hier was ik niet van op de hoogte. Geldigheid staat altijd op je account. Hier mag ik dan mee doen. Voor mij nooit meer Social deal of de Watertuinen Spijkenisse

Christina
03-02-2021

Super support

Assistentie gekregen bij een last minute wijziging op mijn reservering. Heel snelle en goede service gekregen via chat.

TOP!

Laurens
25-01-2021

CM zonnepanelen reiniging

Dit bedrijf heeft alles keurig verzorgt.

Nette vriendelijke medewerker bij ons geweest.

Is zeer aan te bevelen.

Wil
20-01-2021

Maak je geen zorgen vouchers worden verlengd, niet dus

Bioscoop vouchers geldig tot 8 december geldig niet te gebruiken aangezien de bioscopen op 3 november dicht moesten. Social deal geeft aan maak je geen zorgen je vouchers worden verlengd. Nou niet dus mijn vouchers zijn verlopen zeggen ze nu, dat had je zelf maar even in de gaten moeten houden ? De aanbieder kiest niet voor verlenging dus ben je je geld gewoon kwijt. ?

Geen enkele coulance , deze vouchers al genomen omdat een andere deal niet door kon gaan en social deal geen geld terug geeft. Nu is mijn geld alsnog gewoon verdwenen.

Albert
11-01-2021

Ze doen het weer :(

Ze doen het weer :(

Aantal maanden geleden twee tickets gekocht voor toegang tot een VR room in Hoogeveen. Al snel kwam de tweede lockdown waardoor ik ze niet kon gebruiken zoals de deal was beschreven en de lockdown zou in ieder geval langer duren dan de geldigheid van de vouchers. Nu is het al wat jammer dat je daar zelf achteraan moet maar ze vroegen mij om in ieder geval te wachten tot daags voor het verlopen van de vouchers. Groot was mijn verbazing dat de vouchers nog steeds aangeboden werden. Als een lockdown je overkomt, heb ik er begrip voor, maar als je willens en wetens tickets verkoopt die op dat moment al niet geldig zijn, zonder waarschuwing bij de aanbieding, dan ben je gewoon fout bezig als platform. Ik heb ze daar naar gevraagd maar er werd niet op gereageerd. Snap ik wel, wat zou je moeten zeggen ook.

Het was voor mij wel reden om de koop te ontbinden. En ja hoor, de briljante reactie van Social deal: "we kunnen u uw geld niet teruggeven want de voorwaarden geven aan dat je tot 14 dagen de tijd hebt na aankoop"

Juist, dus wanneer je iets koopt met bepaalde afspraken dan mag je je geld niet terug wanneer het bedrijf niet aan die afspraken kan voldoen. Maar andersom kan dat bedrijf jou wel aan afspraken gaan houden? Zo werkt dat niet Social deal, daar hoef je geen raket geleerde voor te zijn. En het maakt het helemaal schandalig voor de mensen die deze tickets gekocht hebben terwijl ze al niet gebruikt konden worden.

Inmiddels is de inleverdatum verlengd. Inmiddels heb ik mijn geld niet terug maar tegoed gekregen. Niet wat ik wilde. Maar Social deal bepaalt zelf wat ze terecht vinden als ze in beginsel zelf de gemaakte deal niet na kunnen komen.

Carola
10-01-2021

Deal bleek duurkoop

Social deal gekocht voor mij en mijn dochter totale kosten 200 euro! bij Ayla Beauty in Tegelen voor 1 jaar laserbehandeling Rond februari 2020 eerste behandeling gehad binnen de daarvoor gestelde termijn. Hierna ivm Corona slechts nog 3 behandelingen gehad ( die overigens snel werden afgeraffeld). Ondanks eerdere toezeggingen van eigenaresse dat zij rekening zou houden met alle verloren tijdsdruk kreeg ik onlangs te horen dat zij de eindtermijn van een jaar aanhoudt. Zij wil geen coulance toepassen. Februari as loopt jaar dus af terwijl we nu in lockdown zitten en verdere behandeling er hoogstwaarschijnlijk niet meer in zal zitten. Hierover bij Social Deal geklaagd . Kreeg tijdens een telefoongesprek te horen dat ze niets kunnen doen omdat de voucher niet meer geldig zou zijn. Ja zo redenerend kan elke beauty salon er in Corona tijd er een potje van maken en vind ik dit oplichting . Het minste wat Social Deal had kunnen doen is bemiddelen of een schadevergoeding aanbieden. Erg teleurstellende en onklantvriendelijke ervaring!

02-01-2021

Jammer dat ik via zoveel kanalen mijn probleem moet voorleggen voor het opgelost wordt.

Beperkte hotelovernachting mogelijk.

Bon gekocht voor een hotelovernachting, met ontbijt en diner. Dit met het idee om te gebruiken voor ons huwelijksjubileum.

Voor deze datum ging nederland in lockdown, winkels dicht en hotels mochten geen eten meer serveren. Boeking geannuleerd want de bon is nu eenmaal met ontbijt en diner erbij.

Volgems social deal geen recht op tegoed terug want de dienst kan wel geleverd worden. lees: je kan eten afhalen in het hotel en dit op je kamer eten.

Met dit idee koop je deze deal niet! Dan kan je net zo goed thuis blijven.

Bon wel 4 weken verlengt maar daar hebben we niks aan aangezien ik hoogzwanger ben dus niet na de lockdown naar een hotel kan. Slechte service!

Karolien
23-12-2020

Die app van social deal is top

Ik heb al meerdere keren met social deal gaan eten, ook met mensen die dit niet kenden. Allen waren positief verrast.

In de regio klein brabant mogen er gerust nog wat meer brasseries bijkomen die hier mee meedoen.

21-12-2020

Het zijn net mensen ze maken fouten maar durven het ook toe te geven.wat nog belangrijker is ze willen er van leren

Socialdeal eten kwam een uur en twintig minuten te laat

Op 19-12-2020 eten besteld bij sax and jazz veghel via socialdeal.

zou om 18:45 komen werd om 19:00 uur door socialdeal gebeld dat het later werd tussen 19:30 en uiterlijk 19:45 om 20:00 nog niets toen heb ik zelf socialdeal gebeld die zijden dat ik dan maar zelf contact moest opnemen met restaurant.

ik vind dit belachelijk heb via hun gereserveerd op bepaalde tijd als dat niet nagekomen word zijn ze bij socialdeal niet thuis maar word dit afgeschoven op restaurant . eten was trouwens wel lekker

Ben
17-12-2020

Slecht coronabeleid

Voucher gekocht voor een high tea in Amsterdam te gebruiken eind december. Betreffende zaak echter gesloten. Social deal verzocht te annuleren en tegoed te verstrekken. Wordt geweigerd.

Cobie
20-10-2021

Omdat na eerste telefoon de fout niet opgelost was terwijl ze zei het geregeld te hebben, ze had het no erger gemaakt, haar collega moest haar fout weer herstellen

Waarschuwing voor nep deal Wijnimport de wijnwereld zwolle

Bij social deal had ik een voucher voor een wijn pakket besteld bij wijnimport de wijnwereld in Zwolle.in de deal werd vermeld dat er 6 flesjes wijn voor 34,50 zou worden geleverd. Na het in ontvangst nemen van het pakket op een locatie waar de wijnhandelaar het pakket had geïnstalleerd, bleek het om ‘ mini ‘ flesjes te gaan. Geen ‘ flesjes’ dus. Ik heb aangegeven het pakket niet te willen ontvangen, helaas was de wijnhandelaar hiervan plan het pakket terug te noemen na telefonisch contact te hebben gehad. Hij lachte mij zelfs uit.

Social zegt hier niets in te kunnen. Na het lezen van reviews over deze wijnimport zie ik gelijk gestemde reviews voorbij komen. Mijn review om te waarschuwen voor deze nep - deal zie ik er niet bij staan.

Mijn advies is om voor 34,50 goede wijnen te kopen bij een wijnhandelaar die zich wel sociaal op stelt.

Lizzie
12-01-2021

Snelle reactie van Social Deal op de klacht.

Deal met onbetrouwbaar bouwbedrijf

Voucher gekocht om de dakgoten te reinigen via bouwbedrijf Tibero. Afpraak hiervoor gemaakt maar het bouwbedrijf heeft dit al 4 keer op het laatste moment afgezegd en verzet. Nu is de voucher dus verlopen en zegt Social Deal jammer pech gehad.

08-12-2020

Topdeals met Social deal

Al meerdere keren lekker uitgeweest met Social deal, scheelt veel geld met een positieve ervaring die je graag deelt

Nancy
08-12-2020

Ervaring

Mijn ervaring met Social deal is tot heden zeer prettig, tot nu toe zijn ze altijd met een goed voorstel gekomen of een tegoed.

??

Det
01-12-2020

Het kostte veel moeite om me gehoord te voelen door sociale deal, vele telefoontjes en een klacht

Asocial deal

Zeer slechte ervaring met zowelbedrijf social deal als met allround beauty by Christine. Laatst genoemde bedrijf is onbetrouwbaar en liegt, komt afspraak niet na. Social deal klantenservice neemt mijn klacht niet serieus, ondanks dat er al meerdere dezelfde klachten zijn geplaatst op Google reviews. Zij hebben het bedrijf gebeld en geloven hun versie. Dus het geld ben ik gewoon kwijt, niks voor gekregen. Social deal handelt in asocial deals.

12-11-2020

Wie gaat in de winter een uitgestelde wandelarrangement maken? Was door Corona uitgesteld vorige maand. Geen geld terug wel een tegoedbon.

William
10-11-2020

Lieteberg blotevoetenpad

Ik had een bon gekocht voor het blotevoetenpad in Zutendaal. Op 17 oktober contact gehad via de app omdat Belgie op slot was voor Nederlanders. Er werd mij toen gezegd dat ik op 5 november contact moest opnemen terwijl de bon eigenlijk bedoelt was voor onze vakantie in oktober. En de bon verliep ook nog eens op 8 november. Terwijl ook nog eens vanaf 2 november het blotevoetenpad gedloten is. Omdat ik ziek was 2 dagen voor 5 november, ben ik het helemaal vergeten om nogmaals contact op te nemen. Vandaag contact opgenomen maar was er totaal geen begrip van degene met wie ik geappt had en bleef ze bijbetalen standpunt dat ik op 5 november had moeten appen. Zo ga je niet met klanten om!

Keena
12-11-2020

Bedankt voor de oplossing!

Verlenging deal niet mogelijk.

Bon gekocht bij social deal, omdat mijn kinderen longpatient zijn en dus tot de risicogroep behoren gevraagd of de bon verlengd kon worden. Helaas kon dit niet. Aangegeven dat bij deze bon niet de 1,5 meter kan worden aangehouden en ik dit zelf in deze tijd ook niet prettig vind. Ik heb de bon gratis in mijn omgeving aangeboden maar mensen vinden het toch een risico. Dezelfde bon wordt nu ook weer aangeboden op social deal dus ik vind het erg balen dat de mijne niet verlengd kan worden.! Ik begrijp dat bonnen niet zomaar verlengd kunnen worden maar in deze tijd zou je toch wel wat coulance verwachten!

Tamara
05-11-2020

Hulp bij verkeerde voucher

Per abuis een voucher gekocht binnen een minuut contact via Whats app met Noa en binnen weer 5 min was het geregeld!

Mijn foute aankoop geannuleerd, en t aankoop bedrag als tegoed opgeslagen voor een latere aankoop.!

Perfect! Toch mijn geld niet kwijt.!

Claudius
02-11-2020

Top(per)!

Goed en snel behandeld door Samantha!Ik mocht op zoek naar een nieuwe deal,wat dan verrekend gaat worden met mijn oude deal!

Want het bedrijf waar ik de oude deal van had,is failliet gegaan!

Claudius