Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Bij Social Deal op Facebook 10,- euro tegoed gewonnen en nu kijken naar een leuke deal. Vlot en netjes geholpen door de klantenservice ?
In verband met een onduidelijkheid in een aanbieding moest ik voor het product bijbetalen bij de ondernemer. Social Deal heeft dit bedrag als tegoed op mijn account bijgeschreven. Snel en goed afgehandeld.
We hebben voor 4 personen een bon gekocht voor eten bij een Fletcher hotel. De reservering stond voor gisteren en ongeveer 2 uur voor het eten geven onze 2 mede eters aan dat ze de uitslag van de test nog niet binnen hebben en helaas niet mee kunnen gaan dan.
Daar aangekomen leg ik de situatie uit en de mevrouw van de bediening zegt dat ik dat de volgende dag aan Social Deal moet melden en dat ze de 2 vouchers dan weer kunnen activeren.
Social Deal zegt echter dat annuleren niet is toegestaan op de voucher. Dat is niet erg want ik wil gewoon gebruik maken van de van de voucher en dan 2 bijkopen voor een andere keer.
Maar helaas wordt ik weer doorverwezen naar Fletcher en die sturen mij weer terug naar Social Deal, die momenteel nog niet gereageerd heeft.
Ik snap het niet; in de huidige tijd zullen ze wel vaker wijzigingen in de reserveringen krijgen? Of hadden ze liever dat onze mede eters toch waren gekomen met een verkoudheid en zonder test uitslag?
Mijn man en ik hebben overigens wel gewoon gegeten, maar dan wel ineens een heel duur etentje :(.
Uiteindelijk is er toch nog een perfecte oplossing geboden door Sascha van Social Deal, door het hele bedrag terug te zetten naar nieuw saldo zodat ik toch weer fijne deals kan kopen bij Social Deal. Ontzettend bedankt Sascha! Je bent een topper! Vriendelijke groet, Sonja.
Voor mij geen social deal meer!
In maart 125,00 euro uitgegeven voor uit eten te gaan.Vanwege corona geen gebruik kunnen maken van de vouchers maar gelukkig werden deze verlengd. Geen bericht ontvangen van SD wat de nieuwe vervaldatum werd. Nu zijn ze verlopen en verdwenen en dus ook mijn geld is verdwenen!
Mail contact gehad met wel 3 verschillende personen (ook zoiets onpersoonlijks, waarom niet 1 persoon?) En uiteindelijk helaas pindakaas, we kunnen niets voor u doen. Wel als tip gekregen: houd de geldigheid goed in de gaten. Nou dag Social Deal! Jullie verdienen aan mij geen cent meer! Zo klaar met jullie!
We werden 2 keer door sociaal afgezegd, terwijl de boeking goed was gekeurd. Heb toen gebeld dat ik dit geen manier van doen vond. Ze konden hier verder niets meer aan doen zeiden ze, en ik kon wel een nieuwe boeking doen . Ik heb toen mijn ongenoegen gedeeld in een review en een mail met de klacht naar social deal gestuurd. Het werd toen naar genoegen opgelost. Ik vind het alleen jammer, dat het probleem telefonisch niet opgelost werd, maar wel nadat een negatief review en een mail met de klacht naar social deel werd gestuurd. Hoop dat als zoiets nog eens voorkomt het ook telefonisch opgelost kan worden. De hoofdzaak is dat ze met een goede oplossing voor beide kanten zijn gekomen.
Ik heb nu al zovaak de klantenservice gesproken en elke keer een ander verhaal. Ik heb al zoveel mensen in mijn omgeving gehoord met negatieve ervaringen. Geen geld terug als zij het annuleren of dat je niet kan boeken omdat er geen beschikbaarheid is.
Pas op. Ik denk dat social deal snel niet meer bestaat. Mensen moeten gewoon een jurist erop zetten, de kosten kun je toch verhalen. Als we dit massaal doen dan worden ze vriendelijker. Geschillencommissie is een idee voor velen.
Tickets verlopen per 1 april
Keek net op mijn account en zie dat ze automatisch verlengd is tot 31 dec
Top
Telkens als ik een vraag of problee heb, krijg ik zeer snel reactie van Social Deal. Steeds zeer vriendelijk en ze proberen je zo goed en zo snel mogelijk verder te helpen. Zeker een aanrader!
Op 30 januari 5 tickets gekocht voor de TAO in Leeuwarden. We hadden een reservering voor 12 maart. Totale kosten € 87.50
Samen met 4 collega's wilden we daar een gezellige en lekkere avond vieren
Toen kwam de Corona er tussen omdat we alle vijf in de zorg werken durfden we het die donderdag voor de lock down al niet meer aan.
Ik heb de reservering bij de TAO geannuleerd.
Nu blijkt dat je de annulering ook bij social deal moet doorgeven, anders verplaatsen zij je vouchers naar ingeleverd.
En staan ze dus niet meer tussen je vouchers, dus zie je ze niet meer.
Ik heb de algemene voorwaarden door gelezen maar kan nergens vinden dat ik de annulering ook bij social deal moet doorgeven.
Er wordt alleen maar gewezen op eigen verantwoordelijkheid, maar als het niet in de algemene voorwaarden staat hoe moet je het dan weten.?
Ik heb een heel app gesprek met de werknemers van Social Deal gehad maar kom niet tot een oplossing.
Ik vind dit erg vervelend en hoop nog op een reactie die positief uit valt voor ons.
Groet Hester