Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Tickets verlopen per 1 april
Keek net op mijn account en zie dat ze automatisch verlengd is tot 31 dec
Top
Telkens als ik een vraag of problee heb, krijg ik zeer snel reactie van Social Deal. Steeds zeer vriendelijk en ze proberen je zo goed en zo snel mogelijk verder te helpen. Zeker een aanrader!
Op 30 januari 5 tickets gekocht voor de TAO in Leeuwarden. We hadden een reservering voor 12 maart. Totale kosten € 87.50
Samen met 4 collega's wilden we daar een gezellige en lekkere avond vieren
Toen kwam de Corona er tussen omdat we alle vijf in de zorg werken durfden we het die donderdag voor de lock down al niet meer aan.
Ik heb de reservering bij de TAO geannuleerd.
Nu blijkt dat je de annulering ook bij social deal moet doorgeven, anders verplaatsen zij je vouchers naar ingeleverd.
En staan ze dus niet meer tussen je vouchers, dus zie je ze niet meer.
Ik heb de algemene voorwaarden door gelezen maar kan nergens vinden dat ik de annulering ook bij social deal moet doorgeven.
Er wordt alleen maar gewezen op eigen verantwoordelijkheid, maar als het niet in de algemene voorwaarden staat hoe moet je het dan weten.?
Ik heb een heel app gesprek met de werknemers van Social Deal gehad maar kom niet tot een oplossing.
Ik vind dit erg vervelend en hoop nog op een reactie die positief uit valt voor ons.
Groet Hester
Barslechte service om de klant niet te informeren via mail dat de uiterste datum van de early birds vouchers bekend zijn! In de coronatijd waar iedereen graag duidelijkheid wilt en verwacht dat er open,eerlijk gecommuniceerd wordt.niet dus bij social deal.gelijk wordt de verlopen vouchers gewist.klant uit Ekeren
Mijn vouchers zijn kortgeleden verlopen. Door omstandigheden met werk en coronadrukte niet gelukt om te gebruiken. Nu zegt social deal niets meer voor mij te kunnen doen! Ze zouden het ook om kunnen zetten in tegoed zodat ik er nieuwe vouchers van kan kopen. Dat zou de beste oplossing zijn! Ik koop al jaren via social deal. Schandalig om je vaste klanten zo in de kou te laten staan!
Ik had twee sd gekocht voor chocobreak. Gereserveerd voor 28 maart, maar deze afspraak werd door chocobreak geannuleerd vanwege Corona. Actie werd ( maar) verlengd tot 12 juli. Ik man in aug meerdere keren contact op met SD en chocobreak om te proberen alsnog van de deal gebruik te maken, maar SD zegt dat ze niks meer kunnen als de uiterste datum verstreken is. Waar ik van baal is dat ze in Corona tijd niet milder/ schappelijker zijn, ik mijn geld kwijt ben en zij mijn geld hebben! Dat is makkelijk verdienen!
Wij hebben pas een weekendarrangement in Kattevennen (Genk) gedaan met het gezin. Het was een zeer fijne ervaring. Het personeel was erg vriendelijke. Onze dagen waren gevuld met toffe gezinsactiviteiten: wandelen, een uitstap naar Cosmodrome, minigolf en mountainbike. Graag wil ik ook een pluim geven aan de kok voor het lekkere eten! Kortom, het was een zeer goede deal.
Al zoveel woorden verspild door zoveel mails. Proberen je standaard af te schepen met hun eigen regels en voorwaarden. Als je ze dan vervolgens erop wijst dat zij die zelf niet nakomen komen ze met redenen waarom ik nou net niet onder die voorwaarde val. Grootste onzin maar vond zonde van mijn energie om het aan Pipo 23 nog een keer uit te leggen en te motiveren. Nu is mijn voucher opeens wel verlopen terwijl zij in mail aangaven dat vouchers verlengd zouden worden ivm Corona. En ja hoor, als ik dat aangeef krijg ik als reactie terug dat ik de mail verkeerd heb begrepen. Ze zouden het proberen met alle vouchers maar toevallig ging deze ondernemer niet akkoord met verlening. Hoppa, weer € 24,00 kwijt. Ik ga account laten verwijderen en het saldo van € 5,00 zie ik (ook) toch niet terug dus ik wens ze een geweldige climax toe met nog wat extra onverdiend en eigenlijk gestolen geld.
Ik wordt gedeeltelijk gecompenseerd voor het verlopen van een voucher tijdens Corona, dat is prima opgelost!
We konden tijdens een reservering niet op de social deal app om onze bonnen te laten zien, heel gedoe uiteindelijk maar zo besteld vanaf de kaart, dag erna contact gehad met social deal en zonder lang wachten of moeilijk doen, zijn onze bonnen omgewisseld voor een ander restaurant, aangezien het gereserveerde restaurant niet aan de volwachting voldeed.
In maart dit jaar hadden we een overnachting incl ontbijt en diner geboekt bij auberge de groote waaij in Well. Door corona ging dit niet door en is het verzet naar 5 juni. Wij kregen eind mei brand en moesten ons huis verlaten, tijdelijk bij familie gewoond, en nog eens 2 keer moeten verhuizen. Door alle stress totaal vergeten onze reservering te annuleren. Op 4 juni heb ik een mail gestuurd naar de accomodatie. En de situatie uitgelegd. Niks gehoord van hen. Afgelopen vrijdag maar eens geïnformeerd bij de auberge en als antwoord gekregen dat ik met social deal moet contacten. Ze belden mij vandaag met de medeling dat ik te laat was en de voucher is verlopen. Geen geld terug, geen andere datum mogelijk. We hebben een ellendige tijd gehad en nog steeds geen vast woonadres maar van enig medeleven of compensatie is geen sprake. Voor mij geen social deal meer.
Gister avond wezen eten bij wereld restaurant vrijdag in deventer wat een ramp was dat .bij aankomst heel onvriendelijk en onprofessioneel.vooral achter de bakplaten de helft van de avond staan ze er niet moet je wachten omdat er geen kok is en als ze er staan en je vlees bakken is het vlees nog half rauw als je het mee krijgt. Het eten in de bakken is koud en veel te zout met eten knarst het zout nog tussen je tanden de bakken worden ook slecht bijgevuld. De zaak is verder vies goor en uitgeleefd en er zijn ook veel spinnenwebben daar zelf een boven onze tafel lekker als die in je bord valt .het stokbrood moet je zelf snijden dus iedereen zit er aan met zijn handen lekker fris en zeker in deze tijd. Ik hoop dat social deal er eens zelf gaat eten .verder als ik bij hun een recencie schrijf zie je die nergens terug allen maar 5sterren en lovende tekesten .dat is mensen voor de gek houden .mijn vrouw ligt met buikpijn op de bank door gister heel erg bedankt social deal top!
Gisteren mijn social deal willen gebruiken en reserveren maar zag dat hij ineens weg was. Toen heb ik geappt met social deal en kreeg vrij snel een reactie terug ja op zondag!
Later mijn mail adres en bewijs van betaling laten zien met screenshot en vanmiddag een reactie terug gekregen dat de vouchers op mijn andere emailadres staan ( dom van mij natuurlijk) maar wel top dat zij dit voor mij hebben uit gezocht omdat ik al aan het balen was dat de social deal verlopen was of dat ik hem kwijt was.
Een voucher gekocht twv 30 euro. Niet kunnen gebruiken. Wel uit het systeem gehaald. Nu krijg ik deze reactie:
Helaas heb je je echt te laat gemeld waardoor wij niets meer kunnen betekenen. De deal verliep al op 1 juli, je had je voor die tijd moeten melden.
Eerder beloofde Social deal ons dit op Facebook: "Daarnaast garanderen wij dat iedere aankoop 100% is verzekerd die je doet bij ons. We zullen zorgen dat je altijd (evt. op een later tijdstip) terecht kunt bij onze Partners.
Mocht in het onwaarschijnlijke geval de dienst niet geleverd kunnen worden, dan staat Social Deal garant voor het aankoopbedrag"
Na een voucher die door omstandigheden niet meer bruikbaar was heeft social deal deze omgeruild voor andere voucher met zélfs iets hogere waarde