Social Deal reviews

5.9

Sarah
24-07-2020

Gebrek aan begrip, klantgerichtheid en coulance

Voor 't eerst social deal gebruikt en een 4gangenmenu gekocht. Door Corona was 't restaurant dicht. Op 22juli probeerde ik de voucher te openen, lukte niet. Op 23 ook niet. Social deal gecontroleerd, geen gehoor. Op 24juli nogmaals geprobeerd, kreeg ik tot mijn verbazing te zien dat de voucher t/m 23 juli geldig was. Ik ben dus 'n paar uurtjes te laat.

Social deal wilde hier NIETS AAN doen. Na herhaaldelijk m'n verhaal en ontevredenheid geuit te hebben mocht ik 2,50 korting op de volgende bestelling! Maar wat ik had betaald voor de voucher en het gebruik vd voucher mocht ik vergeten. Daar heb ik geen gebruik van gemaakt maar wist meteen dat ik met zo'n bedrijf GEEN DEALS meer wil sluiten of anderen aanraden.

Esther
22-07-2020

Corona deal

Al meerdere malen contact gehad over mijn 7 vouchers die ik wil gebruiken om met vrienden uit te gaan eten.

Door corona is alles uiteraard afgeblazen, maar ik had wel al 2x kunnen reserveren in het weekend. Mijn vrienden kunnen alleen in het weekend helaas.

Nu zijn er nieuwe datums toegevoegd maar alleen op di,wo, en do en dat was het. Er wordt verder niets mee gedaan, ik kan Social Deal niet bellen, er wordt gewoon niet opgenomen en appen of mailen duurt erg lang voordat er een reactie komt, ook op mijn verzoek om mij te bellen wordt niet gereageerd.

En omdat er steeds een andere persoon reageert krijg ik ook steeds dezelfde teleurstellende antwoorden.

Als ik de reacties hier zo lees ben ik bang dat het niet opgelost gaat worden.

Tante
21-07-2020

Vouchers niet te gebruiken door Corona.

Door de Corona crisis heb ik vouchers niet kunnen gebruiken voor een restaurant. Op het moment dat er weer gereserveerd kon worden was de beschikbaarheid al vol. Dus geld betaald maar geen etentje. Hierover meerdere keren contact gehad via app en mail met Social Deal. In 1e instantie werd dit niet naar mijn tevredenheid opgelost. Nadat ik mijn ongenoegen hierover heb geuit via de mail kreeg ik netjes bericht van Sascha van de klachtenafdeling. Deze heeft het uitgezocht en intern besproken. Het aankoopbedrag heb ik in de vorm van een saldotegoed op mijn account gestort gekregen. Dit is de service die ik als vaste klant van Social Deal gewend ben. Mijn dank gaat uit naar Sascha voor de prima oplossing!

Andrea
21-07-2020

Restaurant

Had een vraag en deze werd bijna gelijk Beantwoord en vervolgens ook opgelost!

Jennifer
20-07-2020

Onvoldoende beschikbaarheid.

Ik heb een overnachting gekocht, na aankoop en het cadeau geven van de voucher vrijwel direct willen boeken. Er waren 6 dagen beschikbaar, wij geboekt, binnen n dag een mail dat door n fout in het systeem er stond dat het beschikbaar was, terwijl het vol was. Geen probleem , kijken voor een nieuwe datum, is er geen mogelijkheid tot 31dec. Ik heb gemaild en geappt. Ik ben benieuwd naar een oplossing. Dacht ergens gelezen te hebben dat social deal werkt met tegoedbonnen.

Hoop toch echt dat dit opgelost wordt

Maria
20-07-2020

In Corona tijd voucher verlopen: Geen geld terug, geen credits

Ik had 2 vouchers gekocht om te gaan golfen. De vouchers zijn verlopen in Corona tijd. Nadat de horeca weer open mocht heb ik gebeld. Helaas . had ik maar op moeten letten. De golfbaan was 2 weken eerder open gegaan en zonder dat ik hiervan bericht heb gekregen had ik hiervan gebruik moeten maken.

Geen golf, geen vervangende voucher, geen geld terug, geen credits.

Bij Groupon gaan ze hier veel beter mee om. Je krijgt meerdere berichten voordat je voucher verloopt en dan credits die je kan gebruiken voor een andere deal.

Als ik geld weg had willen geven had ik wel een goed doel uitgekozen. En dat goede doel is zeker niet Social Deal!

Rene
16-07-2020

Social deal zegt op laatste moment sf

Begin dit jaar vouchers gekocht via SD voor de mail Compagny in Zaandam. Deze gereserveerd maar werden terecht geannuleerd door de Corona crisis. We mochten een andere reservering maken dus keurig opgelost. Restaurant werd weer vrij gegeven en een nieuwe reservering gemaakt . Kregen we bericht dat de social deal vouchers nog niet gebruikt mochten worden maar of je ze toch graag wou houden om de horeca te onder steunen. Vandaag (26 July)was het zover we konden de voucher besteden. Gisteren een herinnering om het niet te vergeten en hedenmiddag een Corona check over de gezondheid. Prima keurig geen probleem. Om 13.00 uur een berichtje van SD dat het restaurant een overboeking heeft en we niet terecht kunnen of we nieuwe reservering willen maken. Alles ingepland, vrije avond genomen en dan 5 uur voor het eten afzeggen terwijl ze jou aan 24 uur houden. SD gebeld en de oplossing uw hoort nog wel van ons voor de rest geen enkel begrip. Deze zaak afhandelen en dan maar stoppen met SD.

Jeanne
14-07-2020

Teveel betaald

Ik wilde 2 vouchers kopen.Toen ik betaald had,kwam de melding betaling mislukt.

Ik heb opnieuw betaald.Nu is het bedrag voor 4 vouchers afgeschreven.€218,Teveel.

Geen antwoord op mail,onbereikbaarvia Whatsapp en bellen kost €1, per minuut.

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Jacqueline
09-07-2020

Van 2 betaalde acties in juni geen vouchers ontvangen?

In juni heb ik twee acties betaald via Social Deal, 1 actie was bestemd voor vorig weekend en is inmiddels achterhaald (dus graag teruggave geld) en van een andere actie nog steeds wachtende op social deal vouchers?

Eerder verliep het contact vlekkeloos, wat is er aan de hand Social Deal?

Cv
08-07-2020

Voucher niet in te leveren en vooralsnog geen geld terug

Voucher gekocht voor een gezichtsbehandeling bij Xposure. Afspraak gemaakt, de eerste kwam te vervallen omdat iemand ziek was geworden. Kan gebeuren. Tweede afspraak vervallen door corona. Zij hebben zelf contact opgenomen voor een afspraak na de corona. Wat blijkt toen ik daar aankwam, was heel het bedrijf weg! Voucher hebben zij in februari al gecasht, terwijl ik dus geen behandeling heb ontvangen. Weken geleden mail gestuurd naar social deal, geen reactie. Bellen wordt niet opgenomen. Wat een oplichtersbende!

Stephanie

Horrible service

Bought 1 voucher for all you can eat, call restaurant they say sorry need 2 minimum. I go back to buy another one and its sold out. Called Social deal and it says it is REQUIRED 2 minimum. Why was I able to buy just one? now I cant get my money back AND I cant use that ONE voucher?

Stevano
08-07-2020

Oplichting met als excuus de corona crisis!

Kortingscoupon verlopen. Door de coronacrisis is het restaurant nooit open geweest. Maar geld terug krijgen of coupon termijn verlengen zit er niet in. Met de klantenservice kom je niet uit want die bewijzen je door naar een 3e partij waar ik nooit zaken mee heb gedaan. Echt belachelijk dat dit zo op grote schaal kan.

Lidy
03-07-2020

Klacht super goed opgelost! TEVREDEN KLANT.

Op 30/6 had ik een klacht ingediend, 4 dagen geleden dus, en ik werd diezelfde dag terug gemaild, met een prima oplossing. (wel jammer dat ik eerst op deze manier een klacht moest indienen, maar daarom nu ook een positieve melding)

Vandaag zijn nieuwe vouchers aan mijn account toegevoegd.

Ik ben nu weer een tevreden klant van social deal!

Maartje
03-07-2020

Niet tevreden met verloop rondom een klacht

Bijna 3 weken geleden had ik via social deal een restaurant bon gekocht voor 2 personen bij cowfish in Amsterdam. Gereserveerd. Bevestiging mail gekregen van de reservering en ook nog een mail dat herinnering van mijn reservering een dag ervoor. Gezocht naar het restaurant, kon het maar niet vinden, bleek ook niet te kunnen want het was er niet meer.

We waren behoorlijk teleurgesteld, we komen niet uit Amsterdam. Hadden tijd en reiskosten gemaakt. En vooral hadden we trek!

Eenmaal thuis social deal een mail gestuurd en ook gebeld. Het meisje aan de telefoon was echt vriendelijk, maar kwam niet met een oplossing. Het werd in behandeling genomen. Nooit antwoord gehad op de mail. Na een week nogmaals gebeld, nog steeds in behandeling. Nog een mail, weer geen antwoord. 2 keer was social deal de hele dag telefonisch niet te bereiken. Na 2 weken nogmaals gebeld, dit keer was ik het zat. Ik wil gewoon mijn geld terug, dat is toch wel het minst. Dat kon de dame van de klantenservice niet beslissen. Enkele dagen erna werd ik gebeld door social deal! Ik mocht een andere bon uitkiezen en de dame aan de lijn deed net of ik een prijs had gewonnen ? Nauw dat wilde ik niet, ik wil gewoon mijn geld terug. Geld inmiddels terug €43,- na 2,5 week, wat een gedoe zeg. Ik had toch wel een wat klantvriendelijk gang van zaken verwacht. Ik ben wel klaar met social deal, app gelijk van mijn telefoon verwijderd.

Ingrid

Account ontoegankelijk en Social Deal onbereikbaar vervolg

In navolging op reactie 2 juli.

Via Google chrome blijven de meldingen over activatiecode zich herhalen, het is me nu gelukt via Microsoft Edge in te loggen? Echter mijn 4 vouchers en reserveringen zijn verdwenen. Heb de vouchers betaald en voor volgende week een reservering gedaan voor 2 vouchers. Ik ben toch wel erg benieuwd óf en wanneer dit wordt opgelost door Social Deal.

Was trouwens in het verleden altijd super tevreden over Social Deals en klantvriendelijkheid.

Jannet

Reviews worden gemanipuleerd

Via Social Deal had ik vouchers voor restaurant Griekse Corner Emmen gekocht en gelijk gereserveerd voor mijn verjaardag,begin juni. Op die dag werd mijn zoon ziek, ivm corona blijf je dan thuis. Het restaurant heeft het recht om annuleringen binnen 24 uur naast zich neer te leggen. Maar ik heb gebeld om te vragen of we misschien toch konden verschuiven. Mocht niet. Mocht ik dan misschien voor de reeds betaalde €56 bij hen menu's afhalen(ze bezorgen zelf ook namelijk, via thuisbezorgd.nl) nee, dat moest ik maar met soc deal regelen anders!. Dus SD gebeld, uitgelegd, zij nam contact op met het restaurant, maar helaas. Onverbiddelijk. Niets was mogelijk(vanuit het restaurant). Ik kreeg van SD een tegoed terug van €5. Daarop heb ik via verschillende kanalen een negatieve recensie geplaatst over dit restaurant. Ook bij SD. Nu zie ik deze recensie niet terug, want het restaurant mag zelf bepalen welke recensie geplaatst wordt, hoorde ik vandaag van SD! Belachelijk, daarom is iedereen zo tevreden over de aanbiedingen. Weer een ervaring rijker, goed lezen en andere reviews(niet van SS) meenemen dus!

Aldert

Ongeldige vouchers.

Vouchers van pizzeria in Zoutelande waren niet te gebruiken wegens opheffing zaak. Wij hebben deze kunnen inruilen voor een andere deal. Prima geholpen.

Lutgard

Advies aan de medewerkers van Social Deal

Al jaren zijn wij tevreden klanten van Social Deal. Wij maken regelmatig gebruik van de restaurant vouchers. Als er iets mis gaat, dan wordt het keurig en snel opgelost.

Ook de gekochte vouchers zijn verlengd door jullie vanwege de Covid-19 situatie. Dat is top service! Alleen is het erg jammer dat Social Deal niet bereikbaar is voor de vele vragen van de klanten. In deze onzekere tijd is het logisch dat er veelvuldig aandacht aan aankopen besteed wordt. Jullie bij Social Deal hebben het goed voor elkaar, doen zelfs de gezondheidcheck, maar deze schijnt niet goed te werken. Wij kregen 1 uur voor de geplande reservering nogmaals een mail met vragen omtrent gezondheid. Dat zorgt voor onrust en er is niemand te bereiken. Wij hebben zelf contact met het restaurant opgenomen om te informeren of de reservering in orde was. Alles bleek prima in orde te zijn. Wellicht kunnen jullie op de pagina aangeven dat door drukte het contact moeilijk verloopt. Of een link neerzetten welke persoonlijk contact garandeerd. Ieder weldenkend mens zal begrip hebben voor de gigantische drukke tijden bij jullie bedrijf. Verder zag ik hier e-mailadressen staan van klanten. Mensen pas aub op en geef dit via de reguliere mail door!( Haal Uw gegevens weg voor er misbruik van gemaakt wordt. )Ondanks enkele aandachtspunten, zijn we nog steeds heel tevreden over Social Deal. Achter de schermen wordt enorm hard gewerkt, dus willen wij jullie even in het zonnetje zetten. Hartelijk dank van Fam. Baan-Van Loon

Raoul
01-07-2020

Niet bereikbaar en geen antwoord terug op mails

Sinds een week heb ik mails gestuurd en proberen te bellen maar krijg geen antwoord op mails en apps en telefonisch niet bereikbaar.

Maureen
01-07-2020

Top service

Een voucher was opeens niet meer geldig. Contact opgenomen met SD en zij hebben dit goed opgelost. Het duurde wel even voor een reactie maar uiteindelijk gaat het mij om resultaat en service, en die was goed! Heb trouwens altijd goede ervaringen met SD.