Social Deal reviews

07-02-2024

Reageren snel en goed!

Kitty
06-02-2024

Zeer vriendelijk en goed geholpen

Wenda

Mooie aanbiedingen

Klantenservice erg goed. Helaas moest ik een gekochte deal afzeggen vanwege ziekte. Er wordt met je meegedacht hoe op te lossen. Helaas kon ik het niet verzetten naar een later moment. Zonder problemen mijn geld teruggekregen.

Manolito
06-02-2024

Social deal gekocht bleek bij 1 filiaal toch niet te werken. Hebben ze de social deal netjes geannuleerd en binnen 5 dagen geld teruggestort. Top

Mar
05-02-2024

Waardeloze customer service. Eerst per mail geprobeerd. Automatisch antwoord over de drukte. Eindelijk reactie maar geen antwoord, daarna op mijn vraag naar meer antwoord weer een automatisch antwoord over de drukte. Vervolgens een automatisch antwoord over de drukte, dat ik beter kan appen en dat hier niks meer mee wordt gedaan tenzij etc. Via app nogmaals geprobeerd, automatisch antwoorden staat ook hier aan en het duurt wel 7 appjes retour totdat ik daadwerkelijk met iemand contact heb! Die krijgt het niet opgelost of vergeet er iets mee te doen? Dus weer appen, weer automatisch antwoord uiteraard, je raakt er bijna aan gewend. Uiteindelijk opgelost, maar dat koste me wel een jaar van mijn leven, sjonge wat een frustratie roepen jullie zo op! Zonde

Kc
05-02-2024

Heb mn ticket kunnen annuleren en een nieuwe reservering kunnen maken! Top service

Saskia

Super vriendelijke klantenservice

Anique
03-02-2024

Super geholpen door klantenservice bij een probleem via Whatsapp! Echt heel prettig.

Castro
03-02-2024

Makkelijke om te contacteren op whatsapp, duurt wel eventjes voor je een antwoord krijg maar zal wel aan de drukte liggen. Toch wordt het binnen de dag alles opgelost. Top service! Heel blij

Isabella
03-02-2024

Wij hebben altijd goede ervaringen gemaakt met de vouchers die wij hebben gekocht en het kwamen altijd mooie belevenissen uit

Ellen
02-02-2024

Ze zijn klantgericht en kijken samen met je mee om dingen op te lossen

Daarbij zijn ze zeer klantvriendelijk

Mevrouw
02-02-2024

Duidelijke site. Klantenservice, zeer snelle en duidelijke reactie via whatsapp.

Henny

Goede app-service!

Steven
01-02-2024

Erg prettige en oplossingsgerichte klantenservice.

Mar

Goede klanten(services)!

Hawraa
01-02-2024

Per ongeluk een voucher besteld. Ik heb ze via WhatsApp benaderd en het probleem was binnen 5min opgelost. Fijne service.

Heidi
01-02-2024

Mijn onoplettendheid heeft me 4keer voor dezelfde dag een overnachting op gebracht vriendelijk personeel heeft mij via Whatsapp kunnen helpen en annuleren en mijn centen terug te krijgen

Sylvia
01-02-2024

Fijn dat je makkelijk via de app contact kunt hebben. Geen mail of een formulier waarna je steeds moet checken of je al een reactie hebt of niet. En mijn probleem werd ook nog eens opgelost 😄👍🏻

Annamarie

Snelle en vriendelijke afhandeling👍

Claudia
01-02-2024

Vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen door een vrolijke dame van de klantenservice. Ik was bang dat ik mijn voucher in de prullenbak kon gooien maar gelukkig hebben ze me direct geholpen en kan ik alsnog gaan genieten van een leuk etentje.