Social Deal reviews

5.9

Rita
01-07-2020

Vouchers verdwenen

4 vouchers gekocht voor restaurant di salvatore te Zoutelande. wegens Corona kon ik niet boeken en toen ik weer kon boeken was het restaurant permanent gesloten. Ik heb Social deal gebeld en die deelde mij niet al te vriendelijk mede dat ze in onderhandeling waren met het restaurant om het op te lossen. Ik deelde mede dat het volgens Google permanent gesloten was, maar daar kon ze geen uitspraak over doen. Zodra ze meer wisten zou ik op de hoogte worden gesteld. enkele weken later nog niets gehoord en tot verbazing waren mijn vouchers weg gehaald uit mijn account alsof ik ze nooit gehad heb.

Mail gestuurd naar SD op 25/6/20 bericht dat ze zsm zouden antwoorden op mijn vraag. Helaas niet dus en ook SD lijkt permanent gesloten want ze zijn telefonisch niet bereikbaar. Wat nu Vouchers weg en geld kwijt.

Als positieve noot wil ik er wel bij vermelden dat ik al jaren klant ben bij SD naar volle tevredenheid, als er al eens een probleempje was dan werd dat opgelost, maar Corona heeft SD geen goed gedaan, ze blijven nog wel met nieuwe aanbiedingen komen, maar ik heb er even geen vertrouwen meer in.

Tai Hang
01-07-2020

Zeer slechte service

Ik heb 2 vouchers gekocht voor Ketelbinkie Rotterdam.Door de Corona konden wij niet boeken omdat ze dicht waren.Rond 20 mei heb ik telefonisch contact gehad met sociaal deal. Zij hadden beloofd om het voor mij te regelen. Na een maand nog niets gehoord. Toen probeerde via de whatsapp, ieder keer kreeg ik te horen dat ze( zowel social deal en ketelbinkie) erg druk hebben door de corona. Zelf vind dat ik echt geen excuus.ik ben zelf ook werkzaam in de horeca. Al onze klachten worden gelijk of de volgende dag opgelost,ook in de coronatijd. Ik denk dat ze liever de tijd besteden aan verkopen dan aftersale. Afgelopen vrijdag kreeg ik via de app van social deal dat ik zelf contact moest opnemen met Ketelbinkie. Ze hebben een waardebon voor mij klaar liggen.Restaurant gebeld, de persoon die daar overging, zou mij terugbellen. Gisteren nog een mail gestuurd naar het restaurant, tot nu toe ook geen antwoord gekregen .Ik heb nooit iets negatief geschreven over een bedrijf in de social media,maar ben echt boos hoe ze hun klanten behandelen. Mijn advies zal zijn: ga eerst bidden voordat je met social deal in zee gaat, want als er probleem is, sta je er alleen voor.

Erna
02-07-2020

Prima opgelost

Vouchers verdwenen uit mijn account

Ik heb 14 januari vouchers gekocht voor high tea.

Dit kon door corona niet door gaan.

Het restaurant was gesloten.

Nu zijn de vouchers verdwenen uit mijn vouchers.

Ik heb ook geen geld terug gehad.

Waar zijn ze gebleven.

Ik krijg geen contact met Social deal.

Alles geprobeerd

30-06-2020

Social Deal is minder goed bereikbaar door de Corona Crisis

Afgelopen week was Social Deal via telefoon en whatsApp slecht bereikbaar.

Vandaag middels de site (ervaringen.nl) heeft Roxanne van Social Deal mijn mindere ervaring keurig opgelost.

Ik hoop dat de klantensevice van SD weer snel op orde is.

Wim Goes

Mirjam
28-06-2020

Prima service

Door corona kon etentje niet doorgaan.Via site kon ik de datum niet veranderen.Dus klantenservice gebeld. Werd uitstekend geholpen en de datum voor de volgende afspraak werd door Social Deal geregeld. Ook deze afspraak kon door corona niet doorgaan. Dus weer gebeld en weet pgehprimaolpen.Alle lof voor Social Deal en hun klantenservice

25-06-2020

Geen contact mee te krijgen, drama

Wil contact over een aangekochte deal die deal niet meer na kan komen en veranderde op social deal.

Niet erg maar krijg maar geen antwoordt op een keurige mail.

Telefonisch NIET bereikbaar staat zelfs op hun site.

Tja wat moet je ermee.

Freek
23-06-2020

Social Deal laat haar klanten in de kou staan.

TLDR: Iets kopen bij Social Deal geeft weinig zekerheid, de achterliggende ondernemer kan iets leveren dat weinig of in het geheel niets met de oorspronkelijke deal te maken heeft, maar Social Deal doet vervolgens niets om jou, hun klant, te helpen.

In Maart 4 x een combideal voor een 4 gangen diner bij restaurant Ketelbinkie in Rotterdam en een rondvaart met de Spido gekocht.

Kon uiteindelijk geen doorgang vinden door de Corona crisis.

Natuurlijk alle begrip daarvoor. Echter, in zo'n geval biedt je de klant naar onze mening of de optie voor geld terug aan, of de optie de gehele deal later alsnog af te nemen.

Die opties krijgen we geen van beiden. Onder het mom van "Spido doet niet meer mee" geeft Ketelbinkie alleen nog een tegoedbon uit.

Maar: Per vandaag (23 juni 2020) biedt Ketelbinkie de rondvaart wel nog gewoon aan op hun website! En de Spido is ook al lang weer open.

Het "Spido doet niet meer mee" verhaal kan ik nog minder goed plaatsen als ik zie dat op de website van Spido de "Spido & Restaurant Ketelbinkie" aanbieding gewoon ook word aangeboden!

En Social deal? Hun reactie: "U bent akkoord gegaan met de algemene voorwaarden en omdat het langer dan twee weken na aankoop is kunnen wij u niet helpen."

Huh? **Sowieso hebben wij al geklaagd binnen twee weken.** Dat de klacht niet binnen twee weken is opgelost kunnen wij verder toch niet helpen?

Hoe dan ook, wegkruipen achter de achterliggende ondernemers is nooit goed, Social deal. Ik heb betaald voor X, dan dien ik ook X te krijgen, niet een tegoedbon. Dat de deal anno vandaag gewoon wordt aangeboden op de websites van Ketelbinkie EN Spido maakt dit verhaal extra zuur en klantonvriendelijk.

Ramon
23-06-2020

Jammer dat het voor mij zo moeizaam ging maar fijn dat het geregeld is. meer dan 2 weken wachten en pas een oplossing krijgen nadat ongenoegen op diverse plaatsen geuit wordt is voor mij ook niet fijn.

Valse beloftes, vouchers verdwenen, geen reactie!

Voor de coronacrisis had ik als cadeau een voucher voor iemand besteld. Door de crisis kon deze niet besteed worden. Zowel in de mail van de oprichters al in de App is beloofd dat vouchers NIET VERLOPEN. Toch is mijn voucher verdwenen en weigerde een medewerkster van de klantenservice de voucher terug te geven dan wel geld retour te boeken.

Ze probeert zelf met een leugen van me af te komen.

Klantenservice reageert niet op mijn klacht die ik inmiddels een een week geleden ingedient heb. Ronduit slecht. Ik wil mijn voucher / geld terug en een excuus voor de liegende klantenservice medewerkster!

Niels

Datum zonder problemen verlengt

Social deal bericht over een verlopen datum ivm corona. zonder problemen verlengt zodat we toch met het gezin kunnen zwemmen in centerparcs!

No

Vriendelijke klantenservice

Ik ben hier vaak prettig geholpen.

22-06-2020

Dag voor etentje wordt deze gewoon geannuleerd door social deal

Had voor afgelopen zaterdag gereserveerd bij een restsurant in Dordrecht met social deal, eind mei gedaan , ook omdat door corona de deal werd verlengd , tot mijn verbazing met maar een maand, 1 juli. Het lukte alleen nog op 20 juni. Werd ik vrijdagavond gebeld door social deal, dat mijn reservering werd geannuleerd, een dag voor het etentje. Ze kwamen met allemaal smoesjes, eerst was her restaurant was niet open, ik zei onzin, woon in zwijndrecht en restaurant is in dordrecht en stond een stuk in de krant dat ze weer open waren , toen was het ineens een seizoensgebonden diner, erg vreemd voor biefstuk. Zo ging het maar door. Restaurant gebeld en eigenaar vertelde wordt er helemaal gek van, vandaag ook weer mensen moeten wegsturen, ik weet niets van deze actie. Hij was ook erg emtioneel, eerst corona en nu gooien ze, mijn goede naam weg. Social deal komt niet met oplossing, gaan zitten zeuren om wat centen. Hadden wel andere deals in dordrecht maar was hogere prijsklasse dus niet mogelijk. Heb ook nog voorgesteld, laat zitten, wij zoeken zelf iets , als dat nog lukt en dan sturen we de rekening naar jullie, in zelfde prijsklasse, was niet over te praten. Het ergste vind ik dat als je weet dat je fout zit, gaat de schuld niet bij het restaurant neerleggen en ga als hoger personeel, die de boel heeft bedonderd, zelf achter de telefoon zitten en laat het niet over aan meisjes van de klantenservice,die niets mogen. Ook fijn ga je uit date met een vrouw en moet je het een dag ervoor melden, kwam ook goed over bij haar.

Shirley
15-06-2020

Vouchers kwijt

4 vouchers verdwenen van mijn account. Social deal totaal onbereikbaar

Elly
15-06-2020

Vouchers niet terug te vinden

14-3-2020 3 vouchers gekocht.

Die zijn niet meer terug te vinden in m`n account, en heb ze door corona niet kunnen verzilveren.

d.d. 31/5, 4/6 en 9/6 `n mail gestuurd, maar het enige wat je krijgt zijn automatische ontvangstbevestigingen, maar verder helemaal niets.

Annelies
11-06-2020

Eindelijk tevreden.

Door de Corana-maatregelen kon ik mijn vouchers niet verzilveren. Daardoor waren ze verlopen. Na enig moeizaam contact met Social Deal werd ik vanmiddag gebeld door Roxanne van Social Deal. Ze heeft een en ander uitgelegd en ik ben nu erg tevreden dat alsnog mijn vragen goed zijn beantwoord en afgehandeld. Dank daarvoor!

Kimberly
10-06-2020

Restaurant gereserveerd en ik wordt de deur gewezen!

Dacht ik daar toch lekkere Social Deal te hebben! Een asperge menu bij Friends n Bites in Susteren. Helaas eenmaal aangekomen bij Friends n Bites (vanuit Brunssum) werd ons de deur weer gewezen. En ja dat met een reservering.

Restaurant zat vol, volgens de medewerker was het aspergeseizoen voorbij (wat ik gek vind want ze zijn nog overal te krijgen) en als laatste een Social Deal in deze tijd is niet rendabel als er maar 30 personen in het restaurant mogen.

Tevens gaf mevrouw aan dat social deal het had moeten annuleren, wat dus niet is gedaan. Maaarrrrr het restaurant had ook eventuele toekomstige reserveringen kunnen bekijken en afbellen. Dubbele misser.

Nou lekker dan sta je daar met honger, en wil men je niet bedienen. Terwijl je toch echt een reservering hebt. De medewerker heeft ook geen andere oplossing aangeboden ter plaatste. wel nog een lullige opmerking dat de supermarkt nog open was.

Vervolgens meteen maar een mail gestuurd naar social deal, over het voorval en 4 dagen later nog geen tegen bericht. Telefonisch en via de app wordt niet gereageerd. Heeeel erg slecht!

Daar gaat mijn €43.weggegooid geld.

Daarna maar Griek besteld, die kwam tenminste zijn afspraken na.

Ineke
16-06-2020

Heel goed opgelost!

Aan het lijntje gehouden.

20-01-2020 heb ik 5 etentjes betaald om uit eten te gaan met een vrieninnengroep van 5 personen. Dit zou eind maart gebeuren, maar door de lockdown kon dat niet door gaan. Ik heb toen social deal gebeld en de tickets werden verlengd naar 30 april. Als het dan niet zou lukken kon het evt. geannuleerd worden. Weer gebeld en het werd verlengd naar 30 juli. Aangezien we in het geboekte restaurant niet met 5 personen kunnen eten op 1.5m afstand, weer zondag 7 juni jl social deal gebeld. Nu kreeg ik te horen dat ik te laat was met bellen. Grrrr hoe zo te laat, ik heb steeds gebeld. Na enig heen en weer gepraat en een ook nog verbroken verbinding van hun kant ( en heb IK weer gebeld) zou ik maandag jl een mail krijgen of gebeld worden. Niet dus! Zowel dinsdag als vandaag verschillende keren gebeld en geen gehoor! Hoezo betrouwbaar. Laatste keer dat ik dus iets geregeld heb via social deal en het laatste woord is er nog niet over gezegd.

Maryam
10-06-2020

Geld kwijt en nooit gebruik kunnen maken van de voucher

Op 14-02-2020 heb ik een voucher gekocht voor b&b oosterhoeve overnachting plus ontbijt. De deal was geldig t/m 07 juni. Meerdere keren gebeld naar de klantenservice om te vragen hoe nu verder ivm corona. Steeds aan het lijntje gehouden, en elke keer te horen gekregen dat ik moest wachten, want zij bellen mij. Gisteren (09-06-2020) eindelijk terug gebeld. De deal is verlengd t/m 31 maart 2021. Ik kan heir dus gebruik van maken of ik kan de deal omboeken naar iets anders. Gekozen voor het laatste. Afgesproken is dat ik hen terug zou bellen om mijn keuze door te geven. Vandaag (10-06-2020) geprobeerd om te bellen naar de klantenservice. Vanaf de ochtend zijn deze niet bereikbaar. Ingelogd op mijn social deal account en nou zie ik dat de voucher ook weg is! op de afschrijving na heb ik geen bewijs dat ik de deal ooit heb gekocht. De klantenservice is vanaf vanmorgen niet bereikbaar, nog steeds aan het bellen en nog steeds geen gehoor. Ook niet via het opgegeven whatsapp nummer. Nooit meer hier wat halen!

Annemiek
09-06-2020

Eerst voucher kopen blijkt daarna niet te kunnen reserveren deze maand

Ik heb gister 8-6-'20 voucher gekocht van 3 gangen diner in fletcher hotel, ik had alles door gelezen en hotel staat er tussen waar wij weekend gereserveerd hebben. De vouchers moeten eerst gekocht worden om te reserveren, en in deze corona tijd mag er weer gegeten worden met 30 personen dus dacht meteen reserveren voor eerste aankomstdag 26-06-20. Kom je op site om te reserveren staat hele maand in rood. Hotel gebeld en zegt pas 1 juli weer te kunnen reserveren.

Ik vind dit heel misleidend jullie horen dit voor dat je voucher koop te vermelden.

Graag zie ik mijn geld terug!

Danique
09-06-2020

Niet nakomen van afspraken, voucher verlopen

Ik had een bon voor een schoonheidsbehandeling gekocht van Elite Faces in Nijmegen. Afspraak geboekt, op de dag was ik aanwezig maar is er nooit iemand komen opdagen, telefonisch ook niet bereikbaar.

Social Deal gebeld, probeer een nieuwe afspraak te maken. Hele slechte bereikbaarheid van Elite Faces en heel moeilijk een nieuwe afspraak te plannen. Ineens kon het ook niet meer op dinsdag of donderdagavond (stond wel in de voucher). Ik kan geen vrij opnemen hiervoor en was maar 1 optie om 16.00 uur. Dit is geen service, mij eerst laten zitten en dan niks kunnen leveren. Ja eigenaar was veranderd nu kon het niet meer in de avonduren (heb ik niks mee te maken).

Nu is de voucher verlopen en is er geen oplossing geboden. Ik wil graag de behandeling waar ik recht op heb of mijn held terug.

Gewenste Oplossing:

Tegoed/geld terug of alsnog de behandeling inplannen

Jacob
08-06-2020

Onbereikbaar

Heb voucher, kan echter geen reservering maken op de beschikbare data.

Gemaild, automatisch antwoord, verder niet.

Bericht via WhatsApp, geen antwoord.

Vaak gebeld maar wordt niet opgenomen.

Mijn voucher is geldig tot 1 juli, maar als dit zo blijft zie ik er van komen dat ik mn geld kwijt ben.

Echt niet leuk.