Social Deal reviews

5.9

Gustaf
06-05-2020

Kan niet annuleren

Wil mijn 12 vouchers annuleren voor tegoed zodat ik wat anders kan kiezen wat ik nu wel kan nemen.

3x kontakt gehad met de zgn klanten service maar o oplossingen

Never again asocialdeal

Laura
04-05-2020

Goede sevice

Antwoorden altijd snel op vragen. Al meerdere keren coupons ingewisseld of veranderd zonder probleem.

03-05-2020

Opgelicht, bedrijf bestaat niet, geen geld terug

Blijkbaar kan iedereen maar zo een deal plaatsen onder een verzonnen naam en worden bedrijven niet gecontroleerd. Het bedrijf waarvan ik een voucher had gekocht bleek helemaal niet te bestaan, bij het boeken kwam ik bij een heel ander bedrijf terecht dat iedere keer met een andere smoes mijn boeking annuleerde. Gelukkig waren de annuleringen per mail gegaan en kon ik bewijzen dat ik genoeg moeite had gedaan anders was ik mijn geld kwijt geweest. Het geld is nu als tegoed op mijn account gestort waar ik niet blij mee ben, ik wil mijn geld terug. De klantenservice doet niets, je krijgt alleen maar te horen hoe blij je moet zijn dat ze het als tegoed hebben terugbetaald. Op alles wat je mailt gaan ze niet op in, ik wacht al een maand op antwoord. Ze maken het oplichters wel erg makkelijk. Mijn klacht is bekend onder: ref:_00D1tGNQL._5001tPa9y2

Wiam

Super service

Ik wil graag Samantha bedanken voor haar goede en snelle reactie.

Groetjess

Egbert

Snel en duidelijk

Nav mijn vragen over enige vouchers ben ik snel en duidelijk geholpen door de mensen van Social Deal.

Top vind ik dat!

Gerry
30-04-2020

Voucher- geld foetsie en naar wie is dat geld gegaan? De directeur?

Ik had 3 voucher gekocht totaal 72 euro. Ik had gereserveerd, maar omdat ik goed ziek was ( nog ben) heb ik toen geannuleerd. Een dame van social Deal zei. beterschap, maak u geen zorgen, wanneer u beter bent, dan reserveer maar. staat ook in mijn mail (ben nog steeds ziek en wacht op een operatie. Vanmorgen keek ik bij de vouchers, en hoppa weg, weg 72 €.dit kan toch niet? Ik vraag ook nog, waar is dat geld gebleven. daar mag ik u geen uitspraak over doen, waren haar woorden. Wel heeft de dame er alles aan gedaan, voor een OPLOSSING. maar zonder resultaat.

We praten hier niet over 10 € maar over 72€!

Zijn er meer mensen, die zoiets hebben meegemaakt?

Met vr. groeten, en fijne dag.

Gerry Teeuwen

Printscreens heb ik overal van gemaakt.

Astrid

Klant vriendelijk

Mijn eerste ervaring was enorm positief, je word vriendelijk geholpen en hebben fantastische deals en ondanks de Corvid 19 hebben ze andere mogelijkheden.top.

Morten

Geen geld terug

Ik heb 2 vouchers voor een restaurant, gekocht voor de crisis. En ik heb al 2 keer een reservering moeten wijzigen. Een mail gestuurd voor eventuele compensatie en ik krijg dit antwoord:

Het is niet mogelik om de deal te annuleren, omdat je de deal op 19 februari hebt aangekocht. De deal is verlengd t/m 9 juni 2020.

Er zijn nog 3 plekjes over op een maandag. En ik blijf aan het verzetten.

Nick
29-04-2020

Dit bedrijf stalkt mensen! Niet mee in zee gaan!

Ik heb me reeds 10 keer uitgeschreven voor de nieuwsbrief, maar dit schijnt maar niet door te komen. Wil je geen slachtoffer worden van een grote hoeveelheid SPAM, blijf dan ver uit de buurt Van Social Deal!

Esmeralda
29-04-2020

Klantenservice die altijd met je meedenkt

Vanwege de corona natuurlijk een hoop tickets die op het moment niet te gebruiken zijn. Deze zijn bij ons netjes verlengd, en hopen we in de toekomst alsnog veilig te kunnen gebruiken. Heb al meerdere keren tickets via social deal gekocht, altijd een leuke prijs, nooit problemen gehad. Ook al 2x tegoed gewonnen (10 euro) via de acties op Facebook. Daar heb je toch al snel een ticket voor! Kortom, voor mij is social deal een aanrader.

Altijd goed!

Altijd fijn om hier een deal te scoren! Daarbij ook goede service en zeer variërend aanbod!

Jolande

Topservice

Ivm Corona helaas geen mogelijkheid om vouchers te gebruiken maar SD was zeer begripvol en zonder problemen over kunnen zetten naar volgend jaar , top!

Super vriendelijk meedenkend bedrijf

Gisteren contact gehad met de klantenservice van Social Deal (Maxime) wat een super klantvriendelijk meedenkend bedrijf is dit. Ze denken met je mee in deze vervelende periode, ieder ander bedrijf kan hier nog wat van leren. Ik ga jullie zeker aanbevelen aan mijn vrienden en collega's.

Maxime
29-04-2020

Wat een geweldige service!

Gister contact gehad met de klantenservice van Social Deal. Ik had nog twee vouchers over, die eigenlijk geldig waren tot 3 april. Deze vouchers zijn gewoon verlengd voor een langere periode, zodat ik er alsnog gebruik van kan maken! Super lieve medewerker aan de telefoon gehad, die ook echt met je mee denkt in deze vervelende periode. Ieder ander bedrijf kan hier nog wat van leren. Ga zo door Social Deal, ik kan jullie alleen maar aanbevelen in mijn omgeving.

Cherry

Meedenkend bedrijf

Meerdere vouchers aangekocht begin dit jaar om lekker uiteten te gaan, helaas kunnen deze nu niet gebruikt worden. Na contact met Social Deal blijkt dat deze deals zijn Met een aantal maanden zijn verlengd en ik er gelukkig nog een lange tijd gebruik van kan maken. Ook superleuk dat ze nu afhaal- en bezorgdeals aanbieden, al meerdere keren gebruik van gemaakt. Ik ben tevreden Social Deal, ga zo door!

Jill

Snelle reactie en afwikkeling

Coronacrisis, treft iedereen. Maar wat een fijne oplossing en snelle reactie!

Meer dan tevreden, bedankt!

Ben
06-05-2020

Fantastische medewerking van Sascha en har team. Probleem goed opgelost waarvoor hartelijk dank

Gaan niet in op gestelde in mail

Voor ongeveer 450 euro aan SD coupons gekocht met de bedoeling deze te gebruiken in het eerste half jaar van 2020. Door corona crises kan hier geen gebruik van worden gemaakt. Verlengingstermijn is zodanig kort dat wij, 70 +, nu na 20 mei a.s. 2 of 3 keer per week uit "moeten" gaan eten. SD gevraagd in 2 gevallen termijn te verlengen zoals ook al was aangegeven op website. Vier mails hieraan besteed, maar deze worden m.i. inhoudelijk niet gelezen. Gingen totaal niet in op mijn voorstel maar mails werden afgedaan naar verwijzing naar hun eigen normen. Jammer, vertrouwen in SD helemaal verloren na al die leuke jaren.

Rudy
26-04-2020

Graag geld terug

Gereserveerd in restaurant voor 10 mei, vrijdag om 23 u heeft onze regering beslist dat restaurants dicht blijven tot zeker 8 juni, ik wil mijn geld terug want jullie kunnen mij het beloofde niet leveren!

Bob
24-04-2020

Website onder de maat

Zoek je iets in Lelystad dan krijg je heel flevoland en daarbuiten. Zoek je via de locatie Lelystad. Nadat je 1 treffer hebt aangeklikt en terug wilt krijg je weer heel flevoland en moet je opnieuw beginnen. Tijdrovend om te kijken of er iets in Lelystad is. Ik heb de hoop opgegeven. Ga wel weer thuisbezorgd.nl. Moet dat wel meer betalen maar scheelt een hoop frustratie.

Nico
24-04-2020

Voucher vlot omgewisseld

Door de corona-crisis waren mijn vouchers niet langer bruikbaar. Deze werden vlot en snel omgewisseld naar een andere voucher naar keuze. Zeer vriendelijke medewerkers die me hielpen. Topservice!