Social Deal reviews

5.9

11-02-2020

Misleidende deal gesloten van Hunkemoller

Bon gekocht van Hunkemoller voor 39,95

Dan kon je voor 75,- lingerie kopen.

Maar niet heus dus.

Alleen geldig als je aankoop bedrag €125,- euro is .

Maar dat is niet te zien op de advertentie.

Daarom vind ik social deal een asociale oplichtersbende.mvg

Chantal
10-02-2020

Super service en mooie aanbiedingen

Een fijn bedrijf met super leuke aanbiedingen voor uitjes en etentjes en nog veel meer. Maak er vaak gebruik van. Ook de service is echt perfect. Heel snel en makkelijk contact. En je wordt erg fijn geholpen. Kortom, Social Deal is echt helemaal top!

Marieke

Denken totaal niet mee.

Helaas een voucher gekocht bij social deal voor een workshop. Helaas is de bon mij ontschoten door omstandigheden. Toen ik mij aan wilde melden voor de workshop was de bon helaas verlopen. Dit is mijn eigen schuld en verantwoording.

Maar wat ik niet begrijp is dat ze je op geen enkele manier tegemoet komen. Je bent je geld gewoon kwijt. Je krijgt geen tegoed en de bonnen verdwijnen gewoon van de website. Zelfs als de workshop gewoon nog wordt aangeboden, is er niets mogelijk.

Ze mogen zich schamen. Echt een zal voor Radar of Kassa!

Dries
07-02-2020

Zeer vriendelijk en behulpzame klantendienst

Wegens prive redenen meerdere vouchers moeten afzeggen. Nederlandse Dame bij de Klantendienst was zeer snel en vriendelijk om me te helpen alles in orde te maken.

Emma

Super fijn bedrijf!

Een voucher gewonnen van 10 euro en meteen ontvangen! Super lief personeel ook

Kelly
06-02-2020

Voucher wegens ziekte niet kunnen gebruiken

Tot voor kort altijd positief geweest over social deal. Aanstaande zaterdag gereserveerd in een restaurant via social deal. Omdat ik momenteel thuis zit met een dubbele longontsteking, is het voor mij onmogelijk om naar het restaurant te gaan en weet ik ook niet of dit de komende weken wel een keer gaat lukken. Helaas zit het restaurant ook niet in de buurt en ga ik hier niet even snel heen om een hapje te eten. Helaas is de herroepingstermijn al verstreken, wat ik begrijp. Ik snap alleen niet waarom het een probleem is als de voucher wordt geannuleerd en ik credits krijg om een andere keer weer vouchers te kopen. Erg jammer en zonde van mijn geld, had ik maar 2 weken eerder geweten dat ik ziek zou zijn ?

Julia
29-01-2020

Vouchers niet ontvangen

Ik heb tweemaal een voucher gekocht van dezelfde dealer. 1 in oktober en 1 in december. Van oktober netjes ontvangen en alles liep oke. In jan. Wilde ik mijn vouchers inzien. Scheen het niet te kunnen omdat het verlopen was. De in december gekochte voucher was dus exact dezelfde datum verlopen als die in oktober. Met alle bewijzen ben ik dus 45 euro armer en geen voucher! En niet eens begrip maar gewoon zo brutaal aan de whatsapp! Echt jammer! Ze bedriegen je echt!

29-01-2020

Voucher "kwijt".

"Recent kocht ik een voucher. Na het inloggen was deze voor mij onvindbaar. Via de "chat" snel, uiterst vriendelijk en behulpzaam geholpen door Samantha. Fout bleek aan mijn zijde. Dubbele account. Opgelost. Samantha, helemaal top!

Jaap
28-01-2020

Fletcher Marina

Twee diner deals gekocht bij Social Deal voor Fletcher ter waarde van € 17,50 per deal. De korting die Fletcher geeft per deal is € 13,90 omdat de kosten die Fletcher aan Social deal moet betalen ook weer in rekening worden gebracht bij de koper van de deal.

Ergo er wordt per deal geen € 17,50 korting op het diner gegeven maar € 13,90.

Uiteraard is het diner nog steeds voordelig maar de verwachting is anders als je de deal koopt.

Overigens wel lekker gegeten.

Bianca
27-01-2020

Topervaring

We zijn erg tevreden over Social Deal. Gisteren heerlijk wezen lunchen met Social Deal en wat was het heerlijk. We hebben echt genoten.

Weinig voordeel

Neem je een brunch aanbiedingen van 29,90 voor 10,50. Zegt de website van het restaurant dat de brunch 12,50 kost. Iets minder voordeel Dan voorgewend werd

Eva
26-01-2020

Enorm misleidend! Extra kosten zonder overleg

Overnachting geboekt van 35,- daarna was er ineens 45 euro extra afgeschreven en stond dit verstopt in de algemene voorwaarden. Ik zou hier vooral niks boeken via deze service en ik ga dan ook verdere stappen ondernemen tegen deze oplichters

Joyce

Social deal

Hallo ik heb een vraagje hoe werkt dat met uit eten enzo is dat dan voor 1 ticket of moet je er dan 2 keer 1 halen snap het niet zo goed

Hopenlijk dat iemand me kan helpen

Angela
24-01-2020

Facebook gewonnen Social deal

Supervriendelijk en snelle reactie

Lesly
22-01-2020

Perfect

Altijd leuke aanbiedingen en super vriendelijk personeel als je hulp nodig hebt. Maak er al jaren gebruik van.

Liliana
21-01-2020

Januari 2020 Slechtste ervaring ooit met een kapper - Salon Ninety-one

Januari 2020 - Slechtste ervaring ooit met een kapper! Social Deal Salon Ninety-one Wassen+knippen+drogen duurde ongeveer 10 minuten. Nadat ze mijn haar super snel had gewassen, legde ik uit hoe ik mijn haar wilde laten knippen en ze knipte mijn haar in 4 minuten, gewoon recht en veel korter dan ik vroeg. Drogen was 2 minuten, ze schreef de code van de voucher op en dat was het! Ik was sprakeloos!

Ze heeft een eenvoudige knipbeurt gedaan, ze gebruikte de schaar 6 keer om mijn haar te knippen en helaas knipte ze het zelfs nog korter dan ik vroeg. Mijn haar was lang en ik vroeg haar om het op mijn schouders te knippen. Ze knipte mijn haar korter, boven mijn schouders.

Salon Ninety-one is een heel kleine kamer aan de achterkant van een appartement op de laatste verdieping in Kampersingel 64 rood in Haarlem en de kapper zegt in de tekst: 'Sfeervolle salon aan huis in hartje Haarlem'.

Ook de kapper voegde eraan toe: "Let op: de salon is alleen bereikbaar via een trap". Zoals ook in andere review aangegeven, de trap is echt steil en hoog en zie je vanuit de trap het wasgoed hangen.

Conclusie: geen salon, maar een heel kleine kamer waar de kapper alles zo snel doet en in mijn geval zo onprofessioneel, een plek waar je je gevangen en misleid voelt. De deal is uitverkocht en ik hoop dat Social Deal deze "salon" zal controleren voordat de kapper nieuwe vouchers zal verkopen.

Alvast bedankt!

Elisa
21-01-2020

Snelle en vriendelijke klantenservice

Ik had op social deal een verkeerde voucher gekocht. Gelukkig kon ik via de snelle klantenservice chat Melanie bereiken en die heeft binnen 10 minuten mij geholpen en de voucher gecanceld. Dit werkte erg snel en prettig, top!

Mike
20-01-2020

Klantenservice Social Deal is top!

Afgelopen dagen kwam ik tot de conclusie dat ik m’n actieve en oude vouchers op 1 ‘verdwenen’ waren. Via de app contact met Melanie gekregen en zij heeft me binnen 10 minuten tijd de benodigde info gegeven en de vouchers weer inzichtelijk gemaakt (ik had ze blijkbaar op twee email adressen gekocht. Kortom, Social Deal en Melanie, BEDANKT!

C de C
19-01-2020

Sushi aub

Een voucher bij social deal gekocht voor Sushi aub. Normaal 22 euro nu voor 12,99

Vandaag afgehaald bij Sushi aub. Schandalig. 20 mini sushi's die dan zogenaamd normaal 22 euro kosten. Klopt nix van. Ik heb op hun site gekeken van sushi aub en bijna dezelfde menu is bij hun 6,90

Thea
28-01-2020

Goed

Vouchers 1 dag verlopen

Doordat 16 december j.l. bij mijn partner uitgezaaid kanker is geconstateerd erg plotseling, zijn wij twee vouchers vergeten. Deze zouden 11 januari verlopen en ik kwam er de 12e achter. Meteen een mail gestuurd en ja, ze konden niets doen, krijg een kortingsbon van een lullige 2,50. Dus ik ben klaar met Social Deal na toch wel heel veel bij hun te hebben gekocht.