Social Deal reviews

5.9

Judy
16-01-2020

Snelle service

Hele snelle en goede service. Je krijgt via whatsapp binnen het half uur antwoord op je vraag ondanks dat het al 20u was.

Jessica

Snelle klantenservice

Ik had €10 social deal tegoed gewonnen en kreeg heel snel reactie! Alleen zou het direct overgemaakt worden en dat was niet gebeurd, moest er wel nog een keer achteraan. Daarom een 8 ipv een 10! Want verder ben ik super tevreden over de klantenservice van de social deal! Ik ben ook een trouwe koper!

Marleen

Gewonnen

Wat een leuke verrassing. 10 euro gewonnen! Ik ga er weer lekker mee eten, wat we al zoveel gedaan hebben dankzij social deals! Het is een top bedrijf

Tonya

Very quick helpful replies

They replied almost immediately when I contacted them - and even accommodate my language change :) very highly recommended good service always enjoy using!

Miranda

Goed bereikbaar

Als er iets is met de bonnen is Social Deal goed bereikbaar. En komt ze met een adequate oplossing. Dat werkt erg lekker.

Lin
13-01-2020

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen door Samantha.

Claudia
10-01-2020

Echte aanrader!

Al jaren goede ervaringen met social deal voor etentjes en uitjes. Goede prijs, makkelijk te reserveren en ook de contacten bij problemen verliepen vlekkeloos telefonisch.

Nu beloond met een tegoed, erg verrast dat ik gewonnen had maar nog meer verrast dat het tegoed zo snel was bijgeschreven.

Ga zo door! Ik kan deze website iedereen aanraden.

Simkje
10-01-2020

Leuke aanbiedingen!

Samantha, en alle andere collega's ook, helpen me altijd netjes, na winactie weer extra saldo, en als iets niet door kan gaan, krijg ik t netjes terug als tegoed!

Elisabeth

Gewonnen

Vandaag een prijs gewonnen bij Social Deal en stond direct op mijn account.

Goede service.

Angelique

Een hele goede service.

Ik had een vraag over een deal, en toen werd ik heel vriendelijke en ondanks de drukte vrij snel geholpen.

Ik had ook nog eens een foutje gemaakt met mijn bestelling en dat werd keurig netjes voor mij opgelost.

Ik ben zeer tevreden over hoe dit gesprek is gegaan.

Daan

Retour

Helaas was het nodig om 2 vouchers retour te doen. Super snel geregeld! Dankjewel Melanie! Mvg Daan

Natasia

Social deal

Ik vind dit de beste app om uit te eten in zij totaliteit.

De prijs is schappelijk.

En om te reserveren is makkelijker.

De aanbiedingen zijn leuk en niet fake.

JP
08-01-2020

Door familie omstandigheden,vouchers niet kunnen verzilveren.

Door familie omstandigheden vouchers ter waarde van 123€ niet kunnen verzilveren,en dan geven uit coulance 5 €.

Schandalig! Zal nooit meer vouchers kopen bij Social deal.

Gwen
07-01-2020

Leuke deals

Al vaker via social deal gekocht. Nog geen negatieve ervaringen gehad. Altijd positief!

Nu heb ik Social Deal tegoeg gewonnen en Samantha heeft er binnen no time voor gezorgd dat dit op mijn account stond. Ook fijn dat dit onbeperkt te gebruiken is!

Björn
05-01-2020

Drinkies.nl

5 vouchers gekocht voor drinkies.nl. 2 van de 5 vouchers kunnen gebruiken. Drinkies heeft de website op een gegeven moment offline gehaald. Contact gehad met drinkies.nl voor dat de datum van de vouchers waren verstreken. Zij verwezen mij naar Social Deal. Nu ik net na verstrijken van het de geldigheidsdatum met Social Deal contact zoek, beroepen zij zich op het feit dat de vouchers verstreken zijn.

Kortom, ik heb getracht de bonnen tijdig te verzilveren. Ik heb tijdig contact gezocht met de leverancier die een tegenprestatie diende te leveren maar men is niet bereid tot een oplossing.

Overigens wist social deal dat vouchers niet meer verzilverd konden worden en hadden zij juridisch gezien de verplichting het geld binnen 14 dagen te storneren.

Ik raad een ieder af, gebruik te maken van social deal.

Jeanine
03-01-2020

Durf te vragen

Ik had net 200 euro aan vouchers uitgegeven voor just wellness. Een week later kwam er heel vel ophef over de zaak en bleek het dicht/failliet te zijn. Ik balen als een stekker en contact opgenomen met social deal. Na wat onderhandelingen heb ik 150 euro teruggestort gekregen en 50 euro blijft saldo op het account. Hier was ik tevreden mee. Ze reageren snel en goed! Thanks samanthaaa!

Bianca
03-01-2020

Leuke deals

Al meerdere malen van leuke aanbiedingen gebruik gemaakt. Super leuk om restaurants op deze manier een keer uit te proberen.

Ook al meerdere malen dagjes weg geweest via de deals van Social Deal.

Als iets niet helemaal lukt dan wordt je goed geholpen door de klantenservice.

En nu ook nog €10 tegoed gewonnen met een Facebook actie. Helemaal leuk.

Ik raad Social Deal zeker aan.

Ellen
02-01-2020

Ze maken zich er te makkelijk vanaf

Bon met 2 overnachtingen gekregen als geschenk, door omstandigheden (lees een ongeval en een moeilijk zwangerschap) pas laatste maand van geldigheid bon de mogelijkheid om te gaan.

Aankomst verplicht op vrijdag of zaterdag, we hadden 2 weekends waarop we konden, telkens datum niet beschikbaar (hoewel ruim een maand op voorhand proberen te reserveren).

Na 2 mailtjes over en weer met de vraag of we de bon dan kunnen verlengen kort antwoord van social deal 'hier kunnen wij niets in betekenen, vouchers werken altijd op basis van beschikbaarheid, ik hoop dat je je kan vrijmaken op een beschikbare moment'.

M.a.w. reserveren doe je best maanden op voorhand, zelfs al is de bon nog geldig, als er geen plaats is in het hotel trekken wij ons handen ervan af en ben je je geld kwijt. Gemakkelijk op die manier, geen tegenvoorstel van te verlengen, het saldo aan een andere deal te mogen besteden.

Ondanks de snelle reactie op mijn mailtje (wat dan wel weer een positief punt is) zeer teleurgesteld in de manier van aanpak, je blijft uiteindelijk wel met lege handen achter, geen aanrader naar mijn mening.

Mustapha
30-12-2019

Stelletje "OPLICHTERS"! Voor 29 december 2019 om 18:00 gereserveerd via Socialdeal. Stonden we voor een dichte deur. Voor niks in de kou heen een weer reizen naar een dichte restaurant is niet leuk. Niet even je gasten laten weten dat je dichtgaat is niet van deze tijd. Ik wil mijn geld terug van Socialdeal en compensatie voor onnodige OV-kosten. Met minder neem ik geen genoegen. Onze avond was verpest!

Janneke
25-12-2019

Bij het annuleren van een bestelling krijg je het geld terug in de vorm van “saldo” in je account en kan je t alleen uitgeven blijkbaar Bij een minimum bestel bedrag. Belachelijk, want dit is gewoon je eigen geld + staat nergens vermeld. Slechte service!