Social Deal reviews

5.9
Colinda
20-01-2024

Ik heb 2 vouchers gekocht Blue Wellnesresorts in Leiden voor een saunabezoek. Specifiek voor deze sauna gekocht omdat alle andere sauna's 2 tot 3 uur rijden zijn. Voucher eind oktober gekocht. Geldig tot eind Januari.

Begin januari gekeken naar beschkbaarheid in de weekenden omdat dit de enige mogelijkheid is voor ons.

Eerder reserveren ook geprobeerd maar steeds alles vol in de weekenden.

Contact opgenomen met klantenservice.

Antwoord: Je hebt de vouchers lang genoeg in je bezit, had je maar eerder moeten reserveren en anders geef je ze maar weg of verkoop je de vouchers maar. Het is dus normaal je nooit kan reserveren in de weekenden. Zelfs voor degene die wel van Ma t/vr kunnen is ook alles weken volgeboekt. Dit is echt niet oke. Dus koop geen Deal voor deze sauna. Slechte service. Tot de datun verstreken is zou ik gewoon moeten kunnen reserveren of een alternatief aan bieden. 40 euro betaald en er niets voor terug gekregen.

Mariken
12-01-2024

Via social deal een tapas box L besteld voor 12 personen bij slikkepot. Was voor kerstavond.tot op heden niks geleverd en ben dagelijks aan het kijken of mijn tegoed teruggestort kan worden. Echt waardeloos! Melding is al 2x op urgent gezet maar denk niet dat ze weten wat dat betekent! Lijkt mij vrij simpel; ik heb betaald voor iets wat ik niet heb gekregen dus geld terug. Zelfs de medewerker van social deal gaf aan dat er meerdere meldingen hierover waren ontvangen. Wat een gezeik dit.

Tessa
11-01-2024

Vouchers gekocht, de verkeerde gemaild, via whatsapp. Geen reactie. De goeie gekocht, maar mijn vouchers staan nergens. En social

Deal reageert nergens op!

Thessa eyckmans
27-12-2023

Voor corona 5 tickets aangekocht voor de Brabantse winterfestijn bij social deal .

Deze was geannuleerd door corona dus tickets laten verzetten naar het jaar er achter dat toen weer geannuleerd was door corona dus weer laten verzetten naar het jaar er na dit jaar is er geen winter festijn en vervallen de tickets bijna al meerdere keren contact gehad met social deal via whatsapp via telefoon en via mail nog steeds via alle kanalen geen oplossing gekregen dit is nu al een maand dat er gewoon niets word gedaan om mijn centen of het tegoed op mijn account terug te zetten.

Cinar
21-12-2023

Deal gekocht op 26-11 vervolgens was de voucher al verlopen op 30-11-2023. Nergens stond met grote letters dat je maar 4 dagen hebt om in te wisselen. Daarnaast heb je 14 dagen herroeping recht. Hoe kunnen jullie iets verkopen dat binnen vier dagen al verloopt? Waardeloos. Weggegooid geld van 60 euro! Erg zonde! Nooit meer en raad het dus ook niet aan.

Viviane
11-12-2023

Voucher gekocht voor een restaurantbezoek, onmiddellijk na het ontvangen van de voucher netjes geboekt via de site. Bij aankomst aan het restaurant bleek dat de zaak een weekje met vakantie was, waardeloze voucher dus. De volgende dag contact opgenomen met Social Deal, ze gingen het bedrag terugstorten. Ondertussen zijn we 1 volle maand verder en is er nog niets teruggestort. Ik heb wel al een zogezegd betalingsbewijs gekregen, maar verder weigeren ze om het uit te zoeken en recht te zetten. Pure diefstal dus!

Sam
10-12-2023

Voucher Balorig gekocht en kon er niet mee naar binnen.

Renate
30-11-2023

Vouchers voor Ballorig . Vooraf datum gereserveerd en ook bevestigd via de mail dat de reservering is geaccepteerd. Eenmaal aangekomen mocht ik er niet in. Was geen plek voor social deal?!? Er liep haast niemand. Ik werd verplicht alsnog dure entree te betalen aangezien ik mijn kinderen een verrassing had beloofd en zij flink overstuur waren door de harteloze dame die gewoon zegt NEE! Omdat zij geen mail heeft gehad. Dat is toch niet mijn probleem?

Dus tickets en reservering voor elkaar en toch gewoon duur moeten betalen, dubbel en dwars. Ik zet dus geen voet meer binnen bij Ballorig.

Social deal weigert de vouchers terug te betalen, dus geldklopperij, mooi verdienen zo.

Zeer teleurstellend en slechte service.

26-10-2023

Vouchers gekocht voor eten af te halen.

Echter bij inwisseling bleek dat de tijden tussen 16 en 20 niet open stonden. Dan toch maar gewacht, echter bleek later hetzelfde verhaal.

Nog geen lichtje gaan branden, dus 2 weken voor de einde van de voucher nogmaals geprobeerd. Wat blijkt nou ( na telefoontje klantenservice) dat er helemaal niet geleverd werd tussen die tijden.

Dit stond nergens vermeld en had je door de open tijden in de kalender maar zelf moeten bedenken.

Staat wel levensgroot in de advertentie: pas op alleen afhalen. waarom zet je dan er ook niet bij, dat je niet rondom etenstijd het kan halen. je kan dus alleen je eten opwarmen. Beetje zonde van het eten.

MAAR social deal vond alles maar normaal en vond dat de beschikbaarheid van het product prima te zien was.

je moet dan wel op de datum klikken wanneer je het wil halen en zelf bedenken dat er tussen 16 en 20 uur niet opgehaald kan worden

Slecht social deal

Manuela
16-10-2023

Een hele nette oplossing vanuit social deal!

Via social deal een arrangement bij een bedrijf besteld. Dit zou thuis geleverd worden.

De geleverde bestelling was echter niet het arrangement wat wij geboekt & gekocht hadden maar het goedkope. Bedrijf gaf aan dat social deal het verkeerd had door gegeven.

Van social deal krijg je dit als reactie.

Goedendag, je appt met Inge namens Social Deal. Bedankt voor je bericht. Wat een vervelende situatie! Dat is zeker niet de gebruikelijke gang van zaken. Echter hebben wij wel de juiste informatie geleverd, dit is ook een waterdicht geautomatiseerd systeem. Wij zijn als intermediair bedrijf niet verantwoordelijk voor hoe de deal wordt uitgevoerd, maar omdat ik het wel erg vervelend voor je vind heb ik vanuit Social Deal een klein kortinkje op je account geplaatst. Dit is onbeperkte tijd geldig. *

Deze korting is €5 op de 75 euro die wij kwijt waren.

Te belachelijk dit!

Manon
14-10-2023

Waardeloos. Ik kocht tickets vóór kinderstad heerlen

Netjes betaald en wilde ze graag vandaag uitgeven wil ik mijn vouchers downloaden staat er dat ik een bedrag moet betalen voor sushi. dit had ik 24 aug besteld en nooit betaald. Vreemde is mijn account is gister pas aan gemaakt? Hoe kun je dan al 24 aug iets besteld hebben. Telefonisch gebeld en er werd gezegd dat ik het bedrag van de sushi toch moet betalen anders komen mijn vouchers niet vrij. hoe kan dit. erg onvriendelijk geholpen en dus mijn tickets en geld kwijt.

14-10-2023

Strongly do not recommend this app.

If you have problem with service provider (Nassau cleaning in my case) Social deal don't care about that. Your money is gone

Johannes
06-10-2023

Normaal gesproken alles goed geregeld maar houd wel de verloop datum goed in de gaten ik was hierdoor mijn tickets kwijt eigen schuld zeg ik dan maar, ik ben wel al een hele tijd klant bij hun maar de vrouw die ik aan de telefoon had kon niets meer doen, dat vind ik dan weer zo jammer, toen maar rechtstreeks betaald zonder voucher, opgelost, ga ik in de toekomst nog via sociale deal bestellen denk het niet je kan ook bij heel veel bedrijven de prijs van sociaal deal regelen als je het vraagt, dat is dan denk ik de oplossing.

SUCCES!

Mirjam
30-09-2023

Voucher via SC voor Hans Klok gekocht. Eerst beschikbaarheid bekeken. Toen we de vouchers 2 minuten later wilden verzilveren, waren de kaarten uitverkocht…. Navraag gedaan bij de klantenservice. Beschikbaarheid passen ze maar 1x in de paar dagen aan. Geld storten ze binnen 14 dagen terug! Er was nog wel plaats op een andere tribune, maar dan moest ik weer nieuwe vouchers kopen. Ze konden mij niet garanderen dat er nog plaats was als ik de vouchers zou verzilveren.

Ik voel me belazerd.

Irene
29-09-2023

Bij Social Deal geldt er geen enkele coulance regel. Wanneer vouchers (snel) verlopen zijn of je een fout maakt met een afspraak, ben je je geld gewoon kwijt. Lekker makkelijk verdienmodel zo, en voor mij werkt dit niet met al die regels en voorwaarden. Het kost mij alleen maar geld ipv voordeel. Nooit meer SD, wat een flutbedrijf!

21-09-2023

SD gemaild omdat een negatieve review van een Tilburgse visshop direct werd gevold door een 5-sterren review onder míjn naam.

Zwaar nep dus, en ik vermoed dat er massa's van dat soort misleidende reviews geplaatst worden.

Dikke consumentenmisleiding dus.

En wat doet SD, nadat ik deze klacht had gemaild?

SD doet niks, helemaal niks behalve mij aan het lijntje houden.

Hala
20-09-2023

Ik maak jaren gebruik van social deals vouchers. Daarom ging ik vanuit dat ze met betrouwbare partners werken. Helaas heb ik een voucher voor een Hair Salon in Eindhoven gekocht. Een heel vage salon, ten eerste was het heel moeilijk om een afspraak te maken omdat je alleen via whatsaap contact kan opnemen. Na veel moeite een afspraak ingepland en toch komt die ondernemer de afspraak niet na en de salon is gewoon dicht zonder dat ze met mij afbellen. Dit verhaal aan social deal verteld en bewijzen gestuurd maar toch weigeren ze om mijn geld terug te sturen en ze geloven het verhaal van hun partner. Ik had berichten gestuurd die dag naar de ondernemer maar die nam niet eens de moeite om te reageren en toch zegt zei tegen social deal dat ze mij heeft gecontacteerd.

Ik ben heel erg teleurgesteld in social deals en hoe ze met hun klanten omgaan.

AK
05-09-2023

Ik heb al 5 of 6 keer een deal gekocht bij Social deal. Echt nooit problemen gehad. Twee weken geleden een hightea bij La Vache in Veendam. Was prima geregeld en goed voor elkaar!

01-09-2023

Door ziekte konden we geen gebruik maken van de vouchers, maar kregen er geen waardebon voor terug, moesten ze maar kade doen aan een ander

Cor
27-08-2023

Ik heb een Voucher gekocht en heb deze wegens dringende persoonlijke omstandigheden niet op tijd kunnen verzilveren. We hebben een paar dagen nadat hij verlopen was gelijk gereageerd en nu 1 maand later komen ze met een goedmakertje van € 5,- voor een bon van € 29,50.

IK vind het zeer kwalijk dat ze op deze wijze geld binnen harken daar zij geen vedere kosten hebben.

Ik ga toch eens bij mijn rechtbijstandverzekering na of dit wettelijk wel mag.

Al bij al een dikke onvoldoende.