Social Deal reviews

5.9

Catinga
15-07-2022

Had contact via app met Naomi over de leuke gratis strandbal van SD, echter dit jaar niet,maar Naomi was zo vriendelijk om er toch nog 1tje te regelen,kan ik die weer weggeven op de volgende reis aan een kindje die er veel plezier van heeft,daar doe je het voor,Naomi nogmaals bedankt voor je inzet👍👍👍

Marjo
15-07-2022

Deviny heeft mij goed geholpen. Vlugge reactie en duidelijk

Sonja
14-07-2022

Na aanschaf kon ik de deal niet boeken. Binnen 24 uur had ik mijn geld terug van Social deal. Top!

Pascale
08-07-2022

Op 14/12/2021 4 tickets voor staanplaatsen GP Francorchamps besteld twv 240€

Na 4d nog geen vouchers ontvangen, ze waren bedoeld als Kerstgeschenk.

Tot op 7/07/2022 nog steeds niets ontvangen.

Ze houden mij aan het lijntje, ze hebben wel reeds 240€ van mij ontvangen

Daar ik niet expliciet op 18/04 de terugbetaling vroeg, kan ik nu fluiten naar mijn 240€. PURE OPLICHTERIJ!

Dave
01-07-2022

Al 3 weken bezig om een bon te innen van de watertuin er is al 3 weken niks beschikbaar .hoe kan je meer bonnen uitgeven dan dat er plaatsen zijn? Erg raar .leuk kado.tegen de tijd van mijn volgende jubileum is er mischien wel een plaatsje😡

Rian
29-06-2022

Waardeloos zeg! Wil ik graag met mijn dochter een hotelovernachting doen. Zie ik voucher van Fletcher. Kleine lettertjes goed gelezen. Wil ik boeken voor een maandag op dinsdag, zijn er maar twee opties in Zuid Nederland beschikbaar. Andere datum gekozen, zelfde euvel. Lekker zeg, gebeld met Fletcher. Kan mijn geld niet terugkrijgen. Voor mij dus 1 x en nooit weer. R Scholtens

Jt
27-06-2022

Drama, blijk ik een bon gekocht te hebben die maar 3 weken geldig is. Ik denk dat het niet zo was want ik let er altijd op, maar ik kan mooi naar mijn 30 Euro fluiten. Zo verdienen ze lekker aan onze deals.

Dian
14-06-2022

Ik heb mijn geld teruggestort gekregen

Op 3 februari 2 vouchers gekocht bij social deal voor de schoonheidssalon body & beauty Zuidlaren. 38 euro.

Ik had een afspraak met haar maar zij zegde af omdat ze longcovid had. Ik had met haar afgesproken te wachten tot ze beter was en dan kreeg ik alsnog de behandeling.

Ik heb het zwart op wit.

Maar ze reageert niet meer op mijn berichten en nu heeft ze me geblokkeerd op WhatsApp. Ook is de pagina van Facebook en instagram verwijdert. Riekt naar oplichting.

Omdat de geldigheidsduur inmiddels is verstreken geeft social deal mijn geld niet terug. Ook al ben ik al jaren een goede klant.

Erg jammer.

Wil
09-06-2022

Per ongeluk meerdere vouchers besteld omdat de info voor mij niet duidelijk was. Contact opgenomen met de klantenservice en degene die mij te woord stond zag binnen no-time waar het probleem lag en loste dit snel en en adequaat op. Hulde!

Ingrid
05-06-2022

Wij hadden een gezellig avondje zwemmen geboekt bij de Eemhof, de avond voor we gingen kregen wij opeens een mail dat de bestelling geannuleerd was ivm omstandigheden. Wat die omstandigheden waren en een normaal excuus kregen wij niet. Voor ons geen social deal meer en voor je de kinderen blij maakt, wees gewaarschuwd!

Erique
03-06-2022

Ik ben erg tevreden over de afhandeling van mijn klacht betreft het boeken Vd socialdeal Fletcher Wellness bon door social deal. Maar omdat de site niet voorziet in de juiste beoordeling van Fletcher Hotel wellness boeking , moet ik iedereen waarsuwen .

ZIE /CHECKvoordat u een cadeau bon wilt bestellen EERST ., TRUST PILOT .

GROETJES .?

Fletcher verdient social deal niet als partner z

Thea
22-05-2022

Dit bedrijf doet alsof zij de klant tegemoet komen, echter van het kastje naar de muur gestuurd.

Vouchers voor gebruik van de wellness die je niet kunt boeken omdat de code niet werkt.

2 maanden bezig om een reservering te maken die gewoon niet lukt.

Een week voor verloop adviseren ze om de voucher te verkopen.

Hoe goed ben je dan geholpen?

Thea

Danielle
19-05-2022

3 cadeaukaarten ontvangen die ik eerst moest verzilveren als waardebon. Na enkele foutmeldingen kwam social deal met de reden dat er maar 1 cadeaukaart per account te verzilveren is. De oplossing voor die andere twee cadeaukaarten was om nieuwe accounts aan te maken of weg te geven.

Getuigt niet van gebruikers vriendelijk.

Overigens was de help desk wel behulpzaam.

Tessa
16-05-2022

Vlotte service, werken oplossingsgericht!

Geeta
10-05-2022

Vochers gekocht voor e chopper ride voor 5 personen. Echter was het niet mogelijk om op de afgesproken dag geen beschikbaarheid voor 5 choppers. Meteen gevraagd of de vouchers geannuleerd kan worden en dat was heel snel geregeld evenals het terugdraaien van de betaling die per ongeluk 2x was geïncasseerd. Verschillende medewerkers gesproken in de chat en allen de dikke compliment voor de vlotte afhandeling en goede service. Dus Michael, Marlinde, Milan, Sanne, Levi en Deveny jullie zijn toppers!

Isis
10-05-2022

Het was een fijne ervaring, ik werd snel geholpen en mijn probleem was snel opgelost.

Jeanne
10-05-2022

Goed en snel geholpen door Deveny, toen ik mijn vouchers kwijt was! Goed opgelost!

Roman
06-05-2022

Zeer goede klantenservice. Een probleem is feilloos en snel opgelost zonder problemen. Complimenten voor Deveny!

Lies
05-05-2022

Deveny heeft mij zo goed geholpen kon m'n bestand niet veranderen dus, Top geholpen

Ariane
03-05-2022

Op 24 maart hebben wij een voucher aangekocht voor een overnachting voor 2 personen in een Fletcher Hotel naar keuze. Deze voucher kon pas verzilverd worden 4 kalenderweken voor de gewenste datum, zijnde 27 mei 2022. Op 1 mei hebben wij alle opties bekeken, maar er bleek geen enkel hotel in Nederland beschikbaar te zijn voor deze deal. Na telefonisch contact met de klantendienst op 1 mei wist men ons te zeggen dat ze niks voor ons konden betekenen. Geen verlenging, geen terugbetaling, geen annulering. Wat echter volgens hen wel kon was de bon doorverkopen aan iemand anders. Met andere woorden: geld kwijt. Dikke oplichterij!