Social Deal reviews

5.9

Jeanne
10-05-2022

Goed en snel geholpen door Deveny, toen ik mijn vouchers kwijt was! Goed opgelost!

Roman
06-05-2022

Zeer goede klantenservice. Een probleem is feilloos en snel opgelost zonder problemen. Complimenten voor Deveny!

Lies
05-05-2022

Deveny heeft mij zo goed geholpen kon m'n bestand niet veranderen dus, Top geholpen

Ariane
03-05-2022

Op 24 maart hebben wij een voucher aangekocht voor een overnachting voor 2 personen in een Fletcher Hotel naar keuze. Deze voucher kon pas verzilverd worden 4 kalenderweken voor de gewenste datum, zijnde 27 mei 2022. Op 1 mei hebben wij alle opties bekeken, maar er bleek geen enkel hotel in Nederland beschikbaar te zijn voor deze deal. Na telefonisch contact met de klantendienst op 1 mei wist men ons te zeggen dat ze niks voor ons konden betekenen. Geen verlenging, geen terugbetaling, geen annulering. Wat echter volgens hen wel kon was de bon doorverkopen aan iemand anders. Met andere woorden: geld kwijt. Dikke oplichterij!

Celine
28-04-2022

Eind november 9 vouchers voor Dock fec aangeschaft. Toen kregen we een lockdown, waardoor we er tot half januari niet heen konden. Bij andere deals (die ik ook heb aangeschaft) werd de eindtijd verlengd toen de lockdown periode erin viel. Ik heb 3 kinderen, dus dan zou ik 3x gaan met ze. Ik ben nu 1x geweest op 16 januari (direct toen alles weer open was), maar daarna zijn we, door Corona bij onszelf (weken mee zoet geweest en een lange nasleep door long covid) dus nog niet in de gelegenheid geweest te gaan.

Ik heb nog 6 vouchers a 14,95 openstaan. Dat kost me dus bijna 90,- Ik heb zowel bij social deal, als bij Dock fec gevraagd of ze nog even verlengd konden worden, maar niet dus. Terwijl ik op internet nog wel een week na de deal kon boeken. Deze is er weer uit gehaald.

Ik koop regelmatig deals via jullie, het zou een fijne service zijn als jullie voor een goede oplossing kunnen zorgen.

Wilma
28-04-2022

2 x een social deals gekocht voor delete waxing bij afrekenen waren mijn codes uit me app verdwenen dus kon de korting er niet af heb in totaal dus bijna 120 euro betaald voor de wax beurten en nu verwijst de een naar de ander waardeloos bedrijf maar daar heb ik me geld niet mee terug komt ik wel overheen maar ga nooit en of koop nooit meer wat bij een van de twee bedrijven grrrrr

Joost
23-04-2022

Ik kon mijn voucher voor de Watertuin in Bergen op Zoom voor mijn dochter niet gebruiken, omdat er niet voor haar was gereserveerd (volwassenen en kinderen in 1 reservering ging niet).

Daarom bleef ik zitten met 1 ongebruikte voucher en was in niet van plan om nog een keer te gaan eten bij dat restaurant.

Eileen heeft mij super snel geholpen en het bedrag van de ongebruikte voucher terug gestort op mijn rekening.

Super service, snel, vriendelijk, heel erg tevreden.

Het restaurant raad ik niet aan, maar Social Deal wel.

Erica
23-04-2022

Ik had een vraag over een social deal kado geven, al gauw kreeg ik antwoord van Eileen via de WhatsApp. Daar gaf Eileen duidelijk de uitleg hoe ik dit moest doen.

Keurig dankjewel Eileen.

Ben
23-04-2022

Social Deal vervuilt al jaren de ether met afschuwelijke schreeuwcommercials op de radio. Reden genoeg om dit bedrijf links te laten liggen.

Yvonne
21-04-2022

Voucher gekocht, door lange wachttijden voor het ophalen van rijbewijs (dit kwam in het nieuws nadat ik mijn afspraak al had gemaakt), contact opgenomen met go sharing of zij mij iets tegemoet konden komen omdat ik door overmacht geen gebruik heb kunnen maken van de voucher. Zij stuurden mij naar Social deal, verhaal uitgelegd. Mevrouw wijst mij op mijn eigen verantwoordelijkheid en dat ik wel had kunnen weten dat de wachttijden lang zouden zijn (ik zou niet weten hoe?) Uit eindelijk kan ze er niets mee en heb ik mijn geld weggegooid door overmacht. Niet echt een goede service.

Sunetra
19-04-2022

Meerdere vouchers gekocht maar ik kon deze niet in 1 keer inleveren. Moest 1 per bestelling invoeren en dat x 6. Deveny heeft mn vouchers omgezet in tegoed zodat ik iets anders kan kopen. Erg blij met de service.

19-04-2022

Voucher opeens verdwenen. door tel anulering afspraak. Contact met service gezocht ((Deveny) en prima geholpen .voucher weer terug.😁👍🏻

15-04-2022

We hadden een verschrikkelijke ervaring met onze Social Deal bonnen op restaurant en na contact met Social Deal verwijzen ze ons gewoon door naar de partner. En melden ze doodleuk dat zij enkel optreden als 'intermediair bedrijf en dat de eindverantwoording van het geleverd product bij de ondernemer ligt' en dat we dan daar maar moeten gaan klagen. Dat is wel gemakkelijk dan. Bonnen verkopen naar hartelust maar als mensen klachten hebben, ze doorverwijzen naar de ondernemer. Waarom hebben jullie dan een klachtendienst? Om mensen dan zo af te wimpelen? Bizar en absoluut niet klantvriendelijk.

Thea
13-04-2022

Er was blijkbaar sprake van een misverstand in de voorwaarden. Social Deal heeft dit naar tevredenheid opgelost.

Ik had 5 vouchers gekocht voor skiën in de Uithof. Bij de voorwaarden stond expliciet dat ze gedurende de geldigheid konden worden omgeruild voor andere vouchers, ook bij andere aanbieders. Vandaar dat ik het aandurfde om 5 vouchers tegelijk te kopen. Ik kon er helaas maar 3 gebruiken en daarom wilde ik de andere 2 vouchers (tijdens de geldigheidsduur) inwisselen voor iets anders, bijvoorbeeld een etentje. Volgens Social Deal kon dat niet, ‘omdat de dienst geleverd had kunnen worden’. Echter deze beperkende voorwaarden stonden niet bij de deal. Ik wil geen geld terug, maar gewoon omruilen volgens de voorwaarden.

Ik wil graag dat Social Deal zijn eigen voorwaarden naleeft en het bedrag van de 2 vouchers bij mijn tegoed boekt.

Niels
14-04-2022

Goede prijzen

Vouchers gekocht.

er stond bij ; ook in april geldig in het weekend!

wil je reserveren is er blijkbaar maar beperkte plaats beschikbaar.

en is alles volgeboekt.

bel je met hun, nee sorry, uw geld is weg, geen refund, niks.

klantservice een dikke nul!

15-04-2022

Omdat er eerst een recensie moet worden geschreven eer het opgelost wordt.

4 vougers gekocht voor de wasstraat. 2 had ik er nog over maar door slecht weer 2 dagen te laat met inleveren. Nou, die 19€ ben je gewoon kwijt. Totaal niet mee te praten met deze instelling. Steek die 19€ maar in je kanaal en wees er trots op dat je vougers verkoopt met een beperkte houdbaarheidsdatum. Mijn gelegerd ik voortaan ergens anders uit. Jullie zijn een schande in deze tijd met geld verdienen

09-04-2022

Had een deal gekocht maar had even niet naar de grote kleine lettertjes gekeken, dan had ik geweten dat deze niet voor mij geschikt zou zijn. Eileen heeft mij hierbij supersnel geholpen en de deal geannuleerd. Top service!

Roel
08-04-2022

Mijn ervaring met social deal alleen maar goed. Met een vraag aan Eileen vande klanten service belde na navraag direct terug. Een tien plus

RP
06-04-2022

2x bonnen gekocht om te gaan uiteten in Breda. Afgelopen week wilden wij onze bonnen verzilveren. We kwamen er toen achter, dat de bonnen alleen te gebruiken zijn op doordeweekse dagen. Aangezien mijn partner en ik doordeweeks werken en de aangekochte deal ook in het weekend te gebruiken zou zijn. Hadden wij het idee in het weekend gebruik te maken van onze deals. Gebeld met Social deal in de ochtend, na ons verhaal aangehoord te hebben vertelde men dat wij teruggebeld zouden worden. We zijn niet teruggebeld maar ontvingen een e-mail waarin men ons te kennen gaf dat ze niets voor ons konden beteken en dat de deals op beschikbaarheid zijn te gebruiken. Hierna weer contact opgenomen met Social deal en zoals we verwacht hadden kon men niets voor ons betekenen en dat we pech hadden dat wij de bonnen aan iemand anders konden schenken. Empathie was ver te zoeken, wij voelden ons als klant niet gehoord! Voor ons geen A-Sociale deals meer in de toekomst!

Sophie
06-04-2022

Wegens een misverstand kon ik mijn voucher niet meer inwisselen. Dit is snel opgelost door Sascha van de klantenservice, door het geld terug te storten op mijn account.

Voucher gekocht voor een hotelovernachting. Staat dat die geldig is tot en met 30 juni 2022, maar wanneer ik er op klik staat dat het verlopen is en kan ik geen reservering maken voor een overnachting 👎