Social Deal reviews

5.9

26-03-2022

Vanavond raakte ik de 'lentekorting' van SocialDeal kwijt door een fout mijnerzijds. Gelukkig werd dit snel opgelost door Eileen van de klantenservice van SD, waardoor ik alsnog van dit voordeeltje kon profiteren. Prima!

Alie
25-03-2022

Eileen.

Reageert snel en geeft duidelijke antwoorden. Heel fijn!

Maud
25-03-2022

Goed en snel geholpen door Eileen. Heel fijn!

Katja
22-03-2022

Deveny heeft ons kundig en snel geholpen :) wij zijn heel blij om alsnog op een andere dag te kunnen zwemmen met onze vouchers

Diana
22-03-2022

Super en snel geholpen door Eileen

Nicole
21-03-2022

Ik had een vraag over de aanschaf van een leuke deal. Eileen hielp mij vlot en spontaan. Binnenkort lekker pannenkoeken eten!

Liesje
21-03-2022

Eerste ervaring gehad, met restaurantbezoekje, super meegevallen. Vandaag had ik een vraag m.b.t. een voucher voor een hotel en ben via Whatsapp supersnel en vriendelijk geholpen door Eileen!

Em
17-03-2022

Met mijn vandaag gestelde vraag naar de klantenservice ben ik naar tevredenheid geholpen door Deveny. Hartelijk dank voor de prima service.

JD
17-03-2022

4 Vouchers voor wellness gekocht met Kerst. Er stond uitdrukkelijk bij dat ivm corona inwisseltijd verlengd werd. Door lockdown niet bekend tot hoe lang want duur lockdown was ook niet bekend.

Nu wil ik mijn vouchers ophalen, staan die niet meer in account! Mail naar social deal: ja uw vouchers zijn per 1-3-2022 verlopen en daarom niet meer zichtbaar. Social Deal kan niks voor me doen.

Eerder ook al gehad dat je een reminder krijgt: vergeet uw vouchers niet.

Deze keer niet ontvangen.

Jopie
16-03-2022

Vlak voor corona 2 vouchers gekocht die ik niet kon gebruiken tijdens corona.

Deze zijn nu verlopen dus geen geld terug en geen nieuwe vouchers.

Romy

Goed, thanks Deveny

Rick
16-03-2022

Uiteindelijk klacht naar tevredenheid opgelost

Door Corona niet kunnen reserveren, begrijpelijk. Daarna niet kunnen reserveren ivm steeds vol, niet beschikbaarheid. Vraag om verlenging bij Social deal maar die geven mooi niet thuis, dus geld kwijt. Wat een service, ik maak nooit meer een deal op Social deal wat een slechte service, dus mijn advies ga niet in zee met Social deal

Yvonne
15-03-2022

Goed, snel en vriendelijk geholpen door Eileen!Top!

Sandra
15-03-2022

Goed geholpen door Deveny, Social Deal: goede deals, duidelijke website, snelle reacties, goede service.

Diaan
15-03-2022

Deveny heeft me vandaag super geholpen. Binnen paar minuutjes antwoord op mijn vraag. Top!

Henny
14-03-2022

Alexsander heeft mij in dit weekend en vandaag nog zeer goed en proffessioneel geholpen met een Fout die Ikzelf had gemaakt! Top gedaan. Heel tevreden!

Bianca
14-03-2022

Aleksandr heeft mij goed geholpen om mijn reservering voor een etentje te annuleren zodat ik mijn voucher een later moment kan gebruiken. Deze kon ik helaas niet gebruiken vanwege corona.

Wendy
14-03-2022

Super service. Deveny, van de klantendienst, heeft snel en heel correct mijn probleem met een boeking opgelost. Bedankt Deveny voor de snelle en goede oplossing. 👍

14-03-2022

Helaas zijn wij gevloerd door Corona en inmiddels in quarantaine. Nu kunnen we niet naar ons gereserveerde restaurant , geen probleem voor Social Deal . Geannuleerd en het tegoed als saldo bijgeschreven o onze account . Top service! Nu herstellen zodat we snel weer kunnen genieten van alle Social Deal aanbiedingen!

Ga zo door 👍

Mayke
11-03-2022

Heel fijn geholpen door Eileen! Zat met twee vraagjes en dat heeft ze meteen voor me uitgezocht!