Social Deal reviews

5.9

Tamara
11-03-2022

Begin februari:

- Verhuisservice gekocht bij Social Deal voor mijn alleenstaande zus met 2 jonge kids.

- Verhuiscentrum pakt de telefoon niet op.

- Contact met Social Deal; blijkt dat de service schade hebben.

- Nieuw verhuisservice nummer gekregen; Piece of Cake Moving, pakken ook niet op.

- Contact met Social Deal; ze laten spoedig weten voor een oplossing.

- Inmiddels is zus, met moeite en zonder service, verhuisd.

Begin maart:

- Mail van Social Deal: verhuisservice wordt omgezet in een voucher die ik kan gebruiken op hun site.

- Mail terug gestuurd; ik heb niet gevraagd om een voucher, ik wil mijn geld terug. Geen reactie.

Lilian
07-03-2022

Super leuke deals, ze reageren snel en tof dat jullie nu aandacht besteden aan de oorlog in Oekraine

Jo
02-03-2022

Voucher gekocht voor 350 euro voor het verhuiscentrum Regio Nijmegen, Arnhem e.o. maar er wordt al een aantal weken niet gereageerd door de Verhuisservice.

Ik begin hem toch nu wel te knijpen aangezien ik mijn verhuisdatum moet vastleggen! Echt niet tof. Ik sta ook al een aantal dagen in de wacht bij de klantenservice van social deal, maar met een voucher van verhuiscentrum Den Haag e.o. ben ik uiteraard niet geholpen tenzij jullie de kilometers gaan vergoeden.

Kom op jongens, regel even iets of geef mijn geld terug svp, dan kan ik op zoek naar iets anders!

Ik snap dat jullie het druk hebben, maar dit vraagt wel even wat spoed.

Charlotte
02-03-2022

Probeer al 2 dagen de klantenservice te bellen! Slecht

App en mail wordt niet beantwoord

Mijn reservering wordt voor de tweede maal geannuleerd!

Ben er klaar mee

Berry schoutens
01-03-2022

Gisteren kaarten gekocht van gaiazoo wisten niet zeker of het goed was gegaan met reserveren en of we de kaarten nog moesten verzilveren omdat het druk is voor je geholpen werd kreeg je gelijk een excuus aangeboden door deveny raad social deal zeker aan wat een fijne service 👌

Maaike
24-02-2022

Via de app heel goed geholpen door Deveny.

Heel fijn dat ze snel met een goede oplossing kwam.

Claudia
22-02-2022

De service van mailen en vooral what's app is super.

Ik had contact met Naomi en mijn probleem werd heel snel en correct afgehandeld! Al jaren een tevreden klant!

Gul
21-02-2022

Ik ben vriendelijk geholpen door Eileen, ze doet aan verwachtingenmanagement. Binnen een week krijg ik reactie op mijn klacht. Ik ga ervan uit dat social deal met passende oplossing komt.

Fari
21-02-2022

Ben goed, snel en professioneel geholpen door Eileen.

Maira
21-02-2022

Heel goed geholpen door Eileen. Ze heeft mijn app serieus genomen en kundig en vriendelijk geantwoord. Thanks Eileen🙂

Joury
22-02-2022

Afspraak nagekomen

Oplichters, Nooit aan beginnen!

Jannes
18-02-2022

Social deal, wat een kut app! ik koop in november voor mij een godsvermogen 2 keer een voucher voor ‘t readthuys in duiven, althans dat dacht ik. Word ik vanmiddag gebeld dat ik maar voor 2 personen gereserveerd heb. Ik klantenservice gebeld ja nee 1 voucher is echt voor 1 persoon. Maar er staat toch echt dat het voor 2 personen is meneer social deal!

Patricia
15-02-2022

Super goed geholpen door Devany! Mijn vraag werd serieus genomen en snel opgelost en afgehandeld.

Annette
14-02-2022

Wederom top geholpen door devany

Lia
12-02-2022

Blijkbaar verkoopt social deals meer vouchers dan zij kunnen leveren. Helaas, blijk ik als consument de dupe hiervan te worden. Met nog 14 dagen voordat de deal verloopt kan social deal niet meer leveren omdat het restaurant geen beschikbare plaatsen meer tot hun beschikking heeft. Tessa wil geen geld terug gegeven. Ik ben geen fan van social deals. Let hiervoor op.

Daniella
11-02-2022

Super geholpen door Deveny via de Whatsapp klantenservice!

Nic
10-02-2022

Ben ongelofelijk door allerlei mensen geholpen nav het niet kunnen gaan lunchen met de deal door privé omstandigheden.

Heb een fantastisch alternatief aangeboden gekregen.

Dank Carsten Sofie Lonneke en Deveny!

Voor jullie hulp!

Nic Tilli

Hennie
10-02-2022

Wat een service. Ik had “volgens mij “ gereserveerd, betaald en verder kwam er niets meer zichtbaar voor mij. Via app contact opgenomen.

Ze hebben me overal in begeleid, heeft halve dag in beslag genomen, en uiteindelijk is alles top geregeld. Zelf was ik er niet uitgekomen.

Nogmaals hartelijk dank

Douglas
10-02-2022

Vaak prima aanbiedingen. Ik gebruik deze voornamelijk voor auto wasstraten. Jammer dat ik er telefonisch niet uitkwam. Het vergoede bedrag was niet hetzelfde, maar scheelde maar €0,45. Geen issue dus. Prima dat ze het alsnog hebben opgelost.

Wat een oplichters bij Social Deal. Ik koop op 22 januari een voucher voor Bob Autowas Apeldoorn. Ik wil deze een week later verzilveren, maar zie de voucher niet op mijn account. Als antwoord op mijn ail hierover krijg ik allen uitleg waar ik de vouchers kan vinden, maar dat weet ik wel. Bij nabellen werd me gevraagd even te wachten en toen werd de voucher ineens zichtbaar gemaakt, maar met een verloopdatum van 23 januari. Dus een dag na aankoop. Ze willen er verder niks aan doen. Dus weg €10,- Wat een oplichters zijn dat. Pas dus op met vouchers van Social Deal. Niet te vertrouwen.

RD
07-02-2022

Goede service. Zoekt een passende oplossing als een deal niet door kan gaan vanwege de huidige omstandigheden.