Store-nederland.com reviews

1.5
12-02-2024

Koop niet gewoon oplichting

Belooft geld terug te storen omdat het niet op voorraad is.

En nu geen reacties meer

Rolf
21-03-2023

Voor eenieder die van plan is om bij dit "bedrijf" iets te kopen: doe het niet! Je bent je geld kwijt en krijgt niets toegestuurd. Ze adverteren bijvoorbeeld op Marktplaats met afstandsmeters voor €19.99 maar als je die wil kopen? Helaas hebben ze die niet meer, alleen nog duurdere. Maar ik wil die ze aanbieden, dan krijg je een heleboel gezeur en uiteindelijk geen reacties meer. Mijn advies is dan ook om er bij Marktplaats een melding van te maken en als voldoende mensen dit doen worden die oplichters hopelijk gestopt.

Mustafa
25-01-2023

Slechte bedrijf, nooit bestellingen plaatsen op 19-10-22. Nooit ontvangen. DHL informeert het pakket terug geleverd is aan de afzender, afzender zegt pakket is afgeleverd. Ik heb dit niet ontvangen.

Roel
27-06-2022

25 mei een plafondsticker besteld.

Levertijd zou binnen 24 - 48 uur zijn.

31 mei een mail gestuurd waar mijn bestelling bleef.

Het antwoord was: de bestelling is verzonden en de levertijd staat in uw account en opeens is de levertijd 7 tot 25 werkdagen.

26 juni weer een mail gestuurd en tot nu geen antwoord meer.

Heb het idee dat dit zg. bedrijf? niet helemaal oke is en ik naar m'n bestelling kan fluiten!

Nooit meer bij bestellen dus!

Lisa
07-06-2022

Bestelling kwam na 20 dagen binnen (zou binnen 1-2 werkdagen zijn) en was kapot. Ik krijg geen contact met de klantenservice en moet waarschijnlijk zelf opdraaien voor verzendkosten, als ik al uberhaubt een retouradres ontvang.

niet bij bestellen.

Lia
19-05-2022

Bestelling nooit ontvangen en telefonisch onbereikbaar.

Esther
20-02-2022

Van 3 december al voor bijna 80€ aan mondmaskers besteld en nog steeds niets ontvangen! Al verschillende mails gestuurd en nooit een antwoord!

An
11-02-2022

Mondmaskers voor kinderen besteld op 3 december. Maar nu nog steeds niets ontvangen. Ook geen reactie gekregen op onze vraag op de website.

JW
04-02-2022

Iets besteld in December 2021 maar tot op heden nog steeds niets ontvangen.

Ondertussen is mijn bestelling al 60 dagen onderweg en ligt al weken ergens in een depot waarvan niemand weet of het nou verloren is, of wat er precies aan de hand is.

Het zgn. bedrijf heeft alleen een mail adres verder niets.

Als je vraagt om een refund want dit artikel gaat nooit meer worden geleverd zeggen ze dat zij niet verantwoordelijk zijn voor wat er met het artikel gebeurt.

Verder moet ik ik nu wachten totdat er 90 dagen voorbij zijn maar dat veranderen ze iedere keer.

Ze nemen geen enkele verantwoording en leg de bal bij de klant.

Wat een .bedrijf!

Het is niet eens een echt bedrijf, gewoon stel tieners die op een zolderkamertje de boel lopen te bedriegen!

Maaike
22-01-2022

Op 3 oktober 2022 een bestelling geplaatst. Inmiddels is het eind januari 2022 en ik wacht nog steeds. Op mijn berichten met een verzoek om de status van mijn bestelling of restitutie wordt niet gereageerd.

16-01-2022

Ook ik heb mondmaskers besteld op 3 december 2021!

Vandaag, 16 januari 2022 nog niets gezien.

Bij dit bedrijf niets bestellen, tenzij u hen wil sponseren zonder return

Rutger
12-11-2021

Ze zeggen leuk verzenden binnen 24-48 uur. Dit werd in mijn geval al 73 uur. Vervolgens is de verwachte levertijd vanaf dan 7-25 werkdagen. Meld dit dan ipv de verzendtijd. Ter eerste maken jullie de verzendtijd niet waar(17u op de besteldag en pas 18u verzonden 3 dagen later). Ten tweede interesseert het niemand dat iets snel wordt verzonden als je er vervolgens enorm lang op moet wachten. Wat een rotbedrijf dit.

Emilie
12-08-2021

Bestelling gedaan en nooit ontvangen

Ik heb twee oplaadbare batterijen besteld en heb deze nooit ontvangen. Ik heb al diverse malen gemaild met de vraag hoe het ermee staat en of anders het geld kan worden terug gestort. Ik ontvang geen reactie en nergens op de site kan ik een telefoonnummer vinden.

Karel
29-04-2021

Store Nederland / AliExpress

Store Nederland is gewoon een nep bedrijf, zetten jouw order voor onbehoorlijk veel geld op AliExpress (wat een prima bedrijf is) Met klachten ben je dus gewoon los, want Store Nederland doet er niks aan en jij kunt niet meer de AliExpress leverancier aanschrijven. Schandelijke praktijk en te droef voor woorden. Nooit doen mensen. Groet Karel

Remco
28-04-2021

Grootste bende van ellende

Beste,

Na meerdere malen gemaild te hebben met jullie, en steeds niet volledig beantwoord te zijn nog maar eens een mail gestuurd, nu zelfs geen enkele reactie of bestelling ontvangen.

Zo langzamerhand begin toch echt het gevoel te krijgen dat ik in de maling wordt genomen. Dit maakt ook dat ik heel erg teleurgesteld ben in Store Nederland en dat ik ook nooit meer iets bij Store Nederland zal bestellen en dit ook bij iedereen af zal raden.

Nu ik nog steeds mijn bestelling die ik 21-11-2020 besteld heb, niet heb ontvangen en de volgens jullie vooraf gecommuniceerde 60 werkdagen verstreken zijn. Vind ik dat Store Nederland in gebreke blijft en wens dus een volledige teruggave van het factuurbedrag van € 26,48.

Factuur nummer: #IN027064

Factuurdatum: 21-11-2020

Bestellingreferentie: QFSVNKJWL

En kom nu niet weer met een verhaal het is opnieuw besteld en blablabla

Het wordt nu zo snel mogelijk opgelost door jullie anders ga ik andere stappen ondernemen.

Dit is gewoon te BELACHELIJK voor woorden.

(Vriendelijke) groet,

Remco Berenschot

17-04-2021

Prima levering

Na het lezen van alle negatieve reviews was ik benieuwd of mijn bestelling wel geleverd zou worden. En niets is minder waar, binnen 2 weken geleverd. Complimenten.

August
15-04-2021

Niet te vertrouwen.

Bestelling geplaatst dan krijg je horen dat het binnen 24-48 uur zullen verzenden. Maar niets ervan. Ook is hun website plotseling uit de lucht en ze hebben nergens een telefoon nummer staan. Stelletje oplichters als je aan mij vraagt.

07-03-2021

Niet bij dit bedrijf bestellen!

Geen zaken mee doen!

Berna
07-03-2021

Bedrog

Een opvouwbare scootmobiel besteld en betaald 49.99 en eigenlijk dacht ik het kan niet dat er zulke mensen zijn die de boel bedriegen nog steeds niets gehoord dit is dus een bedrijf die leeft op een ander z;n zak hoop dat ze goed gepakt worden en gestraft maar ik lees dat er meer mensen met een goed vertrouwen zijn ,we worden allemaal bedrogen

Henri
15-02-2021

Bestelling transparant mondmasker

Goedemiddag allen,

Waarschuwing voor dit bedrijf.

Komst afspraken niet na.

Op 2 oktober 2010, ja lees goed 2 oktober 2010, een bestelling gedaan van 10 stuks transparant mondmaskers voor een bedrag van 15,14 euro.

Op dit moment is het 15 februari 2021, nog steeds niets ontvangen. Bedrag ook niet teruggekregen, dus je wordt op z'n hollands gezegd "genaaid/bedonderd".

Nog geen mail of bericht ontvangen van vertraging of iets dergelijks, mensen begin niet aan bestellingen bij dit bedrijf, tenzij je ook "genaaid/bedonderd"wilt worden.

Ben me centen kwijt.

Vriendelijke groet.