123SUPERDEALS5 ervaringen

Koos
14-10-2020

WAARDELOOS!

Paar beyblades besteld voor de kinderen. Na anderhalve maand niets geleverd. Niet verwonderlijk, gezien de ervaringen van anderen. Kinderen teleurgesteld, geld weg waarschijnlijk. Trap er niet in, ik ben dom geweest.

Auke
Auke
04-10-2020

Superdeals verdient aangifte

123 superdeals bestelt door klanten gekochte producten zelf voor een veel lager bedrag in in het buitenland (China) en laat ze van daaruit direct naar de klant sturen. Gevolg: soms ellenlange levertijden voor vaak dramatisch slechte producten. Retourzendingen van de ondeugdelijke producten aan het moeilijk te achterhalen bezoekadres Vechtstraat 44-1, 1078 RM Amsterdam ter attentie van WJM Dalm, de eigenaar van deze eenmanszaak, worden eenvoudigweg niet geaccepteerd, zelfs niet bij aangetekende verzending. Het aankoopbedrag ben je kwijt. Ik heb om die reden bij de politie aangifte gedaan van internetfraude.

Henriette
20-08-2020

Waardeloos adres

Muggenlampen besteld. Ze zijn wel geleverd maar ze waren waardeloos. Retourneren is eindeloos tegengewerkt en noooit geld terug gezien. daar ga ik nooit meer bestellen

Mel
23-07-2020

Afzetters

Je besteld iets, het wordt nooit geleverd. Contact zoeken is niet mogelijk.
Ze zeggen gewoon dat het probleem bij de bezorgdienst ligt. het zijn gewoon oplichters. Ze vinden het vervelend dat je je pakje niet krijgt, geld terug doen ze niet en erachteraan gaan al helemaal niet.

Rene
30-04-2020

#superdeals op lichters je bent je geld kwijt!

Power tape besteld nooit gekregen! #123superdeals zijn op lichters kijk uit je bent je geld kwijt! geen email contact mogelijk op de website staat een email link die niet werk! geen telefoon nummer wees gewaarschuwd je bent je geld kwijt!

Welk cijfer geef jij 123SUPERDEALS?