Superwinkel.nl263 ervaringen

Mario
Mario
06-05-2021

Ik kijk uit naar mijn volgende bestelling

Ik ben superblij dank zij superwinkel dat ik mijn eau de toilette heb kunnen kopen tegen een zeer voordelige superprijs .alvast bedank S.W Groetjes Mario

David
06-05-2021

Vlotte afhandeling

Ik mis wel een handvol samples bij de levering. Dit wordt in de lokale parfumwinkel wel gegeven en is leuk om nieuwe produkten te leren kennen.

Marjolein

Top!

Goeie ervaring de bestelling ging snel en het was ook de volgende dag optijd in huis.

Zerin Emin

Parfuim

Super goed op dag geleverd.

Roos
05-05-2021

Super goede prijzen vergeleken met andere!

Goede prijs voor de beste artikels, en betalingsgemak met klarna. Bestelling is snel bezorgd!

Aniek

Snelle levering

Snelle levering en een heel breed assortiment.

Kristel
04-05-2021

Ruim aanbod, scherpe prijzen en snelle service

Mijn vriend wilde wat nieuwe geurtjes, dus hij zat al bij de bekende parfumerie winkels te kijkend. Toen ik hem vertelde dat hij bij superwinkel moest kijken, bleek de betreffende parfum hier inderdaad het goedkoopste te zijn. Dus in zijn enthousiasme bestelde hij er nog meer. Hierdoor werd het gratis verzonden en de volgende dag was het goed verpakt in huis. We kregen ook keurig een e-mail met de verzendstatus. Zeer tevreden dus!

Martin
04-05-2021

Fragrance bvl aqua

Good price , fast shipping! 👌

Ann

Super snel geleverd

Super snel geleverd en goede prijs

Bregt

Perfecte service!

Service was top!

Lollypop

Super

Overzichtelijke webshop zeker de goedkoopste
Snelle bezorging bestel er zeker weer

Martien
02-05-2021

Niets op aan te merken.

Goede prijzen, snelle levering.

Nancy
Nancy
01-05-2021

Parfum eau so fresh van Marc Jacobs

Heerlijke frisse geur! Correcte levering!

Trudy
Trudy
29-04-2021

Top

Mooi verpakt verjaardagscadeau besteld. Daar kan ik mee voor de dag komen. Ziet er super uit. En snel geleverd.

Marleen

Fantastisch!

Correcte toegang tot de website.
Handige aankoop- en betaalprocedure.
En een supersnelle levering op de volgende werkdag.
Kan dit nog beter?

Ingrid

Superwinkel / Supergoed / Supersnel

Onlangs bij Superwinkel parfum van Dolce&Gabbana The One besteld. Ik hoefde niet lang te wachten want het werd de volgende dag al geleverd!
Het was netjes en zorgvuldig verpakt en het parfum ruikt heerlijk.

Ank
28-04-2021

Super scherpe prijs en levering!

Lancaster Sun 365 Self Tanning Jelly besteld voor een super scherpe prijs en een dag later al geleverd. Heel erg tevreden.

Hilda
Hilda

Snel en goed

Zeer snelle levering ook naar Belgïe. Goede prijs. Produkt gevonden , Michael Kors dat niet meer zo snel te vinden is. Heerlijk.

Liena
27-04-2021

Super prijzen

Heel tevreden. Scherpe prijzen en snelle levering. Top!

Rob
27-04-2021

Snel en goed zoals gewoonlijk

Gewoon goed,bestellen en de volgende dag geleverd precies het luchtje zoals je dat eerder gewend was.Het heeft na al die jaren nog steeds het zelfde effect.
Heerlijk dat het nog steeds mogelijk is op deze makkelijke manier.

Meer Superwinkel.nl reviews
Welk cijfer geef jij Superwinkel.nl?