Superwinkel.nl6 ervaringen

Chris
Chris
14-12-2018

Goede prijzen,die normaal hoger liggen in anders winkels,en snelle bezorging

Ik heb al heel war eau de toilette`s bij hun besteld,soms lijkt het net of de eau de toilette snel zijn geur verliest,maar dat kan aan de soort liggen de geur op zich,maar ik denk dat ze goedkoper zijn omdat ze niet een echte winkel zijn maar meer een pand hebben met weinig personeel,want een normale winkel heeft meer personeel en die moeten ook betaald worden,ik raad hun aan bij anderen,mijn advies voor Superwinkel,blijf zo bezig,behoud je klanten

Sylvia
13-12-2018

Superwinkel!

's Avonds om 21:45 een bestelling geplaatst en netjes de volgende dag geleverd, zelfs in de drukke decembermaand! Producten zijn helemaal naar wens en dat voor deze prijzen. Communicatie per e-mail allemaal duidelijk. Aanrader!

Joost
28-08-2018

Voorbeeld voor andere shops

Ik bestelde in de avond en de volgende dag voor 10 uur al bezorgd. Handige website en je word goed op de hoogte gehouden. Prima ervaring.

Roos
11-08-2018

Aanrader!

De ervaringen die hieronder worden beschreven herken ik niet. Ik heb drie keer parfum besteld bij Superwinkel en de geur blijft bij alle drie ontzettend lang zitten. Juist de parfums die ik daar heb besteld, gebruik ik het meest. Bij de eerste keer bestellen was ik nogal sceptisch door de lagere prijs van parfum t.o.v. de prijzen in een parfumerie, heb de flesjes uitvoerig gecheckt en vergeleken en ben er zeker van dat het 100% echte parfum is. Ook de snelle levertijd is een pluspunt. Voor mij een dikke aanrader!

Lieve
Lieve
24-07-2018

Items niet beschikbaar

Twee maal iets besteld en evenveel keer na een paar dagen bericht gekregen dat het bestelde item niet leverbaar was, teug gaan kijken op de site zag ik dat het nog altijd gewoon aangeboden werd . Puur bedrog!

Mari
31-05-2016

Vandaag besteld morgen echt bezorgd

Ik heb een paar keer iets gekocht bij superwinkel.nl en het is inderdaad precies zoals zij beweren op hun website: vandaag besteld morgen thuis ontvangen. De tweede keer dat ik iets bestelde, moest ik ze bellen, want ik had een parfum spray besteld, maar ontving het splash. De klantendienst was goed telefonisch bereikbaar en hebben mij goed geholpen en excuses aangeboden. Daarom heb ik opnieuw met veilig gevoel iets besteld, dat mocht het produkt niet echt wat ik besteld had, mag kosteloos retourneren. De eerste en deze keer was het zelf niet nodig, want ik ontving en heb ontvangen precies wat ik besteld had/heb.

Welk cijfer geef jij Superwinkel.nl?