SWfit9 ervaringen

Tatum
08-02-2019

Persoonlijk en betrouwbaar

Ik heb mijn samenwerking met SWFit heel positief ervaren! Het contact was persoonlijk, de communicatie verliep soepel en ik ben bij vragen heel vriendelijk en snel geholpen. SWFit staat open voor nieuwe initiatieven en is duidelijk een bedrijf met veel potentie tot verdere groei!

Kyah
29-01-2019

Momentje voor jezelf

De thee geeft een heerlijk ontspannings gevoel waarbij je lekker je eigen ding kan gaan doen. Of dat lekker achter de computer zitten is of even lekker een moment voor jezelf!
De thee heeft een heerlijke unique smaak waar iedereen van zal genieten!

Femke
22-01-2019

Top

Vriendelijk, goede service, top producten. Kortom zeker een aanrader voor iedereen die van gezondheid houdt.

Anique
22-01-2019

Voor een fijn theemomentje

Lekkere thee, zachte smaak, kwalitatief goed!
Ook leuk dat je het zelf in een zakje kan doen, zo is het toch een echt 'theemomentje' voor jezelf.

Mirel
18-01-2019

Super!

Super producten. Leuk verpakt en snelle levering.

Marisa
13-01-2019

Swfit Earl Grey Blue Star thee

Sinds een aantal weken drink ik deze thee regelmatig. Het is heerlijke gezonde thee die me helpt bij een gezondere levensstijl. De eigenaresse van de webshop reageerd altijd snel als ik vragen heb en ik ben erg tevreden over het product en de webshop.

Asch
10-06-2018

Goed begin, mooie prijs

Mooi schema op maat voor een leuke prijs, je wordt daar vriendelijk en snel bij geholpen. Daarnaast blijf je ook nog steeds veel lekkere dingen eten. :) Zeker een aanrader in vergelijking met andere, duurdere aanbieders.

Justin
06-06-2018

Uitstekende service !

Zeer tevreden over Swfit. Ik kwam daar terecht via de folder. Ik had altijd zoveel moeite met kilo’s eraf krijgen altijd het jojo effect. Swfit heeft naar al mijn wensen geluisterd mijn goed geholpen en bij gestaan. Mede dankzij hun uitstekende zorg ben ik inmiddels 15 kilo kwijt. Ik raad het echt iedereen aan.

Michael
31-05-2018

Eetschema op maat

Ik ben bij SWfit terecht gekomen, omdat ik een aantal kilo wilde afvallen. SWfit heeft mijn wensen overtroffen. Er is overal rekening mee gehouden. Ik heb niet hard genoeg gewerkt om mijn doel te behalen.

Welk cijfer geef jij SWfit?