Odido reviews

Jochem
14-09-2023

Sinds een week abonnement van T-Mobile, nu Odido, TV werkt niet zo als voorheen en vaste telefoon geeft geen nummer weergave.

Wen
14-09-2023

Al een paar jaar klant bij tele2. Ineens is het bedrijf overgenomen door Odido. Ik had al aangegeven dat ik geen bereik had in België. Dat was allemaal maar normaal. Contact opgenomen met Odido 30 min moeten wachten tot ik een keer iemand aan de telefoon kreeg. Toen ik aan gaf dat ik geen bereik heb in België werd ze geïrriteerd en zetten ze haar stem op. Toen ik aan gaf dit al langer te hebben wou ze het op een betalingsregeling afschuiven wie ik niet had. Mevrouw kon de discussie niet winnen en ging op en zij’’ toedeloe’’. Te triest dit. Ik heb per direct een nieuw abonnement afgesloten ergens anders. Kut bedrijf.

Katja
13-09-2023

Sinds augustus 2023 is mijn maandbedrag ineens verhoogd, zonder toestemming uiteraard. Ze hebben mij niet op de hoogte gebracht. 25 minuten aan de telefoon gehangen voordat er eindelijk opgenomen werd. Krijg ik een mevrouw aan de telefoon die er niks vanaf weet. Hetzelfde is bij mijn vriend gebeurd, die stond ook in de wachtrij met bellen. Werd er bij hem opgenomen, hoor je iemand op een toetsenbord tikken en een collega op de achtergrond bellen. Er werd voor 5 minuten lang niet gereageerd en hij word zo opgehangen. Zeer slechte klantenservice! ook sinds dat ze overgestapt zijn van tele2 naar odido slecht bereik, langzaam internet. Als mijn contract is afgelopen ga ik hier weg. Wat een slechte zaak. Ik ben erg ontevreden en raad iedereen af om naar odido te gaan.

Bill
13-09-2023

Ik ben overgestapt naar t-mobile. 1000mbs abonnement afgesloten. Echter nog geen 100mbs binnen. Na 3 weken bellen en mailen en zeuren om een monteur (deze zou al 8x komen, maar is nog steeds niet ingepland. Het word telkens afgewezen maar als je om een reden vraag is het onbekend), kreeg ik een andere modem. De piek komt nu rond de 900mbs. Aleen het is zeer onstabiel. Ik ga van enkele kbs naar 200mbs naar 800 en dan zakt t zo weer naar de kbs. Inmiddels ben ik 4 weken en nog meer telefoontjes en mailtjes verder. En ik heb nog steeds geen antwoord op mn vragen of een oplossing.

Priscilla
12-09-2023

Al jaren klant bij T-mobile thuis en mobiel. Nu verhuisd en hebben ze doordat ze de datum verkeerd hadden verstaan ons helemaal afgesloten weken te vroeg van internet en tv. Nu verhuisd nog meer drama. Inmiddels al meerdere keren vrij moeten nemen van werk voor een monteur die langs moest komen, daarnaast minimaal 10 (!) keer minstens 30 minuten per keer met de klantenservice aan de telefoon gehangen. Meer dan een maand geen internet gehad. Net geïnstalleerd op de juiste manier ( dachten we) door een monteur en nu ligt het er weer uit. Als ik het contract wil verbreken kost het ons meer dan 100 euro! BELACHELIJK! Het is een wurgcontract. Ze willen je ook niet tegemoet komen. Lieve mensen neem NOOIT een abonnement bij T-mobile / Odido. De klantenservice kan niets voor je doen en het kost je alleen maar stress en mega veel tijd…. Echt om te janken…

Kevin
12-09-2023

Een bedrijf van lik me vessie. Per 12 oktober verhuizing aangevraagd en m'n tv box opgezegd met een maand opzegtermijn. Dat betekende dat ik per 11 oktober geen tv meer kan kijken. Contact gehad met een medewerker en plots daarna geen tv meer. Daarna teruggebeld met de mededeling dat ze het niet meer kunnen veranderen. Wat een verschrikkelijk zooitje is dit bedrijf. Wees verstandig en laat deze partij lekker links liggen

Madelon
11-09-2023

Nergens problemen mee gehad tijdens de overgang.

Alleen de app werkt nog niet bij mij maar daar hangt m’n leven niet vanaf.

Ik belde om mijn contract te verlengen en ben echt zo super goed én leuk geholpen door Demet!

Zij is enorm behulpzaam! Top ervaring!

Als werkgever zou ik zuinig zijn op mensen zoals zij.

Heel erg bedankt!

Odidobah
10-09-2023

Al een week geen internet. Maar eigenlijk al een jaar best onbetrouwbaar internet. Het zou hier glasvezelsnel moeten zijn.?

Ook de hele grap van veranderen van bedrijf en het zo achteraf aan de klant melden is ergens gewoon niet chique.

Dus ik stap nu over naar een andere provider.

10-09-2023

Wat een ramp! Wat een super slechte service. Ik hoop van harte dat Odido snel failliet is. Om alle toekomstige niet wetende klanten elende te kunnen besparen.

Aart
09-09-2023

Eerst beweren dat je in aanmerking komt voor klantvoordeel ook met abonnementen bij Ben.

Als dat niet lukt contact opgenomen met de klantenservice, met als resultaat dat ik €10,- meer ga betalen i.p.v. minder.

Waardeloos ik ben op zoek naar een andere provider.

Hazrat
08-09-2023

In juli de aanvraag gedaan om mijn abonnement om te zetten van prive naar zakelijk internet. Er werd mij een vlekkeloze overgang beloofd. Op 11 aug is de monteur langsgekomen om de modem te verwisselen. Sindsdien werkt het internet niet meer. Ik heb bijna dagelijks contact met de klantenservice en elke keer krijg ik hetzelfde antwoord: "de afdeling is ermee bezig". Net heb ik voor de zoveelste keer contact gezocht met de klantenservice, dit keer om alles te cancelen. Na dit telefoongesprek heeft mijn vrouw toch nogmaals een poging gedaan om te kijken wat er met wat aandringen kan worden bereikt. Er werd haar na veel uitleg weer geadviseerd om nog een week te wachten. Nadat zij meermaals had gevraagd om te worden doorverbonden met een manager werd bijdehand geantwoord dat hij zichzelf niet nogmaals wilde herhalen en anders de verbinding zou verbreken. In plaats van begrip, of het bieden van tegemoetkoming/compensatie, worden wij beantwoord met arrogantie en ongeduld. Slechtste ks ooit!

Andre
08-09-2023

Waardeloos, setup box voor de tv werkt niet meer. Odido gaf aan een nieuwe te sturen. Sturen ze een router. Nu moet ik die eerst terugsturen vooraleer ze een hopelijk goede setup box afsturen. Wat je ook maar moet hopen. Kom nou, je klant kan je dienst niet afnemen vervolgens maak jij in het vervolg proces nog wat fouten en laat je de klant in de spreekwoordelijke kou staan. Wegblijven mensen

Tristan
01-09-2023

Ze hebben bij overschakeling abonnement een nieuw abonnement afgesloten in de plaats van overgesloten. Zit nu dus vast met 2 abonnementen waarvan ik er aan 1 niks heb. Klantenservice wil deze fout niet rechtzetten. Zodra mijn abonnement af loopt zijn ze weer een klant kwijt. Oplichters

01-09-2023

Klantenservice is diep triest. eind 2021 is bij ons in het pand glasvezel aangesloten door een onderaannemer van Tmobile, Lekatonpessy (TOF Groep). In het voorjaar van 2022 voor het eerst geprobeerd een abonnement af te sluiten. Na 3 maanden heen en weer te hebben gebeld hebben we het opgegegeven. Klantenservice probeert je enkel weg te wuiven met de belofte om terug te bellen, en doet dat vervolgens nooit (van de 8 keren beloofd te zijn om teruggebeld te worden zijn we 1keer teruggebeld).

Dit jaar dachten we stom genoeg weer het te proberen. Zelfde verhaal. Na ongeveer 3 maanden tevergeefs. Schijnbaar is glasvezel dan geen optie omdat het pas na een "X aantal maanden ECHT opgeleverd is". Bij onze vraag of we dan in de tussentijd een DSL lijntje kunnen afnemen wordt dan volmondig ja gezegd, maar vervolgens na 3x bellen wordt dat ook niet voor je geregeld.

Te triest voor woorden dit.

Saar

Klacht

Net overgestapt van KPN naar Tmobile, monteur langs geweest zogenaamd alles in orde en verbonden maar of je hebt helemaal geen internet of het valt steeds uit. Heb je toch helemaal niks aan, Heel slecht dit!

HG
22-08-2023

Ik wilde overstappen met nummer behoud. Vervolgens heb ik een dag later geen netwerk meer en ben niet bereikbaar. Maar SIM kaart is nog onderweg. Via klantenservice case nr en kan in T mobile winkel in Heerlen sim kaart halen. Helaas daar heeft de medewerker nog nooit gehoord van het woord service. Abonnement opgezegd wat weer voor nieuwe problemen zorgt bij aanmelden nieuwe provider. Gelukkig nog geen tv en internet besteld en volgend jaar wordt abonnement van mijn echtgenoot opgezegd en mijn kinderen volgen.

Nicolette
07-08-2023

Ik heb sinds 7 dagen geen internet en tv meer. Monteur langs geweest en deze gaf aan dat het niet in mijn huis zat maar in de centrale. Zou het doorzetten naar KPN. Nu 7 dagen later niets gehoord en dus zelf maar weer gaan bellen. De medewerker aan de telefoon gaf mij aan contact op te nemen met de netwerkbeheerder op 088-1633633. Oke ik daarheen gebeld krijg je een bandje dat je voor storingen bij de provider moet zijn. Denk hou vol en kijk of ik iemand te spreken krijg. Helaas na het ingeven van mijn postcode krijg ik te horen dat dit postcode gebied niet binnen hun project valt. Kortom weer teruggebeld met T-Mobile nu een andere medewerker gesproken welke contact met de back-office heeft opgenomen en zij nemen nu zelf actie richting KPN. KPN zal mij uiterlijk binnen 36 uur contacten voor het maken van een afspraak. Ben benieuwd maar ben zeer teleurgesteld in de service van T-Mobile, zo kan en mag je niet met klanten omgaan.

Youri
02-08-2023

Ik heb de abonnementen van T-Mobile mobiel en T-Mobiel thuis opgezegd. Ik stap over naar KPN en heb hiervoor de opzegservice ingeschakeld. Zojuist werd ik verrast met een telefoontje van KPN omdat jullie zonder overleg mijn contact hebben verlengd voor een jaar en de reden is omdat ik 4 maanden geleden verhuisd ben! Ik vind dit een hondsbrutale manier van klantenbinding en vraag mij ook af of dit überhaupt juridisch bindend is.

Het siert jullie tevens niet om op deze manier klanten te binden! Je kan hiermee ook wel vergeten dat ik na ruim 15 jaar klant te zijn bij jullie niet meer terugkom.

PS: rechtsbijstand is hierover op de hoogte gebracht.

Bo
31-07-2023

T-mobile laat ons al 3 maanden zonder internet zitten en communiceert zeer slecht.

HA
24-07-2023

Waardeloos alles gaat mis, facturering, mytmobile, opzeggen, valse beloften etc.