Odido reviews

HA
24-07-2023

Waardeloos alles gaat mis, facturering, mytmobile, opzeggen, valse beloften etc.

Niels
21-07-2023

ALLER slechtste bedrijf ooit.

ik kan een heel verhaal schrijven, maar neem maar gewoon van me aan, en net als de 75% van de andere mensen hier.

T-Mobile levert geen knap internet. wil je daar ook niet mee helpen. hebben slechte interne communicatie. je kan geen manager oid spreken, en als je weg wil MOET je een boete betalen. misschien is de boete wel hun verdien model?

Fam Arends Heiloo.

Rens
21-07-2023

11-2022 geprobeerd een zakelijk abonnement af te sluiten.

Ging niet, had mij vergist abonnement bij KPN liep nog.

Niks meer over gehoord geen sim kaart ontvangen.

Maar deze maand zag ik op mijn zakelijke rekening dat ze wel geld af aan het schrijven zijn.

Gebeld met de vraag waarom ze geld af aan het schrijven zijn.

Was vanwege mijn abonnement?

Ik heb ze uitgelegd hoe en wat.

Dik een kwartier in de wacht gestaan.

Antwoord was helaas kon niks voor mij doen bedenktijd was over.

Ik heb duidelijk aangegeven dat ik daar niet met eens ben.

Aangegeven dat ik niets over het abonnement heb ontvangen geen sim kaart heb, waarmee ik niet eens gebruik kan maken van het zogenaamde abonnement.

Maar helaas kon evengoed niks doen.

Dit pik ik niet heb alles door mijn bank laten terugstorten en hun gelijk geblokkeerd.

Dit is pure oplichting dit krijgen ze niet rond met een rechtzaak.

Daisy
17-07-2023

Vreselijke Telefoon Provider! Arrogant! Zijn niet welwillend om tot conclaaf te komen. Ze doen je Afsluiten en je Telefoon werkt niet meer. Al je Kennissen heb je het nummer gegeven, wat niet meer werkt. Ze gooien de hoorn op. Mensen kijk uit! Zorg dat je er gauw weggaat.

Abdul
12-07-2023

Slecht verbinding elke keer moet opnieuw verbinding ik heb spijt van dat ik ziggo afgezegd jammer

Danial
27-06-2023

Zou in januari al glasvezel krijgen. Werd continu uitgesteld. Hadden me beloofd dat als ik in mei mijn oude provider zou opzeggen dat het wel goed zou komen. Kwam dus niet goed. Heb toen een uur gebeld over een oplossing. Zouden ze me over terugbellen, hebben ze niet gedaan. Bel ik ze een maand later zelf weer op, alles uitgelegd, na 1 uur aan de lijn moet ik zelf de netwerkbeheerder bellen om het uit te zoeken. Dus na uren aan de lijn te hebben gehangen en steeds oude abbo zelf weer moeten verlengen nog steeds geen duidelijkheid. Al met al: slechte service, geen transparantie, slechte interne organisatie. En waren ook niet bereid korting te bieden op het abonnement ter compensatie. Ik ga mij dus uitschrijven daar.

Hanny
09-06-2023

Ze beloven dat de blokkade binnen 3 dagen is opgelost. We zijn nu al meer dan 8 dagen verder en kunnen nog steeds niets. Terwijl alles al 14 dagen geleden betaald is.

Telefoon wordt opgegooid bij klantenservice als ze het even niet meer weten. Zeer slechte service. Beloven van alles maar maken niets waar.

Leo
07-06-2023

Sinds vorig week is opnemen via decoder achteruit gegaan. Nu nog maar 1 zender op te nemen i.p.v. 2. Jammer dat T-Mobile de klanten hier niet over informeerd of beter dat ze dit weer corrigeren naar oude situatie. Maar ze zullen wrl willen dat iedereen op gaat nemen in de cloud en zo de klant meer laten betalen. Opnemen in de vloud is niet gratis. Jammer dat dit zo gaat. Toch maar nadenken over te stappen.

31-05-2023

Sinds het nieuwe t mobile tv , op 17 mei 2023, helemaal geen tv kunnen kijken. Als ik inlog krijg ik de de boodschap:

Uw klantnummer tv inlog code onjuist. Probeer het opnieuw.

Dus ik al twee weken geen tv meer kijken!

Sjaak
29-05-2023

Helaas, sinds T-mobile kort geleden is overgestapt op nieuwe software is de beeldkwaliteit achteruit gehold. Steeds weer moet het kastje reconnect worden als ie even uitgestaan heeft. Soms zijn sommige zenders of alle zenders niet beschikbaar. "Probeer het opnieuw" staat er heel optimistisch in beeld, maar vaak zonder resultaat. Om gek van te worden. Via de T-mobile app zijn wel alle zenders beschikbaar, maar dat is nogal omslachtig. Wifi, wij hebben nog steeds geen 5 Ghz, zeer onstabiel. Na jaren zullen we vrees ik toch maar overstappen. Nog even zoeken welke de beste is. Wij hebben overigens glasvezel.

27-05-2023

Altijd met veel plezier gekeken met T-mobile maar overweeg na de laatste update naar een andere provider over te stappen, de redenen zijn o.a. :

- Alle oude opgenomen programma’s zijn verdwenen

Het totaaloverzicht veel onoverzichtelijker slechter geworden

Op het totaaloverzicht blijft de laatst gekozen zender hinderlijk op de achtergrond zichtbaar

Je kunt maar een zender tegelijk opnemen ipv twee

Pauze logo blijft hinderlijk GROOT in beeld

Zenderlogo’s zijn daarentegen zeer klein links in beeld

Bij sommige programma’s moet je iedere keer het slotje eraf halen

Heel vaak opnieuw verbinding moeten maken wat voorheen niet hoefde

Het menu is er zeker niet beter op geworden

Ik ben bang dat nog meer dingen tegen gaat komen.

Eugène
25-05-2023

Met veel bombarie aangekondigd. "Bij T‑Mobile zijn we altijd bezig met het verbeteren van onze diensten. We hebben nu iets nieuws voor je: T‑Mobile TV!

Nou, verbetering is eerder een verslechtering of versobering.

Geen gelijktijdig opnemen meer mogelijk. als je de tv op pauze hebt gezet is er geen mogelijkheid meer om snel vooruit te spoelen. Was altijd heel handig bij reclames. maar misschien is T-Mobile gezwicht voor de grote reclamemakers om die functie niet meer terug te laten keren. Als je de tv op pauze zet bij bijv. een mooie natuurfilm Verschijnt er een groot roze vierkant met een witte driehoek erin zodat je niets meer zit van het op pauze gezette beeld.

Er is na de overgang naar het "Mooie verbeterde T-Mobile TV" geen teletekst ondersteuning meer. Al met al een vreselijke achteruitgang! Waardeloos!

13-05-2023

T mobile thuis was al niet best.

Na nieuwste update nog veel slechter.

Je kunt veel zenders niet meer opnemen.

2 zenders tegelijk opnemen kan ook niet meer.

Elke keer opnieuw inloggen bij betaalde zenderpakketten.

Goed bezig, wat een rommel.

Joris
30-04-2023

Afgelopen maand overgestapt van KPN naar T-Mobile (internet en TV), wat een ongelofelijke achteruitgang! De beeldkwaliteit van de TV is 50 jaar achteruit gegaan vergeleken met KPN, boven hebben we geen wifi bereik ondanks een wifi punt per verdieping, en het internet hapert enorm.

Tip: ga voor een andere provider dan T-mobile, tenzij je 50 jaar terug in de tijd wil.

Studiodesigns
28-04-2023

T-Mobile verkoopt dus eigenlijk geen echt unlimited abonnement. Ze willen klanten die wel de unlimited prijs betalen, maar niet unlimited data verbruiken. Dus alleen de krenten uit de pap. Een klant die ook echt veel gebruikt wordt gewoon ontbonden.

Esther
18-04-2023

We zeiden de abbonement op omdat er heeel veel storingen en ellende mee was en nog geen 5 min hoppa alles afgesloten

Nu dus helemaal niks meer

Ipv dat ze even een weekje wachten totdat wij wat anders konden regelen ofzo

Het is jammer dat ik 1 ster moet geven maar ik raad t mobile thuis absoluut met dikke vette letters niet aan

Kun je beter via kpn glasvezel direct afsluiten

Oliver
10-04-2023

Afgelopen week overgestapt van Ziggo naar T-Mobile. Dit is natuurlijk een makkelijke migratie omdat ik geen actieve verbinding had op de glasvezel (die overigens al een paar jaar in de meterkast hangt). Heb iemand van Guidion op bezoek gehad en na 10 minuten was hij klaar. Hoewel de afwerking wat netter had gemogen (de media converter lag los op de grond in de meterkast), werkt het vanaf de eerste minuut probleemloos. Wel heb ik zelf maar even twee schroefjes in de muur gedraaid om die media converter op te hangen.

Willeke
03-04-2023

Wat een drama bij t mobile

Internet voor thuis aangevraagd

Al drie maanden bezig

Nog steeds geen internet

T mobile geeft KPN schuld maar die zeggen dat alles oké is

Kastje naar de muur verhaal

Al 360 belminuten verder en nog geen internet

Op zoek naar nieuwe provider. 🤢

Guido
30-03-2023

Overstap gemaakt. Installatie mislukt want het werkt niet. Klantenservice geeft aan dat ik maar moet wachten, ze zijn er mee bezig. Voor zo'n grote organisatie een hele slechte manier om om te gaan met klanten.

Ghazal
22-03-2023

Vanaf 17.3.2023 heb ik geen tuis Wifi

vanaf 17.3.2023 heb ik geen tuis Wifi. dat is kost van mij per dag 200 euro ik heb 10 keer gebeld niemand heeft een goede antwoord. telefonist operator heel slecht spreken geen helpen. ik ga met hun stopen.