Odido reviews

Gertjan
14-03-2023

Afspraken worden niet nagekomen, er wordt niet gecommuniceerd.

m.a.w. glasvezel wordt een jaar later geleverd dan toegezegd.

er wordt niet gereageerd op vragen per email hierover.

overstapservice wordt niet aangeboden terwijl dit wel verkocht is.

op opzegging wegens nalatigheid wordt niet op gereageerd en de klantenservice is slecht bereikbaar.

Klantenservice is niet professioneel en verbreekt ongevraagd de verbinding.

Jochem
11-03-2023

Ik heb twee uur meer gebeld met familieleden in NL dan normaal. Ik krijg daar €70 boete voor.

06-03-2023

Op 24 feb 2023 een iwatch ultra gekocht met multisim, op contract basis, in de T mobile winkel van Hoogezand. Hoewel goed doorgegeven werd de iwatch aangekocht op het 06 nummer van mijn vrouw. De medewerker vertelde ons dat de multisim eenvoudig te switchen was van het ene naar het andere toestel. Dit bleek dus niet waar en moest het contract ontbonden worden om de multisim van het toestel van mijn vrouw afgekoppeld te krijgen. Dit hield tevens ook in dat de iwatch retour moest. Verzendkosten voor eigen rekening terwijl de fout bij T Mobile lag. Ik wacht af wat er nog meer volgt. Ik ben zeer teleurgesteld in T Mobile en durf het niet meer aan nog wat bij T Mobile te bestellen.

Kelly
27-02-2023

Na het verplicht overstappen op

tele2/ t-mobile glasvezel,waarbij gezegd werd dat er voor mij als abonnee niets zou veranderen, blijkt nu dat ik mijn email adres kwijt ga raken, als ik niet een tele2 email abonnement neem.

Ook op de site van tele2/ t-mobile staat duidelijk dat er niets zou veranderen na de fusie.

Ikke
23-02-2023

Vertrouw beslist niet op wat ze schrijven of beloven.

Mijn advies. kies een andere provider als je service en/of een goede aansluiting wil hebben.

Wil frustratie en irritatie. ja, kies dan T-Mobile.

Helaas kan ik geen negatief cijfer geven want een 1 is echt te veel

Michael
22-02-2023

Chavero heeft mij echt top geholpen en nam de tijd voor mij. Kon goed levelen in de communicatie en weet wat de hedendaagse klant wilt. Dankzij hem bij Tele2 verlengd met 2 jaar en weer bij T-mobile thuis.

Dit soort medewerkers maken het verschil, chapeau!

21-02-2023

Klantenservice T-Mobile is waardeloos!

Ik heb op 13 december 2022 een jaarcontract glasvezelinternet afgesloten waarbij mij werd beloofd dat ik na 8 maanden het tv abonnement (die ik eigenlijk niet wilde) kon opzeggen. Dit klopte al helemaal niet omdat het een jaarcontract betreft. Daarnaast konden ze achteraf niet de glasvezelaansluiting leveren op de datum dat ze hadden aangegeven dus kreeg ik ter compensatie een router met onbeperkt internet tot de aansluiting compleet was. Ik vond dit een prima oplossing. Maar.de kosten van de router inclusief simkaart was €90 en moest ik "even" voorschieten door de router en simkaart zelf aan te schaffen. De €90 zou NA het opsturen van de factuur direct op mijn rekening overgemaakt worden. Nou, je raadt het al: we zijn nu ruim 2 maanden en tientallen mails en belletjes verder maar het geld blijft uit. Waardeloos dus en het loopt nog steeds en we zijn al maaaaanden verder. Voor mij NOOIT T-mobile meer.

Jory
06-02-2023

In november al zakelijk internet aangevraagd, zou in 2 weken geleverd zijn. Inmiddels zit ik in februari en nu ook zonder internet want ze hebben inmiddels het KPN netwerk uitgeschakeld waar ik in de tussentijd nog gebruik van kon maken.

Ik ben een ICT zelfstandige en daarmee ook afhankelijk van mijn verbinding. Om die reden ook voor zakelijk internet gekozen.

Het beleid van T-Mobile erg tegenvallend. Inmiddels zijn er al 3 monteurs langs geweest die allen aangeven dat het probleem bij T-Mobile zelf ligt. De technische afdeling is niet in staat pro-actief situaties op te lossen en de planning schuift het probleem steeds opnieuw op naar de (externe) monteur die in deze kwestie niks kan doen.

Dit verloop toont geen professionaliteit maar een dienstverlener die onvoldoende capabel is om haar eigen diensten kwalitatief te leveren.

Enorm spijt van mijn keuze om over te stappen naar T-Mobile.

Louis
05-02-2023

Ik zat bij tele2 en toen ik las dat t-mobile tele2 had gekocht ben ik overgestapt met alles naar T-mobile, ook mijn vrouw, kinderen en familieleden laten overstappen. Na een maand of twee zie ik dat ik iiv 2, 3 abonnementen van mijn rekening werden afgeschreven. Een paar keer naar de klantenservice gebeld en hadden me belooft het op te gaan lossen. Ik vertrouw de het op en deed verder niets meer. Nog een half jaar later zag ik dat ze nog steeds 3 abonnementen werden afgeschreven dus weer gebeld, helemaal boos waardoor hun medewerker ook boos op me werd en wilde niets voor me doen. Dus een brief naar t-mobile pijnacker gestuurd en nooit een antwoord op mijn brief gekregen. Ik heb de betalingen voor die onbekende abonnement laten blokkeren en nu heb ik een brief ontvangen met sim blokkade en verplicht om alles te gaan betalen en ben aangemeld bij een of andere stichting als wanbetaler. Ik heb die brieven beantwoord en mijn verhaal voor de zoveelste keer verteld maar verwacht niets van.

Gaat je niks aan
31-01-2023

Al jaren heb ik internet, tv en mobiel via t-mobile. Maandelijks wordt er een vast bedrag automatisch afgeschreven.

In de maand januari 2023 werd er €3,48 meer afgeschreven dan normaal gesproken en dat zonder vooraankondiging, zonder overleg en zonder mijn toestemming. Het gaat mij niet om het bedrag of dat ik niet wil betalen. Het is echter zo dat ik de regie heb over mijn bankrekening en niet t-mobile.

Er zou sprake zijn van hogere kosten maar dat is in service of iets dergelijks niet te merken.

Datum van ervaring: 31 januari 2023

Je review is in

Sadek
27-01-2023

Abonnementskosten verhoogd ondanks belofte

Ik heb een simonly en thuis internet abonnement en daarom krijg ik op beide korting. Vorig jaar betaalde ik voor sim only 26 euro. Mijn abonnement zou aanstaande maart aflopen. Ik krijg een telefoon in december dat ik nu al mijn abonnement kan verlengen. "want de prijzen gaan omhoog". En dit klopt ook. Ze hebben mij beloofd dat ik het zelfde bedrag zou betalen wat ik vorig jaar betaalde. Maar voor beide abonnementen hebben ze de inflatiecorrectie toegepast. Ze zeggen ja we hebben je abonnement prijzen niet omhoog gedaan, maar enkel de inflatie doorberekend. Dit vind ik een vies trucje wat ze gedaan hebben. Nu kan ik niet meer opzeggen. Met kennis van nu zou ik zeker overstappen. Ze deden in dec alsof ik goedkoper uitkom maar het is niet zo. Ze willen jou als klant vasthouden en daarom laten jou vroegtijdig verlengen.

Ik ga volgend jaar zeker overstappen. Ik snap niet hoe die dame zomaar kon liegen tegen mij en mij oplichten

Michiel
24-01-2023

Bijna 3 weken geen internet. 5x gebeld, ongeveer 3 uur aan de telefoon gezet. Guidion zelf moeten bellen en het bedrijf wat het glasvezel in de straat regelt. Geen van de partijen geven ook maar iets van nuttige informatie, bellen niet terug en lossen niets op.

T-Mobile komt ook niet met een alternatief, alleen als je abonnee bent bij een paar obscure providers. Het enige wat ze aangeven is dat als je het gedoe ervoor over hebt, ze de dagen dat je geen internet hebt gehad niet hoeft te betalen.

Echt gewoon nooit aan beginnen!

Sjaak
20-01-2023

Nadat ik een slechte ervaring had met de klantenservice en dit had gedeeld in een review werd ik heel vriendelijk opgebeld, ze hebben mijn verhaal aangehoord, het goed uitgezocht en alles helemaal rechtgezet, wat fout was gegaan. Zie mijn eerdere review van 9 dagen geleden. Het geld dat onterecht betaald zou moeten worden, wordt binnen enkele dagen op mijn rekening terug gestort of wordt verrekend met een andere factuur. Ze hebben het heel netjes afgehandeld. Ik ben blij met T-mobile!

Dilek
18-01-2023

Grootste spijt ooit! Opgestapt vanuit Tele2 en sindsdien alleen maar ellende ik zit al 1 week zonder internet in totaal 20x gebeld 2x verzoek afgewezen om een monteur te laten langskomen. Super onbeschofte medewerkers grootste spijt ooit!

Judith
18-01-2023

AFSCHUWELIJKE klantenservice. Ik heb een defecte modem en wacht al 3,5 (!) weken op een modem. 8 telefoontjes verder, 8x ‘hij wordt vandaag opgestuurd’, 0x iets ontvangen. Nu opgezegd. Wat vreselijke tenenkrommend dit.

Leny
17-01-2023

Zeggen ze neem glasvezel van T mobile . Lekker joh wacht al 3 weken op verbinding. Er moet 1 van het netwerkbeheer een kabel in de kast steken. Volker Wessels belt u wordt er gezegd. Binnen 5 werkdagen. Nou 3 vouchers of ook wel 3 weken verder i.v.m een hotspot zodat ik haperend internet tv heb. Wat een gekloot. En als je belt ja we kunnen wel een voucher sturen.

1 grote geklungel. Dus de klacht maar neerleggen bij consumenten markt. En maar de betalingen storneren.

Misschien luisteren ze dan.😩😩😩

Jaouad
10-01-2023

Incapabale en koppige medewerkers.

Weigeren simpelweg te erkennen dat ze een fout hebben gemaakt in de facturatie waardoor er een 'betalingsachterstand' is ontstaan. Ze hebben (zonder mijn medeweten en toestemming) drie maanden lang niet afgeschreven maar met een andere factuur (die voor iets anders was bedoeld) verrekend. Nu moet ik opeens 3 maanden in 1 keer betalen en anders dreigt afsluiting. Het woord 'sorry' komt niet in hun vocabulaire voor. Incapabele en koppige medewerkers.

Ed
03-01-2023

Na installatie door een monteur (T-Mobile Thuis) enkele dagen Internet en TV gehad, toen was plotseling alles weg. Veel tijd aan de lijn gehangen met de kansloze helpdesk, die niet veel anders doet dan verwijzen naar een technische dienst die binnen 5 werkdagen gaat reageren. Niet dus, niets meer gehoord. Inmiddels al ruim een week zonder enige verbinding of actie van T-Mobile. Uiteindelijk heb ik nog net binnen de wettelijke termijn herroepen en ben ik van ze af. Terug naar KPN en dit nooit meer. Overigens waren ze plotseling wel snel in staat om te reageren: we hebben uw opzegging ontvangen. Nou, nou.

Hoop dat veel mensen deze site lezen en zo behoed kunnen worden voor de teleurstellingen van dit hopeloze bedrijf. T-Mobile: NIET DOEN!

Sevket
03-01-2023

Hoi ik zit 10 dagen zonder internet thuis,en nog steeds geen oplossing.Het is een waardeloze slechte service en ook bij klantenservice zitten zij daarvoor jan lul.Ze hebben alleen in theorie smoesjes maar praktijk kunnen zij niet uitvoeren.

Het is een schande ongelooflijke waardeloze bedrijf.İk heb er geen woorden over en wil zo snel overstappen,ik zelf ben zeer ontevreden.

Julien
28-12-2022

Door mijn werkgever verplicht overgestapt naar T-mobile. Nog nooit zo’n slecht bereik gehad thuis voor mobiel bellen en internet. Bij Vodafone en KPN dit probleem nooit gehad. Reactie van de klantenservice: “Op jouw adres kan een verminderde dekking worden ervaren. Helaas is er op korte termijn geen verbetering gepland.” Een bekend probleem dus maar ze willen het niet eens veranderen. Hun landelijke dekking is dus een wassen neus. Waardeloos bedrijf!