Odido reviews

Ed
03-11-2022

Wat een drama.voor de 4e keer voor niks thuis gebleven om de glasvezel aan te sluiten. Ze beloven telkens dat ze echt langs komen, dus weer niet.

31-10-2022

2 middagen vrij genomen omdat een monteur langs zou komen voor het glasvezel, 2 keer de afspraak gecanceld waarbij de 2de keer niet is gemeld (Dus 2 uur zitten wachten voor niks). Waardeloze service en nu al spijt dat ik hier een abonnement heb afgesloten.

Joke
26-10-2022

Zeer slecht en onkundig en dom personeel, wat alleen maar aan eenstuk door ratelt en niets zinnigs zegt

Jeremy
12-10-2022

Maanden lang geen internet.

10-10-2022

Dagen lang geprobeerd contact te krijgen op elk uur van de dag, niet 1x geluk gehad, continue het bericht dat het kanger dan 15 minuten duurt dus maar ff de proef op de zon genomen maar zelfs na 45 minuten geen gehoor.

Anja
08-10-2022

Slecht werkende app. steeds opnieuw installeren. werkt een keer.

geeft men geen oplossing voor.

verder wordt je bestolen waar je bij staat.

1 gb internet 7 euro 50, slechts geldig tot je nieuwe bundel start.

3 dagen gebruikt en weg is je geld

Rachid
08-10-2022

Klantenservice is erg slecht ben me verhaal aan het doen hoor ik halve wegen muziek wordt daarna opgehangen daarna weer 15 min in de wacht gezet en gelijk wordt er weer opgehangen bel ik weer krijg ik eigenlijk iemand heb ik. Er over verteld en hij zou die Klacht behandelen daarna heb ik hem verteld over wat k. Wou maar dat kon niet ook als ik zou overstappen maar nu l kom ik er achter dat hij heeft gelogen waarschijnlijk ook over de klacht. Behandelen ,ik ga nu dus binnenkort overstap

07-10-2022

Asociaal slecht. Moeilijk bereikbaar en komt afspraken gewoon niet na.

Overstap regeling vergeten ze, beloftes om zaken te vergoeden en recht ge zetten worden gewoonweg niet gedaan. Wij kunnen de fouten eerst voorschieten, om vervolgens toch ' de helft' uit coulante te willen voldoen vanuit T-mobile?.

Nieuwe klanten laten opdraaien voor jullie fouten.byzonder

26-09-2022

Ruim anderhalf uur aan de telefoon gangen, waarvan het overgrote deel in de wacht om een eSIM te bestellen. Dit is echter blijkbaar een process wat veel te moeilijk is bij T-Mobile.

Eerst beloven ze het te mailen jaar jijzelf, doen ze niet. Dan moet blijkbaar een beheerder van het bedrijf waar ik ZELF eigenaar van ben een mail krijgen met een activatie link. Niets gehad van T-Mobile in de mail (en ja, ook niets in de spam folders), nu weer een HALF UUR in de wacht om voor de 3e keer te bellen dat het niet goed gedaan word.

Product is prima, service is super slecht.

Amb
21-09-2022

Wat een slechte ervaring

Internet besteld… aansluiten doet het niet!

Zit al 3x een ochtend thuis om de monteur te ontvangen, nog steeds geen internet! Al mijn bel minuten erdoor heen door lange wachtrij klantenservice en dan word er gewoon opgehangen! Niemand die even terug belt of contact zoekt! ONGELOFELIJK

21-09-2022

Enorme slechte service, ik raad het echt niemand aan.

Soli
16-09-2022

Wij zitten in onze elektronicawinkel 3 weken zonder internet

Vaker T-Mobile klantenservice gebeld en iedere keer ruim een uur lang aan de lijn om alle stappen nemen wat ze willen.

De conclusie was iedere keer anders dan wat wij vorige keer gehoord hadden.

Ene keer moest een monteur langs komen en andere keer een nieuw router en de keer daarna met een uur probleem opgelost zou zijn.

Geen 1 van alle beloftes die T-Mobile deed zijn nagekomen .

Vandaag hebben wij besloten om dubbele kosten te betalen en hebben contact gehad met KPN met de vraag of ze voor een werkende internet kunnen zorgen .

Volgens KPN is dat ook onmogelijk omdat de lijn bezet is door T-Mobile.

Waardelos bedrijf met zeer slechte klantenservice die niets voor je doen en alleen jou vragen om stappen voor hun door te nemen.

Ed
12-09-2022

Een waardeloos bedrijf. Ik heb internet via een mifi verbinding en router van hun. Het valt gemiddeld 4x per dag uit. Dan moet ik het weer resetten. En daar heb ik het niet voor aangeschaft. Gebeld met T mobile geen oplossing. Op de mail geen reactie. Nu maar eens kijken hoe ik hier snel vanaf kan komen. Wat een waardeloos bedrijf is T mobile.

10-09-2022

Paar weken geleden heb ik mijn internet verhoogd van 39mb nasr 50mb, sindsfien is alles dramatisch qua downloaf. Modem valt vaak uit . Beoogde doenload vaak onder 20 mb totwel 10mb. Monteur langs gehad, kon niets doen. Dus nu opgezegd. Konn ook plotseling niet meer downgradennaar 30mb, want dat is vervallen. Dus gewoon 5 euro pm genaaid.

Wilde mijn telefoon vervroegd opzeggen, kost gewoon 50 % van abbonement prijs. Dus ook behoorlijke kosten post. Mij zien ze nooit meer als klant.

Edwin
06-09-2022

Komen met veel beloftes aan de deur na het afsluiten van het contract krijg geen informatie meer je moet overal zelf achteraan. Komt er een monteur het allemaal aansluiten en gaat pas weg als alles werkt, deze monteur is 10 minuten binnen geweest heeft alleen het glasvezel geïnstalleerd gekeken of de tv werkte en daarna verteld dat ik de kabels een voor een kon oversteken en weg was hij. Ik moest alles zelf aansluiten en had een wi-if punt dat niet werkte, een afspraak maken online eerste mogelijkheid 10 dagen!. Ik had een pakket genomen met alles erop inclusief cloud en opnemen, maar telkens weigerde de app kon niet naar deze instellingenmenu, gebeld in totaal 2 uur aan de telefoon maar geen oplossing. Gelukkig zit ik nog in mijn wettelijke opzegtermijn gauw terug naar mijn vertrouwde KPN.

Dirk
05-09-2022

Sinds enkele maanden heeft T-Mobile de software voor thuis internet en tv geüpdatet.

Onmiddellijk bleek dat onze 2e tv box niet meer werkte. Na velen malen en uren besteed te hebben hierover met de klantenservice, moest T-Mobile toegeven dat zij het probleem niet kunnen oplossen! Ongelofelijk maar waar.

Ook blijkt de update het gebruiksgemak erg te zijn verslechterd. Maar het meest irritante is dat het beeld om de haverklap blijft hangen en moet je telkens resetten. Wat een afgang.en dus onmiddellijk mijn abonnement opgezegd (na jaren geen problemen te hebben gehad).

Reactie is inderdaad dat het T-Mobile klantenservice totaal niets kan schelen, zo wat.?

01-09-2022

Wij zitten bijna al zes weken zonder internet dat buiten moet verholpen worden door VolkerWessels Telecom al die tijd ieder dag gebeld maar er gebeurd niets maar wel steeds de rekening betalen welke organisatie gaat zich daar eens mee bemoeien dit loopt de spuigaten uit wat een zielige waardeloze organisatie schoftig en schaamteloos.

Ik heb ooit klanten voor ze geregeld wat een spijt heb ik hier van troosteloos ik ben inmiddels bezig met de media hoop dat dit lukt zodat heel Nederland op de hoogte komt van dit t mobile bedrijf.

27-08-2022

Ik had een internet glasvezel besteld en binnen zicht termijn afgezet omdat Ziggo mijn internet niet hoeft te betalen voor 1 maand ik kreeg me pakket binnen en heb deze terug gestuurd naar t mobile en krijg een rekening van 75,09 die ik moet betalen omdat ze de retour niet hebben ontvangen. gebeld en ze zeggen dat het retour komt op u rekening binnen 1 maand wacht af eind sept 2022 is me dit toegezegd met email en telefonisch dit is absurd maar als ze woord houden kom ik er op terug word vervolgd

WIM
25-08-2022

Sinds ik klant ben bij tmobile. Heb ik alleen maar ongemakken ervaren met mijn tv thuis en wifi.

Ik zit uren aan de telefoon met onbeschofte medewerkers die mij als klant niet waarderen.

Zo werd mij duidelijk gemaakt dat het wel of geen klant zijn hun niet veel kon uitmaken.

Ik heb in 2 weken tijd wel 7x contact moeten opnemen om de verbinding op te lossen.

Voor ieder die ooit van de diensten van t mobile gebruikt denkt te willen maken.

Doe het niet. Ik zit er nog aan vast maar zodra het kan .reken maar dat ik mijn biezen pak.

Rowena
25-08-2022

Overgestapt van KPN naar glasvezel T-Mobile, na slechte ervaringen met KPN. Dacht eindelijk een goede internet- en TV provider gevonden te hebben. Niets lijkt minder waar. Slechte klantenservice, €220 moeten afrekenen voor de "kosteloze" aansluiting want de monteur moest een internet kabel door de woonkamer leggen en het internetkastje in het stopcontact steken. Internet doet het na een week nog steeds niet, 3 extra TV kastjes moeten bij bestellen (+12,50 extra per maand wat niet vermeld wer door de verkoper aan de deur) Puntje bij paaltje, moet ik alsnog alles zélf installeren €220 is dus echt schandalig, 300 keer bellen naar T-Mobile om een keer contact te krijgen met de klantenservice waar ja na 45 minuten aan de telefoon in de wacht gewoon wordt weggedrukt. Om vervolgens wéér te bellen, wéér 45 minuten in de wacht gestaan. Het mooiste is nog, ze sturen je zogenaamd een link per SMS, zodat je wéér zelf een monteur mag regelen, maar die SMS komt nooit binnen. Klaar mee.