Odido reviews

Andre
29-07-2022

Slechte dekking mobile netwerk Almere Buiten Striphelden buurt, en wat binnenlokaties Amersfoort en Lelystad.

Dekking van het mobiele netwerk is schandalig. Vaak kan ik niet bellen of de verbinding wordt verbroken.

Lucienne
18-07-2022

Airfryer gewonnen met t mobile surprice! Na vele malen lang in de wacht iemand te spreken krijgen, die niet weet waar t overgaat. Doorverbinden of terugbellen duurt ook erg lang! Nu 2 maanden later te horen gekregen dat prijs niet meer wordt verstuurd.

Dit heet iemand blij maken met een dooie mus.

Ai
14-07-2022

Wat een elende .eerst abderhalf maand gewacht van kastje naar muurtje vervolgens eindelijk aangesloten

niet de beloofde snelheid

Slechte klantecervice

Monteur 2 a 3 weken wachtijd

Continu syoring vooral in de avond

Om een lang verhaal kort te maken

Mensen ga noooit in zee met tmobile!

Egbert
06-07-2022

Ben overgestapt van KPN glasvezel 200 naar T-mobile thuis glasvezel 1000, monteur is geweest om de router te installeren maar heb geen internet, volgens T-mobile moet KPN de lijn activeren, zit nu 6 dagen te wachten tot dat gebeurt, morgen maar weer klantenservice bellen wat moeilijk berijkbaar is, 15 minuten aan de lijn hangen is niet fijn, had beter bij KPN kunnen blijven.

Sas
04-07-2022

Tv van T-Mobile is werkelijk om te huilen:

Haperend beeld, vaak geen geluid, spraak klopt niet met mond.en als je dan eindelijk een callcenter medewerker aan de lijn hebt(want het is altijd net drukker dan normaal) krijg je iemand die er nog minder verstand heeft dan jij zelf. Echt zal blij zijn wanneer het contract voorbij is (helaas duurt dit nog een half jaar)

Az
30-06-2022

Nandi is totaal geen bekwame klantenservice medewerkster/medewerker. Sluit je gesprek af, terwijl je nog vragen hebt.

Najiba
24-06-2022

Vanaf Maart 2022 ben ik overgestapt naar de glasvezel internet van T-Mobile.

Maar helaas ben ik enorm teleurgesteld.

De internet is erg traag en valt steeds uit.

Mart
21-06-2022

In september 2021 glasvezel besteld. Moest overal zelf achteraan gaan. Je wordt gewoon simpelweg in het diepe gegooid en niet op de hoogte gebracht. Geschat was dat ik rond de kerst (2021) internet zou hebben. Nu, 9 maanden verder nog steeds geen bericht dus ik probeer er maar zelf achteraan te gaan en bel de klantenservice. Die geven aan dat het uitbesteed is aan een aannemer. De aannemer geeft op beurt weer aan dat deze het ook heeft uitbesteed aan een onderaannemer. Enfin, 2 telefoonnummers verder hang ik ook hier in de wacht tot 1.5u aan toe waarop ik uiteindelijk geen gehoor krijg en de verbinding plots wordt verbroken. Dit gebeurt nogmaals na een nieuw uur wachten dus besluit ik de volgende dag in de ochtend te bellen. Na veel moeite en eigen initiatief een installatie afspraak weten te regelen, maar was er eigenlijk helemaal klaar mee. Op geprobeerd te zeggen via T-mobile maar de dame aan de lijn bleef onderbreken en zet me 15 minuten zonder reden in de wacht. Kut bedrijf!

Stef
14-06-2022

Communiceren dat je diensten makkelijk aan en uit kan zetten. Vervolgens zit je aan een 12 maanden abonnement voor een TV dienst dat niet werkt. Dramatisch slechte Apple TV app. De ontwikkelaars hebben de app dronken ontwikkelt zo lijkt het. Vervolgens een eigenwijze en niets kunnende klantenservice agent via de chat.

Ingrid
08-06-2022

Net overgestapt en gelijk spijt,telefoon werkt na 6 dagen nog niet de extra zenderpakketen ook niet en ze krijgen het blijkbaar niet voor elkaar daar.

R.Hamouche
04-06-2022

Slechte ervaring met amateuristische klantenservice van de slecht operator (T-Mobile), niet aan te raden.

04-05-2022

Echt de slechtste provider ooit. Communicatie is bar slecht, bij problemen wordt je van het kastje naar de muur gestuurd geen enkele werknemer zegt hetzelfde aan de telefoon. Gelukkig stap ik over en ben ik over 2 weken af van deze ellende.

Sas
29-04-2022

Slechte wifi, slechte tv. Constant storingen. Uren aan tel met klantenservice die het probleem niet kan vinden. En de tv app als het terugkijken loopt niet goed, waardoor je het einde van programmas niet kan zien.

07-04-2022

Contracten stiekem gewijzigd.

Al meer dan 14 jaar twee flex abonnementen bij T-mobile met een onbeperkte data bundel op beide telefoons. Van af januari uit het niets de internet bundel uit het abonnement gehaald door T- mobile, met als gevolg van € 48 naar € 160 per maand. Het meisje aan de telefoon kwam er pas na een uur bellen achter dat er iets uitgezet was in onze abonnementen, zij kon dat niet verhelpen.

Ik zal worden terug gebeld door een speciale afdeling, dat moet nog steeds gebeuren. Inmiddels gewoon door betalen. De contracten bij T-mobile zijn dus niet heilig, ze woorden achter je rug om veranderd en vervolgens loop je tegen een muur van bureaucratie aan. T-mobile is geen aanrader.

Plan
23-03-2022

Verschrikkelijk bedrijf, ik ben al meer dan 25 jaar klant. Maar ik voel mij niet als zodanig behandeld. Facturen zijn reeds betaald via Ideal, echter T-Mobile zegt doodleuk dat er nog rekeningen open staan. Ze rekenen weer 15 euro incassokosten en ik als klant mag het allemaal uitzoeken, formulier invullen betalingsbewijs opsturen omdat T-Mobile zijn administratie niet op orde heeft.

Stephanie
18-03-2022

Begin januari heb ik een abonnement bij tmobile afgesloten voor 1 februari, we zijn nu bij 18 maart en worden van kastje naar de muur gestuurd. Nog steeds geen internet, en het is telkens de schuld van andere bedrijven behalve Tmobile, ze laten 3e partijen hun glasvezel installeren. Deze bedrijven zijn slecht bereikbaar en tmobile helpt je niet verder dit op te lossen. Ik zou een onbeperkte simkaart opgestuurd krijgen en een modem zodat ik voor de tussentijd internet zou hebben. 1,5 maand later en nog steeds niks ontvangen. 3x per week zit ik met ze aan de lijn, en telkens krijg ik een ander verhaal en komen we niet verder. Super slechte service, word verschrikkelijk slecht behandeld.

Elrike
18-03-2022

Zolang alles werkt is er weinig aan de hand, maar op het moment dat internet van de ene op de andere dag niet meer werkt is het een ramp. Ik zit inmiddels vijf weken zonder internet en heb nog niemand gesproken die het probleem kan oplossen. Heb inmiddels al zo'n 20-30 telefoontjes met ze gehad, van elk ongeveer minstens 20 minuten. De oplossing laat voorlopig op zich wachten. Het inplannen van een monteur duurt twee dagen, en dan moet de afspraak nog gemaakt worden.

En dat allemaal precies een week nadat mijn nieuwe jaarcontract is ingegaan.

Idree
17-03-2022

Prima internet, super snel en spotgoedkoop!

Andre
11-03-2022

Donderdag internet eruit, dus geen tv etc. Snelste afspraak met monteur is maandag. Hopelijk komt die wel maar dat is best lang voor iets waar we niet meer zonder kunnen, nu ook iedereen thuis werkt.

Eigenlijk niet meer van deze tijd.

Bob
10-03-2022

Dit is met recht de slechtste telefoon provider die er ooit is geweest