Odido reviews

Elrike
18-03-2022

Zolang alles werkt is er weinig aan de hand, maar op het moment dat internet van de ene op de andere dag niet meer werkt is het een ramp. Ik zit inmiddels vijf weken zonder internet en heb nog niemand gesproken die het probleem kan oplossen. Heb inmiddels al zo'n 20-30 telefoontjes met ze gehad, van elk ongeveer minstens 20 minuten. De oplossing laat voorlopig op zich wachten. Het inplannen van een monteur duurt twee dagen, en dan moet de afspraak nog gemaakt worden.

En dat allemaal precies een week nadat mijn nieuwe jaarcontract is ingegaan.

Idree
17-03-2022

Prima internet, super snel en spotgoedkoop!

Andre
11-03-2022

Donderdag internet eruit, dus geen tv etc. Snelste afspraak met monteur is maandag. Hopelijk komt die wel maar dat is best lang voor iets waar we niet meer zonder kunnen, nu ook iedereen thuis werkt.

Eigenlijk niet meer van deze tijd.

Bob
10-03-2022

Dit is met recht de slechtste telefoon provider die er ooit is geweest

01-03-2022

Komen keer op keer komen ze de gemaakte afspraken niet na. Onbegrijpelijk dat zo'n bedrijf met medewerkers werkt die niet doen wat ze moeten doen. En beloftes maken doe ze glashard niet nakomen.

Ali
28-02-2022

Wat een waardeloos bedrijf, komen de afspraken niet na,zit nu al twee weken zonder Mobiel internet.Meerdere keren gebeld maar je wordt niet serieus genomen.Enige wat hun zeggen is binnen 7 werkdagen wordt je gebeld.nogsteeds niet gebeld waardeloos.

Renske
25-02-2022

Ik heb vorig jaar mijn contract veranderd. Er in is iets mis gegaan bij de startdatum, waardoor deze nu pas ingegaan is met een looptijd van 2 jaar.

Beweert de dame van de klantenservice dat ik dit zelf op 10-1-2022 in het systeem heb gewijzigd i.p.v. 16-1-2021.

Ik word gewoon voor leugenaar uitgemaakt en totaal geen bereidheid om te luisteren of mee te denken.

Ik mag bewijs aanleveren, waarvan ik zeker weer dat er in hun ICT-systeem bewijs zit.

Echt op te janken na 20 jaar trouwe klant geweest te zijn.

25-02-2022

T-Mobile thuis is op geen enkele manier te vertrouwen. Vaak zonder signaal en tv gezeten. Thuiswerken onmogelijk. Heeft me veel geld gekost.

Ook midden in een film alles op zwart.

Klantenservice reageert nergens op. Is ook domweg niet te bereiken. Lukt het uiteindelijk wel, komt er nog geen oplossing! Écht om gek van te worden!

Schrijven bovendien geld af voor niet geleverde diensten. Sluiten je gewoon twee weken te vroeg af.

Zijn ook veel te duur.

Het lijkt meer op een criminele organisatie dan op een provider.

Schurken zijn het. Althans het management.

Arie
24-02-2022

Waardeloze service blij dat ik overgstapt ben naar een ander

Jessica
24-02-2022

Helpen heel erg slecht, kunnen/willen mij niet helpen met internet problemen. Moet maar een ander toestel regelen om zelf het probleem te ontdekken.

Sam
22-02-2022

Alles gaat goed,tot dat je de diensten van t- mobile wilt beëindigen. (Internet thuis vast) Weer een afschrijving van een periode na beëindiging contract. (Opzegtermijn in acht genomen) Nu weer een brief van het niet ontvangen hebben van de router, terwijl we bewijs hebben van versturen 4 weken terug( en opzegging) . klantenservice komt steeds met het zelfde verhaaltje en kom je echt niet mee verder.

Wees gewaarschuwd.

Rolf
22-02-2022

TV van T-Mobile hangt de laatste tijd van storingen aan elkaar. Vooral de sportzenders werken meer niet dan wel.

Herman
19-02-2022

Lossen probleem dat ik maar 3 zenders kan krijgen niet op. Helpdesk kan uitstekend je protocollair afschepen. Spijt van de overstap service kost blijkbaar ook wat

Dajanand
18-02-2022

Al 3 weken geen internet thuis. Medewerker in winkel heeft onzin verhaal opgehangen. Monteur thuis ook. Nu al 2 weken regelmatig contact met klantenservice. Ook allemaal leugens. Wat een flut organisatie

Ree
17-02-2022

De laatste tijd ondervind ik een hoop problemen met mijn internet voor thuis abonnement bij T-mobile. Het is gewoon een slechte service. Deze service is eigenlijk voor wanneer je remote woon. Ik zit in amsterdam en ondervind continue internet problemen. Ik heb 150 GB die ik niet eens kan gebruiken omdat ze de internet snelheid behoorlijk vertragen. Een simpele website openen duurt letterlijk 5 minuten, Youtube Videos mag je in de wazige mode bekijken. Vreselijk gewoon. Dat fair-use BS wordt maar toegepast. Ze beloven een service die ze niet leveren of kunnen leveren. Ik zal maar naar een andere oplossing moeten zoeken bij een andere provider want deze internet voor thuis service van T-mobile is gewoon bagger.

Gert-Jan
16-02-2022

Ik ben sinds 2013 klant van T-Mobile Thuis (naar tevredenheid). Ik ga verhuizen en wilde de verhuizing doorgeven maar dat kwam neer op 67,50 euro kosten. Terwijl op het nieuwe adres gewoon glasvezel ligt.

Toen ik bij een concurrent zag dat aansluiten 25 euro kost ben ik overgestapt. De verhuizing heb ik op 11-2 geannuleerd bij T-Mobile en op 15-2 was dat nog niet verwerkt.

Op 14-2 heb ik telefonisch het contract beeindigd wat neerkomt op 14-3 einde in verband met opzegtermijn. Echter werd de beeindiging niet doorgevoerd omdat de annulering van de verhuizing nog niet was doorgevoerd (duurt belachelijk lang). Of ik een week later wilde terugbellen. Dat betekent dn dat ik 21-2 nog eens moet proberen het contract te beeindigen en dan gaat dat natuurlijk per 21-3 pas in. Das makkelijk verdienen. Ik wil gewoon ieder moment kunnen opzeggen en vanaf dat moment moet de maand opzegtermijn ingaan. Slechte service.

Danique
14-02-2022

Problemen met wegvallend internet, klantenservice gebeld na een aantal stappen doorlopen te hebben zou er een mail gestuurd worden zodat een afspraak met de monteur gemaakt worden. Mail niet gekregen, opnieuw gebeld, door verbonden met de monteurs maar die konden geen afspraak maken omdat Tmobile het probleem niet had doorgegeven. Opnieuw gebeld, kreeg iemand aan de telefoon die niks begreep, na minuten allemaal zinloze vragen beantwoord te hebben opgehangen en opnieuw gebeld. Weer alle vragen beantwoord en nu moeten we 3 dagen wachten om te zien hoe vaak het internet wegvalt, erg veel gedoe als je moet thuis werken. Erg slechte klantenservice, iedereen zegt wat anders en niemand pakt door.

Maikel
11-02-2022

Slechte service alleen maar leugens vertellen en beloven en dit al 5 weken zonder internet en TV omdat ik in een buitengebied woon stuurt Guidion geen monteur . nou guess wat er wordt vanaf nu ook geen geld meer overgemaakt uit het buitengebied naar tmobile! Achterlijke clubjes allebei

03-02-2022

Overgestapt van ziggo naar T-mobile thuis. Internet (DSL) valt steeds weg. Moest 3 weken wachten voordat een monteur langs kwam. Die had het modem vervangen, maar dat was tevergeefs. Nog steeds niet opgelost.

Wiesia
21-01-2022

T mobile Thuis

het team van psychopaten. mensen beroven en haar woord niet houden

ze beroofden me voor 2 jaar! met het oude abonnement dat ik niet kon beëindigen. omdat. het al was opgezegd!. Elke week kreeg ik een sms dat ik 65 euro moest betalen. Er was geen uitweg en ik hoorde van een van deze psychopaten dat "het nooit zal eindigen". Voor het feit dat ik het risico nam en probeerde glasvezel in mijn appartement te hebben, betaalde ik 100 euro per maand, hoewel het abonnement 20 euro was. Maak deze fout nooit! Ik moest rennen en 400 euro betalen om te vertrekken.

Dit doen ze al 10 jaar omdat mijn vriend hetzelfde probleem had bij T-mobile Thuis.

Als er hier iemand is die dezelfde problemen heeft gehad, schrijf me dan. We hebben al een groep voor advocaat, deze mensen moeten in de gevangenis. bogobojnawiesia @ gmail.com