Odido reviews

Marijn
09-01-2022

Denk nog een keer na voordat je weer…

Denk nog een keer na voordat je weer een abonnement afsluit bij T-mobile! Klantenservice is dramatisch en beloftes worden niet nagekomen. 3 weken geleden heb ik een nieuwe IPhone 13 pro max besteld en ben ik specifiek op zoek gegaan naar een model dat direct leverbaar was. Na het bestellen van de telefoon moest ik een bezorg moment inplannen en de eerste mogelijkheid was maandag 10 januari. T mobile noemt over 3 weken blijkbaar “direct leverbaar”. Nu is morgen de dag dat ik mijn telefoon zou krijgen maar tot mijn grote verbazing krijg ik nu weer een mail dat door een systeemfout ik een nieuwe aflever datum moet inplannen. De eerst volgende mogelijkheid is over 2 weken en dan moeten we nog maar zien of ze dan kunnen leveren.

Na wat contact met de klantenservice blijkt dat ik gewoon moet wachten en kunnen zij er niets aan veranderen. Ik moet gewoon stilletjes wachten terwijl er wel is aanbetaald.

Roel
05-01-2022

Ik ben zowel particulier als zakelijk klant bij T-mobile.

Ik ben nu door een fout van T-Mobile zakelijk al 2 dagen onbereikbaar en kan zelf ook mijn klanten niet bellen.

Ik heb inmiddels 5 werknemers gesproken van de helpdesk en ze kunnen mij alle niet helpen. Ook heb ik in de winkel geweest in Lelystad toen het personeel van de T-mobile store de help desk belde werden ze na 28min in de wacht te hebben gestaan weggedrukt. Vervolgens heb ik zelf nog een keer gebeld na ook weer 45 minuten in de wacht te hebben gestaan konden ze mij niet verder helpen. De beste man heeft mij aangemeld bij de technische dienst ik zou binnen 5 werkdagen meer horen.

ik ben een ZAKELIJKE klant ik loop hierdoor mijn klanten en dus ook inkomen mis.

wat heeft dit bedrijf een bar slechte service

Tiemo
04-01-2022

Zeer tevreden over deze mensen. Mobiel abbo al wel sinds 2011 ofzo via t-mobile! En gecombineerd sinds 1.5 jaar ik betaal 50 euro per maand voor allebij! Telefoon alles onbeperkt sim only en thuis wifi tot 100 mb/s geen gewone tv! Heb bijna alle streamingsdiensten. Ik ben eerlijk toen ik overstapte in het begin heb ik heel veel gedonder gehad met dubbele tv kastjes die ik helemaal niet besteld had en afgesloten had! Na veel bellen en verscheidene mensen gesproken te hebben! Is het opgelost daarna nooit meer iets raars of niet kloppend ondervonden! Ik ben vol lof over deze mensen

Intra
30-12-2021

Ik ben klant bij T-Mobile thuis al 7 maand alleen maar klachten animo box loopt vast wifi valt weg 2keer een monteur hier bij me thuis laatste heeft een meting laten doen storingen op lijn losse we op zou een van KPN komen om dat het buiten zit maar komen niet ik blijf met deze ellende gewoon zitten ze hebben nog wel nieuwe router gestuurd maar deze werkt nog minder dan oude ze helpen je gewoon niet verder de op prutsers van T-Mobile thuis

Gerhard
22-12-2021

Beloften bij overstappen van KPN, tegen mijn vrouw vertellen, mevrouw alles blijft hetzelfde, wij zijn alleen goedkoper en zijn ook een onderdeel van KPN. Nou dat hebben we wel gemerkt, begon al dat ze vergeten waren om de aansluiting van de internode waren om te pluggen, daarna geen teletekst meer, kan niet zeggen ze, terwijl we bij de KPN ook glasvezel hadden en wel teletekst, de downloadsnelheid is ook veel lager daar maak ik me niet zo druk om. Maar telkens het geouwehoerde met het kastje wat weer vast loopt of 5 sec moeten wachten als je van zender gaat wisselen , weer stekker eruit wachten tot die weer opstart. Bah wat een kut bedrijf, ik moet maar weer rustig blijven, van mijn vrouw, als het aan mij ligt krijgen ze de hele zooi terug met een baksteen, nou mag u zelf invullen waar die door gaat.

Fynn
20-12-2021

Sinds september overgestapt van KPN naar T-Mobile, nooit meer problemen gehad. Vriendelijke service die altijd zoekt naar een oplossing.

Aanrader!

Manouk
09-12-2021

Wat een slechte klantenservice, meermaals beloftes die niet nagekomen worden en totaal niet willen meedenken met de klant. Mijn telefoon is gestolen maar zonder emei nr kunnen ze niks betekenen voor een aankoopbon oid voor de verzekering. Wat een slechte service. Ga hier niet!

Heleen
08-12-2021

Bestelprocedure is waardeloos.

Voor opa van 84 een vervangende telefoon willen kopen nu 2g is vervallen.

4 weken moeten wachten op afleverdatum.

Blijkt er een machtigingsformulier nodig te zijn, die niemand mij blijkbaar kan geven. Servicedesk wist van situatie. Hadden moeten adviseren op eigen naam te bestellen of mij formulier moeten toesturen.

Voor nieuwe afleverdatum moet je achteraan aansluiten en nu weer nog eens 4 weken wachten. Echt belachelijk. Voor een telefoontje van nog geen € 100,00 nu al 8 weken bezig om het in bezit te krijgen. Absurd gewoon. Nooit meer kopen bij tmobile en nooit nooit meer amp groep!

Petra
03-11-2021

Slechtttttttttt zomaar na verhuizen van maandelijks opzegbaar naar vast contract!alles misgegaan net apparatuur sturen etc toen weken Zonder signaal Bij nieuwe woning,moeten wachten?! En na kpn gegaan en nu dreigen met aanmaningen Ook netjes apparatuur teruggestuurd met verzendbewijs en ook boete 70 dreigingen Gek ervannnn

Cl
01-11-2021

NEVER make the mistake of using T-Mobile for mobile or house internet. Awful service, and they make it as easy as possible for their customers to spend a stupid amount of money without knowing. Also, when I moved house, it took them one entire month (and hours of waiting on the phone for customer service), for them to install the internet

Martijn
28-10-2021

Super slechte service.

Ze schrijven geld van je rekening en kunnen geen factuur overleggen.

Bur
27-10-2021

Al 6 maanden problemen met wegvallende netwerk, 5x monteur langsgeweest. T-mobile heeft geen zin om het probleem op te lossen. Netwerk valt dagelijks 5-20x weg. Duurt 3-5 minuten tot het weer terug komt. Dit gebeurt soms een uur lang continue achtermekaar waardoor thuiswerken kansloos is.

RBV
26-10-2021

Ik heb een telefoon van mijn werk met T Mobile op het werk gaat het redelijk maar als ik thuis werk in West Friesland geen of nauwelijks ontvangst en bellen lukt ook amper zeer slecht en als je hier over wil bellen vergeet het maar

Ed
22-10-2021

Beste t mobile

Ik ben al zeer lang lid en al zeer lang fan van samsung maar nu laten jullie echt stikken. Ik loop al maanden met een klacht dat mijn toestel niet goed werkt> niet bereikbaar en nog veel meer. Al 2 x naar samsung repair maar niet het gewenst effect.

Ik loop vast in het systeem van jullie om mijn toestel bij jullie aan te bieden. Echt heel slecht.

Zeg aub mijn abonnement kosteloos op of geen een nieuw toestel.

Gr ed bontenbal rotterdam

Guy
21-10-2021

Waardeloos bedrijf.ik wilde mijn abonnement opzeggen maar ik moest 30 minuten op lijn te wachten.bereikbaar via telefoon ONMOGELIJK.ik ga binnenkort naar andere land wonen buiten de EU.dus ik ga de modem terug opsturen en stop betalen.makkelijk

21-10-2021

Waarom aanbiedingen zoals gogogo deals als je slecht met bestaande klanten omgaat.?

Ik ben al 10 jaar lid bij t-mobile privé en zakelijk. Ik ga een nieuw los toestel kopen en mag deze niet contant betalen. Na een uur wachten in de winkel word ik dus naar huis gestuurd met een verdrietig kind. Het is gewoon geld waar ik voor gewerkt heb en waarover ik belasting betaald heb. Dit is een voorbeeld van absolute arrogantie van de macht! Ga je schamen!

18-10-2021

Waardeloos gewoon komen afspraken niet na.

Vandaag internet geïnstalleerd monteur zij dat het later op de avond ging werken. Zit nu al 6 uur naar zo'n knipperend rood lampje te kijken. Zat eerst bij KPN heb veel spijt dat ik er weg ben gegaan.

Jammer dat je geen 0 kan geven!

Marrie
16-10-2021

Overgestapt met heel veel poeha.kostte me zeker drie werkdagen waarbij de hele korting die ik daar kwam halen in werktijd weggestreept kan worden.

vervolgens een eerste rekening van 63€ ipv 13.50 omdat ik een servicenummer had gebeld (geen idee wat dat was en kon het niet terughalen, zat midden in een verhuizing dus moest veel regelen).

wat een hufters.ik ga weg zodra het kan. Heeft me al meer gekost dan al die jaren bij KPN of Tele2

Aby
07-10-2021

WAARDELOOS BEDRIJF die je aan het lijntje houdt!

Ruim 2 jaar geleden hebben we (na heel veel aandringen) via de klantenservice een claim ingediend voor de zogenaamde "gratis telefoon" die in het verleden bij een abonnement is geleverd.

Afgelopen maanden WEDERON voor de zoveelste keer contact opgenomen met de klantenservice om te vragen hoe het na ruim 2 jaar en 4 maanden radiostilte met mijn case is. De klantenservice kon alleen zien dat mijn klacht "in behandeling" was en kon de betreffende afdeling niet bereiken of mij doorverbinden. En dit krijg ik al jaren te horen!

De oplossing:

Wij willen dat T-Mobile na zoveel jaar eindelijk met een oplossing komt en de claim netjes afhandeld. Alle informatie is digitaal en per post aangeleverd en er is meer dan genoeg tijd geweest om de claim af te handelen!

05-10-2021

Sinds een update afgelopen nacht vandaag alleen nog NPO1,2 en 3 de rest is verdwenen.

Geen melding op hun website er staat geen storingen.

Dan maar bellen , krijg je te horen dat e.e.a. bekent is en het wordt opgelost zodra ze weten wat het probleem is.!

Het probleem is blijkbaar de update mensen van T-Mobile maar ja dat kon ik ze niet vertellen want de verbinding was al door T-Mobile verbroken.