T-mobile reviews

PeriodeLaatste 12 maanden202020192018
Evert
07-07-2021

Asociaal bedrijf

Inde van 5 zakelijke en 1 internet…

Einde van 5 zakelijke en 1 internet unlimited 5g voor thuis

Je gaat naar winkel haalt een modem

Op voor buiten omdat de in huis

Pruttel niet eerkt, in winkel wordt gezegd als je dan verlengt voor 2 jaar gaat onmiddelijk je snellere en grotere

Pakket in dit staat ook in mijn account zwart op wit

Maar wat gebeurt er? Je krijgt het niet…. Eerst moet je oude uitgediend worden dat is niet verteld en staat niet zwart op wit, kan gebeuren denk je ik bel even….

Nou dat was fout, ik vriendelijk vragen of ze het even willen activeren….

Dat mag je niet vragen want dat kan namelijk

Pas als je oude afgelopen is dus ik geef aan kijk in mijn account…. Dat staat er ingangsdatum zodra alles aangesloten is…. Ok

Daar willen ze niks aan doen behalve als ik 300 euro betaal om het oude af te kopen want de winkelmedewerker on Winterswijk had dit niet zo mogen doen

Ik geef aan dat ik daar niks aan kan doen maar het zwart op wit staat…

Wordt er opgehangen als ik in discussie wil

Ik bel nog 3x terug krijg dezelfde antwoorden….

Nou ik ga ze in gebreke stellen en als er niet binnen 2 weken gedaan wordt wat er beloofd is annuleer ik 5 zakelijke abbo’s en internet 4g

Ben er helemaal klaar mee

Asociaal behandeld… hoop dat ze de bandjes met opgenomen gesprek hebben dan kan de rechter horen hoe je als je extreem vriendelijk blijft ronduit schandelijk behandeld

Wordt.

Ron
05-07-2021

Afspraak continue niet nakomen

Een terugkerende storing tv ontvangst, waarbij de monteur geen 1 keer van de 3 keer, dat hij een afspraak had staan op tijd is gekomen. Zelfs adhoc afbelt kort voor afsprask afbelt.

Dan zou je denken dat hij bij een nieuwe afspraak op tijd komt, helaas dat lukt zelfs niet.

Dus heb je een storing reken niet op T mobile en hun partner Guidion.

Het kost veel bellen met T mobile en als ZZP veel geld.

Excuus dat is wat zij standaard vertellen, maar begrip dat er ook andere mensen moeten werken en hun boterham op die manier verdienen helaas.

Itsi
01-07-2021

Als vaste klant geen aanbieding

Heb al jaren t mobile thuis,af en toe een kleine storing maar geen grote problemen.

Wat wel jammer is dat je als vaste klant GEEN gebruik kan maken van een aanbieding.

Het enigste wat je kan doen is ZELF je abonnement aanpassen in je account.

T mobile zou juist zuinig moeten zijn mbt zijn vaste klanten te behouden

Eloise
25-06-2021

Neem geen internet en/of TV van T-Mobile!

Bijna iedere dag wel storing. Internet verbinding die wegvalt, geen geluid of stilstaand beeld bij de TV, decoder die vast loopt etc. Om moedeloos van te worden. Klantenservice belooft het op te lossen, zijn heel vriendelijk, absoluut, maar de problemen blijven. Wat heb ik een spijt dat ik bij KPN weggegaan ben zeg pffff.

Leon
25-06-2021

Flut bedrijf

Inmiddels al 4 maanden bezig om zaken werkend te krijgen we worden constant van het kastje naar de muur gewezen alles is vanaf dag 1 verkeerd gelopen wij zijn hier helemaal klaar mee consumenten wees gewaarschuwd!

Iza
24-06-2021

Verschrikkelijk ! ! ! !

STOP! Wat je ook doet, wordt geen klant bij T-mobile.

Verschrikkelijke wifi in huis! Volgens de klantenservice is wifi enkel een service waar ze bij klachten niets aan doen. Omdat ze zogenaamd enkel service verlenen op internet met kabel kan je in het jaar 2021 niets met hun service. Hoe moet ik internetten met een internetkabel op mijn Iphone?

Belachelijk en we betalen voor niets. We gaan direct overstappen

Chermaine
22-06-2021

Sluit geen abonnement af bij T-Mobile!

Sinds vorige week donderdag heb ik geen internet thuis en heb ik contact opgenomen met de klantenservice van T-Mobile. Na 30 min en diverse stappen doorlopen te hebben is besloten om een monteur te laten komen. Vandaag (dinsdag 22 juni) is de monteur langs geweest en heeft moeten constateren, dat er helemaal geen signaal binnenkomt met als gevolg, dat er een externe partij ingeschakeld moet worden met een wachttijd van 2 tot 5 werkdagen! Inmiddels ben ik door mijn mobiele data heen van KPN.

Anoniem
12-06-2021

Slechte klantenservice van T-Mobile

Slechte klantenservice T-Mobile. 1,5 jaar constante problemen, extra kosten.

10-06-2021

Slechte tv ontvangst

Het bedrijf met de slechtse service, mijn vriendin zit al sinds ze klant is van t-mobille met skechter tv ontvangst, zamen met een monteur de aansluitring nagemeten, voilgens zijn ening ern mijn mening als oud personeelslid van kpn een slecht aansluiyting mert reflecties en dergelijke, maar dat bergijpen ze niet bij t-mobile, en daarom wordt er niets aan gedaan en krijgt ze steeds alsz ze belt de stomste oplossingen, neem eens technisch personeel aan dat ook de juiiste mensen aan kasn sturen.

Ben
09-06-2021

Super sevice

Ik heb nu 8maanden T-mobilethuis internet en tv

Enhij doet hen prima goed beeld en 1gb internet

En hij geeft nooit problemen prima service

Wouter
Wouter
29-05-2021

Het meest gierige asociale bedrijf in nederland

Internet afgesloten volgens instructies , de dag dat ik internet nodig had zou werken.

Monteur kreeg het niet voor mekaar (heb nu andere provider die het meteen werkend kreeg en de monteur was ook 100x beter en meedenken is gewoon complete incompetentie en laksheid) maar hij zei binnen 48 uur zou het werken, nou niet dus , dus ik bellen wat krijg ik te horen ja jij had dit en dat moeten doen dus is je eigen schuld, na een lang en naar gesprek met dit asociale ventje zei die , sluit het maar helemaal op ieuw af dan heb je over 3 weken internet.

Toen dacht ik, ok prima maar dan ga ik wel lekker naar een andere provider, de monteur was behulpzaam meedenkend, vriendelijk en 3 dagen later had ik internet. Vervolgens mij dreig brieven sturen dat als ik het modem niet terug stuur ik 70 euro boete krijg terwijl ze dat modem meteen weggooien , wow zo triest nog even proberen waar mogelijk extra centjes af te troggelen, mijn advocaat en ik hebben gekeken en we konden niks vinden dat hun enig recht gaf dit te doen, of je internet , tv of mobiel werkt is geen prioriteit de prioriteit van t-mobile is zoveel mogelijk geld wegschrapen waar ze maar kunnen, zolang ze maar lekker cashen en vinden het prima te dreigen met onwettelijke boetes terwijl je niet eens klant bent van ze echt een smerig vies gierige bende en de klantenservice werken ook alleen maar ongeinformeerde incompetente asociale lui die niet lezen wat je zegt maar als drones leugens blijven herhalen en onbeschoft en respectloos met je om gaan, je kunt nog beter geen internet hebben dan t-mobile, hands down het slechtste bedrijf op aarde wat een asnfluiting

Samira
Samira
27-05-2021

Waardeloos diensten

Heb 3 maanden thuis tv besteld slecht ontvangst en stilstaande beeld op de tv .

bijna elke dag aan telefoon anderhalf wek zonder tv en en internet gezetten. en als nog geen oplossing

ik raan aan niemand de t-mobile thuis .

J. Vega
27-05-2021

Al 1 jaar met slechte wifi en mobile bereik

Waarom zit het probleem bij mij of in de apparaten? Kan het niet zijn dat het probleem dat u heeft veroorzaakt met een update? bijvoorbeeld?

Altijd moet ik mijn tijd verspillen ok domme testjes uitvoeren. Ben al jaren klant van T-Mobile, maar sinds 1 jaar, heb ik geen stabiele wifi. mijn signaal wordt krijg op kleine momenten verbroken, dus IP software's, alarm, of werk sessie, worden afgemeld. Dus minimaal 6 keer per dag alles weer opstarten. Ben al zat!

Chriskuhh
Chriskuhh
26-05-2021

Blijf weg bij hun!

Normaal prima dienst, we maken gebruik van klantvoordeel, verhuizen we en hebben we de adres gewijzigd krijgen we niet meer automatisch klantvoordeel, gebeld ervoor krijg je te horen "helaas pindakaas" verhaal :)

zodra de contracten zijn afgelopen zijn we weg bij hun.

Najiba
26-05-2021

Onbereikbaar, abonnement is niet afgesloten

Ik heb inmiddels ruim 2 maanden geleden gebeld voor een overstap (TV en internet). Het abonnement dat toen nog liep bij Ziggo, was afgezegd en ik gaf aan dat het zou stoppen op 11 mei, maar dat T-Mobile zelf nog wel even contact moest opnemen met Ziggo voor de zekerheid. Ik heb hier niets meer van gehoord en heb inmiddels geen internet of tv meer, en T-mobile weet van niks. Gelukkig heb ik een screenshot gemaakt van het telefoongesprek. Ik probeer nu al ruim 1,5 uur iemand te pakken te krijgen, maar steeds wordt er opgehangen.

Theo
23-05-2021

Zogenaamde aanbiedinge providers

Heb een TV,internet,vast bellen abonnement vanaf vodafone tijdperk. Heb ook een mobiel abonnement

Tele 2. Kreeg paar weken terug een mail voor extra korting omdat ik een mobiel abonnement tele2 had.

Dit door gelezen te hebben besloot ik deze korting erbij te nemen. Wat scherts mijn verbazing bij de volgende afrekening. Moest nu 90 euro in plaats van 71 euro gaan betalen dit stond er niet bij.

Ineens waren alle kortingen die ik voorheen had waren verdwenen. Moet nu voor extraatje van 3 MB mobiel internet 20 euro extra betalen + heb geen bellen vanaf vast toestel korting meer .

Is dit hoe T-mobile met zijn trouwe klanten omgaat

ik vind dit boeven streken . Dus mensen kijk uit met dit soort zogenaamde aanbiedingen van providers

17-05-2021

Star star en nog eens star

Ha jarelang Mobiel Unlimited van ze. Febr 2021 omgezet in Thuis. Bevalt niet erg. Gevraagd of ik terug kan naar Unlimited mobiel. Ne pas volgend jaar febr 2022. Eerst jaar volkomen. Formeel hebben ze dat recht. Maar het is niet erg soepel. Ik maak dus het jaar vol tot febr 2022. Maar ben dan ook meteen bij ze weg naar KPN die met hun unlimited ook nog goedkoper is 32,50 p mnd ipv 35 zoals bij Tmobile. Over unlimited jarenlang dik tevreden. Maar dit vind ik star stug en klantonvriendelijk. Dat spreekt zich door en resulteert in mijn vertrek zodra het kan.

Bert
10-05-2021

Klantenservice T-Mobile onbereikbaar

Overwegende om T-Mobile te kiezen als nieuwe provider krijg ik geen enkel contact met de Klantenservice.

Na enkele pogingen ben ik er maar mee gestopt.

Ren
10-05-2021

Meest waardeloze provider ooit !

Meest waardeloze provider ooit. Ik wissel elk jaar van provider vanwege de kortingen die je als nieuwe klant krijgt. Het afgelopen jaar bij T-Mobile was een ramp. Inmiddels zijn we 8 monteurs en in z'n totaliteit 33 dagen zonder enige internet connectie verder. Tegemoetkomen kunnen ze niet, want ik neem alleen T-Mobile thuis af. Voor een tegemoetkoming moet je echter ook mobiel afnemen. De klantenservice zuigt nog harder dan de vrouw van mn buurman. De een communiceert niet met de ander. Vastleggen van gesprekken is iets waar ze nog niets van gehoord hebben bij T-Mobile. Laat staan begrijpend lezen. Maar goed, wat kun je ook verwachten van een studentje die voor een schamele 6 euro per uur de ene klacht na de andere moet afhandelen. Kortom: dikke afrader en blij dat ik er eindelijk vanaf ben.

Ki
07-05-2021

Zeer slecht bereikbare en onvriendelijke klantenservice

Op zicht is het netwerk van T-Mobile goed, maar de klantenservice is ronduit slecht. De medewerkers zijn zeer ongeduldig en ronduit onvriendelijk als je “moeilijke” vragen stelt. In contact komen met T-Mobile na 20.00 uur ‘s avonds via email of een contactformulier is onmogelijk. Echt te belachelijk voor woorden. De chatfunctie slaat helemaal nergens op en laat frustraties alleen maar hoger oplopen.

Van een bedrijf van deze omvang mag een 1000% betere klantenservice en bereikbaarheid verwachten.

Website is geen doorkomen aan als je zelf nog geen idee hebt welke telefoon bij je past en je dat via een zoekfunctie en filters wilt uitzoeken. Die functionaliteit namelijk niet gevonden.