Odido reviews

19-03-2024

Mooie praatjes maar een werkende internet verbinding ho maar. Ik raad iedereen aan, blijf zitte waar je zit en sluit niets af bij odido voorheen t mobile

Beaty
19-03-2024

Ik had een glasvezelabonnenent bij Tweak, maar Tweak gaat over naar Odido. Mooie aanbieding, dus heb een contract afgesloten. 4 januari kwam de monteur. Deze sloot alkes aan, maar helaas. Over een paar uur he t u wel internet. Inmiddels is het 19 maart, nog steeds niks, ondanks vele telefoontjes. Het zou de schuld van Delta zijn, die moest een patch omzetten. Uiteindelijk erachter dat het op 19 maart zou gebeuren. Om haf 10 viel Tweak weg, dus de odido spullen aangesloten. Maar niks. Weer3 keer Odido gebeld. Na veel intern overleg lag het echt aan Delta volgens hen. Dus Delta gebeld. Mevrouw er is niets mis met uw signaal, de fout ligt bij Odido. Dat komt vaker voor. Weer odido gebeld. Mevrouw, we monitoren get zorgvuldig. En nee we wegennet hoe lang het gaat duren. Wat een kut provider. Ik ga mijn abonnement wegens wanprestatie annuleren en zoek

een andere provider. Ik geef hen nog 1 dag. De vriendelijkheid zelve, de klantenservice,maar ze weten en kun en niets.

Ouassim
19-03-2024

Odido is zo on proffesioneel geld uitgeven eraan iis zonder je kan beter je geld weg gooien!

Gerhardus
19-03-2024

Been with Odido (T-mobile) for several years. We had a subscription for internet at home. Suddenly internet (glasvezel) didn’t work. Repeatedly had phone calls with employees and every other employee had a different suggestion on what the issue was. After 4 weeks without succes they agreed to sent a specialist who was supposed to call and make an appointment. They never called. As last resort we were forced to terminate our subscription with Odido and move to KPN. Note: could be that Odido is dependent on other parties and it was to a lesser extend a fault of them but if so, the operating model is not working.

Wouter
18-03-2024

Al 9 maanden 7 emails en 34 telefoontjes maar nog steeds geen glasvezel.

Vandaag zei de 1e medewerker dat ie niks kon doen en verbond me door zonder iets te zeggen.

2e medewerker zette me 14 minuten in de wacht en toen zonder iets te zeggen beeindigde ie 't gesprek.

echt slechtste klantenservice ooit.

Stef
18-03-2024

Slechte bedrijf! Word word je mooi contact belooft daarna komen ze niets na enkel dat je maandelijks meer gaat betalen! Voor jaar lang!

Mohammed
15-03-2024

Zeer tevreden met odido.TOP

14-03-2024

160 klantvoordeel door toegegeven schuld van Odido (actief uitgezet door foutje Odido). Odido wil maximaal 60 vergoeden. Ik start procedure. Odido zet klanten onderaan, niet aan beginnen, arrogantie ten top.

Yz
13-03-2024

NOU wat een ramp zeg kut odido

Ik heb geen enkele openstaande premie

Alsnog Sturen ze bericht

Als k niet nu betaal 28 euro betaal

Sluiten ze me abonnement

Terwijl er staat letterlijk niets open

Factuur van maart s niet eens binnen! Of beschikbaar op hun app

En moet opeens 28 euro betalen anders sluiten ze me abo

Foei zeg en vertikken om in systeem te kijken

Of et echter klopt of niet

10-03-2024

Slecht internet. En bij mobiel abonnement bieden ze 3 verschillende unlimited bundels aan, onzin. en op tv dat 18+ pakket is waardeloos, zit alleen maar naar zwqrt of lesbisch te kijken. Kortom odido veel betalen en nul kwaliteit, haperende verbinding op vast en mobiel internet

Angelique
07-03-2024

Ik belde na odido ik.legde uit dat mijn telefoon niet meer oplade ik heb deze telefoon nog maar een paar maanden ze gaf aan dan moet je hem opsturen en formulier in vullen via telefoon hoe kan ik een formulier in vullen als mijn acu bijna leeg is dan moest ik dat maar via de laptop doen moet je die wel hebben inmiddels ik zelf na een tekefoonwinkel geweest goed geholpen lag aan de oplader zelf gelukkig dat had odido ook als optie kunnen zeggen slechte Servische voor abonementen zijn ze snel met aanpraten

Niels
06-03-2024

Vijf weken geleden te horen gekregen dat mijn order geannuleerd zou worden, nog steeds geen geld terug. Inmiddels meerdere keren gebeld maar nergens actie.

"U kunt het deze week op uw rekening verwachten" is geen oplossing, heb nu geen geld en geen nieuwe telefoon. Wacht al ruim een maand op meer dan €1200.

Floris
04-03-2024

Ondeskundige servicemedewerker die elkaar allemaal tegenspreken, mocht je internet het überhaupt al doen dan heb je geluk. Voorkom alsjeblieft de fout hier een abonnement af te sluiten vanwege de voordelige prijs. Geef iets meer uit aan een fatsoenlijke provider en voorkom dat je maandenlang van het kastje naar de muur gestuurd gaat worden.

Muamera
04-03-2024

Vreselijk! Monteur stormt de deur uit en laat kapot stopcontact en verlengsnoeren achter. En als je dacht dat dat alles is nee hoor, meneer heeft het internetkastje in een anderkastje geboord. Vreselijke ervaring! Af te raden.

Liketechnologie
03-03-2024

Wat een k#t provider zijn jullie zeg. 3 jaar lang tele2 klant geweest voor thuis internet en mobiel. Vorig jaar al gestopt met tele2 thuis internet. Omdat de modem op NAT type strikt staat ingesteld. En niet aangepast kan worden. En zins mij mob provider is veranderd naar odido, is het ook een ramp. Thuis slecht tot geen berijk. Bellen via wifi verbreekt onverwacht het verbinding. Vandaag wil ik het voicemail beluisteren moet ik opeens een wachtwoord intoetsen. Of nieuwe wachtwoord aanvragen. Heb ik aangevraagd. Krijg sms met wachtwoord Voicemail gebeld. Wachtwoord ingetoetst. Krijg ik te horen dat me voicemail 24 uur is geblokkeerd. Vandaag is het zondag dus kon ik klantenservice niet berijken. Ik heb langetijd met klantenservice over mij slechte berijkbaar besproken en gekeken naar oplossingen maar niks heeft geholpen. Ik heb zelf een lebara simkaart getest op mij mobiel en werk gewoon goed.11 maart stap ik over naar kpn. Wat heb een slechte ervaring met odido. Bah.

Ger
29-02-2024

Zeer slechte helpdesk. Ik hen iets willen retourneren, ze zouden mij een adresformulier mailen. Maar na twee keer bellen nog steeds geen mail. Je krijg wel te horen dat het aan de telefoon drukker is dan normaal. Geen wonder als je drie keer moet bellen.

Klaas
26-02-2024

Ik krijg geen provider in azie. Om dingen te bekijken krijg ik een sms, zonder provider geen sms. Odido doet niet aan chat. Op Instagram zeggen ze de klachten in volgorde te verwerken. 4 dagen laten nog niets gehoord. Stop met de Chat als het geen chat is. Waardeloze "service"

Ryan
25-02-2024

Ik zou per 8 maart overgaan van Delta naar Odido glasvezel.

Op 19 feb valt ineens mijn internet uit. Blijkt Odido al opdracht gegeven te hebben om mij af te sluiten. Fijn! Inmiddels bijna een week en 20 telefoontjes verder en je word alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd. Bij de netwerkbeheerder zeggen ze dat Odido dit veel vaker heeft bij overstappen. Mooi dan! Zo moeilijk moet het niet zijn om de lijn actief te zetten. Dit gaat softwarematig. En ondanks dat de mensen vriendelijk zijn aan de telefoon, gebeurd er helemaal niks. Waarschijnlijk zit ik nog 2 weken zonder internet tv en radio. Maar er is wel betaald voor deze diensten! Als er niet snel wat gebeurd ontbind ik het contract en ga ik terug naar Delta. Wat een flutservice!

Miriam
20-02-2024

Na een fout van odido al 4 dagen geen tv en internet. Vandaag ein delink iemand te pakken . Het duurt nog een week voordat er een monteur langs kan komen om hun fout recht te zetten.

Super slechte service

Radjes Jessy
19-02-2024

Na bezoek van de installateur op woensdag (internet thuis) werd mij gezegd morgenmiddag heeft u internet. KPN moet een switch omzetten. Donderdag geen internet. Vrijdag gebeld. Geduld het moet vandaag goed komen. Heel het weekend geen internet. maandag gebeld. We bellen u terug, we weten niet precies wat er aan de hand is. Werd teruggebeld. U krijgt deze week internet.

Deze week internet?

Ter compensatie een voucher gekregen. Geprobeerd te innen. Niet gelukt omdat ik geen Odido of BEN simkaart heb. Nu moet ik een SIMkaart van €10,- kopen en dan voucher verzilveren.