T-mobile reviews

1.9
Arie
24-02-2022

Waardeloze service blij dat ik overgstapt ben naar een ander

Jessica
24-02-2022

Helpen heel erg slecht, kunnen/willen mij niet helpen met internet problemen. Moet maar een ander toestel regelen om zelf het probleem te ontdekken.

Sam
22-02-2022

Alles gaat goed,tot dat je de diensten van t- mobile wilt beëindigen. (Internet thuis vast) Weer een afschrijving van een periode na beëindiging contract. (Opzegtermijn in acht genomen) Nu weer een brief van het niet ontvangen hebben van de router, terwijl we bewijs hebben van versturen 4 weken terug( en opzegging) . klantenservice komt steeds met het zelfde verhaaltje en kom je echt niet mee verder.

Wees gewaarschuwd.

Rolf
22-02-2022

TV van T-Mobile hangt de laatste tijd van storingen aan elkaar. Vooral de sportzenders werken meer niet dan wel.

Herman
19-02-2022

Lossen probleem dat ik maar 3 zenders kan krijgen niet op. Helpdesk kan uitstekend je protocollair afschepen. Spijt van de overstap service kost blijkbaar ook wat

Dajanand
18-02-2022

Al 3 weken geen internet thuis. Medewerker in winkel heeft onzin verhaal opgehangen. Monteur thuis ook. Nu al 2 weken regelmatig contact met klantenservice. Ook allemaal leugens. Wat een flut organisatie

Ree
17-02-2022

De laatste tijd ondervind ik een hoop problemen met mijn internet voor thuis abonnement bij T-mobile. Het is gewoon een slechte service. Deze service is eigenlijk voor wanneer je remote woon. Ik zit in amsterdam en ondervind continue internet problemen. Ik heb 150 GB die ik niet eens kan gebruiken omdat ze de internet snelheid behoorlijk vertragen. Een simpele website openen duurt letterlijk 5 minuten, Youtube Videos mag je in de wazige mode bekijken. Vreselijk gewoon. Dat fair-use BS wordt maar toegepast. Ze beloven een service die ze niet leveren of kunnen leveren. Ik zal maar naar een andere oplossing moeten zoeken bij een andere provider want deze internet voor thuis service van T-mobile is gewoon bagger.

Gert-Jan
16-02-2022

Ik ben sinds 2013 klant van T-Mobile Thuis (naar tevredenheid). Ik ga verhuizen en wilde de verhuizing doorgeven maar dat kwam neer op 67,50 euro kosten. Terwijl op het nieuwe adres gewoon glasvezel ligt.

Toen ik bij een concurrent zag dat aansluiten 25 euro kost ben ik overgestapt. De verhuizing heb ik op 11-2 geannuleerd bij T-Mobile en op 15-2 was dat nog niet verwerkt.

Op 14-2 heb ik telefonisch het contract beeindigd wat neerkomt op 14-3 einde in verband met opzegtermijn. Echter werd de beeindiging niet doorgevoerd omdat de annulering van de verhuizing nog niet was doorgevoerd (duurt belachelijk lang). Of ik een week later wilde terugbellen. Dat betekent dn dat ik 21-2 nog eens moet proberen het contract te beeindigen en dan gaat dat natuurlijk per 21-3 pas in. Das makkelijk verdienen. Ik wil gewoon ieder moment kunnen opzeggen en vanaf dat moment moet de maand opzegtermijn ingaan. Slechte service.

Danique
14-02-2022

Problemen met wegvallend internet, klantenservice gebeld na een aantal stappen doorlopen te hebben zou er een mail gestuurd worden zodat een afspraak met de monteur gemaakt worden. Mail niet gekregen, opnieuw gebeld, door verbonden met de monteurs maar die konden geen afspraak maken omdat Tmobile het probleem niet had doorgegeven. Opnieuw gebeld, kreeg iemand aan de telefoon die niks begreep, na minuten allemaal zinloze vragen beantwoord te hebben opgehangen en opnieuw gebeld. Weer alle vragen beantwoord en nu moeten we 3 dagen wachten om te zien hoe vaak het internet wegvalt, erg veel gedoe als je moet thuis werken. Erg slechte klantenservice, iedereen zegt wat anders en niemand pakt door.

Maikel
11-02-2022

Slechte service alleen maar leugens vertellen en beloven en dit al 5 weken zonder internet en TV omdat ik in een buitengebied woon stuurt Guidion geen monteur . nou guess wat er wordt vanaf nu ook geen geld meer overgemaakt uit het buitengebied naar tmobile! Achterlijke clubjes allebei

Moniek
09-02-2022

Alle mensen die iets goeds schrijven hier over T-mobile zijn zelf medewerkers of fake accounts. Er bestaat geen goede service meer bij een provider. Iedere directie of bestuurder van een provider is een grote maffia die zoiets moet aansturen. Alles maar dan alles en iedere systeem is failliet bijna hier in Nederland. Wie bedank je voor dit? Voor die zwaar verstandelijke beperkte hoge pieten in Den Haag.

Ziggo, T-mobile, vodafone zijn de allerslechtste providers voor internet thuis. KPN doet het iets beter maar hun service is ook naar de gorten. Tegenwoordig ook al heb je een slechte internet als je belt word je niet geholpen! Je moet je bek dichthouden en gewoon betalen zonder een goed werkend internet.

Tom
03-02-2022

Overgestapt van ziggo naar T-mobile thuis. Internet (DSL) valt steeds weg. Moest 3 weken wachten voordat een monteur langs kwam. Die had het modem vervangen, maar dat was tevergeefs. Nog steeds niet opgelost.

Wiesia

T mobile Thuis

het team van psychopaten. mensen beroven en haar woord niet houden

ze beroofden me voor 2 jaar! met het oude abonnement dat ik niet kon beëindigen. omdat. het al was opgezegd!. Elke week kreeg ik een sms dat ik 65 euro moest betalen. Er was geen uitweg en ik hoorde van een van deze psychopaten dat "het nooit zal eindigen". Voor het feit dat ik het risico nam en probeerde glasvezel in mijn appartement te hebben, betaalde ik 100 euro per maand, hoewel het abonnement 20 euro was. Maak deze fout nooit! Ik moest rennen en 400 euro betalen om te vertrekken.

Dit doen ze al 10 jaar omdat mijn vriend hetzelfde probleem had bij T-mobile Thuis.

Als er hier iemand is die dezelfde problemen heeft gehad, schrijf me dan. We hebben al een groep voor advocaat, deze mensen moeten in de gevangenis. bogobojnawiesia @ gmail.com

Sandra
21-01-2022

Ind een shit bedrijf schuiven alles af je word er bijna zelf konteur bij maar zelf iets doen om.langs te komen ho maar en de klachten blijven ik raad dit nooit aan dit besrijf en ben bezig om zeker alles over te gaan zetten na een ander provider

Henry
21-01-2022

Wat een waardeloos bedrijf, komen de afspraken niet na, schrijven het geld af wat ze beloofd hebben niet te doen. Ik was overgestapt voor het zenderpakket. Ze konden dat niet waarmaken voor een zender die voor ons belangrijk is. Na veel gezeur en beloftes schrijven ze gewoon 365 euro van de rekening af.

MDB
13-01-2022

Al maanden valt het internet weg, het kan minuten duren, het kan dagen duren. Alles sinds ik overgestapt ben naar T-mobile. Ik zit nu zonder TV, bellen en internet. Dus ik bel of er langs kan komen, wordt er een afspraak ingepland over langer dan een week! T-mobile denkt weg te kunnen komen met zulke slechte klantenservice. Ze verwachten dat ik wel even een weekje zonder kan. Hoe een bedrijf als T-mobile nog bestaat.

Jakob
11-01-2022

Belachelijke service. Meerdere malen 20-50 minuten in de wacht door een fout van hen

Marijn
09-01-2022

Denk nog een keer na voordat je weer…

Denk nog een keer na voordat je weer een abonnement afsluit bij T-mobile! Klantenservice is dramatisch en beloftes worden niet nagekomen. 3 weken geleden heb ik een nieuwe IPhone 13 pro max besteld en ben ik specifiek op zoek gegaan naar een model dat direct leverbaar was. Na het bestellen van de telefoon moest ik een bezorg moment inplannen en de eerste mogelijkheid was maandag 10 januari. T mobile noemt over 3 weken blijkbaar “direct leverbaar”. Nu is morgen de dag dat ik mijn telefoon zou krijgen maar tot mijn grote verbazing krijg ik nu weer een mail dat door een systeemfout ik een nieuwe aflever datum moet inplannen. De eerst volgende mogelijkheid is over 2 weken en dan moeten we nog maar zien of ze dan kunnen leveren.

Na wat contact met de klantenservice blijkt dat ik gewoon moet wachten en kunnen zij er niets aan veranderen. Ik moet gewoon stilletjes wachten terwijl er wel is aanbetaald.

Roel
05-01-2022

Ik ben zowel particulier als zakelijk klant bij T-mobile.

Ik ben nu door een fout van T-Mobile zakelijk al 2 dagen onbereikbaar en kan zelf ook mijn klanten niet bellen.

Ik heb inmiddels 5 werknemers gesproken van de helpdesk en ze kunnen mij alle niet helpen. Ook heb ik in de winkel geweest in Lelystad toen het personeel van de T-mobile store de help desk belde werden ze na 28min in de wacht te hebben gestaan weggedrukt. Vervolgens heb ik zelf nog een keer gebeld na ook weer 45 minuten in de wacht te hebben gestaan konden ze mij niet verder helpen. De beste man heeft mij aangemeld bij de technische dienst ik zou binnen 5 werkdagen meer horen.

ik ben een ZAKELIJKE klant ik loop hierdoor mijn klanten en dus ook inkomen mis.

wat heeft dit bedrijf een bar slechte service

Tiemo
04-01-2022

Zeer tevreden over deze mensen. Mobiel abbo al wel sinds 2011 ofzo via t-mobile! En gecombineerd sinds 1.5 jaar ik betaal 50 euro per maand voor allebij! Telefoon alles onbeperkt sim only en thuis wifi tot 100 mb/s geen gewone tv! Heb bijna alle streamingsdiensten. Ik ben eerlijk toen ik overstapte in het begin heb ik heel veel gedonder gehad met dubbele tv kastjes die ik helemaal niet besteld had en afgesloten had! Na veel bellen en verscheidene mensen gesproken te hebben! Is het opgelost daarna nooit meer iets raars of niet kloppend ondervonden! Ik ben vol lof over deze mensen