T-mobile reviews

1.8
Johan
10-09-2022

Paar weken geleden heb ik mijn internet verhoogd van 39mb nasr 50mb, sindsfien is alles dramatisch qua downloaf. Modem valt vaak uit . Beoogde doenload vaak onder 20 mb totwel 10mb. Monteur langs gehad, kon niets doen. Dus nu opgezegd. Konn ook plotseling niet meer downgradennaar 30mb, want dat is vervallen. Dus gewoon 5 euro pm genaaid.

Wilde mijn telefoon vervroegd opzeggen, kost gewoon 50 % van abbonement prijs. Dus ook behoorlijke kosten post. Mij zien ze nooit meer als klant.

Edwin
06-09-2022

Komen met veel beloftes aan de deur na het afsluiten van het contract krijg geen informatie meer je moet overal zelf achteraan. Komt er een monteur het allemaal aansluiten en gaat pas weg als alles werkt, deze monteur is 10 minuten binnen geweest heeft alleen het glasvezel geïnstalleerd gekeken of de tv werkte en daarna verteld dat ik de kabels een voor een kon oversteken en weg was hij. Ik moest alles zelf aansluiten en had een wi-if punt dat niet werkte, een afspraak maken online eerste mogelijkheid 10 dagen!. Ik had een pakket genomen met alles erop inclusief cloud en opnemen, maar telkens weigerde de app kon niet naar deze instellingenmenu, gebeld in totaal 2 uur aan de telefoon maar geen oplossing. Gelukkig zit ik nog in mijn wettelijke opzegtermijn gauw terug naar mijn vertrouwde KPN.

Dirk
05-09-2022

Sinds enkele maanden heeft T-Mobile de software voor thuis internet en tv geüpdatet.

Onmiddellijk bleek dat onze 2e tv box niet meer werkte. Na velen malen en uren besteed te hebben hierover met de klantenservice, moest T-Mobile toegeven dat zij het probleem niet kunnen oplossen! Ongelofelijk maar waar.

Ook blijkt de update het gebruiksgemak erg te zijn verslechterd. Maar het meest irritante is dat het beeld om de haverklap blijft hangen en moet je telkens resetten. Wat een afgang.en dus onmiddellijk mijn abonnement opgezegd (na jaren geen problemen te hebben gehad).

Reactie is inderdaad dat het T-Mobile klantenservice totaal niets kan schelen, zo wat.?

01-09-2022

Wij zitten bijna al zes weken zonder internet dat buiten moet verholpen worden door VolkerWessels Telecom al die tijd ieder dag gebeld maar er gebeurd niets maar wel steeds de rekening betalen welke organisatie gaat zich daar eens mee bemoeien dit loopt de spuigaten uit wat een zielige waardeloze organisatie schoftig en schaamteloos.

Ik heb ooit klanten voor ze geregeld wat een spijt heb ik hier van troosteloos ik ben inmiddels bezig met de media hoop dat dit lukt zodat heel Nederland op de hoogte komt van dit t mobile bedrijf.

Kees
27-08-2022

Ik had een internet glasvezel besteld en binnen zicht termijn afgezet omdat Ziggo mijn internet niet hoeft te betalen voor 1 maand ik kreeg me pakket binnen en heb deze terug gestuurd naar t mobile en krijg een rekening van 75,09 die ik moet betalen omdat ze de retour niet hebben ontvangen. gebeld en ze zeggen dat het retour komt op u rekening binnen 1 maand wacht af eind sept 2022 is me dit toegezegd met email en telefonisch dit is absurd maar als ze woord houden kom ik er op terug word vervolgd

WIM
25-08-2022

Sinds ik klant ben bij tmobile. Heb ik alleen maar ongemakken ervaren met mijn tv thuis en wifi.

Ik zit uren aan de telefoon met onbeschofte medewerkers die mij als klant niet waarderen.

Zo werd mij duidelijk gemaakt dat het wel of geen klant zijn hun niet veel kon uitmaken.

Ik heb in 2 weken tijd wel 7x contact moeten opnemen om de verbinding op te lossen.

Voor ieder die ooit van de diensten van t mobile gebruikt denkt te willen maken.

Doe het niet. Ik zit er nog aan vast maar zodra het kan .reken maar dat ik mijn biezen pak.

Rowena
25-08-2022

Overgestapt van KPN naar glasvezel T-Mobile, na slechte ervaringen met KPN. Dacht eindelijk een goede internet- en TV provider gevonden te hebben. Niets lijkt minder waar. Slechte klantenservice, €220 moeten afrekenen voor de "kosteloze" aansluiting want de monteur moest een internet kabel door de woonkamer leggen en het internetkastje in het stopcontact steken. Internet doet het na een week nog steeds niet, 3 extra TV kastjes moeten bij bestellen (+12,50 extra per maand wat niet vermeld wer door de verkoper aan de deur) Puntje bij paaltje, moet ik alsnog alles zélf installeren €220 is dus echt schandalig, 300 keer bellen naar T-Mobile om een keer contact te krijgen met de klantenservice waar ja na 45 minuten aan de telefoon in de wacht gewoon wordt weggedrukt. Om vervolgens wéér te bellen, wéér 45 minuten in de wacht gestaan. Het mooiste is nog, ze sturen je zogenaamd een link per SMS, zodat je wéér zelf een monteur mag regelen, maar die SMS komt nooit binnen. Klaar mee.

Robin
24-08-2022

Wat een kansloos bedrijf. Grote bek van de klantenservice als jenwilt opzeggen. Dan toezeggen compensatie te krijgen, hier niet op terugkomen, maar wel direct uit handen geven aan een incassobureau. Zonder verdere communicatie, ronduit een slecht bedrijf. Zal hier nimmer meer klant worden.

Natascha
22-08-2022

Geen abonnement bij dit bedrijf en wel facturen en aanmanings facturen. Gebeld, gechat, bevestigingen via de mail, maar helaas ze blijven doorgaan, ik word moedeloos en raad iedereen af om überhaupt te kijken naar een abonnement want maanden later zit je er nog mee te kloten

Omer
10-08-2022

Een maand verder en ik heb nog steeds geen internet thuis. Grote spijt dat ik ben overgestapt naar T-mobile thuis. Ze komen ook niet met een oplossing. Wat een klote service man van T-mobile thuis

Jeroen
05-08-2022

NÉÉ! nooit t-mobile! onmenselijk. Doorzichtig gemeen. Monteur aan huis installeert express héél ander abonnement. winkels allemaal nepaardig. Iedere t-mobile werknemer is op elkaar ingespeeld. dus weet dat je wordt gefopt.

Gaat u alstublieft opzeggen binnen 2 weken.

Eerste dag tot zeker 1 week gaat alles fout.

Maar winkelpersoneel.blijft nep-aarfig. Want u mag niet opzeggen binnen 2 weken. Dan zit je voor 1 jaar aan t-mobile vast.

Dit gebeurt bij iedere klant.

Niemand uitgezonderd.

Hennie
03-08-2022

Echt de grootste oplichters aller tijden. Onbegrijpelijk niet de producten leveren die je beloofd en dan nog je geld willen hebben.

Ik heb hier geen woorden voor hoe dit bedrijf met zijn klanten omgaat!

Set
26-07-2022

Na een uur aan de telefoon gewacht te hebben, vanwege een internet probleem, wil ze me niet te woord staan, omdat mijn man aanwezig moet zijn. Hij had het contract ondertekend. Kunnen ze dat niet van te voren melden? een uur!

Andre
29-07-2022

Slechte dekking mobile netwerk Almere Buiten Striphelden buurt, en wat binnenlokaties Amersfoort en Lelystad.

Deze klacht is opgelost

Dekking van het mobiele netwerk is schandalig. Vaak kan ik niet bellen of de verbinding wordt verbroken.

Lucienne
18-07-2022

Airfryer gewonnen met t mobile surprice! Na vele malen lang in de wacht iemand te spreken krijgen, die niet weet waar t overgaat. Doorverbinden of terugbellen duurt ook erg lang! Nu 2 maanden later te horen gekregen dat prijs niet meer wordt verstuurd.

Dit heet iemand blij maken met een dooie mus.

Ai
14-07-2022

Wat een elende .eerst abderhalf maand gewacht van kastje naar muurtje vervolgens eindelijk aangesloten

niet de beloofde snelheid

Slechte klantecervice

Monteur 2 a 3 weken wachtijd

Continu syoring vooral in de avond

Om een lang verhaal kort te maken

Mensen ga noooit in zee met tmobile!

Egbert
06-07-2022

Ben overgestapt van KPN glasvezel 200 naar T-mobile thuis glasvezel 1000, monteur is geweest om de router te installeren maar heb geen internet, volgens T-mobile moet KPN de lijn activeren, zit nu 6 dagen te wachten tot dat gebeurt, morgen maar weer klantenservice bellen wat moeilijk berijkbaar is, 15 minuten aan de lijn hangen is niet fijn, had beter bij KPN kunnen blijven.

Sas
04-07-2022

Tv van T-Mobile is werkelijk om te huilen:

Haperend beeld, vaak geen geluid, spraak klopt niet met mond.en als je dan eindelijk een callcenter medewerker aan de lijn hebt(want het is altijd net drukker dan normaal) krijg je iemand die er nog minder verstand heeft dan jij zelf. Echt zal blij zijn wanneer het contract voorbij is (helaas duurt dit nog een half jaar)

Az
30-06-2022

Nandi is totaal geen bekwame klantenservice medewerkster/medewerker. Sluit je gesprek af, terwijl je nog vragen hebt.

Najiba
24-06-2022

Vanaf Maart 2022 ben ik overgestapt naar de glasvezel internet van T-Mobile.

Maar helaas ben ik enorm teleurgesteld.

De internet is erg traag en valt steeds uit.