Odido reviews

25-07-2021

Zeer tevreden

Snap al deze negatieve reviews niet. Al jaren tevreden klant van T-mobile.

Michael
21-07-2021

Zeer tevreden

Ik heb een zakelijk sim only en op de zaak een 4G thuis abonnement. Zeer tevreden over de snelheid van de service en de snelheid van het internet. Ook de prijs is netjes en zeker bij meer abonnementen op zelfde adres. (BTW verreken ik ook nog eens)

Nu ook thuis de overstap gemaakt van ziggo naar T-Mobile thuis glasvezel 1000Mbit en word volgende week aangesloten.

Ik had niet verwacht zo veel negatieve recensies te lezen maar als mijn ervaring met glasvezel overeenkomt met mijn andere ervaringen met T-Mobile zit het zeker goed!

Eschwin
20-07-2021

Uitleggen van een probleem aan T-Mobile

Het uitleggen van een probleem aan de klanten dienst van t mobile kan en krijg je ook netjes de tijd voor .

Maar het snappen en oplossen van een systeem fout gaat niet goed. Word niet opgepakt en of hoger op opgelost.

Alle telefonisten zijn uiterst aardig en attent maar dat brengt geen oplossing.

Mijn advies is voor nieuwe klanten:

Bedenk u voordat u met ze in zee gaat. Zolang er alles goed gaat en u betaald is er helemaal niks mis met t mobile thuis maar zodra er iets in het systeem fout gaat. (Berg u dan)

(zoals een tv kastje die terug is gestuurd en een ontvangstbevestiging van heb gekregen maar toch nog aanmaningen krijg om hem op te sturen.)

Lies
15-07-2021

Vreselijk slecht !

Slecht! Zowel tv als Wi-Fi op mobiel. Constant haperend beeld. Wifi op model werkt zelfs binnen meestal niet. Mb"s bijkopen stik duur. Heb geen mobiel internet want dat heb ik gewoonweg niet nodig

Graham
12-07-2021

Nooit zakelijk vast internet afsluiten!

Wij zitten thuis bij T-Mobile en hebben daar eigenlijk nooit problemen. Dus wij dachten we nemen ook T-Mobile zakelijk vast internet.

Tijdens het afsluiten had er al een belletje moeten gaan rinkelen. Het afsluiten kon alleen doordat we telefonisch teruggebeld zouden worden. Keer op keer gebeurde dit niet. Eindelijk teruggebeld en alles aangesloten. Dit duurde ongeveer 1 week omdat er iemand langs moest komen om de lijn te controleren.

Nu al anderhalve week geen internet. En je raadt het al. We worden teruggebeld door de afdeling die hierover gaat. Als je naar T-Mobile zakelijk belt word om de haverklap de verbinding verbroken. Zit af en toe hun mailbox vol.

Echt nooit afsluiten! Als je service wilt ga dan niet naar T-Mobile!

Evert
07-07-2021

Asociaal bedrijf

Inde van 5 zakelijke en 1 internet…

Einde van 5 zakelijke en 1 internet unlimited 5g voor thuis

Je gaat naar winkel haalt een modem

Op voor buiten omdat de in huis

Pruttel niet eerkt, in winkel wordt gezegd als je dan verlengt voor 2 jaar gaat onmiddelijk je snellere en grotere

Pakket in dit staat ook in mijn account zwart op wit

Maar wat gebeurt er? Je krijgt het niet…. Eerst moet je oude uitgediend worden dat is niet verteld en staat niet zwart op wit, kan gebeuren denk je ik bel even….

Nou dat was fout, ik vriendelijk vragen of ze het even willen activeren….

Dat mag je niet vragen want dat kan namelijk

Pas als je oude afgelopen is dus ik geef aan kijk in mijn account…. Dat staat er ingangsdatum zodra alles aangesloten is…. Ok

Daar willen ze niks aan doen behalve als ik 300 euro betaal om het oude af te kopen want de winkelmedewerker on Winterswijk had dit niet zo mogen doen

Ik geef aan dat ik daar niks aan kan doen maar het zwart op wit staat…

Wordt er opgehangen als ik in discussie wil

Ik bel nog 3x terug krijg dezelfde antwoorden….

Nou ik ga ze in gebreke stellen en als er niet binnen 2 weken gedaan wordt wat er beloofd is annuleer ik 5 zakelijke abbo’s en internet 4g

Ben er helemaal klaar mee

Asociaal behandeld… hoop dat ze de bandjes met opgenomen gesprek hebben dan kan de rechter horen hoe je als je extreem vriendelijk blijft ronduit schandelijk behandeld

Wordt.

05-07-2021

Afspraak continue niet nakomen

Een terugkerende storing tv ontvangst, waarbij de monteur geen 1 keer van de 3 keer, dat hij een afspraak had staan op tijd is gekomen. Zelfs adhoc afbelt kort voor afsprask afbelt.

Dan zou je denken dat hij bij een nieuwe afspraak op tijd komt, helaas dat lukt zelfs niet.

Dus heb je een storing reken niet op T mobile en hun partner Guidion.

Het kost veel bellen met T mobile en als ZZP veel geld.

Excuus dat is wat zij standaard vertellen, maar begrip dat er ook andere mensen moeten werken en hun boterham op die manier verdienen helaas.

Itsi
01-07-2021

Als vaste klant geen aanbieding

Heb al jaren t mobile thuis,af en toe een kleine storing maar geen grote problemen.

Wat wel jammer is dat je als vaste klant GEEN gebruik kan maken van een aanbieding.

Het enigste wat je kan doen is ZELF je abonnement aanpassen in je account.

T mobile zou juist zuinig moeten zijn mbt zijn vaste klanten te behouden

Eloise
25-06-2021

Neem geen internet en/of TV van T-Mobile!

Bijna iedere dag wel storing. Internet verbinding die wegvalt, geen geluid of stilstaand beeld bij de TV, decoder die vast loopt etc. Om moedeloos van te worden. Klantenservice belooft het op te lossen, zijn heel vriendelijk, absoluut, maar de problemen blijven. Wat heb ik een spijt dat ik bij KPN weggegaan ben zeg pffff.

Leon
25-06-2021

Flut bedrijf

Inmiddels al 4 maanden bezig om zaken werkend te krijgen we worden constant van het kastje naar de muur gewezen alles is vanaf dag 1 verkeerd gelopen wij zijn hier helemaal klaar mee consumenten wees gewaarschuwd!

Iza
24-06-2021

Verschrikkelijk ! ! ! !

STOP! Wat je ook doet, wordt geen klant bij T-mobile.

Verschrikkelijke wifi in huis! Volgens de klantenservice is wifi enkel een service waar ze bij klachten niets aan doen. Omdat ze zogenaamd enkel service verlenen op internet met kabel kan je in het jaar 2021 niets met hun service. Hoe moet ik internetten met een internetkabel op mijn Iphone?

Belachelijk en we betalen voor niets. We gaan direct overstappen

Chermaine
22-06-2021

Sluit geen abonnement af bij T-Mobile!

Sinds vorige week donderdag heb ik geen internet thuis en heb ik contact opgenomen met de klantenservice van T-Mobile. Na 30 min en diverse stappen doorlopen te hebben is besloten om een monteur te laten komen. Vandaag (dinsdag 22 juni) is de monteur langs geweest en heeft moeten constateren, dat er helemaal geen signaal binnenkomt met als gevolg, dat er een externe partij ingeschakeld moet worden met een wachttijd van 2 tot 5 werkdagen! Inmiddels ben ik door mijn mobiele data heen van KPN.

12-06-2021

Slechte klantenservice van T-Mobile

Slechte klantenservice T-Mobile. 1,5 jaar constante problemen, extra kosten.

10-06-2021

Slechte tv ontvangst

Het bedrijf met de slechtse service, mijn vriendin zit al sinds ze klant is van t-mobille met skechter tv ontvangst, zamen met een monteur de aansluitring nagemeten, voilgens zijn ening ern mijn mening als oud personeelslid van kpn een slecht aansluiyting mert reflecties en dergelijke, maar dat bergijpen ze niet bij t-mobile, en daarom wordt er niets aan gedaan en krijgt ze steeds alsz ze belt de stomste oplossingen, neem eens technisch personeel aan dat ook de juiiste mensen aan kasn sturen.

Ben
09-06-2021

Super sevice

Ik heb nu 8maanden T-mobilethuis internet en tv

Enhij doet hen prima goed beeld en 1gb internet

En hij geeft nooit problemen prima service

Wouter
29-05-2021

Het meest gierige asociale bedrijf in nederland

Internet afgesloten volgens instructies , de dag dat ik internet nodig had zou werken.

Monteur kreeg het niet voor mekaar (heb nu andere provider die het meteen werkend kreeg en de monteur was ook 100x beter en meedenken is gewoon complete incompetentie en laksheid) maar hij zei binnen 48 uur zou het werken, nou niet dus , dus ik bellen wat krijg ik te horen ja jij had dit en dat moeten doen dus is je eigen schuld, na een lang en naar gesprek met dit asociale ventje zei die , sluit het maar helemaal op ieuw af dan heb je over 3 weken internet.

Toen dacht ik, ok prima maar dan ga ik wel lekker naar een andere provider, de monteur was behulpzaam meedenkend, vriendelijk en 3 dagen later had ik internet. Vervolgens mij dreig brieven sturen dat als ik het modem niet terug stuur ik 70 euro boete krijg terwijl ze dat modem meteen weggooien , wow zo triest nog even proberen waar mogelijk extra centjes af te troggelen, mijn advocaat en ik hebben gekeken en we konden niks vinden dat hun enig recht gaf dit te doen, of je internet , tv of mobiel werkt is geen prioriteit de prioriteit van t-mobile is zoveel mogelijk geld wegschrapen waar ze maar kunnen, zolang ze maar lekker cashen en vinden het prima te dreigen met onwettelijke boetes terwijl je niet eens klant bent van ze echt een smerig vies gierige bende en de klantenservice werken ook alleen maar ongeinformeerde incompetente asociale lui die niet lezen wat je zegt maar als drones leugens blijven herhalen en onbeschoft en respectloos met je om gaan, je kunt nog beter geen internet hebben dan t-mobile, hands down het slechtste bedrijf op aarde wat een asnfluiting

Samira
27-05-2021

Waardeloos diensten

Heb 3 maanden thuis tv besteld slecht ontvangst en stilstaande beeld op de tv .

bijna elke dag aan telefoon anderhalf wek zonder tv en en internet gezetten. en als nog geen oplossing

ik raan aan niemand de t-mobile thuis .

J. Vega
27-05-2021

Al 1 jaar met slechte wifi en mobile bereik

Waarom zit het probleem bij mij of in de apparaten? Kan het niet zijn dat het probleem dat u heeft veroorzaakt met een update? bijvoorbeeld?

Altijd moet ik mijn tijd verspillen ok domme testjes uitvoeren. Ben al jaren klant van T-Mobile, maar sinds 1 jaar, heb ik geen stabiele wifi. mijn signaal wordt krijg op kleine momenten verbroken, dus IP software's, alarm, of werk sessie, worden afgemeld. Dus minimaal 6 keer per dag alles weer opstarten. Ben al zat!

Chriskuhh
26-05-2021

Blijf weg bij hun!

Normaal prima dienst, we maken gebruik van klantvoordeel, verhuizen we en hebben we de adres gewijzigd krijgen we niet meer automatisch klantvoordeel, gebeld ervoor krijg je te horen "helaas pindakaas" verhaal :)

zodra de contracten zijn afgelopen zijn we weg bij hun.

Najiba
26-05-2021

Onbereikbaar, abonnement is niet afgesloten

Ik heb inmiddels ruim 2 maanden geleden gebeld voor een overstap (TV en internet). Het abonnement dat toen nog liep bij Ziggo, was afgezegd en ik gaf aan dat het zou stoppen op 11 mei, maar dat T-Mobile zelf nog wel even contact moest opnemen met Ziggo voor de zekerheid. Ik heb hier niets meer van gehoord en heb inmiddels geen internet of tv meer, en T-mobile weet van niks. Gelukkig heb ik een screenshot gemaakt van het telefoongesprek. Ik probeer nu al ruim 1,5 uur iemand te pakken te krijgen, maar steeds wordt er opgehangen.