Odido reviews

23-05-2021

Zogenaamde aanbiedinge providers

Heb een TV,internet,vast bellen abonnement vanaf vodafone tijdperk. Heb ook een mobiel abonnement

Tele 2. Kreeg paar weken terug een mail voor extra korting omdat ik een mobiel abonnement tele2 had.

Dit door gelezen te hebben besloot ik deze korting erbij te nemen. Wat scherts mijn verbazing bij de volgende afrekening. Moest nu 90 euro in plaats van 71 euro gaan betalen dit stond er niet bij.

Ineens waren alle kortingen die ik voorheen had waren verdwenen. Moet nu voor extraatje van 3 MB mobiel internet 20 euro extra betalen + heb geen bellen vanaf vast toestel korting meer .

Is dit hoe T-mobile met zijn trouwe klanten omgaat

ik vind dit boeven streken . Dus mensen kijk uit met dit soort zogenaamde aanbiedingen van providers

17-05-2021

Star star en nog eens star

Ha jarelang Mobiel Unlimited van ze. Febr 2021 omgezet in Thuis. Bevalt niet erg. Gevraagd of ik terug kan naar Unlimited mobiel. Ne pas volgend jaar febr 2022. Eerst jaar volkomen. Formeel hebben ze dat recht. Maar het is niet erg soepel. Ik maak dus het jaar vol tot febr 2022. Maar ben dan ook meteen bij ze weg naar KPN die met hun unlimited ook nog goedkoper is 32,50 p mnd ipv 35 zoals bij Tmobile. Over unlimited jarenlang dik tevreden. Maar dit vind ik star stug en klantonvriendelijk. Dat spreekt zich door en resulteert in mijn vertrek zodra het kan.

10-05-2021

Klantenservice T-Mobile onbereikbaar

Overwegende om T-Mobile te kiezen als nieuwe provider krijg ik geen enkel contact met de Klantenservice.

Na enkele pogingen ben ik er maar mee gestopt.

Ren
10-05-2021

Meest waardeloze provider ooit !

Meest waardeloze provider ooit. Ik wissel elk jaar van provider vanwege de kortingen die je als nieuwe klant krijgt. Het afgelopen jaar bij T-Mobile was een ramp. Inmiddels zijn we 8 monteurs en in z'n totaliteit 33 dagen zonder enige internet connectie verder. Tegemoetkomen kunnen ze niet, want ik neem alleen T-Mobile thuis af. Voor een tegemoetkoming moet je echter ook mobiel afnemen. De klantenservice zuigt nog harder dan de vrouw van mn buurman. De een communiceert niet met de ander. Vastleggen van gesprekken is iets waar ze nog niets van gehoord hebben bij T-Mobile. Laat staan begrijpend lezen. Maar goed, wat kun je ook verwachten van een studentje die voor een schamele 6 euro per uur de ene klacht na de andere moet afhandelen. Kortom: dikke afrader en blij dat ik er eindelijk vanaf ben.

Ki
07-05-2021

Zeer slecht bereikbare en onvriendelijke klantenservice

Op zicht is het netwerk van T-Mobile goed, maar de klantenservice is ronduit slecht. De medewerkers zijn zeer ongeduldig en ronduit onvriendelijk als je “moeilijke” vragen stelt. In contact komen met T-Mobile na 20.00 uur ‘s avonds via email of een contactformulier is onmogelijk. Echt te belachelijk voor woorden. De chatfunctie slaat helemaal nergens op en laat frustraties alleen maar hoger oplopen.

Van een bedrijf van deze omvang mag een 1000% betere klantenservice en bereikbaarheid verwachten.

Website is geen doorkomen aan als je zelf nog geen idee hebt welke telefoon bij je past en je dat via een zoekfunctie en filters wilt uitzoeken. Die functionaliteit namelijk niet gevonden.

Ana
06-05-2021

Fraude en discriminatie

Een maand geleden heb in een belletje gekregen om mijn telefonische abonnement te vervangen. De persoon aan de telefoon heeft mij een tablet aangeboden als ik mijn abonnement wilde aanpassen en ik heb zo gedaan. Inderdaad was de tablet de reden waarover ik mijn contract heb gewisseld, ondanks de nadelen van de nieuwe contract zoals de permanentie. Ik heb nooit eerder permanentie bij een bedrijf gehad. En de beloofde tablet was inderdaad een Samsung.

Drie weken later zonder iets te horen van mijn tablet of van mijn nieuwe abonnement (maar wel de rekening gekregen.) krijg ik een andere belletje met andere persoon van klantenservice die zei dat de Samsung tablet was nier meer op voorrad en dat ik in plaats van de Samsung zou een Lenovo krijgen. Ik vond dat niet erg en ik kreeg een afspraak om de tablet op te halen.

Vandaag, 6 mei, kwam ik naar de winkel (de tweede keer, de eerste keer had de winkel een storing.) en ik heb geprobeerd mijn tablet op te halen en de man aan de balie zei, na 15 minuten, dat de tablet kan niet aangeboden worden aan mensen die geen Nederlandse paspoort of geen Nederlandse identiteit bewijs hebben. Mensen die komen uit andere land kunnen wel de maandelijkse rekeningen betalen maar kunnen geen tablet krijgen? Niemand heeft dat via telefonisch eerder gezegd. T-Mobile heeft sinds lang geleden mijn gegevens, zijn weten precies welke is mijn nationaliteit want ik ben met dit bedrijf bijna 4 jaar al.

Ik heb geprobeerd mijn oude abonnement terug te krijgen en de nieuwe die heb ik al betaald (duurder dan de vorige) afzeggen en dat kon helaas niet in verband met sommige voorwaarden die ken ik ook niet. Ik heb klantenservice gebeld om een oplossing te zoeken. Als ik geen tablet kan krijgen omdat ik niet Nederlands ben, ok, maar ik wilde ook mijn permanentie afzeggen. En dat is helaas ook niet mogelijk.

En nu moet ik twee jaar lang bij T-mobile blijven, zonder tablet en met een contract die wil ik niet want niets die beloofd is gaat komen en zij hebben tegen mij gelogen.

Ik vind deze situatie heel vervelend, helemaal geen klantvriendelijk en ik geloof niet dat niemand niets kan aandoen om deze situatie op te lossen. Zij willen gewoon niet helpen maar meer geld verdienen. Belachelijk.

Noor
04-05-2021

Goed

Nooit problemen mee en fijn dat er zaken zijn waar ik treffend door personeel geholpen kan worden

Rose
29-04-2021

T Mobile Thuis waardeloze service

Ik heb een abonnement voor T Mobile Thuis aangesloten 1 maand geleden. Na 3 weke een doos gekregen met modem, etc. Gisteren ochtend een vrolijk sms gekregen: Hoera! je kan vandaag jou internet thuis aansluiten! ( zoals afgesproken was in elke communicatie: aansluiten vanaf 28 April. Maar gisteren ging niet aan en vandaag ook niet. Ik belde, ook onderanderen om een monteur aan te vragen want dacht ik doe iets verkeerd met aansluiting ( trouwens videotjes voor zelf aansluiten in de site zijn echt een slecht grap). Maar pech! mevrouw KPN heef nog niet u lijn 'open' gedaan! RIDICUUL. Waroom had ze dit niet 1 maand geleden gezegd? Had ik Deen contract met KPN aangegaan! En whatelse? They promise they will contact KPN iedere dag om mij internet thuis aan te sluiten. Allerlei schimmerig uitleg in de telefoon, in plaats van en volwassene gesprek en een OPLOSSING. De klan wil geen uitleg maar oplossing. Bovendien is gewoon een collectie desinformatie wan daar achter bij de persoon da aan mij deze waardeloze service heeft verkocht had mij gezegd dat allen bij GLASWEZELS gebruikt ze de KPN service. Bij DSL was van T mobile zelf. Dus, liegen e desinformeren is de T Mobiel Thuis praktijk. Had ik bij Ziggo gebleven. I was happy and didn't know.

Roel
28-04-2021

TMobile wil geen nieuwe klanten

Op de site een nieuw abonnement besteld. Bij het betalen gaf de site een storing aan waardoor de bestelling niet kon worden betaald. Niets aan de hand want binnen 10 minuten zou er een mail komen met een betaallink. Na 12 uur kwam inderdaad een mail met een betaallink, die niet werkt. 24 uur later komt er een herinneringsmail waarvan de betaallink ook niet werkt. Op de site geen mogelijkheid om contact hierover te hebben. Blijkbaar kan TMobile prima zonder nieuwe klanten. Wij gaan maar verder kijken bij overige providers. Als de start zo beroerd is zegt dat waarschijnlijk genoeg over de rest. Best bizar, dat bedrijven zo met potentiele kanten omgaan.

26-04-2021

T-mobile unlimited waardeloos

T-mobile unlimited waardeloos

Met een duur mobiel abonnement (unlimited) van 35 euro mag je de 1e 3 maanden niet naar Duitsland (buitenland) bellen.

Je mag wel de hoofdprijs aftikken, maar van de service gebruik maken mag niet.

Waardeloze provider en helpdesk.

Om de blokkade eraf te krijgen moet je 115 euro betalen

Maria
25-04-2021

Slechte zaak

Slechte zaak met onbeleefde personeel en zonder kennis van zaken.

Zeer slecht filiaal in Breda, Ginnekenstraat 17

Anita
20-04-2021

Retourbedrag

Ik ben al drie maanden bezig om een bedrag teruggestort te krijgen voor het bedrijf waar ik werk.

De retour gestuurde telefoon is ontvangen door T-mobile, bevestiging ontvangen op 24 februari. De klantenservice , overigens hele vriendelijke mensen, bevestigen bij ieder telefoontje (9x) dat wij er recht op hebben en dat ze de fin. afdeling zullen e-mailen. Maar er komt niets terug, en die fin. afdeling is niet te bereiken.

Bloeddruk verhogend zoiets. Om helemaal van uit je vel te springen.

Nu maar weer eens een officiële klacht ingediend.

RF
14-04-2021

Asociaal bedrijf

Wij zijn geen klant en willen geen klant worden. Ongevraagd simkaart van Tele2 ontvangen, met Tele2 gebeld en doorgestuurd naar T-Mobile. Kaart mocht doorgeknipt worden was onbekend wie hem verstuurd had. Daarna wel aanmaningen ontvangen. Laatste aanmaning en aangemeld bij Preventel. Incasso afdeling gebeld (kastje) kan niets doen en stuurt door naar klanten service (maar we zijn geen klant?) (de muur). Leuker kunnen we het niet maken.

Fred
12-04-2021

Overstap Vodafone naar T-Mobile afgewezen zonder opgaaf van reden

Wij hebben een vier tal sim-only abonnementen bij T-Mobile en 2twee bij Vodafone. Nu wilden wij de abonnementen samenvoegen naar 1 provider. Aangezien wij geen Ziggo internet kunnen afsluiten ivm met slechte verbindingen en Vodafone icm met Ziggo pas interessant is hebben wij besloten over te stappen naar T-Mobile. Mobiel.nl biedt de overstap aan zonder aansluitkosten in rekening te brengen. Dat is toch weer €50,- minder uitgegeven dacht ik. Zo gedaan zo geregeld. Contact met Mobiel.nl verliep vlekkeloos en de overstap was geregeld dacht ik.

Krijg ik van T-Mobile een mailbericht dat de twee aanvragen afgewezen zijn. Oke, ik gebeld met Mobiel.nl wat er aan de hand was. Ik krijg van hen te horen dat zij mij ivm de privacy geen informatie kunnen geven en ik mij tot T-Mobile rechtstreeks moet wenden. Bij T-Mobile krijg ik ook niets te horen. Zij weten niet wat de reden van afwijzing kan zijn. Het heeft niets met leningen of iets dergelijks te maken wan het betreft hier een sim-only abonnement. Ik moet dan maar een onderzoeksaanvraag indienen dan gaat T-Mobile een onderzoek starten waarom er een afwijzing is. Dat kan twee weken duren.

Nog nooit heb ik zoiets vernederends meegemaakt als ik iets wil kopen. Ik moet als klant formulieren in gaan vullen zodat de verkopende partij een onderzoek kan gaan starten dat twee weken kan gaan duren. Volgens mij is dit de omgekeerde wereld. Er rest mij niets anders dan te moeten concluderen dat, als T-Mobile mij niet netjes kan vertellen waarom de aanvraag is afgewezen ik daar niet als klant moet/wil zijn. Zeer slechte ervaring of zelfs shocking.

Harm
11-04-2021

Kan sommige sites niet openen,

Kan al weken sommige sites niet openen. Start ik een vpn verbinding dan openen de sites wel direct. tmobile zegt er mee bezig te zijn, er gebeurt echter geen moer. Kan niet eens meer gmail openen. Kan googleadservices niet openen (door google aangedragen verkopers van een gezocht product). Kan om maar wat te noemen aliexpres, reichlet.nl, reichelt.de, victronenergy.com niet openen. Met de windscribe vpn actief geen enkel probleem. Dagenlang heeft tmobile volgehouden dat het aan safari lag, dan weer aan chrome, dan weer aan firewall, dan weer aan adblocker, dan weer aan virusscanner dan weer aan modem. Maar het ligt nooit aan hun netwerk.

Irwin
11-04-2021

Slechte communicatie

Zowel voor mijn mobiele als thuis ben ik gelukkig overgestapt naar een andere provider.

TV & Internet:

Vaak storing

Lange wachten rijen voor bellen (op de laatste x na)

Personeel met weinig kennis

Vanuit T-mobile zijn ze niet echt behulpzaam en dat ligt niet aan het personeel, die zijn/ waren wat mij betreft prima helaas wel weinig verstand van zaken

Mobiel:

Bereik is op zich wel prima verder niet echt problemen, echter had ik zo een nare ervaring met T-mobile voor me nieuwe mobiele abbonement. Zij hebben mij door hun toedoen in een lastige situatie gebracht helaas hebbe nze voor mij geen poot uitgestoken.

Zolang alles het doet zijn ze op zich wel prima tot het moment dat er problemen zijn, net als nu 24 uur geen/slecht tv. Je wordt niet op de hoogte gehouden oid. ( ja community waar ze 3 berichten geschreven hebben in 24 uur tijd dat noem ik niet op de hoogt brengen)

Henri
10-04-2021

Slechtste provider ooit

T mobile is de slechtste provider ooit

Geen service en geen garantie bij hun en onbeschoft personeel

Annemarie
08-04-2021

Waardeloze service, WiFi en problemen worden niet opgelost

Zeer en zeer slecht

Zeer en zeer slecht! vanaf het begin deugt de wifi niet terwijl ik heb gekozen voor 100 snelheid ipv 50. Ook met wifi versterker haalt het niets uit. Er is na heel veel telefoontjes en alle stappen tig keer doornemen eindelijk een monteur gekomen en toen was het even een paar weken goed. Daarna weer hetzelfde probleem. Tig telefoontjes gedaan, monteur toegezegd en dat is weer afgewezen, want de monteur was twee maanden geleden al geweest. Ze laten geen ruimte om kosteloos op te zeggen, zodat ik de kans krijg om een betere provider te nemen. Mijn kinderen missen hun online lessen en mijn zoon dreigt zelfs niet over te gaan op de middelbare school. Ze doen geen enkele concessies om me tegemoet te komen en ik ben compleet radeloos. Het komt hier op neer, ik moet het hier maar mee doen en wachten tot de contract tijd erop zit. Ik stap over op een andere provider en zit dan met dubbele kosten tm oktober. Dit is bij radar neergelegd en ik zal juridische stappen ondernemen. Dit is meer dan schandalig en zeer onmenselijk. Nooit een abonnement bij tmobile nemen! het levert je heel veel stress en problemen op en het kost je heel veel geld. Kost ook nog heel veel tijd om te bellen, ik heb wel meerdere malen tot 45 minuten in de wacht gestaan. Vervolgens heb ik al een paar keer meegemaakt dat de verbinding verbroken werd en kon ik weer opnieuw beginnen. Ze zien het lijstje verschijnen en doen dan begripvol over de situatie, maar al heel gauw komt het tot niets en schiet ik er geen hol mee op.

Neem nooit diensten af van t-mobile!

Fhylicia
28-03-2021

Opgelicht

Sinds 2016 klant bij Tmobile had een 100 mb internet thuis. Inmiddels na een jaar thuis werken met het hele gezin en dagelijks internet problemen hebben we ons internet verhoogd naar 1000MB.

Ondanks de verhoging hielden we de problemen.

Uiteindelijk toch maar weer contact opgenomen en is er een monteur op afgestuurd.

De monteur kwam het eerste minuut achter dat we maar slechts 90 MB halen. Wat een oplichting! . Dus ik heb jaren niet eens 100 MB gehaald maar wel betaald hiervoor.

Ik hoop dat ze maar heel snel zorgen dat TMobile een compensatie regelt voor al het leed wat wij sowieso het afgelopen jaar hebben gehad!

2 tieners en thuiswerkende zonder internet!

Yolanda
26-03-2021

SAWAT-ZEER ONBESCHOFTE MEDEWERKSTER

Belde voor informatie, omdat er maandelijks bedragen worden afgeschreven van onze zakelijke rekening. Daar kreeg ik als reactie: "omdat u klant was van Tele2. U reageerde niet op ons mail en bent automatisch klant bij ons. Ja, T-Mobile hanteert andere tarieven dan Tele2 waar u aan gewend was". Liet mij ook niet uitpraten en hing gewoon op, omdat madam al veel te veel heeft verteld zei ze. WoW, te gek voor woorden dit.