Odido reviews

Marga
17-02-2021

Vreselijk systeem beheer

Vanaf juli mijn abonnement opgezegd wegens verhuizing.

Alles keurig bevestigd door T-mobile.

Echter 4 a 5 dreigende mails ontvangen wegens niet retouneren van de gebruikte spullen!

Alles nog eens met bewijzen opgestuurd, tig keer gebeld enz!

Antwoord na 6! maanden: ja het systeem heeft het e.e.a. nog niet verwerkt!

Kreeg ik een mailtje dat de creditering was verwerkt, maar paar weken verder weer een mail of ik wilde betalen. Automatisch verzonden bericht, grrrr!

Intussen was na ong 3 maanden wel ongevraagd €99,- van mijn rekening gehaald.! Deze heb ik gestorneerd. daarna nog steeds dreigingen met boete etc.

Kortom zéééér slecht!

Nooit meer zal ik ooit deze provider kiezen!

U bent gewaarschuwd.

ALEX
16-02-2021

T-mobile, M A F I A

Sinds ik een Samsung note 20 Ultra heb is de batterij zeer snel leeg, loopt de telefoon vast en berichtjes sturen en ontvangen lukt soms niet.

Ik word door T-Mobile schofterig behandeld. Een brief die ik heb gestuurd mbt afsluiten brengt ook geen uitkomst. Mensen die ge3n zaken met ze het is uitschot van de maatschappij voor mij.

Michael
12-02-2021

Dagenlange storing

Sinds gistermiddag (donderdag) internet storing, maandag komt er pas een monteur. Mijn vriendin en ik kunnen nu niet werken. Duurt belachelijk lang, we gaan het abonnement opzeggen. Waardeloze service.

Hester
11-02-2021

Al vanaf het begin problemen

Al vanaf het begin problemen. Diverse malen een monteur thuis gehad. Modem vervangen, kabels vervangen .verzin het maar. Nog steeds problemen. Geen vergoeding voor de gemiste diensten.nog even en we zijn er gelukkig weer van af. Nog nooit zulke slechte diensten gehad!

Margo
11-02-2021

Waardeloos bedrijf

Ik ben bij t-mobile naar binnen gehengeld. Prijstechnisch zag het er goed uit. De kwaliteit zou beter zijn. Na de overstap ben ik al tegen heel veel zaken aangelopen. Nee, het ziet er prijstechnisch helemaal niet goed uit. Kaal abonnement, ondanks mijn vragen of opnemen erbij zat en belkosten. Het zou er allemaal bijzitten en zou nog veel meer voordelen hebben. Gewoon allemaal leugens. Dit moest ik dus allemaal toevoegen. Duurder uit nu. Bovendien kan ik via het kastje van t-mobile geen Netflix of jou tube kijken. Super lastig allemaal. Na 2 dagen al vreselijk veel spijt van mijn overstap.

Bianca
08-02-2021

Niet werkende Zyxel modem, slecht tot geen verbinding/tv!

T-Mobile weigert om de oplossing van mijn probleem, een Huawei modem, te sturen waardoor ik al vanaf september 2020 geen tot zeer slechte internetverbinding/tv ervaar?!

Samir
07-02-2021

Bij deze wil ik een officiële klacht indienen. Het is allemaal begonnen eind 2019 toen ik vanuit online.nl afgesloten ben tussen kerst en nieuwjaar. Daarom ben ik destijds overgestapt (na 10 jaar klant te zijn geweest van online) naar T Mobile. Niet wetende van jullie samenwerking.

In de tijd dat ik bij jullie klant ben geweest heb ik ruim 13 x contact gehad met de klantenservice, vanwege meerdere zaken. Bij het horen van mijn naam werd ik iedere x door de klantenservicemedewerker in de wacht gezet, waarna ik slecht behandeld werd. Ik heb het gevoel dat ik meerdere malen benadeeld wordt vanwege mijn gebrekkig Nederlands. Ik doe mijn best en wordt keer na keer uitgelachen. Het is niet netjes en zeer respectloos om een klant zo te behandelen. Ik voel me echt uitgelachen door uw organisatie en medewerkers. Dit vind ik diep triest.

Na een woordenwisseling met uw klantenservice ben ik zelfs met een betalingsbewijs naar de winkel ( locatie Eindhoven) gegaan. Ook daar voelde ik me enorm uitgelachen en belachelijk gemaakt en werd ik weg gestuurd, omdat ze niks voor me kunnen betekenen. Dit is toch te absurd voor woorden om mensen/klanten zo te behandelen.

Dit voelt kwaadaardig en onjuist. Niemand zou zich zo moeten voelen. En al helemaal niet voor een dienst waarvoor ze zelf betalen. Ik vind dit ronduit schandalig.

Ik hoop dat T Mobile haar klanten beter gaat behandelen, want dit is respectloos.

Mohamed
06-02-2021

Nieuw toestel zonder oplaad stekker

Ik heb een nieuw toestel ontvangen van tmobile een samsung s21 deze word echter geleverd zonder oplaad stekker aangezien dit een nieuwe oplader betreft 2 platte uiteinden kon ik de stekker van mijn vorig toestel daar niet voor gebruiken. het vorige toestel een s10 plus heeft een plat uiteinde aan de ene kant en een usb uiteinde aan de andere kant. tmobile zegt dat ik daarvoor bij samsung moet zijn aangezien zij de leverancier zijn. op de website van samsung staat inderdaad dat de s21 enkel met een oplaad kabel word geleverd maar dat staat niet vermeld op de tmobile site en tmobile gaat daar niet achteraan voor mij. kosten 25 euro voor een oplaadstekker. dank jewel tmobile!

Miranda
06-02-2021

Service is een illusie

T-mobile en klantenservice? Service staat volgens mij toch echt voor het willen helpen van iemand bij een probleem. De service bij T-mobile is echter ver te zoeken. Al ruim 5 jaar klant bij T-mobile. Na onze verhuizing een half jaar geleden alleen maar problemen en van het kastje naar de muur gestuurd worden. Er worden toezeggingen gedaan die niet waar worden gemaakt. "U krijgt uw abonnementskosten terug voor de periode dat u niet volledig gebruik heeft kunnen maken van het abonnement", "Nee, zo werkt dat niet mw, u heeft internet gehad (via hotspots) dus.", De monteur komt langs voor het zoveelste probleem en doet een snelheidsmeting van het internet, helaas voor ons net op dat moment wel bereik. De monteur is de deur nog niet uit of er is geen mail meer te versturen. Resultaat een uur in de wacht en opnieuw wachten om een afspraak te kunnen maken met de monteur. De beloofde 8 dagen lukt niet, dus 2,5 week verder. Maar weer werken op hotspots, zonder TV, want die connectie lukt niet. Op de laptop het nieuws kijken is ook een uitdaging, want je wordt er elke 10 minuten uitgegooid en moet weer inloggen. Meldingen komen voorbij dat het abonnement is verlopen, er op dat moment geen verbinding gemaakt kan worden etc.

Voor de klantenservice hang je een uur in de wacht om vervolgens iemand aan de lijn te krijgen die alleen standaard antwoorden kan geven. Donderdag opnieuw gebeld om een klacht in te dienen over het slechte internet, waardoor je bij het gebruik van b.v. teams op je hotspot moet gaan zitten, want anders hang je constant in de freeze stand. Wil daarom overstappen na ruim een half jaar ellende. Blijkt dat met de verhuizing een nieuw contract is aangegaan. Ja mw dat staat in de overeenkomst. Uh ja, maar ik heb alleen online een verhuizing doorgegeven, ik had geen wens om mijn abonnement aan te passen? Ja maar u heeft dat contract toch echt getekend dus.Dat we sinds de verhuizing in deze ellende zitten doet er niet toe voor T-mobile. De vraag of we ons abonnementsgeld terug krijgen, zoals is toegezegd wordt evenmin beantwoord, zelfs ontkent. Ik geef aan dat ik over beide zaken een klacht wil aanmaken. Gaat ze (Michelle) doen. Tot op heden nog geen bevestiging gezien van deze klachten, dus vraag me af of er iets mee gedaan is. T-mobile je moest je schamen voor een dergelijke omgang met klanten.

Rui
01-02-2021

SCAM ALERT

Volledige teleurstelling, ik heb me aangemeld voor de 4G Thuis-service in Woensel XL Eindhoven bij een T-mobile-winkel en werd volledig opgelicht. Dus de medewerker vertelde me eerst dat mijn woonwijk een goede 4G-dekking had en dat ik een goede internetsnelheid zou hebben (zoals minstens 100 mb / s), ik heb 180 euro uitgegeven aan het modemapparaat zodra ik thuiskwam, ik testte de internetsnelheid en het was slechts 25 mb / s echt verontrustend. Nu gebruik ik de service al meer dan 1 jaar en ik wil hem opzeggen, ik heb bijna een uur aan de telefoon doorgebracht en ik heb gemerkt dat het me 150 euro aan annuleringskosten gaat kosten. Dit is een totale overval en de medewerker hield me echt voor de gek omdat hij tegen me zei dat ik na 1 jaar niets zou hoeven betalen om het te annuleren en dat ik zelfs het modemapparaat niet kan retourneren! Dit is op veel niveaus gewoon verkeerd. Laat u niet misleiden door deze mensen!

Vicky
30-01-2021

T-Mobile veroorzaakt probleem maar verhelpen, nee hoor!?

T-Mobile zou de diensten overnemen op 27-01-2021 (monteur was ingepland voor die dag).

Vervolgens nemen zij de kabel al op 22-01-2021 over (terwijl pas 27-01-2021 zou komen!), klanten'service' gebeld: terugdraaien en/of het probleem oplossen kunnen jullie niet, waarop ik het abonnement maar gelijk opgezegd heb (want wat voor service kun je verwachten als dit de ‘service’ is die jullie bieden!?).

Ik kreeg zelfs van de mevrouw op ‘abonnement opzeggen afdeling’ te horen dat het dom, dom, dom van T-Mobile was. Heel frappant was trouwens ook dat je bij de keuze welke afdeling je wilde spreken en je koos ‘abonnement opzeggen’ de verbinding gewoon verbroken werd, ik heb het 2x geprobeerd, 3e x maar de andere optie gekozen, en toen kreeg ik wél iemand aan de lijn.

Het gevolg was dus dat ik zonder internet en tv zat (en nog steeds zit!).

Inmiddels heb ik Budgetthuis als provider gekozen voor internet en tv en ook zij lopen tegen het probleem aan dat kabel ‘in gebruik’ is.

Aangezien T-Mobile het probleem veroorzaakt heeft zou ik het zeer waarderen dat jullie het ook oplossen met Budgetthuis. Als het nu eindelijk opgelost wordt, dan zal ik mijn ervaring herzien, maar voor nu: neem nooit T-Mobile!

Fanis

Geen stabiel thuis internet

Ik heb geen stabiel thuis internet. Ik heb nodig voor iptv. Totaal ongeschikt.

Barb
28-01-2021

Ontzettend slechte verbinding en servicew

Overgestapt van ziggo naar T mobile. Wifi valt meerdere keren per week uit. Klantenservice slecht bereikbaar. Er wordt niet met een oplossing gekomen en opzeggen is onmogelijk omdat er niet teruggebeld wordt of gereageerd wordt op je mail. Heel vervelend als je vanuit thuis werkt of school moet volgen. Volgende stap is de rechtsbijstand omdat er niet geleverd wordt waarvoor je betaald.

Eli

Idioterie

Ik ben al jaren klant van Tmobile en ben er eigenlijk altijd wel blij mee geweest.

Nu kon ik 2 weken terug mijn abbonement verlengen, joeppie een nieuwe telefoon.

Dat moet dan weer bezorgd worden door zo'n extern bezorgbedrijf waarbij je een hele dag vrij moet nemen omdat je er zelf bij moet zijn en ze pas de nacht ervoor een kleiner tijdslot geven, maar goed.

Je raad het al, bezorger nooit op komen dagen. Wat doet T-mobile? Ze bezorgen hem later op de dag?Ze bezorgen hem een andere dag? Ik moest hem ergens ophalen?

Nope ze annuleren de hele tering zooi. Nu moet ik een week wachten voordat het apparaat terug naar Tmobile is gestuurd en mijn nummer weer wordt vrij gegeven. En dan moet ik een hele nieuwe bestelling maken.

Wie verzint zoiets.

Kaspar
27-01-2021

Internet werkt gewoon niet. Bellen heeft geen nut

Zit al uren naar een zwart scherm te kijken. Kan al de hele avond mijn werk niet doen thuis terwijl ik een deadline heb.

Bel al vanaf 10:00u s'ochtends naar T-Mobile. Op een goed moment 3u en 40 minuten gewacht, daar de wachttijd meer dan een half uur zou zijn. heb nu aan wachttijd bijna 6 uur erop zitten, ik zit nog te wachten, de telefoon ligt in de oplader in een speaker op de hoek van de kamer. Ik weet niet waar dit op slaat, maar via fora, email of wat dan ook krijg je geen gehoor.

Het lijkt net een pop-up oplichting website. Spontaan, nooit problemen gehad en nu sta je gewoon helemaal in de kou. Bel je microsoft ben je met 2 minuten geholpen, kunnen ze echt wat van leren. wat een onkunde.

Flor
27-01-2021

Zou een nul geven als ik kon

Meest teleurstellende internetervaring thuis in Nederland, na in 5 verschillende huizen te hebben gewoond. Connection werkte de eerste twee maanden niet, met verschillende bezoeken. Het duurde meer dan 2 maanden om krediet op onze rekening te krijgen voor het betalen voor service die we nooit hebben gehad. Als het eenmaal 'werkt', is internet vlekkerig, waardeloos, shit en valt het uit. Echt geweldig als je met zijn tweeën vanuit huis probeert te werken vanwege corona. Klantenservice is bijna onbereikbaar met gekke wachttijden, en als ze eenmaal een monteur hebben gestuurd, kan het soms tot 3 weken duren voordat ze komen. Ik kan niet geloven dat ze deze dienst noemen.

Iris
22-01-2021

Incompetent

Wij hebben een T-Mobile thuis pakket en het internet functioneert niet meer naar behoren na graafwerkzaamheden. De glasvezelkabel is beschadigd. Zes keer telefonisch contact, zes keer verschillende informatie met betrekking tot de termijn waarop wij teruggebeld zouden worden door een monteur die de glasvezelkabel zou herstellen (= solderen). Vandaag een monteur langs gekomen voor niets gezien hij de opdracht had gekregen van T-Mobile om de modem na te kijken. Wederom wachtende. Uitermate teleurstellend en incompetent personeel.

Andy
21-01-2021

1 is al teveel.

Wat is T-Mobile thuis een ramp. Om het thuis pakket aangesloten te krijgen neemt T-Mobile totaal geen verantwoording en laat de klant alles zelf regelen met hun derden partijen. Wij hebben de overstap 3 maanden van te voren ingepland en aangemeldt en nog krijgen ze het voor elkaar om de gevraagde installatie datum niet te halen. Het is jammer dat je een dienst van hun wilt afnemen maar dat je alles zelf moet regelen. Hebben ze eindelijk het pakket geinstalleerd, werkt na 2 weken TV pakket niet. We wachten nu al een aantal weken en het blijkt een storing te zijn. Helaas kan T-Mobile jou als consument niet pro actief op de hoogte kan houden van deze storing. Dus je moet elke week zelf een half uur tot uur in de wacht blijven totdat je iemand bij de customer service kunt spreken die je vervolgens toch niet kunt helpen. Heel jammer dat ik ben overgestapt. Ben inmiddels aan het kijken om van T-Mobile af te komen en naar een duurder betrouwbaarder provider te gaan.

21-01-2021

Terug betaling

Zit al maanden op m'n geld te wachten. Werd geld afgeschreven door fraude. 500€.krijg na meerdere telefoontjes 250€ terug terwijl vastgesteld is dat ik het niet heb gedaan. Dus 250€ kwijt. Ben nu al maanden aan het bellen en nog niks terug. Elke dag het zelvde verhaal. Wat een kut bedrijf. Maar als ik niet optijd betaal meteen een herinnering. Maar hun hebben alle tijd. Terwijl ik met een wao uitkering al maanden in de shit zit. Mensen ga niet met ze in zee. Kost geld tijd en veel elende

Bilal
17-01-2021

Slecht wifi thuis

1e maand zaten wij zonder internet, honderden keer gebel, iedere keer kregen wij iets anders te horen. Echter een medewerker heeft dit aangepakt en binnen twee dagen heeft het laten regelen. Sinds wij de wifi hebben valt de wifi af en toe weg. In dit geval moeten wij de wifi device uitschakelen en weer aanschakelen en dan doet hij het weer, soms moeten wij Laatste stap een paar keer herhalen. Maar 4,5 keer in een maand zo’n storing maakt ons ook niet blij. Tot nooit meer