Odido reviews

Sandra
22-10-2020

Zeer klant onvriendelijk!

Ik heb 7 weken zonder internet gezetten en zonder tv, ben al klant van het eerste moment toen het net Vodafone was dus mijn box en modem was ook van die tijd. Nu ging ineens alles kapot achter elkaar. Monteur kwam gelukkig wel snel en vertelde mij dat er een ander soort modem moest komen dan dat ik eerst had, dat was al zeer opmerkelijk maar t-mobile stuurde na 14 dagen mij een nieuwe box en een nieuw modem precies de zelfde die ik eerst had. Uiteraard kreeg ik de boel niet aan de gang en heb toen contact gehad met de t- mobile met de vraag waarom ik weer zo’n zelfde modem kreeg gesteurd terwijl de monteur van Gidion mij had gezegd dat er een ander soort moest komen. Maar heb al die tijd ook mijn rekening moeten betalen omdat ze dat niet konden veranderen in het systeem. Na veel gezeik en weer weken verder word er toch dat ander modem gestuurd deze kreeg ik zelf niet aan de praat omdat er van alles moest ingesteld worden op de bijgeleverde converter. Na weer weken wachten dacht ga eens bellen waar die monteur blijf, dat vonden zij ook vreemd want als er nieuwe apparatuur geleverd word komt daar altijd een monteur voor. Maar goed na 7 weken had ik eindelijk alles weer aan de praat en zou van T- Mobile €242,- gestort krijgen op mijn rekening dat stond er na 7 weken nog niet op en heb dus mijn abonnement opgezegd.Helaas nu bijna 3 maanden verder nog geen cent op mijn rekening en erger nog ze hebben zitten goochelen met de eind afrekening ipv €242,- krijg ik nu maar €170,65 waar ik uiteraard 5 weken geleden ook al over heb gebeld dat ik van hun €242,- terug krijg en de helft van de maand waarin ik heb opgezegd wat ik natuurlijk wel had betaald. Ik heb in middels van alles screenshots gemaakt in de hoop dat ik hier iets mee kan doen. Ik vind het schofterig hoe er met klanten word omgegaan tegenwoordig en hang nu inmiddels voor 37 keer alweer 43 min in de wacht en mijn geduld is nu echt op

Rite
21-10-2020

Opzegging

Ik heb in juli mijn abonnement bij t-mobile opgezegd en netjes alle spullen teruggestuurd. Nu heb ik in augustus een mail gekregen dat ze de spullen niet hebben ontvangen. Ik heb een medewerker gesproken en deze zei dat de spullen in juli al waren aangekomen. Dus ik denk het is goed.

Maar in oktober krijg ik een mail dat ze me per 21 okt 265 euro van de rekening halen, voor de niet geleverde spullen. Ik weer gebeld , deze medewerker zei het wel allemaal te zien in de mail maar kon de track en tracé niet openen. Dus zou hij een verzoek neerleggen bij een andere afdeling voor kwijtschelding. Hier geen bericht meer overgehad, maar er wordt mij wel 265 euro van de rekening gehaald.

Ik vind dit belachelijk omdat ik netjes alles teruggestuurd heb en dat een medewerker dat ook al bevestigd heeft.

Jordy
20-10-2020

Slechtst denkbare klantenservice

Na een verhuizing bleek dat ik vast zat aan een nieuw jaarabonnement. Op het nieuwe adres konden ze nog geen 10 Mbit/s leveren en ben ik in eerste instantie 3 maanden bezig geweest om dat omhoog te krijgen naar een schamele 20. Bij lange na niet de 50 waar ze me voor lieten betalen. Het aantal benodigde contactmomenten, miscommunicaties, niet nagekomen afspraken en frustratie is niet te beschrijven. Uiteindelijk, na 6 maanden bijna wekelijks contact, ben ik gelukkig van T-Mobile af.

Marciano
19-10-2020

Belachelijk

Onwijs slechte en inhumane klantenservice. Belachelijk hoe ze met mensen omgaan en ik vraag me af hoe hun proces te werk gaat in het aannemen van werknemers. Niet normaal en ik zou in de toekomst nog geen telefoon hoes bij ze aanschaffen.

Martje
18-10-2020

Internet werkt niet, Tmobile lost het zeker niet voor je op

Zeer slechte ervaring tmobile glasvezel; monteurs kwamen op andere dagen dan afspraak, wisten niet van elkaar dat ze waren geweest (en deden verkeerde dingen), verkeerde info (dubbele kosten oude provider) Vervolgens geen internet, inmiddels 1,5 week. Tmobile geeft geen goede info (verwijst naar een back Office die vervolgens niet reageert), niet bereikbaar en zegt niks te kunnen doen, want schuld monteurs. Kastje naar de muur, nog steeds geen internet. Advies; geen tmobile glasvezel nemen, je zit bij hen echt vast als het niet werkt, er zijn ook vast andere providers.

Gijs
17-10-2020

Tmobile de provider zonder service

De aanbieding van het aantal TV stations is heel mooi. Overweging om over te stappen wordt volledig teniet gedaan door het grote aantal zeer negatieve klantervaringen. Ik lees dat sommigen heel lang zonder internet kunnen komen te zitten. Volgens mij is dat wanprestatie en Consumentebond geeft aan welke stappen men kan ondernemen wat men kan doen.

Roy
16-10-2020

Zeer slechte service

Belove en beloven lokken tot je binnen bent

En maar beloven dat netflix opm je box komt maar naar de bedenk tijd zeggen ze verlopig komt het niet op je box. Wat een vieze streek als ik mijn abo op kan zeggen dan meteen overstappen en dan revieuws lezen spijt dat ik heb om naar t_mobile ben overgestapt mensen doe het niet> klanteservice is helemaal kuttttttt

Raymond
13-10-2020

Zeer slechte klanten service

Mediabox met hd is stuk gegaan, tmobile gebeld 45 min in de wacht. Uitgelegd en er werd een nieuwe gestuurd.

Deze ontvangen en blijkt een verkeerde te zijn, een zonder hard disk, weer gebeld en een uur in de wacht, er wordt gezegd dat er weer een nieuwe komt.

2 weken later krijg ik een mail ik moet de oude retour sturen anders moet ik €90 betalen, maar ik kan hem nog niet retour sturen omdat ik nog geen nieuwe heb, weer bellen, meer dan een uur in de wacht, een uur later weer geprobeerd en weer een uur in de wacht en nog steeds niet opgenomen bij tmobile.

Echt een waardeloze klantenservice, heb bij andere aanbieders beter mee gemaakt

Twan
12-10-2020

Slechtste klantenservice

Heb sinds mijn aanmelding 2 keer contact moeten zoeken met de klantenservice. Beide keren meer dan 1 uur! in de wacht gestaan. Echt niet meer van deze tijd. Vervolgens is het ook niet mogelijk online (email/klachtenformulier) in te vullen. Een klacht gaat via de .klantenservice. Of ouderwets via de post, zonder antwoordnummer. Geen klachten over de producten tot nu toe.

Orkun
07-10-2020

Klant sinds uur geleden, nu al SPIJT!

Ik heb zogenaamd glasvezel snelheid van 1000mbit,

ik haal net 100 ipv 1000!

ik probeer in te loggen in mijn t mobile lukt niet, resetten lukt ook niet ook activeren lukt niet. niks lukt.

ondertussen probeer ik iemand te spreken van de klantenservice zit al meer dan uur aan de lijn.

had ik maar eerst de reviews gelezen voor dat ik besloot voor t mobile.

06-10-2020

DRAMA!

Nu ondertussen 5 weken geen internet en TV. Bel dagelijks en dan 20 minuten tot een half uur wachten. Gisteren had ik iemand aan de lijn en die moest even overleggen. Na weer een half uur wachten begreep ik dat dat een manier was om van mij af te komen. Gesmeekt om contract op te zeggen maar heb dan een forse boete te pakken. Het is echt onvoorstelbaar dat dit soort bedrijven nog bestaan. Doe deze ellende jezelf niet aan.

Victor
05-10-2020

Problemen met internet dagelijks

Elke dag valt internet uit.

Monteur is pas over 3 weken beschikbaar.

Timon
05-10-2020

Slechte kwaliteit service

Al bij het begin viel het internet uit en ontvingen wij geen tv. Vervolgens contact gehad met de klantenservice en zij hebben een monteur langs gestuurd. Dezelfde monteur heeft aangegeven dat er een ISRA aansluiting niet deugd en vervangen moest worden. Twee weken later heb ik nog steeds internet dat uitviel en ontving geen tv. Vervolgens geen bericht gekregen voor een nieuwe afspraak. Weer contact gehad met de klantenservice en zij hebben weer een monteur langs gestuurd. De monteur gaf aan dat het ISRA punt vervangen moet worden. Uiteindelijk zijn hier ongeveer 2 maanden overheen gegaan, totdat er een monteur langskwam die het ISRA punt heeft vervangen. Begin september zijn wij verhuisd en hebben we weer contact gehad met T-mobile Thuis. De klantenservice heeft aangegeven dat er een andere internet aansluiting moet komen. Zij hebben hiervoor weer een monteur ingepland. De eerst volgende beschikbare moment is 20 oktober. Tot die tijd hebben wij geen internet. Vervolgens heb ik weer contact gehad met T-mobile Thuis en is er aangegeven dat er ander internetkabel aangelegd moet worden. De medewerker heeft aangegeven dat zijn collega mij niet goed heeft ingelicht. De medewerker heeft aangegeven dat als het voor 20 oktober geregeld kan worden, dan kunnen de monteur 20 oktober internet aansluiten. Ik heb vandaag contact gehad met T-mobile thuis. De medewerker heeft aangegeven dat de eerst beschikbare datum 2 januari 2021 is. Kortom, Ik zit bijna een jaar bij T-mobile Thuis en ik heb in dat jaar geen fatsoenlijk internet en tv gehad.

Renior
01-10-2020

Slechte klanten service. wachten wachten wachten.en dan ophangen!

Ze nemen gewoon niet op. laat je 45 minuten wachten en hangen op. waardeloos dit.

Mario
01-10-2020

T mobile thuis

Slechte klantenservice 2 x 2 uur in de wacht gestaan en eruit gegooid. Daarna gekozen voor de optie '' ik wil klant worden'' na 5 minuten had ik iemand aan de lijn. Situatie uitgelegd van het wachten en ik kreeg als antwoord. Het is erg druk. Waarop ik aangaf hem binnen 5 minuten te spreken. Toen was het antwoord, op de klantenservice is het druk. Lijkt mij niet dat ik daar als klant de dupe van moet zijn, daarnaast zet dan iemand van je sales afdeling over naar klantenservice. Zo moeilijk is het toch allemaal niet? Dikke vette 1 voor jullie. Heb er een dagtaak aan gehad om jullie te bereiken waarop nog geen eens excuses is gemaakt. Zodra ik kan, stap ik over

Geert
30-09-2020

Geen telefoon

Na aangesloten te zijn op t-mobile thuis eerste 5 weken geen telefoon.

na 3 maanden niet gebeld kunnen worden.

na 4 weken nog niet opgelost maar wel abonnement betalen

zeer slecht

Robin
26-09-2020

Wel betalen geen internet

Monteur heeft de glasmodem niet geïnstalleerd. Dit kan "binnen 2 tot 4 weken" worden opgelost. Ondertussen zit ik zonder internet.

De klantenservice is slecht bereikbaar en komt niet met oplossingen.

Rutger
25-09-2020

Geen respect voor klanten!

Klantenservice is net als een broodje ewrtensoep. Volgens mij doet iedereen maar wat bij 't mobile. Ik raad echt iedereenaan om hier geen contracten af te sluiten! Alles word stilzwijgend verlengd zonder toestemming. Na 3 jaar ga ik hier weg. Klantenservice om te janken. Er zijn veel betere aanbieders dan 't mobile.

Nina
25-09-2020

Router zogenaamd niet ontvangen

18 Aug. Heb ik mijn router teruggestuurd, omdat ik een andere profider heb. 23 september krijg ik een mail, dat ze hem niet ontvangen hebben. Nou had ik na lang zoeken en veel paniek mijn verzendbewijs gevonden. (1,5 maand later!) Maar stel dat ik hem niet had gevonden? Post nl en de medewerker van 't mobile geven beide aan dat het een logestiekbprobleem is.

Hoe kan het dan dat ik een "dreiging" krijg van 75,- en dat ik, als betrouwbare consument moet bewijzen dat ik hem verzonden heb?

Ergens zou het heel simpel moeten zijn, ik kom binnen bij post NL, zij registreren mijn pakje en er gaat gelijk een seintje naar tmobile. Maar nee, ze gaan liever aanmaningen sturen en trouwe klanten lastig vallen. Daar valt vast meer mee te verdienen. Triest dit.

Joep
22-09-2020

Zwaar Teleurgesteld

Erg Jammer. Ondertussen 13 jaar vaste klant bij T-Mobile en eigenlijk nooit écht klachten gehad. Maar nu absoluut wel:

Abonnement verlengd bij t-mobile en nieuw toestel uitgezocht. Kwam er al snel achter dat dit toestel niet aan mijn eisen voldoet qua kwaliteit dus wilden deze graag omruilen voor een ander toestel. Helaas was ik op vakantie dus kon ik dit op het moment zelf niet regelen. Zodra ik terug was gelijk een gebeld of ik mijn mobiel kon wisselen voor een andere. De vrouw waarmee ik belde was wel vriendelijk en vertelde me dat ik een paar dagen over mijn bedenktijd heen zat maar dat ik het wel gewoon kon proberen. Zo stond ik er ook in want het lijkt me dat je best een uitzondering kan maken om een klant te vreden te houden. Jammer genoeg dacht t-mobile hier anders over en zit ik nu aan een toestel vast voor de komende 2 jaar waar ik absoluut niet te vreden mee ben. Dat is natuurlijk heel naar en ik ben erg teleurgesteld in de meedenkendheid van t-mobile. Dit zijn mijn laatste 2 jaar bij deze provider.