Odido reviews

1.4
Positief2%
Neutraal0%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Daniel
07-08-2020

Slechtste internet service ooit

In de laatste 3 maanden ik heb geen internet verbinding minimaal halfuurtje per dag. Dat gebeurt elke dag. Ik werk van thuis maar met hun service kan dat niet. Ik heb met hun contact opgenomen en ze hebben mee een monteur thuis gestuurd om niets op te lossen. T-Mobile is de slechtste vast internet provider.

Koos
06-08-2020

VERSCHRIKKELIJKE KLANTENSERVICE!

Nooit bij tmobile glasvezel internet afnemen!

Wij hebben glasvezelinternet via tmobile, wat allereerst niet heel veel sneller is dan gewoon internet. Ookal beweert t-mobile van wel.

En dan is er nog de klantenservice. Deze is bar slecht! we hebben 4 van de 6 maanden dat we lid zijn geen internetverbinding. Namelijk de 1e 3 mnd omdat ze een kabeltje verkeerd hadden aangesloten. En nu ineens wederom al een aantal weken, waarvan wij, en tmobile natuurlijk, geen idee hebben waarom dit is.

Wanneer dit gebeurt kan je je voorbereiden om uren aan de telefoon zitten omdat tmobile niks doet om het op te lossen. Ze zijn onduidelijk, komen terug bel afspraken niet na, weten niks van andere afdelingen (ze kunnen ook geen contact met andere afdelingen hebben binnen hun eigen organisatie om iets na te vragen, heel vaag), en het duurt weken voordat de monteurs langkomen, die bij achteraf zeggen dat ze ook niks kunnen doen en dat je weer contact met tmobile moet opnemen. En dan kan je weer vrolijk van vooraf aan beginnen.

Ik schrijf nooit revieuws, maar dit is echt de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt. Het enige wat je kan verwachten in een situatie zonder internet is een onbeperkt internet simkaartje die je eerst zelf moet kopen en achteraf kunt declareren en dat je de periode waarover je geen internet hebt niet hoeft te betalen.

Tot slot wil ik meegeven dat ik, wanneer ik het er over heb met anderen, ik zeker niet de enige ben die deze problemen met t-mobile heeft. Want achteraf blijkt dat een hoop kennissen van mij dezelfde drama met hen heeft meegemaakt en uiteindelijk zijn overgestapt. Wat ik ook zeker ga doen, als mijn contract met tmobile dit toelaat.

Ik hoop dat mensen door deze revieuw twee keer nadenken voordat ze diensten van t-mobile afnemen.

Henri
03-08-2020

Creditering

Als je elke maand netjes je abonnementskosten voor Internet overmaakt naar T-Mobile, dan is er verder niks aan de hand. Zodra je een betalingsachterstand hebt dan krijg je aantal herinneringen en uiteindelijk kun je worden afgesloten. Maar nu moet je geld van T-Mobile terug ontvangen. Het gaat in mijn geval maar om een klein bedrag van € 24.65 Dit bedrag zou 22 juni 2020 worden overgemaakt op mijn betaalrekening. Ik heb hierover al vaak en tot vervelends toe met T-Mobile moeten bellen en kreeg dan steeds te horen dat het volgende week of vanaf een bepaalde datum -32 dagen- later zou worden overgemaakt. Nou dat verhaal heb ik ook al te vaak moeten aanhoren zonder resultaat. Jammer dat zo'n groot bedrijf zich zo laat kennen voor een bedrag, zo klein, dat je haast zou zeggen hou het maar. Maar dat gaan we niet doen. Vandaag heb ik weer gebeld met T-Mobile en kreeg te horen dat het bedrag vanaf 22 juli 2020 -32 dagen- later op mijn rekening zal worden overgemaakt. Dus dan zitten we al in augustus. Jammer T-Mobile jullie hadden het nu direct moeten overmaken. Dit noemt men een gemiste kans! Het is inmiddels al weer een week later en ook nu via de chat van Facebook hoopvolle berichten gekregen van meerdere medewerkers van de T-mobile klantenservice, maar helaas weer zonder resultaat. T-mobile moet het bedrag maar bij de verantwoordelijke in het gat stoppen waar de zon nooit schijnt. Ik heb het helemaal gehad met deze mensen. Henri Amersfoort

Khaled
03-08-2020

Hele slechte service!

Hele slechte service!

Leen
03-08-2020

Als je een trauma wil oplopen neem dan trauma- mobile

Dit k. Bedrijf heeft alle kennis in hius als het om miscommunicatie gaat.

Nouw daar zijn ze experts in , b,v met telefonisch contakte wordt je 3 x door verbonen en als klap op de vuurpijl bij de laatste het is mijn afdeling niet en de verbinding wordt verbroken. En dat is nog maar het begin van het avontuur wil u stress ervaren dan zeker een aanrader

Japie
02-08-2020

Belachelijk onstabiel mobiel internet

Vandaag geprobeerd om de F1 te streamen via ziggo-go op de laptop.

Mijn zoon en ik hebben beide T-mobile unlimited. Om de haverklap geen data meer en dus omschakelen tussen de mobieltjes. Telkens mis je dus een stuk van de race. Op beide hetzelfde probleem. (beiden unlimited abbonnement)

Dat unlimites is overigens een dikke leugen; na 5 gig valt de boel stil en kan je met 1gig opwaarderen. Lekker, als je aan het kijken ben. Welke halve zool heeft dat dan verzonnen!

Bij mijn vorige provider was het 200Gig per maand, en waardeerde je met 10gig per keer op, niet per dag!

Er zijn wel meer dingen die van geen kant kloppen, maar nooooooit meer T-mobile voor ons!

De meneer
29-07-2020

Wegvallende wifi, geen hulp

De klanten service leest een optie boekje voor, daarnaast kunnen ze niets voor je betekenen. Ook de monteurs weten niet wat ze moeten of komen doen.

Peter
27-07-2020

Zeeeer slecht internet na overname van Tele2,

Met Tele2 goede ontvangst, nu bij T-Mobile niet tot zeer slechte ontvangst.

De klantenservice is waardeloos met standaard

niets zeggende berichten.

Je wordt totaal niet serieus genomen.

Hebben 3 abonnementen.

Marjan
23-07-2020

Ontbreken van orde

Ik heb een mobile abonnement bij T-mobile en heb me door een medewerker zover laten krijgen dat ik de overstap zou maken naar T-mobile thuis, glasvezel.

Enthousiast ontving ik het installatie pakket en had een afspraak met een monteur. Deze overstap stond gepland in de derde week van de lock-down. Ook toen ik informeerde of de afspraak van 8 april wel door kon gaan, was er geen probleem. Alles zou normaal volgens afspraak doorgaan. Mijn online werk thuis, zou geen probleem zijn.

De dag dat de monteur langs moest komen voor de installatie werd ik gebeld met de mededeling dat de installatie niet door zou gaan. Reden, Corona. Toen ik aangaf dat dit bij navraag een week eerder aangegeven werd dat zolang er niemand in huis klachten heeft, de installatie door kon gaan. Omdat de instantie door een extern bedrijf wordt gedaan belde ik met de klanten service. Die vonden het allemaal wat vreemd, maar ik zou me erbij neer moeten leggen. De overstap verschuiven, nee dat moest ik toch zelf regelen. Ik kon een vougher krijgen om voor internet het probleem op te vangen. Toen ik aangaf dat dit niet klant vriendelijk is en ik nu met een probleem zat, mocht ik het zelf oplossen. Snel nam ik contact op met mijn oude provider, die wel wilde mee werken. Als ik mijn contract met hen maar verlengde met een jaar. Tja, niet voor niks gaat de zon op.

Ik heb zelf alles recht moeten zetten en kreeg aan het eind van de dag een telefoontje dat er een fout in de communicatie was gemaakt. Er kon toch nog een monteur langs komen. Omdat ik aangaf dat ik gedwongen was een oplossing te zoeken, kreeg ik te horen dat ik nu al het contract met T-mobile had verbroken. Dit zou mij € 75,= kosten. Langzaam begon ik mij af te vragen hoe de interne communicatie bij T-mobile is geregeld. Medewerkers geven aan een persoonlijke aantekening te plaatsen, maar de afdelingen onderling lezen de aantekeningen niet, of doen alsof?

Maar goed, ik was allang blij dat ik internet had om thuis te kunnen blijven werken. Dus de boete van €75,= zou ik later wel uitvechten met hen.

O ja, het verzoek was ook nog of ik het opgestuurde installatie pakket retour wou zenden.

Dit heb ik ook netjes gedaan en gelukkig de bewijzen hiervan bewaard. Want wat bleek, ik begon mailtjes ontvangen dat ik de installatie pakket niet retour had gezonden. Het pakket was zoek. Tja dat kan gebeuren. Dat zou mij dus €345 gaan kosten. Na de bewijzen opgestuurd de hebben kreeg ik een antwoord (mail) dat het pakket terecht was. Alles zou goed komen. We waren ondertussen in midden mei. Ik hoefde mij geen zorgen te maken. Er is aangegeven dat ik het pakket heb opgestuurd dus, ik kreeg geen rekening.

Tot 23 juli ik zag dat er €345 van mijn rekening is afgetrokken. Klantenservice: Jeetje wat vervelend mevrouw. Weet u het is een ander bedrijf die de incasso doet voor T-mobile dus daar is iets fout gegaan. De opdracht was al gegeven op te incasseren.

Je zou toch echt denken dat dit ook direct wordt recht gezet. Nee, kreeg ik als antwoord. Het gebeurt dat als de opdracht is gegeven, dit gewoon wordt uitgevoerd, ondanks dat het niet terecht is. En ja, u moet een maand wachten voordat u, u geld terug kan krij gen.

Wat voor wanorde is er in de interne communicatie en verslaglegging.

Mijn advies. Geen zaken doen met T-mobile.

En o ja, Ik ben blij dat de overstap niet is doorgegaan. Er zijn regelmatig storingen bij T-mobile thuis. Ik zou dus met mijn online thuis werken een probleem hebben gehad.

Annelies
23-07-2020

Fout toegeven, maar toch €300 afschrijven

Ik heb na heel veel jaar klant te zijn in maart 2020 mijn internet en tv abonnement bij T mobile opgezegd. Het kastje werkte niet meer goed, ook liet de verbinding te wensen over.

Ik heb wel een bevestiging van mijn opzegging gehad, maar nooit een bericht waar ik het kastje naar toe moest sturen. Het adres heb ik zelf opgezocht en netjes tijdig op de post gedaan. Daar begon de ellende. T mobile heeft mij de afgelopen maanden herhaaldelijk brieven en mails gestuurd dat ik de apparatuur nog moest inleveren. Ik had een verzendbewijs en zij zagen in hun systeem dat zij geen retournummer / retourproces hadden aangemaakt. Zij bleven echter brieven en emails sturen dat er 300 euro in rekening wordt gebracht als ik de apparatuur niet tijdig terugstuur. Herhaaldelijk heb ik hierop gereageerd en gebeld.

Zij weten dat zij iets fout hebben gedaan, en toch de fout niet kunnen herstellen. Ze hebben nu gewoon €300 van mijn rekening afgeschreven! Ik vind het schandalig! Nu moet ik weer contact met ze opnemen.

Dat kan niet anders in hun proces. Lekker klantgericht bedrijf. Ik zou niemand adviseren hier nog een dienst van af te nemen.

JJ
22-07-2020

Teleurgestelde Klant

PAS OP Mensen T-Mobile verkoopt je graag een thuis abonnement zelfs al ben je een bedrijf, dat zou geen enkel probleem zijn. Maar wat je erna krijgt is het Slechtste service die je maar kan bedenken. Ik zal vertellen over mijn ervaring bij T-Mobile. Het begon van dag 1 alles werd aangesloten door de Guidion monteur, alles werkte behalve mijn nummer herkenning. Ik bellen met T-Mobile, zij konden het probleem niet oplossen er moest een ticket aan worden gemaakt en zou binnen 9 dagen een terug koppeling ontvangen. Na 2 weken nog niks te hebben gehoord ik zelf bellen en deze keer het gesprek ook opgenomen krijg te horen van ze dat het probleem groter is dan ze dagen en dat ze er hard mee bezig waren. Dus mijn volgende vraag was wat is er dan aan de hand kon hij mij niet vertellen alleen dat ze ermee bezig waren de afgelopen 2 weken, maar het kwam zo ongeloofwaardig over. Dat ik hem vroeg of ik een leidinggevende kon spreken want ik wilde probleem opgelost hebben en wilde weten waar ik aan toe was. Wilde hij niet doen. Dus ik heb opgehangen en opnieuw gebeld en ook bij deze 2de gesprek een opnamen gemaakt. En die medewerker vertelde me dat 2 weken geleden iets mis is gegaan en geen ticket is aangemaakt en dat het ticket pas 5 min geleden is aangemaakt. Door de medewerker die hiervoor had gesproken ik vroeg waarom ik verteld ben dat ze er al 2 weken mee bezig waren en of zij het mis had of de vorige tegen me zat te liegen waarop zij antwoorde hij heeft gelogen hij heeft het ticket net aangemaakt. (Nogmaals ik heb deze beide gespreken opgenomen). Vandaag weer contact met ze opgenomen omdat ik nog steeds niets heb gehoord van ze na weken. Er werd mij gezegd dat ik de stroom er af moest halen van het apparaat sinds dien werkt niets meer en moet er een monteur langs komen die kan op zijn vroegst 10 dagen later komen, ik proberen uit te legen dat mijn bedrijf niet zonder internet kan dat ik gewoon na de tegenslagen van corona het niet kan permitteren om 10 dagen dicht te gaan. Maar werd leuk en aardig verteld dat hij niks kon betekenen voor me. Ik proberen uit te leggen dat dit gewoon niet kon maar wilde niks doen en het ergste is dat dat hij mij uitlachte. Maar ze konden wel een voucher geven voor data mits je een T-Mobile mobiele abonnement hebt. Waar je niks aan hebt dat is de service van T-Mobile . Mensen begin er niet aan.

Jka
20-07-2020

Als nieuwe klant al 4 dagen zonder internet en tv

Als nieuwe klant al 4 dagen zonder internet en tv. De overstap service meld dat er geen onderbreking zou zijn in de dienstverlening tijdens de overstap. De monteurs riepen dat het voor 17 uur geregeld zou worden. de telefoniste zei om 16 uur dat het waarschijnlijk maandag zou worden, en de medewerker op maandag zegt van de week. Er word nu bij ons thuis gewerkt zonder internet van T-mobile.

De medewerker van vandaag deed voorkomen dat dit een normale gang van zaken was en dat ik me niet druk moest maken want dat lost het probleem niet op. Ik heb heel veel spijt van mijn beslissing om naar deze onvriendelijke partij over te stappen.

Martijn
15-07-2020

Verkeerde afsluiting, slecht service personeel

Werd volgende dag al afgesloten terwijl contract nog maand had moeten doorlopen. Personeel veel te joviaal, slecht geinformeerd, vertellen doodleuk dat ze probleem niet kunnen oplossen. En sturen ook nog eens verkeerde email met terugstuur gegevens. Voor enige vorm van service moet je niet bij T-Mobile zijn!

Annemarie
14-07-2020

Geen kennis van zaken.

Veelal onkundige medewerkers en sommige zeer onbeschoft.

Krijg bij ieder telefoontje een ander advies.

Problemen worden niet opgelost, maar door, of afgeschoven.

Bart
12-07-2020

Niet aan beginnen!

Opstartproblemen met haperend Internet (en dus ook tv) na ongeveer 1 maand deed het internet het. Diverse redenen aangevoerd door T-mobile. Tussendoor nog diverse malen de modem opnieuw moeten opstarten omdat het weer haperde. Nu weer het probleem waarbij het internet (en dus ook de tv) het helemaal niet meer doet. Ik stap over nadat we een jaar lang ellende hebben gekend.

Ramon
11-07-2020

Dood maar toch een deurwaarder

T-mobile heeft een deurwaarder gestuurd naar een familielid die al 9 maanden overleden is. Het frappante is dat de erven geld te goed hebben. Ja , natuurlijk is het Bos incasso die zich voor dat karretje laatplaatsen. Men mag verwachten dat er niet als een blind paard een dreigbrief de deur uitgaat. Niet zo bij Bos incasso. Niks controleren maar eerst incasseren. Het verdriet dat de familie hier kennelijk doelbewust wordt aangedaan kan noch BOS incasso noch T-Mobile wat schelen. Poen.! Ook al ben je dood.Poen! Betalen zul je! Poen. Dat is dus Bos incasso en T-Mobile. Kotswaardig!

Kyara
06-07-2020

Geen internet geen service

Ze beiden geen goede service aan. We hebben 2 weken zonder internet gezeten omdat ze te beroerd waren en zelf iets aan te doen, een ander iemand heeft t gefixt. Wl het personeel is slecht geïnformeerd elke keer als je ze spreekt zijn de regels weer veranderd en was dat al een jaar zo

Wilma
05-07-2020

3 weken zonder tv en internet

Nieuwe modem gekregen:werkt niet. Na vele malen telefonisch contact met incapabele medewerkers en het te moeten doen met een hotspot op mn mobiel voor nog een klein beetje internet, is het na 3 weken nog steeds niet duidelijk wanneer ik geholpen ga worden. Logisch dus dat ik ga overstappen naar een andere provider. Ben er zo klaar mee.

Mariella
03-07-2020

Nooit voor T mobile gaan

Vreselijk bereik en kan nog geen gesprek van 3 minuten voeren zonder dat de verbinding verbroken wordt.

Als je dan wil overstappen mag dat niet want ze willen eerst onderzoeken waar dat vandaan komt .

We zijn een week verder en volgens hij is het opgelost dus niet en we mogen nog niet overstappen

?

Ferry
30-06-2020

WiFi sucks. Modem zyxel peppie en kokkie zooi

Zit al 4 dagen te wachten op nieuw modem wel heel snel een enquête

Hoe groot is de kans dat u t-mobile aanbeveelt bij vrienden

Wat denk je zelluf. Duhhh