Odido reviews

Mandy
03-06-2020

Van vertrouwen naar wantrouwen. Halfjaar met hetzelfde internetprobleem.

Al meer dan een halfjaar hebben wij problemen met internet via T-Mobile Thuis. In deze periode hebben we samen met T-Mobile naar een oplossing gezocht en zijn er meerdere toezeggingen gedaan die niet zijn nagekomen, waaronder creditering en een nieuwe modem. Over de modem wil ik graag meer toelichting geven, om aan te geven hoe wij zijn behandeld als trouwe klant. Eind april is er een toezegging gedaan dat we een nieuwe modem zouden krijgen en dit is bevestigd per email. Na meer dan een week wachten hebben we meerdere malen contact opgenomen met T-Mobile. Eerst werd gezegd dat we de modem a.s. maandag zouden ontvangen, vervolgens kwamen zij met het excuus “problemen met de leverancier”. We zijn hiermee akkoord gegaan om samen tot een oplossing te komen en hebben begrip getoond voor de situatie.Tot vorige week (na een maand wachten), toen werden we gebeld met de mededeling dat we de modem niet meer krijgen en dat de technische afdeling van mening is dat er geen problemen zijn en daarmee de klacht afgehandeld is. Dit kwam volkomen onverwachts.

Vervolgens begonnen over de creditering (dit was al eerder afgesproken), want die kregen we als het probleem opgelost zou zijn. Klantenservice: “Nee u krijgt een creditering pas als u opzegt”. Na een lang telefoongesprek heeft de klantenservice van T-Mobile alsnog een creditering ingediend, deze aanvraag zou een aantal dagen duren. Vandaag kregen we te horen dat de creditering was afgekeurd met de reden dat het internetprobleem nog niet verholpen is. Kortom je komt continu terug bij af en niks verder. Hiermee is mijn vertrouwen in T-Mobile zeer geschaad. Ik heb me best gedaan om samen met T-Mobile tot een oplossing te komen, helaas was dit eenzijdig en hebben we het afgelopen halfjaar € 360 betaald voor een niet functionerend internet.

We zullen binnenkort overstappen. De credits die T-Mobile naar vele jaren heeft opgebouwd hebben ze hiermee afgeschreven.

La
03-06-2020

Drie weken zonder internet en tv

Al jaren klant qua mobiel en glasvezel internet. Verhuizing begin april doorgegeven voor 22mei. Nog twee keer teruggebeld om zeker te weten dat het dan zou lukken.

- Op 22mei geen installatiepakket binnen.

- T mobile annuleert Guidion terwijl ik al zit te wachten, ze hadden m’n oude modem nog kunnen installeren

- Na dagelijks bellen twee weken later een installatiepakket binnen

- Guidion kan pas drie weken na vorige afspraak (en dan heeft T mobile nog geholpen, anders waren het vier weken)

- Op d-day weet Guidion monteur niet dat er ook kabels getrokken moeten, terwijl telefonisch duidelijk doorgegeven. Sowieso nieuwe afspraak: de volgende dag al.

- Echter blijkt er geen signaal te zijn volgens Guidion, ticket moet aangemaakt voor de al gevreesde Backoffice, zij moeten het doorzetten naar KPN.

- Nu wachten tot KPN een melding krijgt en een afspraak wil maken om het te fixen.

For fucks sake, wat een klote bedrijf!

Channie
29-05-2020

Contract onder valse voorwaarden

In maart kon ik een nieuwe telefoon uitzoeken en zo namen we Tmobile de shop daar zij neem ook gelijk tv en internet en dat deden we dan zodat alles op 1 stond. Wij hebben netje doorgegeven wat we wouden in het pakket dus ook een opneem functie aangezien ik door mijn ziekte alles moet opnemen zodat ik series op mijn gemakje kan bekijken zo werd er gezegd in de winkel ja dat kan is geen probleem en zo zouden we goedkoper uit komen. In onze proefperiode hebben we na onderzoek gedaan te hebben geprobeerd t-mobile toch stop te zetten omdat ze slecht aangeschreven stonden, toen we opgebeld werden hebben we ze netjes bedankt. Deze man zeg ja dit is allemaal van lang geleden ondertussen gaat alles perfect daar ook nogmaals gevraagd over de op neem fuctie ja alles komt in orde.

We kregen alles opgestuurd ik denk ga me serie openemen en ja hoor geen opneem functie. Mijn man heeft hun opgebeld en ja zeiden ze helaas heeft de winkel je voorgelogen want dat hebben wij niet maar ze zouden ons later er over terug bellen maar geen gehoor vanuit hun kant. Een paar dagen later terug gebeld dat we het contract willen stoppen omdat het onder valse voorwaarden is gegaan… ja meneer dat kan niet krijg je een boette mijn man zij al een boette voor iets wat wij niet besteld hebben en onder valse voorwaarden is gegaan. Deze vrouw zeg wat is er dan weer alles uitgelegd maar meneer dan moet je een kastje bestellen voor 5 euro exstra en dan zetten we hem op spoed, waarop mijn man weer zeg doe het dan maar dan is alles geregeld. Een week later gaat het internet het al raar doen, boven helemaal geen ontvangst mijn man weer 100 euro uitgegeven voor spullen zodat we boven verbinding hebben en nu was het wachten op het kasje.

Je raad het al in die week geen kastje met hun zogenaamde spoed…wij weer gebeld ja hij gaat nu naar het postkantoor u krijg een track en trace…ook daar op gewacht maar niks. Weer opgebeld week 3 alweer, dame 5 aan de lijn , ja die zeg volgende week is het echt binnen en anders staat het allemaal in de cloud over 2 weken. Dus weer een week gewacht en al gezegd staat het er niet op dan is het klaar. De week zijn voorbij geen kastje en geen track en trace en ook geen cloud….We hebben weer contact opgenomen dame nummer 6 en doe vond het eens schande hoe het ging en die zij er bestaat geen kastje en ook geen cloud voorlopig. ze zou het contract ontbinden kosteloos maar het moest eerst langs het debiteuren centrum ofzo en ze zou deze week bellen. Ja zeg mijn man bel dan ook wel echt ja meneer ik bel wel echt terug! Nou dus niet we zijn weer een week verder de eerste maand is al ingehouden terwijl der gezegd is door die dame dat we die kosten ook niet hoefde te betalen net zoals die boete….we hebben geen tv kunnen kijken in deze 4 weken, het internet moesten we een paar keer resetten dus kortom een rompslomp.

Nu hebben we weer gebeld en deze man die we aan de lijn kregen zeg dood leuk het word niet stop gezet helaas en je moet gewoon betalen maar om de pijn te verzachten kunnen we je 3 maanden een gratis pakket verlenen…mijn man zeg nee ik wil van jullie rotzooi af en jullie leugens,,,ja dat kan maar dan krijg je een boete van 300 euro die je dan kan aanvechten. En zo is het verhaal op zijn einde gekomen gewoon een schande van dat bedrijf. En dan krijg je later van familie en van vrienden te horen dat het bij hun net zo gaat.

27-05-2020

Spijt van overstap

Begin dit jaar overgestapt ivm prijs aanbieding. Bij vorige aanbieder (KPN) geen problemen, 3 jaar abonnement gehad. Bij T-Mobile meerdere problemen, van tv abonnementen die niet goed geactiveerd waren door T-Mobile, fout op de afrekening, internetstoringen, geen TV kunnen kijken tot een programma gemist dat slechts voor 1 tv zender werkt. Bij contact met helpdesk wordt je echt van het kastje naar de muur gestuurd. In 1e instantie ligt het altijd aan de klant en niet aan T-Mobile terwijl (lange) tijd later blijkt dat het wel degelijk aan T-Mobile ligt. Tja, wilde voor een dubbeltje op de 1e rij zitten maar vertrek na 1 jaar zeker weer.

PeterPaul
23-05-2020

GEEN mobiel bereik. gewoon onbereikbaar thuis

Waardeloos!

Ongelooflijk, volgens de dekkingkaart T-mobile zou de dekking bij ons voor 3 en 4G zowel voor binnen en buiten "Zeer goed" zijn!

Gisteren noodgedwongen zelf maar naar de telefoonwinkel gereden, omdat ik hen niet eens kon bellen. Hier valt onze gsm gewoon uit. Geen telefonische vergaderingen bijwonen, gesprekken die wegvallen, contacten of afspraken die we niet kunnen spreken/maken!

En ik lees net dat het antwoord 30 dagen op zich kan laten wachten!

Waar is de transparantie van T-Mobile, vooral als ik hoor dat er alleen maar klachten over ze zijn. Dan is er toch echt wel iets aan de hand met die dekking!

Ik ga Radar en Consumentenbond inschakelen, indien nodig onze rechtsbijstand.

22-05-2020

T-Mobile geeft niets om Loyaliteit

T-Mobile geeft niets om hoe lang je al klant bent bij hun. Als je abonnement is verlopen en je wil verlengen komen ze met exact dezelfde prijs als die je al betaalde. Exact dezelfde prijs die je krijgt als nieuwe klant. Loyaliteit is iets wat niet word beloond door T-Mobile, enkel met mooie praatjes maar niet met harde euro's. Daarom heb ik besloten om over te stappen na 8 jaar klant te zijn geweest. De klantenservice doet of je onredelijk bent omdat je vraagt om korting als je al langdurig klant bent. Nee voor mij geen T-Mobile meer, absoluut geen waardering voor hun klanten enkel voor hun euro's.

Peace
22-05-2020

Internet & TV

Ik kom van KPN waar ik langer dan 15jaar diensten van afnam.

Daar had ik geen problemen. Het enige probleem dat ik zo eens in een half jaar had was het restarten van de modem ivm kleine storingen (niet noemenswaardig). Bij T-Mobile heb ik nergens last van. Ben pas 3 maanden abonnee bij T-Mobile. Qua internet kwaliteit is dat goed tot uitstekend en TV ook uitstekend. Tv box sneller dan die van de KPN. Online TV kijken is prettiger bij T-Mobile met anywhere tv terwijl bij KPN het regelmatig vast loopt en bij het switchen van kanaal gaat dat traag. De klantenservice van T-Mobile vind ik niet zo kundig. Ze komen niet met heldere oplossingen of suggesties. Terwijl ik dat hij KPN wel had.

Kortom: T-Mobile en KPN geef ik beide een 8. Ze hebben beide verbeterpunten. T-Mobile is goedkoper voor dezelfde diensten.

Piek
20-05-2020

T-mobile doet niets voor haar klanten

Jaren lang klant geweest. Maar nooit meer T-mobile!

Zonder mijn weten en toestemming heeft T-mobile mijn telefoonnummer vrijgegeven aan KPN. Ik heb geprobeerd om mijn telefoonnummer terug te krijgen,

Maar T-mobile wilde niets voor mij doen. alleen de mensen van de klantenservice krijg je te spreken. Maar zij hebben geen enkele bevoegdheid. De boodschappen die zij aan andere afdelingen doorgeven worden genegeerd.Ik ben vier volle dagen bezig geweest om mijn telefoonnummer terug te krijgen. Zelfs KPN , waar ik helemaal geen klant was, is hier dagen mee bezig geweest om het op te lossen. Zelfs nadat KPN contact heeft opgenomen met T-mobile, wilde T-mobile niets voor mij als klant betekenen. Terwijl T-mobile de fout is ingegaan door mijn nummer weg te geven. Pas svp op. Als iemand jouw klantnummer weet te ontfutselen bij T-mobile en jouw telefoonnummer weet, kan diegene jouw nummer overnemen. Het gevaar is dat al jouw belangrijke gegevens hierdoor op straat liggen. Bedenk bijvoorbeeld dat digi d, e-maiil of je bank een code per sms naar je stuurt ter verificatie. T-mobile heeft mij vervolgens zo laten zitten! Dat is onbegrijpelijk. Ik heb nooit wat van hen gehoord. Ik heb uiteraard een klachtenbrief gestuurd. Zelfs daar heb ik in eerste instantie niets van geboord. Na ruim drie weken heb ik zelf weer contact gezocht met de klantenservice. Ik werd uiteindelijk gebeld door de klachtenafdeling. Maar ik word niet serieus genomen. Maar op mijn vragen kan geen antwoord worden gegeven. Ik voel me door T-mobile in de steek gelaten. T-mobile heeft niets gedaan om mij te helpen. Als het aan T-mobile lag was ik nu nog onbereikbaar. Na het telefoongesprek volgt er nog een briefwisseling met de afdeling Privacy& complaints specialist. Maar de laatste brief die ik krijg, staat vol met leugens en fouten. Slordig en snel opgesteld. Ik word nog steeds niet serieus genomen! T-mobile zo ga je niet met je klanten om! Wij zijn er niet alleen om abonnementsgeld te betalen. Als bedrijf hoor je ook je verantwoordelijkheid te nemen bij problemen! Jullie zouden lering moeten trekken uit hetgeen mij is overkomen. Ik ben uiteraard geen klant meer bij T-mobile. KPN heeft er een nieuwe klant bij! Ik heb nog steeds goed contact met KPN. Echt een verademing dat het ook anders kan dan bij T-mobile! Laat dit een waarschuwing zijn voor anderen. Neem geen abonnement bij T-mobile!

MD
20-05-2020

Geen begrip, puur geldzuigers

Onverwachts ben ik minder vaak thuis dan gepland en T-Mobile heeft geen begrip voor die situatie. Ze willen dat ik mijn jaarcontract blijf betalen. Dit gaat om 25 euro per maand. Het belachelijke is dat het internet niet eens werkt. Als ik bel en vraag of ze met een compromis willen komen, zegt men erover na te zullen denken, maar vaak belt men niet terug. Weet waar je aan begint als je een contract afsluit bij dit bedrijf!

Antonia
19-05-2020

Huistelefoon

Ik wordt niet geholpen, doordat de huistelefoon de inkomende telefoontjes niet noteert. Ik wordt afgesnauwd voor hulp. Kan niet meer terug naar Ziggo ondanks ik nog 14 dagen bedenktijd heb, doordat Ziggo in de coronatijd niet naar de klanten gaat om te helpen.

12-05-2020

Altijd prima

Gigabit internet thuis, onbeperkt data op mobiel en televisie met ook nog eens een aantal extra kanalen alles voor 65 euro per maand. Mag niet klagen.

Seyfullah
11-05-2020

T-mobile thuis modem werkt niet toe behoren. Meerdere malen contact gehad met klantenservice elke keer word er wat anders verteld puntje bij paaltje word er niks aan gedaan. Pure oplichters!

Leandro
11-05-2020

Zeer slecht service en klantenservice

Ik zit al 2 maanden in een traject met T-Mobile Thuis internet doordat mijn internet abonnement, die ik in maart heb geüpgraded naar 100mp/s extreem traag is: gemiddeld 4 a 5 mp/s. Ik moet soms internet van mijn mobielbundel gebruiken om een skype gesprek voor werk te kunnen hebben.

Elke keer dat ik bel krijg ik een ander verhaal. Er is erg miscomunicatie tussen de verschillende afdelingen. Ze hebben een wifi verterker naar mij verstuurd terwijl de technicus had gezegd dat ik een nieuwe modem nodig heb. In het systeem van de klanten service staat er elke keer nog dat ik het modem wel heb ontvangen, dus ik moet het elke keer herhalen dat het niet klopt en dat zij toen een fout hebben gemaakt.

Ze hebben een e-mail verstuurd mte bericht dat mijn modem onderweg was. Na 2 weken niets te hebben ontvangen heb ik geweld maar ze wisten niets van die e-mail, want de ticket was nog niet opgepakt. Ze beloven elke keer dat ze een notitie zullen maken zodat de backoffice hier prioriteit aan geeft.

Een andere keer belde ik en ze hebben gezegd dat mijn modem onderweg is maar dat ze geen track en trace nummer hebben. Dus ik kan het niet controleren en mot nog weken wachten om hun weer te hoeven te bellen?

Ik heb zo'n slechte klantenservice nooit meegemaakt in Nederland. Ik raad iedereen gewoon een andere provider te zoeken, daar ben ik nu mee bezig.

Maarten
10-05-2020

Wifi valt continu weg en er wordt niks aan gedaan. Ze sturen een monteur die dan aangeeft niks te kunnen betekenen en als er weer storingen zijn opnieuw te bellen.

Waardeloos!

Jim
05-05-2020

WiFi meer niet dan wel verbinding

Sinds Vodafone is overgegaan naar T-Mobile is de internet sterkte waardeloos.

Soms zitten we letterlijk naast het modem en dan nog zwak signaal of een wifi teken met een uitroepteken ernaast.wel verbonden geen internet.

Voorheen ook gewoon boven wifi ontvangst maar nu zelfs met een repeater er tussen echt geen wifi signaal dat bruikbaar is voor tv anyware.

Ik zou T-Mobile echt niemand aanraden als thuis provider, het is soms te belachelijk voor woorden met een download snelheid van 1 MB PS.

Maar wel de volle mep betalen uiterlijk iedere maand.

Ik ben er binnenkort zeer zeker weten weg!

Maya
04-05-2020

Belachelijk kennen geen klantvriendelijkheid

Ik probeerde klantenservice te bellen 08007123"

1. Het duurt belachelijk lang voor dat er wordt opgenomen.

Hun verzekeraar die kreeg ik 3 dagen lang achter elkaar niet te pakken terwijl ze gewoon open zijn. Zij nemen de telefoon niet op en niet alleen bij chubb verzekeraar nee ook bij t mobile duurt het belachelijk lang voor dat ze uberhaupt de telefoon opnemen.

2. Medewerkers zijn verdomd asociaal denken dat ze bij de belastingdienst werken. Ik

3. Ze helpen je nooit ze pingpongen eerder met je door je van het kastje naar de muur te sturen.

Vandaag ene rufhenjo gesproken een medewerker van t mobile, nou dat was mijn laatste druppel. Hij is zo asociaal en de toon waarmee hij praat jeejtje. Ik ga mijn abonnement op stop zetten. Spijt krijg ik zeker niet. Gatverdamme t mobile jullie moeten zich schamen

Pochi
01-05-2020

"onbeperkt" internet - om de kwartier aanvullen

Snelheid is voor "onbeperkt" internet slechts 25Mbps in plaats van de normale 4G van 200Mbps.

Daarnaast hebt je slechts 100GB per maand en vervolgens een 5GB per dag aan data.

Als dat op is, kun je voor de rest van de maand gratis "aanvullers" van 2GB halen, als je op internet komt.

Beperkte hoeveelheid data en beperkte snelheid.

Mooi onbeperkt.

Glenn
29-04-2020

Nieuwe klant geen internet tv en bellen

T mobile gekozen vanwege de goede berichten van vrienden. Echter de ellende begon gelijk na het leveren zitten al 5 dagen zonder internet en 6 monteurs versleten nog steeds geen internet tv etc. opgezegd, alleen komen zij met een afkoop som. Begin maar niet aan T mobile mooie deals maar komt slecht bekeken uit

Christiaan
27-04-2020

Absolute afrader - leugens en bedrog

We werden een paar weken gebeld door tele-2, of we wouden switchen naar t-mobile. Ik was skeptisch en vroeg of er een transitieperiode tussen zou zitten dat we zonder internet zouden zitten want dit wou ik voorkomen. Mij werd gegarandeerd dat dit soepel zou gaan. Ik ontving een e-mail dat op 24 april om 18:00 mijn t-mobile abbonement van start zou gaan. Toch hield om 9:30 mijn tele-2 abbonement ermee op. Dan maar snel mijn t-mobile installeren, en werk-meetings gemist. Modem ge-installeerd, doet de t-mobile verbinding het niet. de hele ochtend bellen over wat het probleem is - eerst is het nationale storing, na de nationale storing zou het opeens aan de modem zelf liggen. Maar wel de bevestiging dat aan hun kant alles gedaan is. Ik vraag of ik via video kan bellen zodat iemand kan kijken waar ik de modem verkeerd heb ge-installeerd. Dat kan blijkbaar niet. Tot maandag wachten dat een monteur langs kan komen. Ik vraag of we nu zonder wi-fi moeten zitten, wordt er me verteld dat ik een sms-je kan sturen naar een nummer, en 7 dagen gratis internet kan krijgen. Probeer ik dat, lukt het niet. Bel ik weer (elke keer 10 minuten wachttijd), zeggen ze opeens dat ik er een t-mobile simkaart voor nodig heb. Maar dat is volgens hun geen probleem, ik kan namelijk overal een sim-kaart kopen. Na drie winkels af te zijn gegaan (inclusief een supermarkt en twee mobiel-zaken), hoor ik dat t-mobile simkaarten alleen in t-mobile winkels te halen zijn, dus moet ik helemaal naar het centrum. Ik moet inmiddels weer werken, (de hele dag op mijn persoonlijke hotspot, zowel ik en mijn vrouw), dus ik kan de dag later pas. De hotspot werkt zo af en toe maar niet constant.

Inmiddels kan maandag (dus 3 dagen later) de monteur pas. Echter niet in persoon, maar via videocall (dus nu kan dat opeens wel). Gelijk ziet hij dat de modem prima is ge-installeerd, maar dat t-mobile mijn modem nog niet heeft ge-activeerd.

Waarom moest ik 3 dagen wachten om deze oplossing te horen? Waarom is het voor klantenservice makkelijker om mij te zeggen dat het probleem ligt bij hoe wij het hebben ge-installeerd, in plaats van te kijken wat er aan hun kant verkeerd is gegaan?

Ten slotte ook nog: blijkt het niet mogelijk zijn ons contract af te zeggen en zitten we er een jaar aan vast. Geheel schandalig hoe dit allemaal is gegaan. Ik geef hierbij iedereen een sterk advies: neem nooit t-mobile wi-fi in huis. Ik zeg dit niet lichtjes, maar ik heb nog nooit slechtere service gehad.

25-04-2020

Waardeloze verkoper

Vandaag in apeldoorn om over verlenging en een nieuwe telefoon te overleggen.

Ik had goed reviews gelezen, en tot de conclusie gekomen, dat de Samsung s10e de juiste telefoon zou zijn. Na een Sony xa2 die multitasken niet mogelijk maakte.

Wat zegt de verkoper:met deze Samsung heb je dezelfde specs en problemen, en probeert me de S20 aan te smeren.

Je word voor volslagen idioot aangezien zonder kennis van zaken.

Ik verleng mijn kontrakt daar nooit meer