Odido reviews

PeterPaul
23-05-2020

GEEN mobiel bereik. gewoon onbereikbaar thuis

Waardeloos!

Ongelooflijk, volgens de dekkingkaart T-mobile zou de dekking bij ons voor 3 en 4G zowel voor binnen en buiten "Zeer goed" zijn!

Gisteren noodgedwongen zelf maar naar de telefoonwinkel gereden, omdat ik hen niet eens kon bellen. Hier valt onze gsm gewoon uit. Geen telefonische vergaderingen bijwonen, gesprekken die wegvallen, contacten of afspraken die we niet kunnen spreken/maken!

En ik lees net dat het antwoord 30 dagen op zich kan laten wachten!

Waar is de transparantie van T-Mobile, vooral als ik hoor dat er alleen maar klachten over ze zijn. Dan is er toch echt wel iets aan de hand met die dekking!

Ik ga Radar en Consumentenbond inschakelen, indien nodig onze rechtsbijstand.

22-05-2020

T-Mobile geeft niets om Loyaliteit

T-Mobile geeft niets om hoe lang je al klant bent bij hun. Als je abonnement is verlopen en je wil verlengen komen ze met exact dezelfde prijs als die je al betaalde. Exact dezelfde prijs die je krijgt als nieuwe klant. Loyaliteit is iets wat niet word beloond door T-Mobile, enkel met mooie praatjes maar niet met harde euro's. Daarom heb ik besloten om over te stappen na 8 jaar klant te zijn geweest. De klantenservice doet of je onredelijk bent omdat je vraagt om korting als je al langdurig klant bent. Nee voor mij geen T-Mobile meer, absoluut geen waardering voor hun klanten enkel voor hun euro's.

Peace
22-05-2020

Internet & TV

Ik kom van KPN waar ik langer dan 15jaar diensten van afnam.

Daar had ik geen problemen. Het enige probleem dat ik zo eens in een half jaar had was het restarten van de modem ivm kleine storingen (niet noemenswaardig). Bij T-Mobile heb ik nergens last van. Ben pas 3 maanden abonnee bij T-Mobile. Qua internet kwaliteit is dat goed tot uitstekend en TV ook uitstekend. Tv box sneller dan die van de KPN. Online TV kijken is prettiger bij T-Mobile met anywhere tv terwijl bij KPN het regelmatig vast loopt en bij het switchen van kanaal gaat dat traag. De klantenservice van T-Mobile vind ik niet zo kundig. Ze komen niet met heldere oplossingen of suggesties. Terwijl ik dat hij KPN wel had.

Kortom: T-Mobile en KPN geef ik beide een 8. Ze hebben beide verbeterpunten. T-Mobile is goedkoper voor dezelfde diensten.

Piek
20-05-2020

T-mobile doet niets voor haar klanten

Jaren lang klant geweest. Maar nooit meer T-mobile!

Zonder mijn weten en toestemming heeft T-mobile mijn telefoonnummer vrijgegeven aan KPN. Ik heb geprobeerd om mijn telefoonnummer terug te krijgen,

Maar T-mobile wilde niets voor mij doen. alleen de mensen van de klantenservice krijg je te spreken. Maar zij hebben geen enkele bevoegdheid. De boodschappen die zij aan andere afdelingen doorgeven worden genegeerd.Ik ben vier volle dagen bezig geweest om mijn telefoonnummer terug te krijgen. Zelfs KPN , waar ik helemaal geen klant was, is hier dagen mee bezig geweest om het op te lossen. Zelfs nadat KPN contact heeft opgenomen met T-mobile, wilde T-mobile niets voor mij als klant betekenen. Terwijl T-mobile de fout is ingegaan door mijn nummer weg te geven. Pas svp op. Als iemand jouw klantnummer weet te ontfutselen bij T-mobile en jouw telefoonnummer weet, kan diegene jouw nummer overnemen. Het gevaar is dat al jouw belangrijke gegevens hierdoor op straat liggen. Bedenk bijvoorbeeld dat digi d, e-maiil of je bank een code per sms naar je stuurt ter verificatie. T-mobile heeft mij vervolgens zo laten zitten! Dat is onbegrijpelijk. Ik heb nooit wat van hen gehoord. Ik heb uiteraard een klachtenbrief gestuurd. Zelfs daar heb ik in eerste instantie niets van geboord. Na ruim drie weken heb ik zelf weer contact gezocht met de klantenservice. Ik werd uiteindelijk gebeld door de klachtenafdeling. Maar ik word niet serieus genomen. Maar op mijn vragen kan geen antwoord worden gegeven. Ik voel me door T-mobile in de steek gelaten. T-mobile heeft niets gedaan om mij te helpen. Als het aan T-mobile lag was ik nu nog onbereikbaar. Na het telefoongesprek volgt er nog een briefwisseling met de afdeling Privacy& complaints specialist. Maar de laatste brief die ik krijg, staat vol met leugens en fouten. Slordig en snel opgesteld. Ik word nog steeds niet serieus genomen! T-mobile zo ga je niet met je klanten om! Wij zijn er niet alleen om abonnementsgeld te betalen. Als bedrijf hoor je ook je verantwoordelijkheid te nemen bij problemen! Jullie zouden lering moeten trekken uit hetgeen mij is overkomen. Ik ben uiteraard geen klant meer bij T-mobile. KPN heeft er een nieuwe klant bij! Ik heb nog steeds goed contact met KPN. Echt een verademing dat het ook anders kan dan bij T-mobile! Laat dit een waarschuwing zijn voor anderen. Neem geen abonnement bij T-mobile!

MD
20-05-2020

Geen begrip, puur geldzuigers

Onverwachts ben ik minder vaak thuis dan gepland en T-Mobile heeft geen begrip voor die situatie. Ze willen dat ik mijn jaarcontract blijf betalen. Dit gaat om 25 euro per maand. Het belachelijke is dat het internet niet eens werkt. Als ik bel en vraag of ze met een compromis willen komen, zegt men erover na te zullen denken, maar vaak belt men niet terug. Weet waar je aan begint als je een contract afsluit bij dit bedrijf!

Antonia
19-05-2020

Huistelefoon

Ik wordt niet geholpen, doordat de huistelefoon de inkomende telefoontjes niet noteert. Ik wordt afgesnauwd voor hulp. Kan niet meer terug naar Ziggo ondanks ik nog 14 dagen bedenktijd heb, doordat Ziggo in de coronatijd niet naar de klanten gaat om te helpen.

12-05-2020

Altijd prima

Gigabit internet thuis, onbeperkt data op mobiel en televisie met ook nog eens een aantal extra kanalen alles voor 65 euro per maand. Mag niet klagen.

Seyfullah
11-05-2020

T-mobile thuis modem werkt niet toe behoren. Meerdere malen contact gehad met klantenservice elke keer word er wat anders verteld puntje bij paaltje word er niks aan gedaan. Pure oplichters!

Leandro
11-05-2020

Zeer slecht service en klantenservice

Ik zit al 2 maanden in een traject met T-Mobile Thuis internet doordat mijn internet abonnement, die ik in maart heb geüpgraded naar 100mp/s extreem traag is: gemiddeld 4 a 5 mp/s. Ik moet soms internet van mijn mobielbundel gebruiken om een skype gesprek voor werk te kunnen hebben.

Elke keer dat ik bel krijg ik een ander verhaal. Er is erg miscomunicatie tussen de verschillende afdelingen. Ze hebben een wifi verterker naar mij verstuurd terwijl de technicus had gezegd dat ik een nieuwe modem nodig heb. In het systeem van de klanten service staat er elke keer nog dat ik het modem wel heb ontvangen, dus ik moet het elke keer herhalen dat het niet klopt en dat zij toen een fout hebben gemaakt.

Ze hebben een e-mail verstuurd mte bericht dat mijn modem onderweg was. Na 2 weken niets te hebben ontvangen heb ik geweld maar ze wisten niets van die e-mail, want de ticket was nog niet opgepakt. Ze beloven elke keer dat ze een notitie zullen maken zodat de backoffice hier prioriteit aan geeft.

Een andere keer belde ik en ze hebben gezegd dat mijn modem onderweg is maar dat ze geen track en trace nummer hebben. Dus ik kan het niet controleren en mot nog weken wachten om hun weer te hoeven te bellen?

Ik heb zo'n slechte klantenservice nooit meegemaakt in Nederland. Ik raad iedereen gewoon een andere provider te zoeken, daar ben ik nu mee bezig.

Maarten
10-05-2020

Wifi valt continu weg en er wordt niks aan gedaan. Ze sturen een monteur die dan aangeeft niks te kunnen betekenen en als er weer storingen zijn opnieuw te bellen.

Waardeloos!

Jim
05-05-2020

WiFi meer niet dan wel verbinding

Sinds Vodafone is overgegaan naar T-Mobile is de internet sterkte waardeloos.

Soms zitten we letterlijk naast het modem en dan nog zwak signaal of een wifi teken met een uitroepteken ernaast.wel verbonden geen internet.

Voorheen ook gewoon boven wifi ontvangst maar nu zelfs met een repeater er tussen echt geen wifi signaal dat bruikbaar is voor tv anyware.

Ik zou T-Mobile echt niemand aanraden als thuis provider, het is soms te belachelijk voor woorden met een download snelheid van 1 MB PS.

Maar wel de volle mep betalen uiterlijk iedere maand.

Ik ben er binnenkort zeer zeker weten weg!

Maya
04-05-2020

Belachelijk kennen geen klantvriendelijkheid

Ik probeerde klantenservice te bellen 08007123"

1. Het duurt belachelijk lang voor dat er wordt opgenomen.

Hun verzekeraar die kreeg ik 3 dagen lang achter elkaar niet te pakken terwijl ze gewoon open zijn. Zij nemen de telefoon niet op en niet alleen bij chubb verzekeraar nee ook bij t mobile duurt het belachelijk lang voor dat ze uberhaupt de telefoon opnemen.

2. Medewerkers zijn verdomd asociaal denken dat ze bij de belastingdienst werken. Ik

3. Ze helpen je nooit ze pingpongen eerder met je door je van het kastje naar de muur te sturen.

Vandaag ene rufhenjo gesproken een medewerker van t mobile, nou dat was mijn laatste druppel. Hij is zo asociaal en de toon waarmee hij praat jeejtje. Ik ga mijn abonnement op stop zetten. Spijt krijg ik zeker niet. Gatverdamme t mobile jullie moeten zich schamen

Pochi
01-05-2020

"onbeperkt" internet - om de kwartier aanvullen

Snelheid is voor "onbeperkt" internet slechts 25Mbps in plaats van de normale 4G van 200Mbps.

Daarnaast hebt je slechts 100GB per maand en vervolgens een 5GB per dag aan data.

Als dat op is, kun je voor de rest van de maand gratis "aanvullers" van 2GB halen, als je op internet komt.

Beperkte hoeveelheid data en beperkte snelheid.

Mooi onbeperkt.

Glenn
29-04-2020

Nieuwe klant geen internet tv en bellen

T mobile gekozen vanwege de goede berichten van vrienden. Echter de ellende begon gelijk na het leveren zitten al 5 dagen zonder internet en 6 monteurs versleten nog steeds geen internet tv etc. opgezegd, alleen komen zij met een afkoop som. Begin maar niet aan T mobile mooie deals maar komt slecht bekeken uit

Christiaan
27-04-2020

Absolute afrader - leugens en bedrog

We werden een paar weken gebeld door tele-2, of we wouden switchen naar t-mobile. Ik was skeptisch en vroeg of er een transitieperiode tussen zou zitten dat we zonder internet zouden zitten want dit wou ik voorkomen. Mij werd gegarandeerd dat dit soepel zou gaan. Ik ontving een e-mail dat op 24 april om 18:00 mijn t-mobile abbonement van start zou gaan. Toch hield om 9:30 mijn tele-2 abbonement ermee op. Dan maar snel mijn t-mobile installeren, en werk-meetings gemist. Modem ge-installeerd, doet de t-mobile verbinding het niet. de hele ochtend bellen over wat het probleem is - eerst is het nationale storing, na de nationale storing zou het opeens aan de modem zelf liggen. Maar wel de bevestiging dat aan hun kant alles gedaan is. Ik vraag of ik via video kan bellen zodat iemand kan kijken waar ik de modem verkeerd heb ge-installeerd. Dat kan blijkbaar niet. Tot maandag wachten dat een monteur langs kan komen. Ik vraag of we nu zonder wi-fi moeten zitten, wordt er me verteld dat ik een sms-je kan sturen naar een nummer, en 7 dagen gratis internet kan krijgen. Probeer ik dat, lukt het niet. Bel ik weer (elke keer 10 minuten wachttijd), zeggen ze opeens dat ik er een t-mobile simkaart voor nodig heb. Maar dat is volgens hun geen probleem, ik kan namelijk overal een sim-kaart kopen. Na drie winkels af te zijn gegaan (inclusief een supermarkt en twee mobiel-zaken), hoor ik dat t-mobile simkaarten alleen in t-mobile winkels te halen zijn, dus moet ik helemaal naar het centrum. Ik moet inmiddels weer werken, (de hele dag op mijn persoonlijke hotspot, zowel ik en mijn vrouw), dus ik kan de dag later pas. De hotspot werkt zo af en toe maar niet constant.

Inmiddels kan maandag (dus 3 dagen later) de monteur pas. Echter niet in persoon, maar via videocall (dus nu kan dat opeens wel). Gelijk ziet hij dat de modem prima is ge-installeerd, maar dat t-mobile mijn modem nog niet heeft ge-activeerd.

Waarom moest ik 3 dagen wachten om deze oplossing te horen? Waarom is het voor klantenservice makkelijker om mij te zeggen dat het probleem ligt bij hoe wij het hebben ge-installeerd, in plaats van te kijken wat er aan hun kant verkeerd is gegaan?

Ten slotte ook nog: blijkt het niet mogelijk zijn ons contract af te zeggen en zitten we er een jaar aan vast. Geheel schandalig hoe dit allemaal is gegaan. Ik geef hierbij iedereen een sterk advies: neem nooit t-mobile wi-fi in huis. Ik zeg dit niet lichtjes, maar ik heb nog nooit slechtere service gehad.

Waardeloze verkoper

Vandaag in apeldoorn om over verlenging en een nieuwe telefoon te overleggen.

Ik had goed reviews gelezen, en tot de conclusie gekomen, dat de Samsung s10e de juiste telefoon zou zijn. Na een Sony xa2 die multitasken niet mogelijk maakte.

Wat zegt de verkoper:met deze Samsung heb je dezelfde specs en problemen, en probeert me de S20 aan te smeren.

Je word voor volslagen idioot aangezien zonder kennis van zaken.

Ik verleng mijn kontrakt daar nooit meer

Haydar

Overgestapt van T-Mobile naar KPN Glasvezel

Ik was internet glasvezel klant van Vodafone. T-mobile heeft de verbinding overgenomen.

Een paar keer is de verbindinge eruit gevallen vanwege landelijke storingen. Verder is de tv box (entone) behoorlijk slecht en van blijkbaar goedkope kwaliteit. Heel traag en je kan bijna niks aanpassen. Gewoon een echte slechte en goedkope tv ervaring in het algemeen. Ik lees online dat veel bestaande klanten nieuwere tv boxen hebben gevraagd, maar krijgen niks.

Ik begrijp eigenlijk niet waarom in Nederland, oude en trouwe klanten geen korting, bonussen of speciale services krijgen na een lange tijd klant te zijn. Willen bedrijven dat mensen overstappen naar andere providers of zo?

Ik ben in ieder geval nu overgestapt naar KPN voor zowel de kwaliteit als de goedkopere prijs voor internet. En ben eigenlijk van plan om elke jaar over te stappen tussen een paar goeie providers om steeds van de kortingen gebruik te maken. Ik vind het eigenlijk een hele rare markt en strategie om eerlijk te zijn. Als ik klanten wil behouden zou ik mn best doen om ze te lokken met service en aanbiedingen.

Margaret

Al 6 weken géén TV!

Bijna tegelijk met de lockdown viel ons TV kastje uit. We kijken dus al bijna 6 weken tv via de app. Er wordt steeds weer beloofd dat er een nieuw kastje onderweg is of wordt verzonden, maar we hebben nog niets ontvangen.

Toen we vorig jaar waren overgestapt hadden we binnen twee weken al een nieuw modem, omdat die het ook al had opgegeven.

Waardeloze internetsterkte tenzij bijbetaald bijbetaald bijbetaald. Ook het aantal tv zenders is flut, tenzij.

Ik zeg: Niet doen!

24-04-2020

Slechte afhandeling klacht.

Internet op zaterdagmiddag plots verbroken.

Klantenservice gebeld. Konden na de gebruikelijke vragen ( stroom er af 10 sec , ander kanaal, etc) het probleem niet op lossen. Helaas weekend maandag tussen 17.00 en 18.00 uur zou een monteur langs komen. Monteur kwam niet via de telefoon dezelfde vragen zie boven. Nee helaas dus een melding maken bij kpn. Duurt 2 tot vijf dagen voor dat kpn contact opneemt. Dinsdag voor de zekerheid weer gebeld. Nee de melding is gedaan. Nummer van kpn gekregen voor het geval dat.

Donderdag 16.00 toch maar even gebeld met kpn. Kpn vertelde mij dat ze nog geen melding hadden gekregen van t mobile. En meneer u bent al de zoveelste van t mobile die wij moeten vertellen dat de melding van t mobile erg laat worden door gegeven.

Gebeld met t mobile. Nee ik had het klant fout. De melding is nog niet bij kpn maar bij de backoffice van t mobile en die doen er 2 tot 5 dagen over om dit te melden aan de kpn. En sorry weekenden werken we niet . Dus het kan best volgende week maandag worden.

Hoe is dit mogelijk! mij kost een melding maken bij kpn slechts een belletje of laten we zeggen een mailtje van twee minuten.

Meneer u begrijpt het weer niet we hebben honderden klanten die moeten worden geholpen!

Is dit een internet bedrijf.

En dan de toon alsof ik gek ben.

Ik heb twee dochter die digitaal lessen moeten volgen en eindexamen moeten doen.

Die hiervan behoorlijk in de stress raken.

Ja maar meneer dit zijn nu eenmaal onze protocollen.

U zult moet wacht tot het is opgelost.

Verwijten maken kan later maar waar kan ik nu heen om te zorgen dat het probleem wordt opgelost. Mijn dochter willen graag slagen.

Wie kan mij helpen?

De klantenservice van t mobile tot nu toe niet.

Brian
18-04-2020

Dit jaar weer overstappen

Programma gemist is waardeloos. Wil je vi inside terug kijken klik je er op hebben ze chateau meiland onder vi inside. Voor die 60 a 70 eu per maand veracht je echt wel beter. Ik ben dit jaar weer weg