Odido reviews

Ingrid
05-02-2020

Nieuw toestel uitzoeken

Wilde informeren naar een nieuw toestel, niet het allernieuwste model maar in T-Mobile shop in Uden werd geen uitleg gegeven en werd daar nauwelijks te woord gestaan, men leek er geen zin in te hebben.dus meer verder gaan zoeken

Bernard
04-02-2020

Slecht tv beeld

Na weken regelmatig contcat te hebben gehad met T-mobilethuis.Vele beloften heb aangehoord.Is het nu zo ver dat er nog steeds geen verbetering is.

Vorige week ja toevallig vandaag opgelost.Echt niet nog steeds hetzelfde.een harde reset vanuit t-mobilethuis was niet mogelijk. Monteur aan huis niets gedaan.Hij kwam binnen keek naar tv kastje en router en zei ik zie het al.U krijgt nog een mail van ons.3 weken verder geen mail.

Gezien de vele reacties op deze site misschien eens tijd om eens iets op social media te gaan zetten zodat iedereen hierover ingelicht wordt.T-mobile zo ga je niet met je klanten om.Inmiddels al druk aan het oriënteren naar een andere provider,niet dat daar het gras altijd groener is. Maar uit ervaringen klantvriendelijker

Bernard

Lia
30-01-2020

88 jarige abonnement aangepraat

Mijn moeder van 88 heeft 2 x per jaar een pre-paidkaart van 10 euro voor de weinige keren dat ze gebruik maakt van haar mobiele telefoon( geen smartphone want wil ze niet)

Kwam in de t-mobile shop in Zwijndrecht voor een prepaidkaart en wordt er een abonnement aangesmeerd voor 2 jaar, die ze niet echt nodig heeft

Kan niet teruggedraaid worden, maar wat een losers om zo’n oud mens iets aan te smeren, waarvan zij weten dat ze dat niet nodig heeft

Bah! Wat een slechte actie!

28-01-2020

DRAMA T-Mobile

Onlangs is een goede vriend van mij overgestapt op t-mobile . wat een drama!

in een nieuwbouw woning waar de hele buurt perfect internet heeft krijgt t-mobile het voor elkaar een klote verbinding inc bijpassende service te bieden!

Bobby
27-01-2020

Schandalig behandeld

Slechtste klantervaring ooit. Ik betaal elke maand voor acceptgiro welke ik nog nooit heb ontvangen. De kosten hier van lopen in totaal bijna tegen de €70,- . Nu ik hier achter ben gekomen heb ik gevraagd om een creditering hiervan aangezien de zender verantwoordelijk is voor een juiste aflevering van deze post. Van de medewerker krijg ik simpelweg te horen dat ik maar contact op moet nemen met Postnl en dat ik naar mn centen kan fluiten. Diefstal en een belachelijke service voor een vaste klant die 3 abonnementen heeft lopen! Heel erg teleurgesteld in T-mobile!

24-01-2020

Waardeloos en voel me flink genaaid

Slechts een half jaar lang een waardeloze, zwaar frustrerende aansluiting voor alles in 1 gehad.

Ernstig instabiel internet met stoorrijk tv ontvangst.

Telkens telefonisch melding gemaakt met bijbehorende absurde wachttijden, loze beloftes en aan het lijntje houden. Tot 5 keer toe monteurs over de vloer gehad met elk een ander verhaal en dan nog niet opgelost.

Dus al ruim een half jaar betaald voor iets wat we nooit hebben gekregen.

Nu het abonnement stop gezet, gevraagd om coulance wegens al die problemen, antwoord: afgewezen en moet boete van €160 betalen wegens contractbreuk.

Heb daarom nu zelfs het mobiele telefoonabonnement stop gezet.

Tip: nooit aan beginnen!

M.v.g. Martin harmsen, deventer

Monica
23-01-2020

Zeer slecht

NIET DOEN! Een bak ellende. Op 29-04-2019 TMobile thuis besteld omdat mijn dochter TMobile mobiel heeft , dus extra korting. Aansluitdatum zou 06-06-2019 zou en overstap service zou door TMobile geregeld worden. Op 05-06-2019 nog geen installatie pakket ontvangen en gebeld met TMobile. Ik kreeg te horen dat er vertraging was met de installatie pakketten en dat de installatie van 06-06 niet door zou gaan. Ik kon een nieuwe afspraak maken met de monteur als ik het installatiepakket ontvangen had. Oke, geen probleem ik had immers nog internet via mijn oude provider. Niet dus, op 06-06-2019 geen internet meer van mijn oude provider, want Tmobile had alles opgezegd bij mijn oude provider en dit kon niet meer terug gedraaid worden. Ik ben toen erg boos geworden en heb de aanvraag geannuleerd bij TMobile. Er werd mij wel verteld dat ik dan 75,00 boete zou krijgen omdat ik niet binnen 2 weken na aanvraag datum heb geannuleerd. Toen heb ik maar besloten om toch opnieuw TMobile thuis te bestellen om de boete niet te hoeven betalen. De volgende aansluitdatum zou 02-07 zijn. Prima, de boete van 75,00 werd kwijtgescholden, alleen 4 weken zonder internet en TV was nog te overzien. Installatie pakket dit keer wel ontvangen en monteur was ook op tijd. Alleen bleek tijdens de installatie dat er geen signaal was. 3 dagen later wel signaal en alles werkte. Helaas had ik bij mijn 2 aanvraag een verkeerde TV ontvanger besteld. Contact opgenomen met TMobile en binnen een dag had ik wel de juiste TV ontvanger. De oude TV ontvanger retour gestuurd. Na 2 weken kreeg ik een mail en brief van TMobile met het verzoek om de TV ontvanger terug te sturen. Weer gebeld met TMobile en verzendbewijs opgestuurd. Vanaf dat moment ging alles mis, ik heb 4 x een nieuw TV kastje opgestuurd gekregen omdat er constant problemen mee waren. 12x een mail ontvangen om het oude kastje terug te sturen en 12x het verzend bewijs opgestuurd. Uiteindelijk mocht ik per 06-11 mijn abonnement kosteloos opzeggen omdat er toch wel heel veel mis was gegaan en TMobile niet kon leveren waar ik voor betaalde. Op 20 -11 mijn apparatuur teruggestuurd naar TMobile. Begin december weer mail en brieven(3x) ontvangen dat ik mijn apparatuur weer niet heb teruggestuurd. Wederom weer het verzendbewijs opgestuurd en alles zou geregel zijn. Tot mijn grote verbazing werd er op 27-12-2019 190,00 afgeschreven van mijn rekening( 175,00 apparatuur kosten en 15,00 boete) weer gebeld met TMobile, het bedrag zou binnen 2 weken teruggestort worden. Op 20-01-2020 weer gebeld om te vragen waar mijn geld bleef, maar er werd mijn verzekerd dat het binnen 2 weken teruggestort zou worden. Het is vandaag 23-01-2020 en vanmorgen is er 160,00 van mijn rekening afgeschreven (175,00 -15,00). Dus loze beloftes en personeel wat niet kan rekenen. Ik heb nu alles laten storneren en de incasso machtiging laten stopzetten. Dus denk goed na voor je overstapt naar TMobile thuis.

Brayden

Klantenservice niet bereikbaar

20:48 begonnen met contact nemen op fb messenger, omdat ze zeggen dat je dan sneller contact hebt dus ik er een bericht getypt tot 21:00 niks gehoord. Dus ik denk ok dan maar bellen en zie dat ze tot 22:00 er aanwezig zijn. het is nu 21:25 en hang al dit 25min aan de lijn met alle medewerkers bezet tot alle medewerkers zijn ingesprek.

En nog geen enkel persoon die opneemt zijn ze al naar huis ofzo. slechte zaak zorg dan dat er niemand meer in de bel wachtrij erbij kan komen.

SNOW

T-mobile abonnement 100 mbps, kom net aan de 60 mbps

Goedenavond,

Ik heb sinds een halfjaar een T-mobile thuis abonnement maar ik ben er totaal niet tevreden mee, om te beginnen met de klantenservice, die mij minimaal 20 minuten in de wacht laten staan, dit is zeker 3/4x gebeurd. Betaal voor een 100 mbps internet netwerk maar kom niet hoger dan de 60mbps, wanneer je dit aankaart bij T-mobile zeggen ze dat dit nog binnen de “grenzen” valt. Toch maar een aantal monteurs over de vloer gehad om te kijken of ze het wat omhoog konden krikken, maar niemand die het probleem kan oplossen.

Ik stap as soon as possible over!

Geen aanrader!

Mikael
20-01-2020

T-mobile slechtste provider ooit.

Geen internet vanwege een glasvezel kabel probleem. Gebeld en er zou contact genomen worden en een monteur na EEN WEEK. Persoon komt langs en zegt dat zij het niet kan fixen en dat er een specialist moet komen om de hele kabel te vervangen. Waarom sturen zij niet gewoon gelijk een specialist? Het probleem heb ik doorgegeven, wat blijkt dat vorige week die persoon helemaal geen email of contact heeft opgenomen met het bedrijf dat het hoort te reparen. gelijk stopgezet want dit pik ik niet, ik betaal voor niks.

Niet naar t-mobile gaan.

Geraldine
16-01-2020

Ik maak pas twee maanden gebruik van T-Mobile en heb nu al drie keer zonder internet gezeten. Eerste keer twee weken lang de keer erna twee dagen. Nu heb ik weer problem en moet ik een week wachten tot een monteur langs kan komen. Maar T-Mobile kan me geen vergoeding aanbieden. Kortom super slecht pakket en ook nog eens super slechte klantenservice.

Sid
14-01-2020

SluwTermijn betalings trucje

Hallo

Heeft dit iemand anders dan ik ook meegemaakt?

Ik betaal elke 23e van de maand mijn termijn van deze zelfde maand.

Nu is dat niet op tijd, maar ook niet te laat. Omdat je van deze zelfde maand afneemt.

Nu heeft t'mobile hier een trucje voor gevonden.

Ze laten via je eigen (mijn t'mobile) account weten dat je de maand die je moet betalen al voldaan is.

Bijv. December

Oké, voor de zekerheid bel ik ze op en vraag of deze betreffende maand termijn betaald is.

Waarna de medewerker je verteld dat deze voldaan is.

Mooi denk je, zal ik de betaling wel over het hoofd gezien hebben.

Let op nu komt het! Op de daarop volgende maand (januari) krijg je de nieuwe factuur van deze maand, die je natuurlijk betaald met het bedrag dat over was van de vorrige maand. Netjes op tijd.

Maar dan krijg je een mail dat december open staat, huh. Dus check je je account. Staat hier in één keer dat december open staat?

Medewerker ook, ja December staat nog open. Dit betekend dat je nu een flinke betalings achterstand hebt. Terwijl je deze titel niet hebt als je gewoon de 23 e betaald had van deze zelfde maand.

Zo krijgen ze het voor elkaar je het eerste van de maand te laten betalen. Maar jij hebt op dat moment dubbele maand lasten.

Ik schrijf dit omdat het mij nog eens is gebeurd bij een andere onderneming.

Dus kijk uit voor gezinnen met een klein budget,

HF
10-01-2020

Instabiel

Momenteel voor 5 maanden Tmobile thuis vdsl, hiervoor vdsl gehad via diversen KPN Dochters.

Nog nooit zo vaak geen of slechte verbinding gehad.

Waar dit bij de vorige providers 1-3 per jaar gebeurde is dit nu 1-3 per week, op dezelfde infra alleen ander modem.

Nog 7 maanden te gaan, maar ik heb het al wel gezien.

Lars
09-01-2020

Uitstekende internet service

Ik heb een t-mobile thuis 50mb alleen internet contract dit jaar gehaald en ik wil alleen even zeggen dat ik zeer tevreden ben met de internet snelheid en de verbinding. Ik was eerst sceptisch want je ziet zoveel negatieve ervaringen op het internet over alle telecoms dus vandaar dat ik dit even wou schrijven.

Mona
06-01-2020

Onbetrouwbaar bedrijf

Onlangs overgestapt naar T-mobile thuis, sindsdien 1 bak ellende.

Monteur die niets voor ons kon betekenen, loopt 1 grote kabel door mijn huiskamer nu, tv's boven niet aangesloten, kan nergens gebruik van maken, mijn vaste telefoonlijn ook niet in gebruik, niets werkt.

Wordt van het kastje naar de muur gestuurd, krijg elke keer een andere medewerker en word er beloofd dat ik word teruggebeld, gebeurd ook niet.

Ook op verzoek vele malen naar de winkel teruggeweest, daar zou het opgelost worden maar ook niets gebeurd. De belofte werd gedaan dat als ze in de winkel zouden erkennen dat er een aantal beloftes waren gedaan die niet zijn nagekomen, ik onder het contract uit kon. Kreeg de mededeling dat het management niet akkoord ging, dit terwijl de toezegging was gedaan. Heb al jaren 3 telefoon contracten, kan niet wachten tot ik van dit bedrijf af ben. Heb mijn eerste rekening teruggeboekt, wat waren ze snel met reageren dat ik binnen 15 dagen moet betalen, anders krijg ik incassokosten.

Moet ik nu echt gaan betalen voor diensten die ik niet heb?

Niets maar dan ook niets werkt.

Wat een waardeloos bedrijf zeg!

Kathinka
05-01-2020

Horror met T mobile

Door nieuwe KPN glasvezel aansluiting overgestapt naar T mobile. Iets waar ik iedere dag, iedere seconde spijt van heb. Bij de aansluiting is alles al misgegaan wat maar mis kon gaan: niet het afgesproken nummerbehoud , de overstapservice doodleuk vergeten, tot 2 x toe niet kunnen aansluiten maar de oude provider gewoon af laten sluiten. Ben nu 3 maanden , 3 monteurs (zelfs ook 1 totaal zinloos bezoek van een KPN monteur) en zeker 30 uren aan telefoontjes verder en heb precies 3 weken werkend tv en internet gehad. Vanaf kerst weer voortdurend blokjesbeeld op de tv en va 30 dec helemaal niets meer, geen internet, geen tv , geen telefoon. Weer uren in de wacht en hele gesprekken met hele vriendelijke tot hele onbeschofte medewerkers die allemaal iets anders zeggen en beloven . Blokjesbeeld iets (wat ik in 10 jaar nog nooit heb gehad) ja dat ligt aan uw elektriciteit netwerk, daar kunnen wij niets aan doen, heeft u misschien de kerstverlichting aan? Vouchercodes voor onbeperkt mobiel internet krijgen die niet werken, moet ik zelf uitzoeken waarom die niet werkt! Kan het zijn dat bij een T mobile netwerk onder Ben de code niet werkt? Oh ja mevrouw dat kan het zijn!Koop dan maar een sim kaart en leen een oude mobiel van iemand anders? Ja maar ik ken niet iemand met een oude mobiel, tja dat is uw probleem. Per direct opzeggen omdat wij niet leveren wat u besteld heeft? Nee dat kan pas 1 oktober 2020. Komt u in de problemen omdat u uw zakelijke mail etc niet kunt ontvangen, ja wij leveren nu eenmaal geen zakelijk internet? Alsof dat het probleem is? Nee wij hebben geen crisis dienst u moet gewoon wachten en door oud en nieuw nog langer ja. Nu komt er pas 9 januari een monteur, al die tijd dus geen enkele dienst! Het is echt om razend van te worden!

MB
04-01-2020

Jaren klant niks mogelijk!

Ben je al jaren klant mag je abbonnement vernieuwen is er niks van korting mogelijk! daarvoor ook nog 30 min in de wacht gestaan tot ik die lui eindelijk te pakken krijg. Slechte zaak! je krijgt alleen korting als er nog iemand op het adres klant is!?! anders niks mogelijk en komen ze met smoesjes aan dat de prijzen al naar beneden zijn gegaan jaja.

30-12-2019

T-mobile tv en internet, waardeloze service en slecht product

T-mobile thuis komt niks na wat ze beloven. Na 3 maanden nog steeds waardeloos en zitten er voor 1 jaar aan vast. Ik denk er zelfs over om maar een boete te betalen om te kunnen overstappen. Zo slecht is het. Slechte internetsnelheid onbeschofte en onbekwame monteurs, en de functionaliteit van de tv boxen is uit het jaar nul. Echt een waardeloos product van T- mobile en dat terwijl wij al jaren tevreden waren over hun mobile telefoon diensten. Erg jammer dat T- mobile ons niet tegemoet wil komen om T- mobile thuis zonder kosten te laten beëindigen. Eerste maand kregen we zelfs een interactieve tv box die niet werkte door geklungel van T-mobile.

Liek
27-12-2019

Bedrijf is slecht te bereiken en komt beloftes niet na

Na een contractverlenging zou ik een korting krijgen van 10 euro per maand omdat bik als klant bleef. vervolgens is deze korting na een half jaar nog steeds niet verwerkt. in de tussentijd wel al 2 keer gebeld (uren bezig) met de klantenservice waarbij zij beterschap beloven en verrekening op de eerstvolgende factuur. Nou helemaal niet dus! Daarnaast is het bereik van het internet ook erg slecht waardoor wij haperende beelden hebben op netlfix en videoland. Ik zou iedereen Tmobile afraden vanwege de slechter kwaliteit van producten en de ondermaatse klantenservice!

27-12-2019

Service met zeer kleine letters

Op 2 december 2019 is mijn t-mobile thuis gestopt door een fout van KPN (verkeerd gepatchd in wijk centrale). Na 14 dagen geen internet/tv/telefoon te hebben gehad is het probleem opgelost. Echter de compensatie is alles belabberd. 2 maal is de ticket blijven liggen voor afhandeling. na het zoveelste telefoontje met de klantenservice is de compensatie 14 dagen terugbetalen van mijn maand abonnement. Is dit service? Wat doen ze aan de overlast welke ik heb ervaren? NIETS!

Als je nieuwe klant wil worden wordt je verleid met 50% korting gedurende een half jaar op het abonnement. Maar voor iemand die al klant is doet men niets. Zeer teleurstellend. Mijn oplossing is. zodra ik kan overstappen naar een provider die wel Service met een hoofdletter schrijft.